Topic: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
1043 posts, 336893 views
📖 Pagination options
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Rathgeber2523
3001 asteptand vremuri mai bune...
3001 asteptand vremuri mai bune...
IMG-20150114-WA0000.jpg (84.44 KB; downloaded 3722 times)
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
DAF SB220
Defapt el cu ce e picat? inafara ca astea prototipurile nu se mai repara decat cu bani f. multi....
Defapt el cu ce e picat? inafara ca astea prototipurile nu se mai repara decat cu bani f. multi....
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
PaulIP
Asta ar fi principala cauza. Aspectul si starea sa actuala se "datoreaza" rolului de "donor de piese".
Dominatrix wrote:
Sper ca atunci cand ajunge la URAC sa ii inlocuiasca sistemul de tractiune cehesc cu cel existent pe restul vagoanelor V2A-T. Parerea mea e ca marea problema a lui 3001 si 3002 este cam aceeasi care a ingropat si Holec-urile: nu sunt decat 2 vagoane, iar ansamblul chopper si alte echipamante de pe 3001 au fost primite cadou de la CKD, daca nu ma insel, deci un eventual service de la producator pe partea electrica ar fi prea scump, daca nu chiar imposibil, la aproape 12 ani de la fabricatie.
Asta ar fi principala cauza. Aspectul si starea sa actuala se "datoreaza" rolului de "donor de piese".
- AlexD
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
AlexD
Pe 3002 parca l-am mai vazut anul trecut sau acum 2 ani pe linia 8 daca nu ma insel...
Pe 3002 parca l-am mai vazut anul trecut sau acum 2 ani pe linia 8 daca nu ma insel...
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
DAF SB220
N-are cum. Fiindcă 3002 e mort de câţiva ani buni... poate te referi la 3003 (datorită schemei de culoare).
N-are cum. Fiindcă 3002 e mort de câţiva ani buni... poate te referi la 3003 (datorită schemei de culoare).
- hADRIAN
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
shoppy
Avantajul lui 3003 este si lipsa sistemului experimental de usi usi pe ambele parti care a dat gres cu brio si a celui de-al doilea post de conducere, fiind astfel asemanator cu celelalte din serie.
Cum se zice si in acest topic in urma cu 3 pagini, singurele vremuri mai bune pentru 3001 si 3002 o sa fie autogenul atunci cand o sa se termine lista V2A-urilor ce pe hartie se modernizeaza in Bucur LF-CA sau cand o sa se termine de casat Tatrele.
Avantajul lui 3003 este si lipsa sistemului experimental de usi usi pe ambele parti care a dat gres cu brio si a celui de-al doilea post de conducere, fiind astfel asemanator cu celelalte din serie.
Cum se zice si in acest topic in urma cu 3 pagini, singurele vremuri mai bune pentru 3001 si 3002 o sa fie autogenul atunci cand o sa se termine lista V2A-urilor ce pe hartie se modernizeaza in Bucur LF-CA sau cand o sa se termine de casat Tatrele.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
PaulIP
Bucur LF-CA sunt de constructie noua, si nici pe hartie nu sunt "modernizate".
"Bucur LF modernizat din V2A" e ca si cum am "moderniza" o Dacie 1300 in Logan. URAC-ul a primit aprobare de a utiliza o plaja "noua" de numere de parc (401-4xx). Mai bine spus a reutiliza, pentru ca numerele sus-numite au apartinut unor DAC-uri scunde si unor V56 (deveniti "magari").
3001 este un exemplu bun ca din incapatanarea celor din conducerea RATB de a refuza ajutorul mult mai de valoare al cehilor a rezultat ceva nu chiar mediocru, dar nici stralucit. Este totusi ceva "de-al nostru" si mi-ar parea rau sa dispara.
Bucur LF-CA sunt de constructie noua, si nici pe hartie nu sunt "modernizate".
"Bucur LF modernizat din V2A" e ca si cum am "moderniza" o Dacie 1300 in Logan. URAC-ul a primit aprobare de a utiliza o plaja "noua" de numere de parc (401-4xx). Mai bine spus a reutiliza, pentru ca numerele sus-numite au apartinut unor DAC-uri scunde si unor V56 (deveniti "magari").
3001 este un exemplu bun ca din incapatanarea celor din conducerea RATB de a refuza ajutorul mult mai de valoare al cehilor a rezultat ceva nu chiar mediocru, dar nici stralucit. Este totusi ceva "de-al nostru" si mi-ar parea rau sa dispara.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Chev Celios
Un mic off-topic: Numerele de parc de la tramvaie se pot suprapune cu cele de la autobuze si troleibuze. Doar cele de la autobuze si troleibuze nu trebuie sa se suprapuna.
Un mic off-topic: Numerele de parc de la tramvaie se pot suprapune cu cele de la autobuze si troleibuze. Doar cele de la autobuze si troleibuze nu trebuie sa se suprapuna.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
shoppy
Pe hartie sunt modernizari pentru ca legislatia UE nu permite regiilor de stat sa cumpere vehicule noi fara licitatie publica.
Pe hartie sunt modernizari pentru ca legislatia UE nu permite regiilor de stat sa cumpere vehicule noi fara licitatie publica.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Costin
Nu confundati Bucur 1 si Bucur LF. Primele sunt modernizari, celelalte sunt vehicule noi. Vorbesc de acte, ca altfel, primele sunt 90% noi, celelalte sunt 100% noi...
Nu confundati Bucur 1 si Bucur LF. Primele sunt modernizari, celelalte sunt vehicule noi. Vorbesc de acte, ca altfel, primele sunt 90% noi, celelalte sunt 100% noi...
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Rathgeber2523
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
133 313
Un supravietuitor.
Un supravietuitor.
PICT0074.JPG (78.57 KB; downloaded 4063 times)
- crocodil
-
Posted:
-
Re: Tramvaie Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
crocodil
3003 a fost turat azi in 25! Se cauta inlocuitor pentru 3374 ce a fost tamponat serios sambata trecuta.
3003 a fost turat azi in 25! Se cauta inlocuitor pentru 3374 ce a fost tamponat serios sambata trecuta.
📖 Pagination options