MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)

1249 posts, 514828 views
 
Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 90
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile ASTRA/IVA shoppy

Cum adica consumau foarte mult? ce faceau? aveau aer conditionat?, dadeau curent la masa?
Daca erau fiabile atunci de ce nu au circulat?, ca doar nu sta nimeni sa repare ceva cand are altceva mai fiabil.
De ce nu le-au mentinut in circulatie producatorii?, nu aveau prevazute si garantie?

Eu stiu ca vagoanele intemediare au fost porduse in '89 ca si apar intr-o brosura comunista, dar nu au mai apucat sa le termine.

Rame pentru modernizare s-au taiat prin multe curti, si la Arad, si la Craiova, si prin Bucuresti...

 


Re: Trenurile ASTRA/IVA andrei11

Exact, "intrermediarele"  sunt de dinainte de '89 dar nu au apucat sa circule niciodata.

 


Re: Trenurile ASTRA/IVA Shinkasen

Eu am inteles ca mai multi mecanici se plangeau ca sunt prea complicate pentru ei, ca n-au nu stiu ce la ele, asta din ce am tras cu urechea prin 2000 cand eram in Depou la Militari, toata ziulica se plimba rama prin depou.

Iar de rama aceea modernizata de Alstom, nu se mai aude nimic, alt proiect "esuat"?

 


Re: Trenurile ASTRA/IVA mcosmin

Degeaba modernizam. Sunt depasite din punct de vedere tehnic. Este foarte scump pt metrorex sa "tuneze" IVA. Cel mai bun lucru ar fi proiectarea si construirea de la 0 a unei noi generatii de IVA, cu tehnologii moderne si design modern. Dar atata timp cat sunt interese politice la mijloc, nu sunt sanse de reusita.

 


Re: Trenurile ASTRA/IVA shoppy

Mecanicii se plang mereu, daca sunt alea vechi ca de ce sunt vechi, daca sunt altele noi ca de ce nu sunt lafel ca alea vechi, nu s-au scos rame din circulatie doar ca nu le placea mecanicilor.
Modernizarea nu e e grea deloc sau nu e mai grea ca la alt vehicul, s-au modernizat locomotive contemporane si mai batrane decat ramele alea si merg foarte bine, doar ca e plin pe la toate colturile depoului de specialisti nediplomati care o tin leandra ba cu uzura morala ba cu teoria conspiratiei, nefiind in stare sa argumenteze ceva mai acatari nici la una nici la alta.

IVA a fost doar primul pas dintr-un proiect mai mare ca asa se porneste o dezvoltare de EMU, adica faza I un vehicul cu post de conducre in ambele capete sau doua vehicule spate-n-spate, pasul II adaugarea de vagoane intermediare fara post de conducere, pasul III vehiculul final din 6 vagoane cu post de conducere doar la capete si trecere intre vagoane. IVA a ramas intepenita in pasul I, se poate moderniza dar deja avem vehicule corespunzatoare cu pasul III, deci e cam inutil sa modernizam pasul I cand e cu 2 pasi in urma.
Unii o sa sara ca daca ai 3 REM le poti amesteca oricum si poti sa ai si trenuri de 2 REM. E o prostie, in practica ramele nu se amesteca ci circula obligatoriu in triadele formate, cele de capat nici nu mai au priza de comanda multipla spre capete; iar cu trenul de 2 REM e de cojmar, ca oamenii stau pe toata lungimea peronului si cand vine tren din 2 REM e calcare in picioare in vagoanele de capat, asa ca s-a renuntat.
Alstom a modernizat o rama doar asa ca sa arate ca si ei sunt baieti destepti si se poate, si daca chiar sunt aia de la Metrorex destul de prosti incat sa bage bani in asa ceva ei sunt bucurosi sa le ia banii.

Eu am auzit ca in ramele modernizate s-au cerut baterii mari de condensatori(sunt si poze cu ele) ca rama sa poata merge cateva zeci de metrii cu energia din condensatori si astfel sa nu mai sara generalul pe macaze, sa fie mai usor de manevrat in depou, sa nu se mai reseteze ramele si sa nu se mai stinga luminile, condensatorii astia au fost defapt foarte scumpi si asa o tehnologie nu se implementeaza peste noapte intr-un loc cu resurse limitate cum e Metrorex, mai ales ca s-a dovedit a fi o fundatura a tehnologica pentru ca nu s-a mai aplicat nicaieri.

 


Re: Trenurile ASTRA/IVA Shinkasen

Interese politice putin spus, mai degraba furt, fac modernizari scumpe si inutile, baga bani aiurea, ca altfel nu au cum sa fure, cate modernizari esuate am avut dupa 90? nu cred ca se se mai stie numarul lor.

 


Re: Trenurile ASTRA/IVA Rathgeber2523

Toate IVE-le albastre din Depoul Berceni au fost mutate in Depoul Pantelimon, in Berceni a ramas doar 041, adica cea din tarc

 


Re: Trenurile ASTRA/IVA Rathgeber2523

REM 041 asteptand casarea...
IMG_2304.jpg (245.29 KB; downloaded 4211 times)

 


Re: Trenurile ASTRA/IVA PaulIP

Pacat...
Se prezinta in conditii bune la exterior (bineinteles, facand abstractie de graffiti).
A inceput si casarea celorlalte "albastrele"?
Tare mi-as dori sa se pastreze una pentru ... sa nu-i spun inca muzeu.

 


Re: Trenurile ASTRA/IVA andrei11

cos wrote:
...doar ca e imposibil, mai sunt 15 IVA si aprox. 8 CAF-uri functionale...

15 IVA sau 15 trenuri a 6 vagoane ?
Le-ai inclus si cele de pe M 4 sau nu  :?:

 


Re: Trenurile ASTRA/IVA Costin

15 trenuri (scuze de exprimarea proasta), in total, pt M4 + M3 la nevoie + rezerve.

 


Re: Trenurile ASTRA/IVA shoppy

Chiar, e vreo lista pe undeva cu ce rame mai sunt si ce s-a casat, la locomotive tot erau liste dar la metrou nu am vazut. Si nu am vazut nici o poza cu rame in curs de casare sau cu ramasite, chiar au atat de mult succes sa le caseze pe ascuns?

Da, la misto sau nu, nu-mi dau seama, dar uite cat ne-am chinuit sa bagam in circulatie BM si CAF pe magistrale care stiam ca functioneaza, cred ca o sa ajungem sa vedem iar IVA pe M3.

 


Re: Trenurile ASTRA/IVA ByOnu

Planul era, din ce stiu, ca pana la sfarsitul anului sa mai ramana DOAR trenurile modernizate de Alstom care au Dimetronic pentru M4. :(

 


Re: Trenurile ASTRA/IVA shoppy

Ce e acela Dimetronic?

 


Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 90
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433618 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use