Topic: Ştiri, proiecte, perspective
1886 posts, 615436 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Robert24
Omule! Iti fac cadou o ruleta! Pe bune!.....
Devii deja foarte stresant cu ineptiile astea....
Omule! Iti fac cadou o ruleta! Pe bune!.....
Devii deja foarte stresant cu ineptiile astea....
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
WAYNEN
Pentru zona dintre Stefan cel Mare si Dacia ar putea sa faca urmatoarea configuratie:
Pe Polona sens unic invers decat acum!
Pe Tunari sens unic dinspre Dacia spre Stefan cel Mare
Dorobantilor sa revina la dublu sens cum era inainte
Iar linia de tramvai de pe Tunari ar trebui sa revina pe Vasile Lascar nord asa cum era inainte de 1987-1988!
Pentru zona dintre Stefan cel Mare si Dacia ar putea sa faca urmatoarea configuratie:
Pe Polona sens unic invers decat acum!
Pe Tunari sens unic dinspre Dacia spre Stefan cel Mare
Dorobantilor sa revina la dublu sens cum era inainte
Iar linia de tramvai de pe Tunari ar trebui sa revina pe Vasile Lascar nord asa cum era inainte de 1987-1988!
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Robert24
Platesti tu o linie noua pe Vasile Lascar?
Iti readuc aminte ca linia de pe Tunari a fost refacuta in intregime acum cativa ani!
Oamni buni, mai ganditi inainte de a scrie!
Platesti tu o linie noua pe Vasile Lascar?
Iti readuc aminte ca linia de pe Tunari a fost refacuta in intregime acum cativa ani!
Oamni buni, mai ganditi inainte de a scrie!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Nightwolf
Voi sunteti pe bune?? Adica... ce se discuta aici e serios, nu e o gluma proasta?? Eu propun sa facem TBM-urile sa mearga invers si sa le scoatem tot la A.M. de ce sa le scoatem la Raul Doamnei??
Sa ma anuntati si pe mine cand va treziti din letargia de mari configuratori ai circulatiei in Bucuresti...auzi Tunari sens unic catre Stefan cel mare...pfoai de capu` meu...
Voi sunteti pe bune?? Adica... ce se discuta aici e serios, nu e o gluma proasta?? Eu propun sa facem TBM-urile sa mearga invers si sa le scoatem tot la A.M. de ce sa le scoatem la Raul Doamnei??
Sa ma anuntati si pe mine cand va treziti din letargia de mari configuratori ai circulatiei in Bucuresti...auzi Tunari sens unic catre Stefan cel mare...pfoai de capu` meu...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
#WAYNEN m-am uitat si eu cu atentie ( - cu planul Bucurestiului in fata ) pe propunerea ta si nu - si prea are rostul. Asta independent de linia de tramvai de pe Tunari.
#WAYNEN m-am uitat si eu cu atentie ( - cu planul Bucurestiului in fata ) pe propunerea ta si nu - si prea are rostul. Asta independent de linia de tramvai de pe Tunari.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Nightwolf
Ar fi mers, @shoppy, daca nu era dopu` de la Gemenii ... puteai sa faci ceva in contra-partida cu Viitorului de exemplu dar e fffff complicat in conditiile in care ambele converg in V. Lascar ..
Ar fi mers, @shoppy, daca nu era dopu` de la Gemenii ... puteai sa faci ceva in contra-partida cu Viitorului de exemplu dar e fffff complicat in conditiile in care ambele converg in V. Lascar ..
- sss
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
sss
Hai ca suspendam si-un tren si-o sosea, sa fie pereche:
Oprescu, la Interviurile jurnalul.ro: "Vreau să fac un tren suspendat Otopeni - National Arena"
Primăria Capitalei pregăteşte o surpriză în perspectiva Campionatului European de Fotbal din 2020. Invitat ieri la Interviurile Jurnalul, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a dezvăluit cum vrea să rezolve o eventuală anulare a organizării turneului în Bucureşti din cauza lipsei unei linii de metrou care să lege aeroportul Otopeni de Stadionul National Arena. “Am o altă surpriză, să vedem dacă mi-o aprobă, nu costă aşa de mult. Vreau să fac un tren suspendat care să ducă cât mai aproape de Otopeni. Un tren urban, direct. O să cârâie probabil 2-3 că trece prea aproape de geamul lor... M-a cuprins ideea când am văzut că e posibil”, a declarat Sorin Oprescu. Edilul Capitalei a explicat că acest tren va fi pornit când va începe Campionatul de Fotbal şi va avea circula între aeroport si staţia de metrou Pantelimon, aflată în lucru. Cum Capitala va găzdui şI Campionatul European de Gimnastică în 2017, Sorin Oprescu dă asigurări că noua Sală Polivalentă va fi gata în ciuda contestaţiilor dintre competitori. “un an şi opt luni s-au certat competitorii la licitaţii. Contestaţii ei între ei. CNSC ,Curtea de apel, Curtea de Apel, CNSC. Aştept ultima hotărâre a Curţii de Apel. Da, ne vom încadra în termenul stabilit. Ori unii, ori alţii. Ce hotărâre va da judecătorul asta va fi”, a afirmat Oprescu.
La vară, prima lopată la autostrada suspendată
Un alt proiect al primarului Capitalei, autostrada suspendată, va căpăta contur în această vară . După ce s-au purtat discuţii patru ani, autostrada va fi construită prinntr-un parteneriat public-privat cu o firmă sud-coreeană. "Chinezii au lăsat-o mai uşor pentru că nu aveau experienţa parteneriatului public-privat. Au venit sud-coreenii. Am ajuns la ultima fază. Să trecem prin consiliu studiul de oportunitate, s-a făcut montajul financiar pe credite la bănci şi eu sper să introduc proiectul în discuţia cu liderii politici ca să pot la sfârşitul verii să dau prima lopată. Bucăţi din această lucrare au început sau au fost făcute şi vor ieşi din preţul final. Şi aici a fost o discuţie pentru ca returnarea banilor să se facă printr-o buvinietă de 21-22 de euro pe an. Asta ca să pot să acopăr în 6 ani toate preţurile acestui inel de circulaţie", a explicat Sorin Oprescu.
Până la începerea lucrărilor la autostrada suspendată, edilul Capitalei anunţă finalizarea la sfârşitul lunii aprilie începutul lui mai a Pasajului de la Casa Presei. “Străpungerea până la Kiseleff e gata. Pe partea dreaptă, spre Mărăşti, e oprită la jumătate pentru că trebuie mutate utilităţile”, a spus primarul Capitalei. Cât priveşte pasajul de la Piaţa Sudului, Sorin Oprescu a arătat că termenulde finalizare nu este bătut în cuie deoarece este o lucrare foarte complicată, dar care, atunci când va fi gata, va decongestiona foarte mult circulaţia în zonă. În acest context, el a anunţat că pe şoseaua Olteniţei se vor face lucrări şi noaptea.
Parcul Herăstrău, în instanţă
Cum astăzi este un nou termen la Curtea de Apel Bucureşti privind retrocedarea celor 7 ha din Parcul Herăstrău, Sorin Oprescu a explicat că această suprafaţă a fost iniţial dată în folosinţă dar, ulterior, a fost trecută în proprietate prin eludarea legii. Mai mult, edilul Capitalei a spus că fostul ministrul al Tineretului şi Sportului, Crin Antonescu a negat că ar fi semnat un ordin prin care Biroul de Turism şi Tranzacţii S.A. (BTT) a primit un certificat de proprietate asupra terenului de 7 hectare din Parcul Herastrău. “În particular, domnul Antonescu mi-a spus < lasa-mă domne în pace că nu am semnat aşa ceva>”, a afirmat Oprescu. Un alt argument al primarului Capitalei este şi decretul prin care Carol I a declarat Parcul Herăstrău domeniu public. "Am decretul regal, în original, prin care Carol spune: pentru a stinge neînţelegerile dintre primarul Capitalei şi prefectul Capitalei de la vremea respectivă, Regele stabileşte ca acolo să fie un parc public", a spus Oprescu. “Sper că marţi, Curtea de Apel Bucureşti să facă dreptate, luând în calcul documentele pe care le-am depus la dosar, de-a lungul anilor, care atestă faptul câ terenul respectiv este domeniu public", a adăugat el.
Miniştrilor le e frică semneze
Primarul Capitalei a explicat la Interviurile Jurnalul şi de ce întârzie fuziunea ELCEN-RADET. “Le e frică la miniştri, nu la primul ministru, atenţie, să semneze pentru că a apărut o hotărâre a Curţii Constituţionale care vorbeşte de Portul Constanţa, de acţiunile transferate autoritaţii locale gratuit. Şi judecătorii de la CCR vin şi spun <nu se poate>. E cu totul altceva faţă de ELCEN şi RADET care sunt doua unităţi ale statului. Aici nu e vorba de patrimoniu, ci de acţiuni care sunt transferate gratuit. Acum doi ani FMI venise calat să privatizeze ELCEN şi le-am spus că fără subvenţia de la Bucureşti ELCEN e în faliment – el declara la profit creanţele pe care le avea la RADET de 720 de milioane de euro”, a explicat Oprescu. El a arătat că numai subvenţiile pentru RADET- 690 milioane de lei şi RATB-535 de milioane de lei reprezintă mai mult decât un sfert din bugetul Capitalei care este de 3,4-3,7 miliarde de lei. De asemenea, 84 de milioane de lei costă iluminatul public. Cu toate acestea, Sorin Oprescu mai ia şi bani nu doar dă. El a cerut ajutorul UE şI cu sprijinul Minsterului pentru Fonduri Europene a obţinut 176 de milioane de euro pe care îi va folosi pentru modernizarea reţelelor termice în zonele critice.
În ciuda problemelor cu care s-a confruntat de-alungul celor 7 ani de mandat, Sorin Oprescu spune că are energie pentru o nouă candidatură. “Da, până în acest moment. Şi de ce spun până în acest moment. Vrea lumea să construiesc în continuare, consideră că ceea ce s-a întâmplat de fond şi formă în Bucureşti, e în regula, da. Dacă nu, de ce să mă duc aşa sa dau cu capul în zid? Nu mai sunt la 21 de ani să am plan de carieră”, a spus edilul Capitalei.
Voturile furate în 2000 au înfundat o hazna Sorin Oprescu a povestit la Interviurile Jurnalul şi cum a aflat că a pierdut alegerile din 2000 pentru Primăria Capitalei fiind furat la voturi. “Am aflat după doi ani şi jumătate, în 2002. Un prieten, fost colonel SRI, care a crescut cu mine în cartier, m-a chemat până la el. Pe calea Vitan Bârzeşti, la şcoala... mă duc. Într-o hazna erau mii de buletine de vot, mii, la ochiometru. Se înfundase haznaua şi au venit ăia să o cureţe şi au chemat structura statală ca să constate. Şi pe paginile de deasupra care nu se murdăriseră de mâzgă se vedeau nenea Băsescu tăiat şi sus Oprescu Sorin. Atunci am avut certitudinea, până atunci nu am ştiut nimic Am luat-o sportiv, fair play, dar am stat de multe ori şi gândit cum se schimba soarta acestei ţări. Pentru că Roman îl invita, probabil, pe domn Băsescu pe cărările patriei să-l lase în pace, iar Năstase prin 2008-2009 era la al doilea mandat”, a spus Oprescu.
Hai ca suspendam si-un tren si-o sosea, sa fie pereche:
Oprescu, la Interviurile jurnalul.ro: "Vreau să fac un tren suspendat Otopeni - National Arena"
Primăria Capitalei pregăteşte o surpriză în perspectiva Campionatului European de Fotbal din 2020. Invitat ieri la Interviurile Jurnalul, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a dezvăluit cum vrea să rezolve o eventuală anulare a organizării turneului în Bucureşti din cauza lipsei unei linii de metrou care să lege aeroportul Otopeni de Stadionul National Arena. “Am o altă surpriză, să vedem dacă mi-o aprobă, nu costă aşa de mult. Vreau să fac un tren suspendat care să ducă cât mai aproape de Otopeni. Un tren urban, direct. O să cârâie probabil 2-3 că trece prea aproape de geamul lor... M-a cuprins ideea când am văzut că e posibil”, a declarat Sorin Oprescu. Edilul Capitalei a explicat că acest tren va fi pornit când va începe Campionatul de Fotbal şi va avea circula între aeroport si staţia de metrou Pantelimon, aflată în lucru. Cum Capitala va găzdui şI Campionatul European de Gimnastică în 2017, Sorin Oprescu dă asigurări că noua Sală Polivalentă va fi gata în ciuda contestaţiilor dintre competitori. “un an şi opt luni s-au certat competitorii la licitaţii. Contestaţii ei între ei. CNSC ,Curtea de apel, Curtea de Apel, CNSC. Aştept ultima hotărâre a Curţii de Apel. Da, ne vom încadra în termenul stabilit. Ori unii, ori alţii. Ce hotărâre va da judecătorul asta va fi”, a afirmat Oprescu.
La vară, prima lopată la autostrada suspendată
Un alt proiect al primarului Capitalei, autostrada suspendată, va căpăta contur în această vară . După ce s-au purtat discuţii patru ani, autostrada va fi construită prinntr-un parteneriat public-privat cu o firmă sud-coreeană. "Chinezii au lăsat-o mai uşor pentru că nu aveau experienţa parteneriatului public-privat. Au venit sud-coreenii. Am ajuns la ultima fază. Să trecem prin consiliu studiul de oportunitate, s-a făcut montajul financiar pe credite la bănci şi eu sper să introduc proiectul în discuţia cu liderii politici ca să pot la sfârşitul verii să dau prima lopată. Bucăţi din această lucrare au început sau au fost făcute şi vor ieşi din preţul final. Şi aici a fost o discuţie pentru ca returnarea banilor să se facă printr-o buvinietă de 21-22 de euro pe an. Asta ca să pot să acopăr în 6 ani toate preţurile acestui inel de circulaţie", a explicat Sorin Oprescu.
Până la începerea lucrărilor la autostrada suspendată, edilul Capitalei anunţă finalizarea la sfârşitul lunii aprilie începutul lui mai a Pasajului de la Casa Presei. “Străpungerea până la Kiseleff e gata. Pe partea dreaptă, spre Mărăşti, e oprită la jumătate pentru că trebuie mutate utilităţile”, a spus primarul Capitalei. Cât priveşte pasajul de la Piaţa Sudului, Sorin Oprescu a arătat că termenulde finalizare nu este bătut în cuie deoarece este o lucrare foarte complicată, dar care, atunci când va fi gata, va decongestiona foarte mult circulaţia în zonă. În acest context, el a anunţat că pe şoseaua Olteniţei se vor face lucrări şi noaptea.
Parcul Herăstrău, în instanţă
Cum astăzi este un nou termen la Curtea de Apel Bucureşti privind retrocedarea celor 7 ha din Parcul Herăstrău, Sorin Oprescu a explicat că această suprafaţă a fost iniţial dată în folosinţă dar, ulterior, a fost trecută în proprietate prin eludarea legii. Mai mult, edilul Capitalei a spus că fostul ministrul al Tineretului şi Sportului, Crin Antonescu a negat că ar fi semnat un ordin prin care Biroul de Turism şi Tranzacţii S.A. (BTT) a primit un certificat de proprietate asupra terenului de 7 hectare din Parcul Herastrău. “În particular, domnul Antonescu mi-a spus < lasa-mă domne în pace că nu am semnat aşa ceva>”, a afirmat Oprescu. Un alt argument al primarului Capitalei este şi decretul prin care Carol I a declarat Parcul Herăstrău domeniu public. "Am decretul regal, în original, prin care Carol spune: pentru a stinge neînţelegerile dintre primarul Capitalei şi prefectul Capitalei de la vremea respectivă, Regele stabileşte ca acolo să fie un parc public", a spus Oprescu. “Sper că marţi, Curtea de Apel Bucureşti să facă dreptate, luând în calcul documentele pe care le-am depus la dosar, de-a lungul anilor, care atestă faptul câ terenul respectiv este domeniu public", a adăugat el.
Miniştrilor le e frică semneze
Primarul Capitalei a explicat la Interviurile Jurnalul şi de ce întârzie fuziunea ELCEN-RADET. “Le e frică la miniştri, nu la primul ministru, atenţie, să semneze pentru că a apărut o hotărâre a Curţii Constituţionale care vorbeşte de Portul Constanţa, de acţiunile transferate autoritaţii locale gratuit. Şi judecătorii de la CCR vin şi spun <nu se poate>. E cu totul altceva faţă de ELCEN şi RADET care sunt doua unităţi ale statului. Aici nu e vorba de patrimoniu, ci de acţiuni care sunt transferate gratuit. Acum doi ani FMI venise calat să privatizeze ELCEN şi le-am spus că fără subvenţia de la Bucureşti ELCEN e în faliment – el declara la profit creanţele pe care le avea la RADET de 720 de milioane de euro”, a explicat Oprescu. El a arătat că numai subvenţiile pentru RADET- 690 milioane de lei şi RATB-535 de milioane de lei reprezintă mai mult decât un sfert din bugetul Capitalei care este de 3,4-3,7 miliarde de lei. De asemenea, 84 de milioane de lei costă iluminatul public. Cu toate acestea, Sorin Oprescu mai ia şi bani nu doar dă. El a cerut ajutorul UE şI cu sprijinul Minsterului pentru Fonduri Europene a obţinut 176 de milioane de euro pe care îi va folosi pentru modernizarea reţelelor termice în zonele critice.
În ciuda problemelor cu care s-a confruntat de-alungul celor 7 ani de mandat, Sorin Oprescu spune că are energie pentru o nouă candidatură. “Da, până în acest moment. Şi de ce spun până în acest moment. Vrea lumea să construiesc în continuare, consideră că ceea ce s-a întâmplat de fond şi formă în Bucureşti, e în regula, da. Dacă nu, de ce să mă duc aşa sa dau cu capul în zid? Nu mai sunt la 21 de ani să am plan de carieră”, a spus edilul Capitalei.
Voturile furate în 2000 au înfundat o hazna Sorin Oprescu a povestit la Interviurile Jurnalul şi cum a aflat că a pierdut alegerile din 2000 pentru Primăria Capitalei fiind furat la voturi. “Am aflat după doi ani şi jumătate, în 2002. Un prieten, fost colonel SRI, care a crescut cu mine în cartier, m-a chemat până la el. Pe calea Vitan Bârzeşti, la şcoala... mă duc. Într-o hazna erau mii de buletine de vot, mii, la ochiometru. Se înfundase haznaua şi au venit ăia să o cureţe şi au chemat structura statală ca să constate. Şi pe paginile de deasupra care nu se murdăriseră de mâzgă se vedeau nenea Băsescu tăiat şi sus Oprescu Sorin. Atunci am avut certitudinea, până atunci nu am ştiut nimic Am luat-o sportiv, fair play, dar am stat de multe ori şi gândit cum se schimba soarta acestei ţări. Pentru că Roman îl invita, probabil, pe domn Băsescu pe cărările patriei să-l lase în pace, iar Năstase prin 2008-2009 era la al doilea mandat”, a spus Oprescu.
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
iliutu
Hmmm, buvinieta ???? Ce mai este asta ?
sss wrote:
Şi aici a fost o discuţie pentru ca returnarea banilor să se facă printr-o buvinietă de 21-22 de euro pe an. Asta ca să pot să acopăr în 6 ani toate preţurile acestui inel de circulaţie", a explicat Sorin Oprescu.
Hmmm, buvinieta ???? Ce mai este asta ?
- survola
-
Posted:
-
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
zapacitu
Care metrou Pantelimon pana in 2020? Depoul poate...
Cat despre buvinieta... parca asa se zicea la vinieta de bulgaria. S-o fi prins doftoru ca sunt multe masini de BG asa ca o vrea sa introduca obligativitatea vinietei de bulgaria pentru bucuresti
sss wrote:
Edilul Capitalei a explicat că acest tren va fi pornit când va începe Campionatul de Fotbal şi va avea circula între aeroport si staţia de metrou Pantelimon, aflată în lucru.
Care metrou Pantelimon pana in 2020? Depoul poate...
Cat despre buvinieta... parca asa se zicea la vinieta de bulgaria. S-o fi prins doftoru ca sunt multe masini de BG asa ca o vrea sa introduca obligativitatea vinietei de bulgaria pentru bucuresti
- Serban
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Serban
Opriti nebunu'!
Buvinieta este taxa de intrare in centru cu masina. O ideea in sine buna, dar care va fi primita cu acelasi "entuziasm" precum ingustarea C. Victoriei. Sa nu uitam, totusi, ca traim in orasul in care lumea parcheaza pe trotuar ca sa nu dea 3 lei la parcarea subterana.
Opriti nebunu'!
Buvinieta este taxa de intrare in centru cu masina. O ideea in sine buna, dar care va fi primita cu acelasi "entuziasm" precum ingustarea C. Victoriei. Sa nu uitam, totusi, ca traim in orasul in care lumea parcheaza pe trotuar ca sa nu dea 3 lei la parcarea subterana.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
ADY881
Imi place ideea cu trenul suspendat, insa se poate folosi spre ex calea existenta de la Balotesti pana in gara Obor, de acolo mai sunt 1,8km (care pot fi parcursi cu un autobuz express)pana in Arena Nationala, deci costruile se pot reduce la minim.
Autostrada suspendata este o idee proasta, in oras nu se face autostrada nicaieri. Sa faci conexiuni noi in forma de bulevarde noi cu transport public pe centru izolat, asta DA. In forma actuala autostrada suspendata va incuraja si mai mult calatoriile pa masina in oras, iar in rezultata vom primi asta:
1)
2)
3)
4)
5)
In toate exemplele de mai sus in anii 60-70 primariile au afirmat ca daca fac ei inele in forma de autostrada inmprejurul centrelor oraselor(4 si 2) sau daca fac o autostrada prin centru pe tip american(3 si 1) sau faca fac un inel sub forma de bulevard express (5) GATA, nu vor mai fi probleme si toti vor circula brici prin oras cu masina, si ce au obtinut ei? Parcare pe acele mai mari si revolutionare autostrazi. Deci daca faci in oras un drum fara semafoare obtii agravarea problemelor actuale(adica pe suprafata toti vor sta) si solutia corecta este sa pui accentul pe transportul public + dezvoltarea retelei rutiere in forma de bulevarde semaforizate(pentru ca SMT-ul sa poata doza traficul) .
Drumuri cu plata in oras, este o idee buna, caci circulatia pe masina in oras este un lux pe care beneficiarul trebuie sa il plateasca, insa la inceput PMB ar trebui sa faca curatenie in domeniul parcarilor:
- reglementarea stricta unde poti si unde nu poti parca in tot orasul incepand cu centrul.
- izolarea tortuarelor de masini cu bolarzi
- crearea unui sistem de control eficient pe tripul Londrei cu camere stationare, sau pe tipul Moscovei cu masini dotate cu camere , sau cu formarea politiei parcarilor.
Pasajul PPL = noaptea mintii.
Sper sa aiba succes in instanta referitor la Parcul Herastrau.
Imi place ideea cu trenul suspendat, insa se poate folosi spre ex calea existenta de la Balotesti pana in gara Obor, de acolo mai sunt 1,8km (care pot fi parcursi cu un autobuz express)pana in Arena Nationala, deci costruile se pot reduce la minim.
Autostrada suspendata este o idee proasta, in oras nu se face autostrada nicaieri. Sa faci conexiuni noi in forma de bulevarde noi cu transport public pe centru izolat, asta DA. In forma actuala autostrada suspendata va incuraja si mai mult calatoriile pa masina in oras, iar in rezultata vom primi asta:
1)
2)
3)
4)
5)
In toate exemplele de mai sus in anii 60-70 primariile au afirmat ca daca fac ei inele in forma de autostrada inmprejurul centrelor oraselor(4 si 2) sau daca fac o autostrada prin centru pe tip american(3 si 1) sau faca fac un inel sub forma de bulevard express (5) GATA, nu vor mai fi probleme si toti vor circula brici prin oras cu masina, si ce au obtinut ei? Parcare pe acele mai mari si revolutionare autostrazi. Deci daca faci in oras un drum fara semafoare obtii agravarea problemelor actuale(adica pe suprafata toti vor sta) si solutia corecta este sa pui accentul pe transportul public + dezvoltarea retelei rutiere in forma de bulevarde semaforizate(pentru ca SMT-ul sa poata doza traficul) .
Drumuri cu plata in oras, este o idee buna, caci circulatia pe masina in oras este un lux pe care beneficiarul trebuie sa il plateasca, insa la inceput PMB ar trebui sa faca curatenie in domeniul parcarilor:
- reglementarea stricta unde poti si unde nu poti parca in tot orasul incepand cu centrul.
- izolarea tortuarelor de masini cu bolarzi
- crearea unui sistem de control eficient pe tripul Londrei cu camere stationare, sau pe tipul Moscovei cu masini dotate cu camere , sau cu formarea politiei parcarilor.
Pasajul PPL = noaptea mintii.
Sper sa aiba succes in instanta referitor la Parcul Herastrau.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
Numa' ca autostrada lui Oprescu nu prea e in orasul central, e impropriu numita autostrada si mai degrabaeste al treilea inel al Bucurestiului. Ca acest inel se doreste a fi facut fara semafoare e chiar ok, masinile in loc sa circule prin centru vor prefera sa circule pe al treilea inel, care va fi destul de departe de centru.
Exemplele date de tine nu le consider reprezentative.
in alta ordine de idei Gara Obor e foarte aproape de stadion, habar nu am cati metri sunt, dar e foarte aproape, practic nu prea poti sa iei nimic, iti iei picioarele la spinare si ajungi din gara in stadion.
Numa' ca autostrada lui Oprescu nu prea e in orasul central, e impropriu numita autostrada si mai degrabaeste al treilea inel al Bucurestiului. Ca acest inel se doreste a fi facut fara semafoare e chiar ok, masinile in loc sa circule prin centru vor prefera sa circule pe al treilea inel, care va fi destul de departe de centru.
Exemplele date de tine nu le consider reprezentative.
in alta ordine de idei Gara Obor e foarte aproape de stadion, habar nu am cati metri sunt, dar e foarte aproape, practic nu prea poti sa iei nimic, iti iei picioarele la spinare si ajungi din gara in stadion.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination