MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5562 posts, 1204871 views
 
Go to page:  1  ... 78 79 80 81 82 83 84  ... 398
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre Metrorex Lixandru Dragos-Liviu

Cu privire la macazele cu dublă joncţiune prezente pe magistralele 1 şi 3, ştiu că a mai rămas unul la Eroilor, la linia care vine dinspre Gară către Republica, după cum se vede în cele două imagini:
Imagine de ansamblu a tunelului unde se află TDJ, imagine către Grozăveşti, linia către Republica.
DSCN7332.jpg (343.79 KB; downloaded 2428 times)

Detaliu al aceluiaşi macaz TDJ.
DSCN7334.jpg (252.13 KB; downloaded 2426 times)

Linia vine dinspre Grozăveşti, prin intermediul unei galerii cu linie simplă, care subtraversează galeria dublă a M3 (Preciziei-A. Saligny), şi se intersectează cu calea ce vine dinspre ansamblul de linii M3 şi duc către remiza situată în spatele peretelui de la linia unde sunt făcute pozele (către Republica - M1).
Din ce îmi aduc aminte, a mai fost un astfel de macaz şi la Piaţa Unirii 1, aceeaşi linie care duce către Repulica/Anghel Saligny, unde se făcea legătura între cele două fire de circulaţie (se putea rebruşa: trenurile soseau în staţie dinspre Eroilor şi plecau de la linia către Dristor 1 spre Eroilor), dar şi cu scop de intrare/ieşire din acea remiză, situată în spatele peretelui de la linia de Republica/A. Saligny, către reţea.
P.S.: Mai este unul, din fericire, la Pipera, în galeria de rebruşment  :) .

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Mai era unul la Eroilor, in capul celalalt al statiei ( spre Izvor ) cand iesea linia 4 in linia 2 ( si ajungea si la linia 1 ).

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex bercenicity

Eu stiam ca mai era unul inspre Grozaesti - la fel din linia 4 in linia 1 prin linia 2 - a fost inlocuit cu doua macazuri simple, ca la Unirii

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Da, exact, mai uita omul, e o caruta de ani de atunci.  :cry:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex freyutz

Pot confirma ca spre Grozavesti era celalalt macaz cu dubla jonctiune.

Pe sensul spre Izvor, intre linia 2 si linia 4 nu a fost macaz intre anii 2000 - 2009. Acea remiza a avut un singur punct de acces in tot acest rastimp, cel dinspre grozavesti.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Era vorba de situatia de dinainte de 1989.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Freyutz, poti, te rog, sa ne spui  (daca ai informatii) ce s-a intentionat la Eroilor atunci cand s-a spart peretele dintre liniile 2 si 4 ?

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Incerc eu o ipoteza :
Acolo sa traga naveta Eroilor - Militari sensul Militari, desigur.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Asta banuiesc si eu. Sau acolo sa intre M1 dinspre Izvor, se putea si asta. Insa astept o confirmare "pe surse"...
Ideea este ca nu se castiga prea mult, doar timpul cat metroul de Militari tinea ocupata linia 2 si, eventual, venea un tren de M1 dispre Izvor in cele cca 2 min. Insa, in practica nu prea se intampla acest lucru, pentru ca intervalul de succedare pe M1 nu era sub 5min, trenul M3 incepea manevra imediat dupa plecarea trenului M1 de la linia 2, iar sansele sa vina alt tren M1 la 2 min erau foarte mici.
Pe de alta parte, daca se facea rebrusment acolo, tot se incurca circulatia. Iar de plecat din statie, tot nu puteau pleca independent M1 si M3.
In concluzie, o investitie fara rost.... Mai simplu se monta un macaz intre liniile 1 si 2 pe sensul catre Politehnica. Niciodata n-am sa inteleg de ce nu au facut-o.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Prin bunavointa d-lui ing. Mihai Bucşan caruia îi multumesc pentru ajutorul acordat,  public mai jos un reportaj decupat de dânsul din ziarul  "Cotidianul" - anul 1996.
Va las pe voi sa-l comentati, dar ori reporterul care se semneaza acolo sub numele de Laurentiu Stoiciu n-a inteles nimic sau fabuleaza sau chiar voiau respectivii sa modifice radical statia Eroilor.
Lectura placuta !
Eu am studiat cu atentie reportajul si nu-mi pica fisa chiar deloc unde ar fi liniile  unde una din ele ar avea peron pe ambele parti. Numai sa se lateasca statia cu inca un peron care sa fie intre actuala linie 4 si Dambovita. Altfel nu-mi iese.
Adica sa se construiasca alt mulat mai aproape de Dambovita.
2-13-2015 6-00-44 PM.png (767.73 KB; downloaded 2319 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Adica voiau sa faca asa ceva ? :shock:
Ideea era foarte buna (si inca este...), dar cum puteau sa o puna in practica ? Ca nu ma prind deloc.
L5-casa-campo1.jpg (24.36 KB; downloaded 2306 times)

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Bun, in reportaj e vorba de :
- 4 linii "curente", e clar ca e vorba de liniile 4, 2, 1 si 3 ( le-am luat si eu intr-o ordine "logica" de la dreapta spre stanga). Sper ca e clar pentru toata lumea numerotarea liniilor, nu mai stau sa le explic.
- Un alt peron adaugat si sa respecti si conditia ca una din linii sa aiba acces la  peroane pe ambele parti
Rezolvarea nu poate veni decat asa cum am spus eu, linia 4 sa poata sa aiba acces si la actualul peron mic si la un alt peron contruit pe partea cealalta a liniei 4, adica spre Dambovita, implicit latita statia, implicit alt mulat.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Poate ca latimea liniei 4 permite amenajarea unui peron acolo, exact in taluzul Dambovitei, fara sa se umble la peretii mulati. Desi nu pare in poza..
Bun, faceau cumva si linia 4 avea peron si pe o parte si pe alta.
Dar Militariul intra tot la linia 1 ? Si era pendula ? Inseamna ca astupau linia 2, adica faceau peron acolo  si uneau  peronul nmic cu peronul central ?
p1080060_medium_108.jpg (84.86 KB; downloaded 2342 times)

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex mcosmin

Din ce am inteles eu, se dorea separarea traficului de la linia 2 in 2.
Adica fiecare din cele 4 trenuri avea fiecare cate o linie. Dristor 2 si Preciziei aveau fiecare cate un peron (peronul actual e arhiplin la ore de varf), iar AS si Republica aveau peron comun (care e suficient de lat). Nu am fi avut pendula, ci pur si simplu un tren de la linia 2 cotea la linia 4.

Ar fi fost o idee buna de pus in practica...

 


Go to page:  1  ... 78 79 80 81 82 83 84  ... 398
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433459 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use