Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5560 posts, 1202920 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Oricum problema nu se mai pune, sa vedem cum o sa fie cu legaturapietonala M 1 ( 3 ) / M 5, aceea care "dă" fix in mijlocul peronului mare.
Si oricum trebuie sesizat din nou DNA - ul, de ce s-au apucat sa sparga peretele ( de rezistenta ) de la peronul mic daca n-au continuat lucrarea...
Oricum problema nu se mai pune, sa vedem cum o sa fie cu legaturapietonala M 1 ( 3 ) / M 5, aceea care "dă" fix in mijlocul peronului mare.
Si oricum trebuie sesizat din nou DNA - ul, de ce s-au apucat sa sparga peretele ( de rezistenta ) de la peronul mic daca n-au continuat lucrarea...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Spargerea peretelui a avut loc relativ tarziu. Prin 2013 daca nu ma insel. Partea buna e ca au pus bancute acolo.
Sub peronul mare se lucreaza de zor. Poti sa vezi asta prin "ferestrele" de la linia 1 cand esti pe peronul 2. Nu stiu cum va face fata statia eroilor la tot acel flux de calatori...Clar trebuie marit peronul 2 cumva...
Spargerea peretelui a avut loc relativ tarziu. Prin 2013 daca nu ma insel. Partea buna e ca au pus bancute acolo.
Sub peronul mare se lucreaza de zor. Poti sa vezi asta prin "ferestrele" de la linia 1 cand esti pe peronul 2. Nu stiu cum va face fata statia eroilor la tot acel flux de calatori...Clar trebuie marit peronul 2 cumva...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
George
Spargerea peretelui s-a facut de mult, cam 2005 - cel tarziu 2007, daca nu ma insel...bancutele s-au pus la ceva vreme dupa, cand era clar ca acolo nu se va deschide niciun acces la tren...
Spargerea peretelui s-a facut de mult, cam 2005 - cel tarziu 2007, daca nu ma insel...bancutele s-au pus la ceva vreme dupa, cand era clar ca acolo nu se va deschide niciun acces la tren...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Sunt destul de sigur ca peretele a fost spart mai de curand (sau fragmente din el), si apoi s-a pus legendara tabla ca sa acopere gaurile. S-a intamplat prin 2012-2013 asta. Poate in 2005-2007 nu a fost spart complet...
Stiu ca pe vremea aia incepuse sa se vorbeasca despre m5 pana la Eroilor, si initial am crezut ca acea spargere are legatura cu M5. Dar apoi mi-am dat seama ca nu e pe partea care trebuie a statiei.
Deschiderea liniei 4 are mai mult sens acum decat avea pana sa fie m3 o magistrala intreaga. Acum chiar ar putea sa fluidizeze traficul daca M1 ar pleca direct de la linia 4 spre grozavesti, fara sa mai treaca prin linia 2.
Sunt destul de sigur ca peretele a fost spart mai de curand (sau fragmente din el), si apoi s-a pus legendara tabla ca sa acopere gaurile. S-a intamplat prin 2012-2013 asta. Poate in 2005-2007 nu a fost spart complet...
Stiu ca pe vremea aia incepuse sa se vorbeasca despre m5 pana la Eroilor, si initial am crezut ca acea spargere are legatura cu M5. Dar apoi mi-am dat seama ca nu e pe partea care trebuie a statiei.
Deschiderea liniei 4 are mai mult sens acum decat avea pana sa fie m3 o magistrala intreaga. Acum chiar ar putea sa fluidizeze traficul daca M1 ar pleca direct de la linia 4 spre grozavesti, fara sa mai treaca prin linia 2.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Despre ce vorbim ? Despre peretele de dintre liniile 2 si 4 ? Acela a fost spart atunci cand se spune in articol, prin 1996.
Ai gresit cu vreo 20 ani ...A fost in perioada cand s-a construit statia Gorjului, nava 2. Nu mai retin daca lucrarile au fost simultane, dar perioada este aceea, IN NICIUN CAZ 2013. Iar tabla este acolo de atunci. A si rugint...
Linia 4 nu are cum sa plece faca sa se uneasca cu linia 2, asta se stie. Insa chiar daca s-ar putea, cum s-ar fluidiza traficul ? Ca M3 si M1 vin din aceeasi directie.
Este tocmai pe dos, linia 4 avea sens cand M3 era racord si rebrusarea dura minute bune, timp in care intrarea M1 dinspre Izvor era blocata. Nu de putine ori am stat in tunel...
Acum chiar nu mai are aboslut niciun sens. Cred ca au oprit investitia atunci cand s-a luat hotararea ca M3 sa fie Industriilor-Linia de Centura. Bineinteles, asta urma sa se intample efectiv peste ani buni, cand era gata tronsonul NG-LdC. Pe vremea aceea era abandonat. Dar decizia cred ca s-a luat pe atunci.
Asta sa ne spuna cei care au luat decizia sa inceapa M5 farsa sa faca tronsonul central. Dupa parerea mea peronul 2 nu va fi prea afectat, fluxul va fi spre Unirii.
Nu iei metroul din Dr Taberei ca sa mergi in Militari....Sau la gara, pentru ca este foarte ocolit.
mcosmin wrote:
Sunt destul de sigur ca peretele a fost spart mai de curand (sau fragmente din el), si apoi s-a pus legendara tabla ca sa acopere gaurile. S-a intamplat prin 2012-2013 asta. Poate in 2005-2007 nu a fost spart complet...
Despre ce vorbim ? Despre peretele de dintre liniile 2 si 4 ? Acela a fost spart atunci cand se spune in articol, prin 1996.
Ai gresit cu vreo 20 ani ...A fost in perioada cand s-a construit statia Gorjului, nava 2. Nu mai retin daca lucrarile au fost simultane, dar perioada este aceea, IN NICIUN CAZ 2013. Iar tabla este acolo de atunci. A si rugint...
mcosmin wrote:
Deschiderea liniei 4 are mai mult sens acum decat avea pana sa fie m3 o magistrala intreaga. Acum chiar ar putea sa fluidizeze traficul daca M1 ar pleca direct de la linia 4 spre grozavesti, fara sa mai treaca prin linia 2.
Linia 4 nu are cum sa plece faca sa se uneasca cu linia 2, asta se stie. Insa chiar daca s-ar putea, cum s-ar fluidiza traficul ? Ca M3 si M1 vin din aceeasi directie.
Este tocmai pe dos, linia 4 avea sens cand M3 era racord si rebrusarea dura minute bune, timp in care intrarea M1 dinspre Izvor era blocata. Nu de putine ori am stat in tunel...
Acum chiar nu mai are aboslut niciun sens. Cred ca au oprit investitia atunci cand s-a luat hotararea ca M3 sa fie Industriilor-Linia de Centura. Bineinteles, asta urma sa se intample efectiv peste ani buni, cand era gata tronsonul NG-LdC. Pe vremea aceea era abandonat. Dar decizia cred ca s-a luat pe atunci.
mcosmin wrote:
Nu stiu cum va face fata statia eroilor la tot acel flux de calatori...Clar trebuie marit peronul 2 cumva...
Asta sa ne spuna cei care au luat decizia sa inceapa M5 farsa sa faca tronsonul central. Dupa parerea mea peronul 2 nu va fi prea afectat, fluxul va fi spre Unirii.
Nu iei metroul din Dr Taberei ca sa mergi in Militari....Sau la gara, pentru ca este foarte ocolit.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Si viceversa, de la Unirii toti drumetii vor cobori pe peronul mic, impreuna cu cei care nu s-au selectat din vreme pentru Gara / Militari + cei care coboara in subsol din zona Eroilor + cei care vin din Militari pentru gara. Bine, drumetii nu vor stationa pe peron, dar la un moment dat peronul va fi plin si cu ei.
Apropo, imi spune cineva de ce aud dupa ce se pleaca din Unirii anuntul acesta stupid in tren :
Trenul circula in directia Preciziei. Pentru directia GdN - Dristor 2 coborâţi in statia Eroilor
Sau invers.
Trenul circula in directia GdN - Dristor 2. Pentru directia Precizie coborâţi in statia Eroilor
Ce, daca am luat trenul gresit din Unirii nu pot cobori la Izvor ?
N-ai cum.
Si viceversa, de la Unirii toti drumetii vor cobori pe peronul mic, impreuna cu cei care nu s-au selectat din vreme pentru Gara / Militari + cei care coboara in subsol din zona Eroilor + cei care vin din Militari pentru gara. Bine, drumetii nu vor stationa pe peron, dar la un moment dat peronul va fi plin si cu ei.
Apropo, imi spune cineva de ce aud dupa ce se pleaca din Unirii anuntul acesta stupid in tren :
Trenul circula in directia Preciziei. Pentru directia GdN - Dristor 2 coborâţi in statia Eroilor
Sau invers.
Trenul circula in directia GdN - Dristor 2. Pentru directia Precizie coborâţi in statia Eroilor
Ce, daca am luat trenul gresit din Unirii nu pot cobori la Izvor ?
mcosmin wrote:
Nu stiu cum va face fata statia Eroilor la tot acel flux de calatori...Clar trebuie marit peronul 2 cumva...
N-ai cum.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Sau poate se face o legatura "inteligenta" intre peronul 2 si subsol. Ca sa nu mai vina si M5 pe scari la eroilor...
Si sa stiti ca nu mi-am imaginat lucrarile la acel perete. Va spun sigur ca in perioada 2012-2013 s-a spart, si s-a spart bine. Era haos seara pe peron (ca numai seara spargeau).
Sau poate se face o legatura "inteligenta" intre peronul 2 si subsol. Ca sa nu mai vina si M5 pe scari la eroilor...
Si sa stiti ca nu mi-am imaginat lucrarile la acel perete. Va spun sigur ca in perioada 2012-2013 s-a spart, si s-a spart bine. Era haos seara pe peron (ca numai seara spargeau).
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Ba da, dar anunta cu 2 statii inainte sa auzi bine si sa-ti intre in cap... sa nu te trezesti dupa Eroilor...Si totusi, unii se mai trezesc si coboara la Politehnica/Grozavesti....
"Vitzavercea" este mai putin valabil, ca trenurile vin toate de la Unirii . Si mai mult de 1metrou la 2 min n-are cum sa vina sa-i deverseze pe cei care merg in Dr Taberei. Sa speram ca macar atunci vor fi mai multe metrouri pe M1+M3, altfel va fi JALE de la Unirii, cel putin pe M3. Metrourile M1 sunt mai goale pana la/de la Eroilor dar pe M3 este aglomeratie.
In fine, este mai putin important. O sa fie o idee mai aglomerat, dar asta este...Asa cum am spus, intreaga vina o poarta cei care nu au facut M5 pana la Universitate in prima faza, asa cum era proiectul initial. Nicaieri nu s-a spus de M5 Dr. Taberei-Eroilor.
Cine se apuca acum sa sparga peretii mulati ai statiei Eroilor 1 + peretii caseta ? Si din subsol ? Direct in liniile M5 ? Ca pasajul de corespondenta vine pe sus, daca ai observat...
Daca se putea, probabil se facea...Macar pentru peronul central, care este destul de lat. Peronul2...mai greu. Ar trebui ceva gen Izvor, la care sa mai adaugi si niste rulante si lifturi, ca suntem in secolul 21. "Svaitzer" se facea peronul...Si ramanea si mai putin loc ca acum pentru schimbul Militari- Gara + calatorii proprii ai statiei Eroilor1. Crezi ca degeaba se vine pe sus cu corespondenta M5 ?
andrei11 wrote:
Apropo, imi spune cineva de ce aud dupa ce se pleaca din Unirii anuntul acesta stupid in tren :
Trenul circula in directia Preciziei. Pentru directia GdN - Dristor 2 coborâţi in statia Eroilor
Ce, daca am luat trenul gresit din Unirii nu pot cobori la Izvor ?
Ba da, dar anunta cu 2 statii inainte sa auzi bine si sa-ti intre in cap... sa nu te trezesti dupa Eroilor...Si totusi, unii se mai trezesc si coboara la Politehnica/Grozavesti....
andrei11 wrote:
Si viceversa, de la Unirii toti drumetii vor cobori pe peronul mic, impreuna cu cei care nu s-au selectat din vreme pentru Gara / Militari + cei care coboara in subsol din zona Eroilor + cei care vin din Militari pentru gara.
"Vitzavercea" este mai putin valabil, ca trenurile vin toate de la Unirii . Si mai mult de 1metrou la 2 min n-are cum sa vina sa-i deverseze pe cei care merg in Dr Taberei. Sa speram ca macar atunci vor fi mai multe metrouri pe M1+M3, altfel va fi JALE de la Unirii, cel putin pe M3. Metrourile M1 sunt mai goale pana la/de la Eroilor dar pe M3 este aglomeratie.
In fine, este mai putin important. O sa fie o idee mai aglomerat, dar asta este...Asa cum am spus, intreaga vina o poarta cei care nu au facut M5 pana la Universitate in prima faza, asa cum era proiectul initial. Nicaieri nu s-a spus de M5 Dr. Taberei-Eroilor.
mcosmin wrote:
Sau poate se face o legatura "inteligenta" intre peronul 2 si subsol. Ca sa nu mai vina si M5 pe scari la eroilor....
Cine se apuca acum sa sparga peretii mulati ai statiei Eroilor 1 + peretii caseta ? Si din subsol ? Direct in liniile M5 ? Ca pasajul de corespondenta vine pe sus, daca ai observat...
Daca se putea, probabil se facea...Macar pentru peronul central, care este destul de lat. Peronul2...mai greu. Ar trebui ceva gen Izvor, la care sa mai adaugi si niste rulante si lifturi, ca suntem in secolul 21. "Svaitzer" se facea peronul...Si ramanea si mai putin loc ca acum pentru schimbul Militari- Gara + calatorii proprii ai statiei Eroilor1. Crezi ca degeaba se vine pe sus cu corespondenta M5 ?
- oache81
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
oache81
Unde va fi legatura intre M5 si celelalte magistrale (adica pe unde muta trenurile de colo colo)?.Asta daca exista asa ceva in plan...
Unde va fi legatura intre M5 si celelalte magistrale (adica pe unde muta trenurile de colo colo)?.Asta daca exista asa ceva in plan...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Vezi ca s-a mai discutat. Cauta-l pe guru in pagina 12.
Vezi ca s-a mai discutat. Cauta-l pe guru in pagina 12.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
Unii pe la Londra au coborat trenurile cu macaraua in depou, deci solutii exista.
Unii pe la Londra au coborat trenurile cu macaraua in depou, deci solutii exista.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Nici o macara in nici un depou.
Va exista tunel de legatura la Eroilor. La Eroilor 1 este deja amorsa prevazuta de acum 40 de ani, se observa daca luati metroul care vine de la Grozavesti pe partea dreapta pana cand se intalneste cu linia 1.
Insist, nu inteleg de ce nu vreti sa cititi ce a scris guru la pagina 12. Hai, ca nu e greu.
Nici o macara in nici un depou.
Va exista tunel de legatura la Eroilor. La Eroilor 1 este deja amorsa prevazuta de acum 40 de ani, se observa daca luati metroul care vine de la Grozavesti pe partea dreapta pana cand se intalneste cu linia 1.
Insist, nu inteleg de ce nu vreti sa cititi ce a scris guru la pagina 12. Hai, ca nu e greu.
subway guru wrote:
Scenariul e in felul urmator:
Primul TBM ce porneste de la AM dupa ce soseste in rebrusmentul Eroilor2 o ia la dreapta spre M1, dupa care se extrage si lanseaza din nou in Eroilor2 spre PS Opera...
Al doilea TBM pleaca de la AM si merge 'duri' pana la Opera!
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Si la noi s-a intamplat asta, chiar in zona Unirii (la Tribunal)...
shoppy wrote:
Unii pe la Londra au coborat trenurile cu macaraua in depou, deci solutii exista.
Si la noi s-a intamplat asta, chiar in zona Unirii (la Tribunal)...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
133 313
Reviziile ramelor se fac la Pantelimon, deci tot iti trebuie conexiune cu restul retelei.
Reviziile ramelor se fac la Pantelimon, deci tot iti trebuie conexiune cu restul retelei.
📖 Pagination options