Topic: Complexul de tuneluri "Eroilor"
99 posts, 67477 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Complexul de tuneluri "Eroilor"
andrei11
Asta e, fiecare cu ce are , nu e nici o suparare, dar pana la urma tot o descopăr, evident cu o oarecare toleranta, dar o sa fie destul de exact ! Nici nu stii cat timp mi-am pierdut eu acolo ( in ultima perioada ) cu treaba asta. E pasiune, nu te poti opune.
# Icee, e total gresit ce ai notat acolo, de cand iese din statie si pana la bifurcatie M 1 / M 3 sunt vreo 150 metri.
Ce faci cu linia 4, ca de la iesirea din statie pana ce linia 4 se uneste cu M 1 + M 3 sunt pe putin vreo 80 metri. E asa cum am notat eu, din pacate e singurul "document" pe care-l am din zona respectiva.
Eu spun ca liniile sunt cam asa cum le-am notat in schita de mai jos :
Si ca sa avem fotografiile aici, le mai postez odata :
Poza bruta :
Varianta andrei 11
Varianta icee
Guru, stiam ca statia este practic intre cele 2 accese :
subway guru wrote:
Nu e niciun strict secret, am la birou un plan datat 1976, dar nu-ti dau, ca sa-ti fac in ciuda!
Statia [Eroilor] propriu-zisa e practic intre cele doua perechi de scari, de la statuie la bulevard...
Voi priviti la poze, eu la planurile originale...cam asta e diferenta intre noi...
Asta e, fiecare cu ce are , nu e nici o suparare, dar pana la urma tot o descopăr, evident cu o oarecare toleranta, dar o sa fie destul de exact ! Nici nu stii cat timp mi-am pierdut eu acolo ( in ultima perioada ) cu treaba asta. E pasiune, nu te poti opune.
# Icee, e total gresit ce ai notat acolo, de cand iese din statie si pana la bifurcatie M 1 / M 3 sunt vreo 150 metri.
Ce faci cu linia 4, ca de la iesirea din statie pana ce linia 4 se uneste cu M 1 + M 3 sunt pe putin vreo 80 metri. E asa cum am notat eu, din pacate e singurul "document" pe care-l am din zona respectiva.
Eu spun ca liniile sunt cam asa cum le-am notat in schita de mai jos :
guru.png (765.92 KB; downloaded 10184 times)
Si ca sa avem fotografiile aici, le mai postez odata :
Poza bruta :
poza originala.png (408.22 KB; downloaded 10192 times)
Varianta andrei 11
Varianta andrei 11.png (409.85 KB; downloaded 10178 times)
Varianta icee
Varianta icee.png (473.92 KB; downloaded 10166 times)
Guru, stiam ca statia este practic intre cele 2 accese :
2-7-2015 8-04-11 AM.png (388.86 KB; downloaded 10171 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Astazi pe la pranz s-au intamplat 2 lucruri.
Recunosc ca mi-a stat in cap si afirmatia lui #guru ca Verta Tel a dat pesteperetele mulat la devierile de retele.
Asadar am mai facut o vizita la locul faptei si in plus am primit un e mail de la un coleg de pe alt forum, Daniel Fringescu.
Vin cu o rectificare.
In continuare sustin ca liniile pe care le vedem in poza sunt linia 4 / M 1 + M 3 ( iesire din statie inainte de macaz ) si M 3 intrare in statie. Poate ma contrazice cineva, dar cu oarecare argumente. In continuare sustin ca linia 4 dupa ce iese din statie ( deci din dreptul scarilor ) si pana la macazul de unire cu M 1 + M 3 mai parcurge vreo 80 metri pe putin. O sa incerc sa revin cu una sau mai multe schite.
Astazi pe la pranz s-au intamplat 2 lucruri.
Recunosc ca mi-a stat in cap si afirmatia lui #guru ca Verta Tel a dat pesteperetele mulat la devierile de retele.
Asadar am mai facut o vizita la locul faptei si in plus am primit un e mail de la un coleg de pe alt forum, Daniel Fringescu.
Vin cu o rectificare.
In continuare sustin ca liniile pe care le vedem in poza sunt linia 4 / M 1 + M 3 ( iesire din statie inainte de macaz ) si M 3 intrare in statie. Poate ma contrazice cineva, dar cu oarecare argumente. In continuare sustin ca linia 4 dupa ce iese din statie ( deci din dreptul scarilor ) si pana la macazul de unire cu M 1 + M 3 mai parcurge vreo 80 metri pe putin. O sa incerc sa revin cu una sau mai multe schite.
2-7-2015 2-01-51 PM.png (404.88 KB; downloaded 10437 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
O singura problema ar fi. Galeria dubla a M3 are perete pe mijloc la intrarea in statie,. Galeria care se vede in poza nu are asa ceva.
Singura zona unde nu este perete pe mijloc este zona macazurilor.
Deci ori in poza este zona macazurilor, caz in care linia 4 nu mai are ce cauta, ori ne scapa ceva.
O singura problema ar fi. Galeria dubla a M3 are perete pe mijloc la intrarea in statie,. Galeria care se vede in poza nu are asa ceva.
Singura zona unde nu este perete pe mijloc este zona macazurilor.
Deci ori in poza este zona macazurilor, caz in care linia 4 nu mai are ce cauta, ori ne scapa ceva.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Eu am impresia ca de la iesirea din statie si pana la macaze nu avem perete despartitor intre sensurile lui M 3, pentru ca daca stai la peronul mare cu privirea spre macaze se vede inclusiv metroul de pe M 1 cum schimba directia spre Grozavesti.
Si are peste suta de metri pana la bifurcatie.
Mai vreau pareri, chiar daca argumentele sunt "subtiri", in ultima poza a mea linia 4 e linia 4 sau nu ?
sab wrote:
O singura problema ar fi. Galeria dubla a M3 are perete pe mijloc la intrarea in statie,.
Eu am impresia ca de la iesirea din statie si pana la macaze nu avem perete despartitor intre sensurile lui M 3, pentru ca daca stai la peronul mare cu privirea spre macaze se vede inclusiv metroul de pe M 1 cum schimba directia spre Grozavesti.
Si are peste suta de metri pana la bifurcatie.
Mai vreau pareri, chiar daca argumentele sunt "subtiri", in ultima poza a mea linia 4 e linia 4 sau nu ?
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Chiar daca este un argument "subtire", galeria dubla a M3 are perete cu usi si inainte de macazuri si dupa macazuri . Cu exceptia structurii statiei, unde sunt cativa stalpi. In rest are perete cu usi , care lipseste doar in zona "palniei" de racordare ( zona macazurilor). Dar deja acolo nu mai vorbim de linia 4.
Deci eu zic ca este linia 2 in poza. Sau au facut peretele cu usi ulterior. Se poate si asta.
Chiar daca este un argument "subtire", galeria dubla a M3 are perete cu usi si inainte de macazuri si dupa macazuri . Cu exceptia structurii statiei, unde sunt cativa stalpi. In rest are perete cu usi , care lipseste doar in zona "palniei" de racordare ( zona macazurilor). Dar deja acolo nu mai vorbim de linia 4.
Deci eu zic ca este linia 2 in poza. Sau au facut peretele cu usi ulterior. Se poate si asta.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Mai intai :
INDICATIILE
date de tovarasul Nicolae Ceausescu cu privire la tehnologia de executie
si traseul primului tronson al Metroului Bucuresti-Magistrala I Militari-Titan
(19 martie 1975)
1.Se aproba inceperea imediata a lucrarilor pe primul tronson al metroului Bucuresti pe tehnologia de executie cu pereti turnati, palpanse metalice sau de beton armat, propusa de specialisti
Deci lucrarile au inceput in primavara anului 1975
Apoi, in 15 decembrie 1976 , la 1 an si jumatate de la inceputul lucrarilor :
5. Se vor restudia soluţiile de racordare a tronsonului 3 Militari
la tronsonul I Splai, al Magistralei I de metrou, evitîndu-se lansarea
de scuturi şi traseul în zona Palatului Cotroceni
Intrebare, evident ca e secret de stat - nu ma astept la nici un raspuns, dar eu o pun, poate redeschide DNA - ul ancheta pentru ca s-au consumat materiale inutil:
- Poza cu pricina ce reprezinta, perioada de dinainte sau de dupa 15 Decembrie 1976 ?
- Cat din varianta Cotroceni a fost realizata pana in data de 15 Decembrie 1976, pentru ca in acea perioada chiar se muncea, nu se statea cu lunile pentru o deviere de retele.
Extrasul de text se afla in "File de Poveste".
1976, cat, inainte sau dupa 15 Decembrie ?
Avand in vedere ca "indicatiile" au fost date in 15 Decembrie 1976,#guru s-ar putea sa aiba planurile cu varianta "Cotroceni" in birou.
Sau se lucra "la 2 capete" , si cu varianta Cotroceni si cu varianta Gradina Botanica, avand in vedere ca poate in vizitele de lucru o fi rasuflat ceva ca tovarasul nu vroia metrou pe sub Cotroceni, si s-or fi gandit oamenii sa aiba in vedere si varianta Gradina Botanica.
Mai intai :
INDICATIILE
date de tovarasul Nicolae Ceausescu cu privire la tehnologia de executie
si traseul primului tronson al Metroului Bucuresti-Magistrala I Militari-Titan
(19 martie 1975)
1.Se aproba inceperea imediata a lucrarilor pe primul tronson al metroului Bucuresti pe tehnologia de executie cu pereti turnati, palpanse metalice sau de beton armat, propusa de specialisti
Deci lucrarile au inceput in primavara anului 1975
Apoi, in 15 decembrie 1976 , la 1 an si jumatate de la inceputul lucrarilor :
5. Se vor restudia soluţiile de racordare a tronsonului 3 Militari
la tronsonul I Splai, al Magistralei I de metrou, evitîndu-se lansarea
de scuturi şi traseul în zona Palatului Cotroceni
Intrebare, evident ca e secret de stat - nu ma astept la nici un raspuns, dar eu o pun, poate redeschide DNA - ul ancheta pentru ca s-au consumat materiale inutil:
- Poza cu pricina ce reprezinta, perioada de dinainte sau de dupa 15 Decembrie 1976 ?
- Cat din varianta Cotroceni a fost realizata pana in data de 15 Decembrie 1976, pentru ca in acea perioada chiar se muncea, nu se statea cu lunile pentru o deviere de retele.
Extrasul de text se afla in "File de Poveste".
subway guru wrote:
Nu e niciun strict secret, am la birou un plan datat 1976, dar nu-ti dau, ca sa-ti fac in ciuda!
1976, cat, inainte sau dupa 15 Decembrie ?
Avand in vedere ca "indicatiile" au fost date in 15 Decembrie 1976,#guru s-ar putea sa aiba planurile cu varianta "Cotroceni" in birou.
Sau se lucra "la 2 capete" , si cu varianta Cotroceni si cu varianta Gradina Botanica, avand in vedere ca poate in vizitele de lucru o fi rasuflat ceva ca tovarasul nu vroia metrou pe sub Cotroceni, si s-or fi gandit oamenii sa aiba in vedere si varianta Gradina Botanica.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Doua intrebari se nasc :
1.cat apucasera sa construiasca deja atunci cand a venit indicatia "pretioasa" de schimbare a traseului ? Eu cred ca intr-un an apucasera sa faca ceva, pe vremea aceea se lucra, nu ca acum.
2. ce efecte a produs un teren aceasta schimbare ? Adica totul a ramas asa cum se construise sau s-au produs unele modificari ? Podul era facut si a ramas in acelasi loc ?
Doua intrebari se nasc :
1.cat apucasera sa construiasca deja atunci cand a venit indicatia "pretioasa" de schimbare a traseului ? Eu cred ca intr-un an apucasera sa faca ceva, pe vremea aceea se lucra, nu ca acum.
2. ce efecte a produs un teren aceasta schimbare ? Adica totul a ramas asa cum se construise sau s-au produs unele modificari ? Podul era facut si a ramas in acelasi loc ?
- 133 313
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Complexul de tunele "Eroilor"
andrei11
Pentru ca am semnale din mediul on line cât si cel real ca destui vizitatori urmaresc cu interes traseul tunelelor de metrou dintre statia Eroilor si Podul Cotroceni precum si varianta de traseu de sub gradina Palatului Cotroceni cu bunavointa voastra voi deschide topic nou pentru a putea sa discutam in liniste aceste aspecte pentru limpezirea lor definitiva. Evident cu aproximatiile de rigoare, asta in cazul in care nu ni se alatura si alti participanti care cunosc traseul real al tunelelor. Desi si noi avem destule date concrete culese din teren dupa observatii indelungi. Noroc cu noile metrouri BM unde se pot observa destul de usor curbele in plan si daca ai ochiul format inclusiv variatiile pe verticala ale traseului.
Rog putina rabdare pentru ca un moderator / administrator sa mute aici ce s-a scris pana acum referitor la subiect.
Vor urma - sper ca in scurt timp - alte schite interesante, unele sunt in curs de elaborare. Inclusiv sectiuni reprezentative. Sper sa am ( sa avem ) timpul disponibil pentru a le "pune" in topic.
Pentru ca am semnale din mediul on line cât si cel real ca destui vizitatori urmaresc cu interes traseul tunelelor de metrou dintre statia Eroilor si Podul Cotroceni precum si varianta de traseu de sub gradina Palatului Cotroceni cu bunavointa voastra voi deschide topic nou pentru a putea sa discutam in liniste aceste aspecte pentru limpezirea lor definitiva. Evident cu aproximatiile de rigoare, asta in cazul in care nu ni se alatura si alti participanti care cunosc traseul real al tunelelor. Desi si noi avem destule date concrete culese din teren dupa observatii indelungi. Noroc cu noile metrouri BM unde se pot observa destul de usor curbele in plan si daca ai ochiul format inclusiv variatiile pe verticala ale traseului.
Rog putina rabdare pentru ca un moderator / administrator sa mute aici ce s-a scris pana acum referitor la subiect.
Vor urma - sper ca in scurt timp - alte schite interesante, unele sunt in curs de elaborare. Inclusiv sectiuni reprezentative. Sper sa am ( sa avem ) timpul disponibil pentru a le "pune" in topic.
- George
-
Posted:
-
Re: Complexul de tunele "Eroilor"
George
Pentru inceput, de fiecare data cand merg intre Eroilor si Politehnica incerc sa inteleg (inclusiv urmarind curbarea pe orizontala si verticala a trenului BM) pe unde este traseul ACTUAL. Ar putea cineva sa faca o schita cat de cat pertinenta?
Ce nu-mi e clar e mai ales pe unde vireaza la stanga metroul; apoi, oricum o dai, sigur subtraverseaza o zona de case, din ce deduc eu e aproape imposibil sa fie altfel. Ma refer la casele din zona adiacenta Gradinii Botanice, spre Dambovita, dar asta este o presupunere.
Pentru inceput, de fiecare data cand merg intre Eroilor si Politehnica incerc sa inteleg (inclusiv urmarind curbarea pe orizontala si verticala a trenului BM) pe unde este traseul ACTUAL. Ar putea cineva sa faca o schita cat de cat pertinenta?
Ce nu-mi e clar e mai ales pe unde vireaza la stanga metroul; apoi, oricum o dai, sigur subtraverseaza o zona de case, din ce deduc eu e aproape imposibil sa fie altfel. Ma refer la casele din zona adiacenta Gradinii Botanice, spre Dambovita, dar asta este o presupunere.
- Slasher1985
-
Posted:
-
Re: Complexul de tunele "Eroilor"
Slasher1985
La zona de case de la Gradina Botanica, nu trece cumva fix pe sub strada Ernest Juvara, apoi coteste imediat?
La zona de case de la Gradina Botanica, nu trece cumva fix pe sub strada Ernest Juvara, apoi coteste imediat?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Complexul de tunele "Eroilor"
andrei11
Cu M 3 problema e destul de simpla - in plan orizontal. In plan vertical iarasi este destul de clar, desi la "pod" cand trece peste M 1 exista o cocoaşă.
O sa postez atat foto brut cat si traseul ca sa fie mai clar.
Sunt absolut convins ( 99 % ) ca la un moment dat M 1 si M 3 sunt perete in perete, asa cum rezulta din desen.
Ba da, M 3 o ia fix pe sub Ernest Juvara, exista si ditamai rampa de acces de la suprafata in tunel gard in gard cu Gradina Botanica, daca dau peste poza pe net o postez.
Cu M 3 problema e destul de simpla - in plan orizontal. In plan vertical iarasi este destul de clar, desi la "pod" cand trece peste M 1 exista o cocoaşă.
O sa postez atat foto brut cat si traseul ca sa fie mai clar.
Sunt absolut convins ( 99 % ) ca la un moment dat M 1 si M 3 sunt perete in perete, asa cum rezulta din desen.
Ba da, M 3 o ia fix pe sub Ernest Juvara, exista si ditamai rampa de acces de la suprafata in tunel gard in gard cu Gradina Botanica, daca dau peste poza pe net o postez.
102.png (834.27 KB; downloaded 10092 times)
101.png (728.35 KB; downloaded 10086 times)
- oache81
-
Posted:
-
Re: Complexul de tunele "Eroilor"
oache81
ce este in acest loc stie cineva?
asa zice google maps ca e traseul.Are dreptate google?
Ce e aici?
obiectiv metrorex.jpg (125.11 KB; downloaded 10064 times)
traseu.jpg (94.47 KB; downloaded 10061 times)
- oache81
-
Posted:
-
Re: Complexul de tunele "Eroilor"
oache81
Diseara s-ar putea sa ajung in zona cu respectivul afis cu Metrorex si o sa astept in zona cateva minute sa imi dau seama daca se simte metroul prin zona, asta inseamna ca trece pe acolo si intra pe sub gradina botanica acolo, circuland pe sub straduta respectiva si nu pe sub case.
Diseara s-ar putea sa ajung in zona cu respectivul afis cu Metrorex si o sa astept in zona cateva minute sa imi dau seama daca se simte metroul prin zona, asta inseamna ca trece pe acolo si intra pe sub gradina botanica acolo, circuland pe sub straduta respectiva si nu pe sub case.
📖 Pagination options