Topic: Discuții diverse despre transportul în comun
2193 posts, 601072 views
📖 Pagination options
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
133 313
Oaileu! 400 de tramvaie noi! Sa mearga pe otelul rosu. Ieri se taraia 411 pe Serban Voda cu B 20 KJI in coada lui. Porcescu...
Se mai subventioneaza caldura? Pe bune? Pai de ce? Ca au unii cate 15 studiouri de videochat prin bloace? Sau ca avem nevoie de pensionarime la urne? Ca sta cate un pensionar in 3 camere? Am si eu destui care vor sa oprim caldura in mijlocul iernii ca se cred printesa Elsa. Dar ei nu muncesc si pe teren. Cavoul are temperatura optima. Cine se pregateste intensiv treaba lui.
Oaileu! 400 de tramvaie noi! Sa mearga pe otelul rosu. Ieri se taraia 411 pe Serban Voda cu B 20 KJI in coada lui. Porcescu...
Se mai subventioneaza caldura? Pe bune? Pai de ce? Ca au unii cate 15 studiouri de videochat prin bloace? Sau ca avem nevoie de pensionarime la urne? Ca sta cate un pensionar in 3 camere? Am si eu destui care vor sa oprim caldura in mijlocul iernii ca se cred printesa Elsa. Dar ei nu muncesc si pe teren. Cavoul are temperatura optima. Cine se pregateste intensiv treaba lui.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Cristy
Vad ca nici acum, la mai bine de doi ani de la declaratie, nu i-a trecut pofta. Domnul primar se refera la acele troleibuze sovietice care circula si pe la Chisinau, niste tigai pe roti, dar si acelea costa 130.000 euro bucata.
PS: Scuze de off-topic, dar n-am putut sa ma abtin.
Vad ca nici acum, la mai bine de doi ani de la declaratie, nu i-a trecut pofta. Domnul primar se refera la acele troleibuze sovietice care circula si pe la Chisinau, niste tigai pe roti, dar si acelea costa 130.000 euro bucata.
intreprindere_mixta_de_asamblare_a_troleibuzelor_la_chisinau_98102700.jpg (131.4 KB; downloaded 3000 times)
PS: Scuze de off-topic, dar n-am putut sa ma abtin.
- georgica2704
-
Posted:
-
- Tom
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Tom
Nu inteleg de ce nu poate continua cu "proiectul Bucur" in varianta ceha: Vario LF/LF2/LF3. Tatra modernizate. Sigur costa mai putin ca Bombardierele, cu tot cu dusul rablei pana acolo si apoi adus inapoi modernizata. La Iasi, un GT4 modernizat (de fapt reconstruit in forma moderna) a costat de 5 ori mai putin decat tramvaiele lui Oetker.
Nu inteleg de ce nu poate continua cu "proiectul Bucur" in varianta ceha: Vario LF/LF2/LF3. Tatra modernizate. Sigur costa mai putin ca Bombardierele, cu tot cu dusul rablei pana acolo si apoi adus inapoi modernizata. La Iasi, un GT4 modernizat (de fapt reconstruit in forma moderna) a costat de 5 ori mai putin decat tramvaiele lui Oetker.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Cristy
Aproape 50% dintre persoanele care circulă cu mijloace RATB nu plătesc călătoria
Estimările reprezentanţilor regiei arată că din cei aproape un milion de călători RATB, 400.000 nu plătesc bilet. Nu există însă o evidență exactă a numărului de călători transportați.
„La nivelul Capitalei circulă foarte mult cu mijloacele RATB persoane care beneficiază de gratuitate, pensionari, copii, veterani, care călătoresc fără card de transport, fapt pentru care nu avem o evidență clară”, a declarat Constantin Tobescu, purtător de cuvânt RATB, pentru Digi24.ro.
Aşa că este dificil, spun oficialii RATB, să contorizeze pierderile.
„Sunt foarte mulţi călători care nu validează, nu au abonament. Eu cred că nivelul de fraudă depășește 40%”, a declarat Mihai Câmpureanu, fost director RATB.
„Câtă vreme accesul în autobuze se face pe toate ușile iar numărul controlorilor este mic vor exista fraude. În Occident, accesul se face prin dreptul șoferului, toți călătorii sunt verificați înainte de a folosi mijloacele de transport”, spune Corneliu Belciug, reprezentantul unui ONG.
„Prețul tichetului este undeva la 30% față de costul real al transportului. Diferența o suportă prin subvenție Primăria Generală”, mai spune Mihai Câmpureanu, fost director RATB.
RATB a primit, doar în 2014, subvenții de aproape 560 de milioane de lei de la Primăria Capitalei.
- See more at: http://www.b365.ro/aproape-50prc-dintre...iTL17.dpuf
Aproape 50% dintre persoanele care circulă cu mijloace RATB nu plătesc călătoria
Estimările reprezentanţilor regiei arată că din cei aproape un milion de călători RATB, 400.000 nu plătesc bilet. Nu există însă o evidență exactă a numărului de călători transportați.
„La nivelul Capitalei circulă foarte mult cu mijloacele RATB persoane care beneficiază de gratuitate, pensionari, copii, veterani, care călătoresc fără card de transport, fapt pentru care nu avem o evidență clară”, a declarat Constantin Tobescu, purtător de cuvânt RATB, pentru Digi24.ro.
Aşa că este dificil, spun oficialii RATB, să contorizeze pierderile.
„Sunt foarte mulţi călători care nu validează, nu au abonament. Eu cred că nivelul de fraudă depășește 40%”, a declarat Mihai Câmpureanu, fost director RATB.
„Câtă vreme accesul în autobuze se face pe toate ușile iar numărul controlorilor este mic vor exista fraude. În Occident, accesul se face prin dreptul șoferului, toți călătorii sunt verificați înainte de a folosi mijloacele de transport”, spune Corneliu Belciug, reprezentantul unui ONG.
„Prețul tichetului este undeva la 30% față de costul real al transportului. Diferența o suportă prin subvenție Primăria Generală”, mai spune Mihai Câmpureanu, fost director RATB.
RATB a primit, doar în 2014, subvenții de aproape 560 de milioane de lei de la Primăria Capitalei.
- See more at: http://www.b365.ro/aproape-50prc-dintre...iTL17.dpuf
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
133 313
O situatie foarte neplacuta deoarece utilizatorii de buna credinta ai serviciilor sunt sistematic discriminati.
Pe de alta parte situatia convine la PMB altfel s-ar organiza cadrul pentru licitarea de licente de transport local alternativ (privat).
O situatie foarte neplacuta deoarece utilizatorii de buna credinta ai serviciilor sunt sistematic discriminati.
Pe de alta parte situatia convine la PMB altfel s-ar organiza cadrul pentru licitarea de licente de transport local alternativ (privat).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
andrei11
Eu astept sa-l privatizeze. Numai asa vom scapa de o grija. Sunt convins ca un transport in comun particular rezolva problema. Ma uit numai la toate cursele interjudetene care sunt private si cu preturi acceptabile. Aceeasi formula trebuie aplicata si in cadrul transportului loco.Nu mai zic si de companiile CFR / aero particulare.
Eu astept sa-l privatizeze. Numai asa vom scapa de o grija. Sunt convins ca un transport in comun particular rezolva problema. Ma uit numai la toate cursele interjudetene care sunt private si cu preturi acceptabile. Aceeasi formula trebuie aplicata si in cadrul transportului loco.Nu mai zic si de companiile CFR / aero particulare.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Florinds
Asa e, cred ca s-ar tremina cu jaful si cheltuielile mult umflate, gen SAP.
Pentru ce a fost nevoie de SAP? Si noi avem SAP la firma... Avem foarte multe repere si un transport stufos, dar tot nu cred ca se justifica pretul, sunt destule programe integrate pe piata.
Asa e, cred ca s-ar tremina cu jaful si cheltuielile mult umflate, gen SAP.
Pentru ce a fost nevoie de SAP? Si noi avem SAP la firma... Avem foarte multe repere si un transport stufos, dar tot nu cred ca se justifica pretul, sunt destule programe integrate pe piata.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
ADY881
Dupa mine in cazul RATB exista cateva solutii:
1)putem s-o lalaim cu RATB-ul in stilul vechi (transportul public subfinantat) si sa facem cum a zis ONG-istul "lu peste", sa facem ca in Rusia, adica sa instalam turncheti chiar in vehicule, si sa deschidem doar prima usa(indiferent de vehicul, deci si la V3A) si o urcare sa dureze 3 ore, iar timpii de mers pe ruta sa creasca de n-spe ori => migrarea majoritatii pasagerilor pe masini.
2) am putea sa ne complacem in coruptie si sa lasam mainile in jos(in stil mioritic), sa desfiintam RATB-ul, si sa facem ca in alte tari dezvoltate din Asia si Africa, saracii pe maxi-taxi, iar boerii pe...
3)am putea sa dam in concesiune unor companii SERIOASE RATB-ul, cum ar fi RATP, aceasta firma franceza activeaza nu doar in Paris ci si in alte orase din Franta, dar si in alte tari(asa se primeste cand decidentii nu pun bete in roate transportului public)! Aceasta companie opereaza retele de tramvai in Maroc, Washington(in constructie), Manchester(UK), Tucson(SUA), Hong Kong, Shenyang(China).....
4)am putea sa incercam sa reformam RATB-ul, dar aici avem nevoie ca si factorii decidenti sa isi doreasca un oras civilizat(cu transport public civilizat) si aici nu vorbesc de schimbari de sefi, ci de o reorganizare totala a retelei (eliminarea dublarilor), infiintarea unor noi linii de LRT, constructia de culoare separate de trafic... insa pentru aceste lucruri am avea nevoie si de finantare (cineva ii promitea lui Oprescu ca ii va finanta o linie inutila de metrou, ce ar fi daca acei bani s-ar fi dus in RATB?). Si ca rezultat am obtine o retea moderna terana, care ar ajuta metroul sa prelucreze fluxurile de pasageri.
Dupa mine in cazul RATB exista cateva solutii:
1)putem s-o lalaim cu RATB-ul in stilul vechi (transportul public subfinantat) si sa facem cum a zis ONG-istul "lu peste", sa facem ca in Rusia, adica sa instalam turncheti chiar in vehicule, si sa deschidem doar prima usa(indiferent de vehicul, deci si la V3A) si o urcare sa dureze 3 ore, iar timpii de mers pe ruta sa creasca de n-spe ori => migrarea majoritatii pasagerilor pe masini.
2) am putea sa ne complacem in coruptie si sa lasam mainile in jos(in stil mioritic), sa desfiintam RATB-ul, si sa facem ca in alte tari dezvoltate din Asia si Africa, saracii pe maxi-taxi, iar boerii pe...
3)am putea sa dam in concesiune unor companii SERIOASE RATB-ul, cum ar fi RATP, aceasta firma franceza activeaza nu doar in Paris ci si in alte orase din Franta, dar si in alte tari(asa se primeste cand decidentii nu pun bete in roate transportului public)! Aceasta companie opereaza retele de tramvai in Maroc, Washington(in constructie), Manchester(UK), Tucson(SUA), Hong Kong, Shenyang(China).....
4)am putea sa incercam sa reformam RATB-ul, dar aici avem nevoie ca si factorii decidenti sa isi doreasca un oras civilizat(cu transport public civilizat) si aici nu vorbesc de schimbari de sefi, ci de o reorganizare totala a retelei (eliminarea dublarilor), infiintarea unor noi linii de LRT, constructia de culoare separate de trafic... insa pentru aceste lucruri am avea nevoie si de finantare (cineva ii promitea lui Oprescu ca ii va finanta o linie inutila de metrou, ce ar fi daca acei bani s-ar fi dus in RATB?). Si ca rezultat am obtine o retea moderna terana, care ar ajuta metroul sa prelucreze fluxurile de pasageri.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
andrei11
Gresit, exista solutia salvatoare in Romania, sa-l privatizam, pentru ca :
1) O companie privata va scoate evident profit din afacere, vezi cursele auto interorase.
2) Pretul calatoriei ? Va fi acel pret care-i va asigura companiei profitul maxim, de ce sa-ti bati capul ? Pret mare - calatori putini, intra in faliment. Pret mic, nu-si acopera cheltuielile, intra in faliment. Compania particulara va gasi totdeauna raportul optim intre pret si profit, sunt grafice in acest sens, nu trebuie sa inventam noi acum mersul pe bicicleta.
Gresit, exista solutia salvatoare in Romania, sa-l privatizam, pentru ca :
1) O companie privata va scoate evident profit din afacere, vezi cursele auto interorase.
2) Pretul calatoriei ? Va fi acel pret care-i va asigura companiei profitul maxim, de ce sa-ti bati capul ? Pret mare - calatori putini, intra in faliment. Pret mic, nu-si acopera cheltuielile, intra in faliment. Compania particulara va gasi totdeauna raportul optim intre pret si profit, sunt grafice in acest sens, nu trebuie sa inventam noi acum mersul pe bicicleta.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
ADY881
Asa ziceau multi dupa ce Romania a scapat de comunizm, "privatizati tot, piata va regla tot".
Insa noi toti stim ca in o democratie subreda, piata functioneaza anapoda.
Mai pe scurt, daca astazi noi am putea sa ne strangem in fata Primariei, sa ii cerem lui Oprescu tramvaie cu AC, pai in cazul privatizarii vor fi zeci de privati, care vor avea sedii in apartamente, care iti vor spune "nu iti convine duba mea, ia-ti masina"....
andrei11 wrote:
Gresit, exista solutia salvatoare in Romania, sa-l privatizam
Asa ziceau multi dupa ce Romania a scapat de comunizm, "privatizati tot, piata va regla tot".
Insa noi toti stim ca in o democratie subreda, piata functioneaza anapoda.
Mai pe scurt, daca astazi noi am putea sa ne strangem in fata Primariei, sa ii cerem lui Oprescu tramvaie cu AC, pai in cazul privatizarii vor fi zeci de privati, care vor avea sedii in apartamente, care iti vor spune "nu iti convine duba mea, ia-ti masina"....
- IK4
-
Posted:
-
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
133 313
Lasa ca nici cu RATB nu ne este rusine. Vezi cascadorii gen coliziunea 136 cu 306. Sau aia mai recenta de la intersectia Vitan cu Mihai Bravu, Citaro cu PPC.
Lasa ca nici cu RATB nu ne este rusine. Vezi cascadorii gen coliziunea 136 cu 306. Sau aia mai recenta de la intersectia Vitan cu Mihai Bravu, Citaro cu PPC.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
IK4
Da, dar totusi eu as prefera sa fiu mai bine in PPC sau in Citaro decat in duba aia.
Da, dar totusi eu as prefera sa fiu mai bine in PPC sau in Citaro decat in duba aia.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination