Topic: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
235 posts, 103825 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
andrei11
Aproximativ acolo a si fost un acces desfiintat odata cu pasajul rutier. Pe teren cred ca se mai cunoaste inca locul unde e acum un capac.
Aproximativ acolo a si fost un acces desfiintat odata cu pasajul rutier. Pe teren cred ca se mai cunoaste inca locul unde e acum un capac.
- sab
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
sab
Daca te referi la Izvor (ca nu ai spus care este subiectul mesajului...)NU se poate realiza nicio galerie de la subtraversare spre partea celalta a Dambovitei.
De ce ? Este foarte simplu...Ar trebui sa validezi si cartela undeva, nu sa calatoresti gratis...
Facem o "mini-statie" pe malul celalalt cu tot cu validatoare si personalul aferent ?
@uranus
Asa arata statia Pta Unirii1 in anul 1987, inclusiv accesul "tau".
andreimetrou wrote:
Cu vointa in secolul 21 se pot realiza multe.Si nu inteleg de ce nu s-ar putea realiza.Continui o galerie de la subtraversare spre cealalta parte a splaiului prin Dambovita.
Daca te referi la Izvor (ca nu ai spus care este subiectul mesajului...)NU se poate realiza nicio galerie de la subtraversare spre partea celalta a Dambovitei.
De ce ? Este foarte simplu...Ar trebui sa validezi si cartela undeva, nu sa calatoresti gratis...
Facem o "mini-statie" pe malul celalalt cu tot cu validatoare si personalul aferent ?
@uranus
Asa arata statia Pta Unirii1 in anul 1987, inclusiv accesul "tau".
Unirii.jpg (170.6 KB; downloaded 4937 times)
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
URANUS
Da, pe hartie planurile aratau foarte bine, am vazut si planul statiei Titan cate accese avea. Daca atunci s-a facut economie am putea "face risipa" (de accese) acum.
Da, pe hartie planurile aratau foarte bine, am vazut si planul statiei Titan cate accese avea. Daca atunci s-a facut economie am putea "face risipa" (de accese) acum.
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
satanistu
Piata Victoriei duce lipsa de accese, sunt 2 statii ce împart 3 accese. O legatura tip Crangasi cu tramvaiul 1, un acces la Muzeul Antipa, un acces tip Crangasi in statia de tramvai 24/45 la intrarea in bulevardul Uranus, si unul impresionant in fata la American House.. poate le face cineva. Da, stiu cine o sa le faca, Dumnezeu cu mila .
Piata Victoriei duce lipsa de accese, sunt 2 statii ce împart 3 accese. O legatura tip Crangasi cu tramvaiul 1, un acces la Muzeul Antipa, un acces tip Crangasi in statia de tramvai 24/45 la intrarea in bulevardul Uranus, si unul impresionant in fata la American House.. poate le face cineva. Da, stiu cine o sa le faca, Dumnezeu cu mila .
- sab
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
sab
Lucruri discutate si ras-discutate.
Legatura cu tramvaiul 1 . Prevazuta initial. Nu s-a mai facut datorita modificarilor de proiect care au avut loc acolo. Eu zic ca este imposibil sa se mai faca acum.
Acces la Antipa . Greu de executat, trebuie sa sapi pe sub pasajul rutier. Poate doar din statia de pe M2, dar va fi foarte lung.
Acces la American House. La fel, trebuie sa sapi pe sub pasajul rutier.
Singurul lucru care s-ar putea face este accesul la Calea Victoriei. Chiar nu inteleg de ce nu il fac.
Legatura cu tramvaiul de pe Buzesti. Aceeasi problema, este un pasaj rutier in drum. Nu este chiar ca la Crangasi, unde cobori direct in statie. Doar sa legi acest acces la actualul pasaj pietonal, bineinteles dupa ce se face si accesul de la Victoriei.
Nu este acelasi lucru. La Unirii chiar asta s-a executat. In ceea ce a ramas de la vechiul acces distrus de contructia pasajului rutier se afla acum pompierii salvatori. La Titan/ Republica celelelte guri de acces erau punctate. Adica optionale. Se pot face si acum. Dar, bineinteles, Metrorex nu este interesat de confortul calatorului. Singurul moment de ratacire in acest sens Metrorex l-a avut cand a executat statiile din Balta Alba (NG-AS), cand a facut guri de acces pe ambele parti ale bulevardului. Sunt convins ca nu asa era proiectul din 1989. Dupa care, la loc comanda. A se vedea M4 tronsonul inaugurat de curand. Aceeasi conceptie ceausista. Sa faca miscare bucuresteanul ca este "prea gras", cum spunea cineva....
Lucruri discutate si ras-discutate.
Legatura cu tramvaiul 1 . Prevazuta initial. Nu s-a mai facut datorita modificarilor de proiect care au avut loc acolo. Eu zic ca este imposibil sa se mai faca acum.
Acces la Antipa . Greu de executat, trebuie sa sapi pe sub pasajul rutier. Poate doar din statia de pe M2, dar va fi foarte lung.
Acces la American House. La fel, trebuie sa sapi pe sub pasajul rutier.
Singurul lucru care s-ar putea face este accesul la Calea Victoriei. Chiar nu inteleg de ce nu il fac.
Legatura cu tramvaiul de pe Buzesti. Aceeasi problema, este un pasaj rutier in drum. Nu este chiar ca la Crangasi, unde cobori direct in statie. Doar sa legi acest acces la actualul pasaj pietonal, bineinteles dupa ce se face si accesul de la Victoriei.
URANUS wrote:
Da, pe hartie planurile aratau foarte bine, am vazut si planul statiei Titan cate accese avea.
Nu este acelasi lucru. La Unirii chiar asta s-a executat. In ceea ce a ramas de la vechiul acces distrus de contructia pasajului rutier se afla acum pompierii salvatori. La Titan/ Republica celelelte guri de acces erau punctate. Adica optionale. Se pot face si acum. Dar, bineinteles, Metrorex nu este interesat de confortul calatorului. Singurul moment de ratacire in acest sens Metrorex l-a avut cand a executat statiile din Balta Alba (NG-AS), cand a facut guri de acces pe ambele parti ale bulevardului. Sunt convins ca nu asa era proiectul din 1989. Dupa care, la loc comanda. A se vedea M4 tronsonul inaugurat de curand. Aceeasi conceptie ceausista. Sa faca miscare bucuresteanul ca este "prea gras", cum spunea cineva....
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
ByOnu
Imposibil tehnic? Nu as crede. Oricum, care ar mai fi rationamentul tehnic si financiar pentru care a fost realizata statia din pasaj?
sab wrote:
Legatura cu tramvaiul 1 . Prevazuta initial. Nu s-a mai facut datorita modificarilor de proiect care au avut loc acolo. Eu zic ca este imposibil sa se mai faca acum.
Imposibil tehnic? Nu as crede. Oricum, care ar mai fi rationamentul tehnic si financiar pentru care a fost realizata statia din pasaj?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
andrei11
1) Ca sa faci legatura metrou - tramvai trebuie sacrificate niste spatii tehnice.
2) Indepedent de acest lucru, statia tramvaiului se poate deschide bine mersi in pasaj si la ora actuala, fara legatura cu metroul. Adica daca neaparat vrei legatura iesi la cota 0 si intri la loc in metrou.
1) Ca sa faci legatura metrou - tramvai trebuie sacrificate niste spatii tehnice.
2) Indepedent de acest lucru, statia tramvaiului se poate deschide bine mersi in pasaj si la ora actuala, fara legatura cu metroul. Adica daca neaparat vrei legatura iesi la cota 0 si intri la loc in metrou.
- sab
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
sab
Impresia mea este ca legatura tramvai-metrou pica exact unde este acum scara fixa din statia de pe M1. Cred ca ai facut tu niste schite candva..
Ca atare, singura solutie ar fi ca legatura sa se faca acum in celalalt capat al statiei, spre Buzesti. Problema este ca trebui sa strabati cam toata statia M1 ca sa ajungi la M2. Ceea ce nu este chiar o solutie "ergonomica". Banuiesc ca majoritatea care vor sa schimbe acolo se orienteaza catre M2, caci M1 si tramvaiul cam merg pe aceeasi ruta.
Una era sa cobori in zona scarii fixe si sa poti sa iei M2 sau M1 fara prea mare efort si alta este sa strabati vreo 100m ca sa ajungi la M2. Plus ca statia de tramvai are scarile catre suprafata la Guvern, deci cine vrea sa iasa la suprafata va trebui sa strabata si el vreo 100m de unde il lasa tramvaiul ca sa aiba legatura cu metroul pana la scarile catre suprafata . Plus sa traverseze intersectia...
Asta este daca si-a bagat coada si a stricat proiectul UNICAT al fostei M3.
Impresia mea este ca legatura tramvai-metrou pica exact unde este acum scara fixa din statia de pe M1. Cred ca ai facut tu niste schite candva..
Ca atare, singura solutie ar fi ca legatura sa se faca acum in celalalt capat al statiei, spre Buzesti. Problema este ca trebui sa strabati cam toata statia M1 ca sa ajungi la M2. Ceea ce nu este chiar o solutie "ergonomica". Banuiesc ca majoritatea care vor sa schimbe acolo se orienteaza catre M2, caci M1 si tramvaiul cam merg pe aceeasi ruta.
Una era sa cobori in zona scarii fixe si sa poti sa iei M2 sau M1 fara prea mare efort si alta este sa strabati vreo 100m ca sa ajungi la M2. Plus ca statia de tramvai are scarile catre suprafata la Guvern, deci cine vrea sa iasa la suprafata va trebui sa strabata si el vreo 100m de unde il lasa tramvaiul ca sa aiba legatura cu metroul pana la scarile catre suprafata . Plus sa traverseze intersectia...
Asta este daca si-a bagat coada si a stricat proiectul UNICAT al fostei M3.
ByOnu wrote:Sensul intrebarii este de ce a fost facuta la sfarsitul anilor 80 ?
care ar mai fi rationamentul tehnic si financiar pentru care a fost realizata statia din pasaj?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
andrei11
Nu prea e "un capat de tara", aici ar trebui sa dea scarile in vestibulul lui M 1. Bine,nu ma pierd in amanunte de genul unde punem turnichetii, lifturile, etc. Solutii se gasesc.
Nu prea e "un capat de tara", aici ar trebui sa dea scarile in vestibulul lui M 1. Bine,nu ma pierd in amanunte de genul unde punem turnichetii, lifturile, etc. Solutii se gasesc.
V 1.png (407.25 KB; downloaded 4785 times)
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
WAYNEN
Tot legat de accese noi,propun realizarea unui acces nou la staţia de metrou Lujerului în dreptul statuiei de lângă Mega-Image din zona.Un avantaj mare ar fi evitarea traversării Bulevardului Iuliu Maniu pe la suprafaţă şi câştigarea timpului pierdut la semafor.
Tot legat de accese noi,propun realizarea unui acces nou la staţia de metrou Lujerului în dreptul statuiei de lângă Mega-Image din zona.Un avantaj mare ar fi evitarea traversării Bulevardului Iuliu Maniu pe la suprafaţă şi câştigarea timpului pierdut la semafor.
- sab
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
sab
Toate statiile din Militari (cu exceptia statiei Gorjului, construita insa ulterior) ar trebui sa aiba asa ceva. Din pacate, asa cum am spus, Metrorex nu are niciun interes in astfel de investitii. Pe motiv ca "exista cerere" pentru metrou, nu este nevoie sa alerge ei dupa calatori.
De fapt, imensa majoritatea a statiilor contruite inainte de 89 sufera din acest punct de vedere.
P.S. Acest topic este despre "fantezii", si ar trebui inchis. , pentru ca nu cred ca o sa vedem vreodata vreunj nou acces.
Toate statiile din Militari (cu exceptia statiei Gorjului, construita insa ulterior) ar trebui sa aiba asa ceva. Din pacate, asa cum am spus, Metrorex nu are niciun interes in astfel de investitii. Pe motiv ca "exista cerere" pentru metrou, nu este nevoie sa alerge ei dupa calatori.
De fapt, imensa majoritatea a statiilor contruite inainte de 89 sufera din acest punct de vedere.
P.S. Acest topic este despre "fantezii", si ar trebui inchis. , pentru ca nu cred ca o sa vedem vreodata vreunj nou acces.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
andrei11
Pai si accesele din Dr. Taberei ? Ca te pierzi in ele.
Sau sunt numai pe foaia de hartie si vom avea si aici unele surprize neplacute la inaugurare ?
Pai si accesele din Dr. Taberei ? Ca te pierzi in ele.
Sau sunt numai pe foaia de hartie si vom avea si aici unele surprize neplacute la inaugurare ?
- sab
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
sab
Spuneam ca Metrorex nu are interes sa suplimenteze aceesele la statiile existente. La cele noi, poate sa vedem ceva, insa la cele vechi, slabe sanse ...
In Militari mai este si rahatul pe mijlocul bulevardului. Vom vedea in final ce va fi si in Dr Taberei. Insa ce s-a spus despre statia Parc Dr Taberei nu arata nimic promitator.
Spuneam ca Metrorex nu are interes sa suplimenteze aceesele la statiile existente. La cele noi, poate sa vedem ceva, insa la cele vechi, slabe sanse ...
In Militari mai este si rahatul pe mijlocul bulevardului. Vom vedea in final ce va fi si in Dr Taberei. Insa ce s-a spus despre statia Parc Dr Taberei nu arata nimic promitator.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
andrei11
Vrei contraexemple ?
M 4 -> cele mai noi statii -> Jiului si Parc Bazilescu. Puah
Vrei contraexemple ?
M 4 -> cele mai noi statii -> Jiului si Parc Bazilescu. Puah
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination