Topic: Știri și articole din presă
823 posts, 253914 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Eu tot nu inteleg, adica porneste TBM - ul din Straulesti, Ok, ajunge la Laminorului, il demonteaza si il monteaza in capatul celalalt al statiei ? Pentru a ajunge in PSS Zarea ? Probabil numai capul, sau si saniile ? Si cat de lung e acest TBM, tot suta de metri are ?
Eu tot nu inteleg, adica porneste TBM - ul din Straulesti, Ok, ajunge la Laminorului, il demonteaza si il monteaza in capatul celalalt al statiei ? Pentru a ajunge in PSS Zarea ? Probabil numai capul, sau si saniile ? Si cat de lung e acest TBM, tot suta de metri are ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
shoppy
Eu am inteles pleaca de la Straulesti la Laminorului pe firul 1, la Straulesti il scoate si il duce inapoi la Laminorului, il baga si sapa firul 2 intre Straulesti si Laminorului, dupaia il scoate si il duce la PSS Zarea si fac manevrele din nou. Da, cu tot cu saniile.
Eu am inteles pleaca de la Straulesti la Laminorului pe firul 1, la Straulesti il scoate si il duce inapoi la Laminorului, il baga si sapa firul 2 intre Straulesti si Laminorului, dupaia il scoate si il duce la PSS Zarea si fac manevrele din nou. Da, cu tot cu saniile.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
133 313
Cam asa am banuit si eu. La pss Zarea saniile fiind impinse pentru montaj in tunelele existente presupun? This is retarded. Inteleg ca este nevoie si la noi de practica cu utilaje dar asta-i deja exagerat. Vorbim de o interstatie si jumatate. Sa te tii fonduri europene dupa asa ceva.
Cam asa am banuit si eu. La pss Zarea saniile fiind impinse pentru montaj in tunelele existente presupun? This is retarded. Inteleg ca este nevoie si la noi de practica cu utilaje dar asta-i deja exagerat. Vorbim de o interstatie si jumatate. Sa te tii fonduri europene dupa asa ceva.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
shoppy
Daca te gandesti cata sapatura si cat beton/armatura se economiseste la cele 2 statii, s-ar putea sa dea bine.
Daca te gandesti cata sapatura si cat beton/armatura se economiseste la cele 2 statii, s-ar putea sa dea bine.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
133 313
S-o spunem pe aia cinstita. Le-a fost frica ca isi rupe dintii tbm-ul in peretele de la Zarea si ramane in pamant pe termen nedefinit. Asa daca pleaca din PSS in caz de avarie scapa usor.
S-o spunem pe aia cinstita. Le-a fost frica ca isi rupe dintii tbm-ul in peretele de la Zarea si ramane in pamant pe termen nedefinit. Asa daca pleaca din PSS in caz de avarie scapa usor.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Aha, deci la Zarea ramane PLS in ambele sensuri, si spre Parc si spre Strand.
Aha, deci la Zarea ramane PLS in ambele sensuri, si spre Parc si spre Strand.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
zapacitu
Mai oameni buni... face cineva un desen cu toate PSS-urile, PLS-urile si cu cate o culoare fiecare din cele 2 (4 mai nou) "trageri" cu sapatoarea? Intreb pentru ca m-am cam incurcat
Mai oameni buni... face cineva un desen cu toate PSS-urile, PLS-urile si cu cate o culoare fiecare din cele 2 (4 mai nou) "trageri" cu sapatoarea? Intreb pentru ca m-am cam incurcat
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Din ce am inteles TBM - ul asta nu stie sa tranziteze statii, nu mi-e clar de ce, cica chestie de economie la betoane, asa ca s-a ales varianta asta, avand in vedere ca e vorba de numai circa 1,5 km.
Observa ca statia Laminorului nu va fi tranzitata de TBM.
2-8-2015 10-52-24 PM.png (37.74 KB; downloaded 2115 times)
Din ce am inteles TBM - ul asta nu stie sa tranziteze statii, nu mi-e clar de ce, cica chestie de economie la betoane, asa ca s-a ales varianta asta, avand in vedere ca e vorba de numai circa 1,5 km.
Observa ca statia Laminorului nu va fi tranzitata de TBM.
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Bogdan MD
Nu cred ca TBMul nu stie sa tranziteze statii, ci ca statia Laminorului nu stie sa se lase tranzitata de TBM. Si gandindu-ma la pozele cu statia Favorit si cu panourile alea inainte care alcatuiau peronul (plus ce a sugerat Guru) cred ca etajul cu peronul la statiile din Drumul Taberei e mai inalt, ca sa aiba loc TBMul sa se plimbe pe acolo pe carut, pe sine (care ocupa spatiu pe inaltime). Dupa care, spatiul in plus va fi acoperit pe veci, ca nu foloseste la nimic concret (desi, puteausa faca nivelul in sine mai inalt, sa para mai aerisite statiile?).
Presupun ca la M4 au decis ca nu merita banii in plus pentru a tranzita de 2 ori statia, si ca e mai ieftin sa o faca la inaltimea minima necesara pentru uzul calatorilor. Cu toate astea, ceva nu se leaga. Capetele statiei tot trebuie sa fie suficient de inalte cat sa poata iesi capul unui TBM in dreptul unul gol tehnologic ca sa fie scos afara. De asemenea, si la Straulesti ar trebui ca un capat sa fie mai inalt, ca sa incapa dihania asamblata inainte sa porneasca la drum. Deci, cum arata statiile de fapt? Sau aici nu va exista carut dinacela? M-am apropiat macar putin de adevar?
Mare pacat ca nu mai face nimeni poze din interiorul statiilor de pe M4, ca lamuream definitiv treaba...
Nu cred ca TBMul nu stie sa tranziteze statii, ci ca statia Laminorului nu stie sa se lase tranzitata de TBM. Si gandindu-ma la pozele cu statia Favorit si cu panourile alea inainte care alcatuiau peronul (plus ce a sugerat Guru) cred ca etajul cu peronul la statiile din Drumul Taberei e mai inalt, ca sa aiba loc TBMul sa se plimbe pe acolo pe carut, pe sine (care ocupa spatiu pe inaltime). Dupa care, spatiul in plus va fi acoperit pe veci, ca nu foloseste la nimic concret (desi, puteausa faca nivelul in sine mai inalt, sa para mai aerisite statiile?).
Presupun ca la M4 au decis ca nu merita banii in plus pentru a tranzita de 2 ori statia, si ca e mai ieftin sa o faca la inaltimea minima necesara pentru uzul calatorilor. Cu toate astea, ceva nu se leaga. Capetele statiei tot trebuie sa fie suficient de inalte cat sa poata iesi capul unui TBM in dreptul unul gol tehnologic ca sa fie scos afara. De asemenea, si la Straulesti ar trebui ca un capat sa fie mai inalt, ca sa incapa dihania asamblata inainte sa porneasca la drum. Deci, cum arata statiile de fapt? Sau aici nu va exista carut dinacela? M-am apropiat macar putin de adevar?
Mare pacat ca nu mai face nimeni poze din interiorul statiilor de pe M4, ca lamuream definitiv treaba...
- laur_visan
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
laur_visan
Andrei11,eu cred ca va fi urmatorul scenariu:pleaca de la Staulesti,ajunge la Laminorului,se intoarce la Staulesti pt celalalt fir.Pe urma va fi coborat in capatul dinspre Zarea si va fi scos pe acolo si ultima data va fi intors la Laminorului pt ultima parte de tunel spre Zarea.
La Zarea este cam ciudat sa lansezi de acolo un TBM,pt ca asta ar insemna sa introduci trenul de sanii in tunelul deja existent,incepand din spate in fata.De asemenea acolo e spatiu cam mic pt o lansare de TBM.Si parca in trecut s-a spus ca Zarea ramane doar PSS.
Andrei11,eu cred ca va fi urmatorul scenariu:pleaca de la Staulesti,ajunge la Laminorului,se intoarce la Staulesti pt celalalt fir.Pe urma va fi coborat in capatul dinspre Zarea si va fi scos pe acolo si ultima data va fi intors la Laminorului pt ultima parte de tunel spre Zarea.
La Zarea este cam ciudat sa lansezi de acolo un TBM,pt ca asta ar insemna sa introduci trenul de sanii in tunelul deja existent,incepand din spate in fata.De asemenea acolo e spatiu cam mic pt o lansare de TBM.Si parca in trecut s-a spus ca Zarea ramane doar PSS.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
Cum adica TBM-ul nu stie sa tranziteze statii ? La M5 ce a facut ?
Cum adica TBM-ul nu stie sa tranziteze statii ? La M5 ce a facut ?
- URANUS
-
Posted:
-
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
danutzu_2910
La M5 radierul statiilor e mult mai jos decat partea inferioara a tunelului (capul TBM-ului cand iese, sa poata fi asezat pe sanie)
LA M4 radierul statiilor este aproape tangent la partea inferioara a tunelului.
E singura explicatie la informatiile disponibile.
La M5 radierul statiilor e mult mai jos decat partea inferioara a tunelului (capul TBM-ului cand iese, sa poata fi asezat pe sanie)
LA M4 radierul statiilor este aproape tangent la partea inferioara a tunelului.
E singura explicatie la informatiile disponibile.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
Statiile sunt asa cum le-am proiectat. Cand le-am proiectat nu stiam ca va fi TBM frantuzesc, nemtesc sau "americanesc"....
Statiile sunt asa cum le-am proiectat. Cand le-am proiectat nu stiam ca va fi TBM frantuzesc, nemtesc sau "americanesc"....
📖 Pagination options