Topic: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5
302 posts, 123520 views
📖 Pagination options
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
ADY881
Din cate vad nu exista nici urma de transport public . Noi mergem cu pasi rapizi spre viitor, doar ca dupa ideile din anii 60(adica transportul public este la categoria "si altele", sau "improvizam ulterior").
Din cate vad nu exista nici urma de transport public . Noi mergem cu pasi rapizi spre viitor, doar ca dupa ideile din anii 60(adica transportul public este la categoria "si altele", sau "improvizam ulterior").
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
ByOnu
Exact... ideea cu las' ca lasam noi spatiu pentru sina de tramvai pentru viitor mi se pare criminala. Adica sa spargi iar in viitor un bulevard nou...
Exact... ideea cu las' ca lasam noi spatiu pentru sina de tramvai pentru viitor mi se pare criminala. Adica sa spargi iar in viitor un bulevard nou...
- florin
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
florin
În ultima variantă parcă nu mai avea nici măcar spațiu lăsat. Pa și pusi, RATB e pentru săraci!
În ultima variantă parcă nu mai avea nici măcar spațiu lăsat. Pa și pusi, RATB e pentru săraci!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Pe acolo va fi traseul lui M 4 ( M 6 ) cu statii din juma in juma de kilometru, chiar nu va inteleg la ce va trebuie (si ) tramvai.
Pe acolo va fi traseul lui M 4 ( M 6 ) cu statii din juma in juma de kilometru, chiar nu va inteleg la ce va trebuie (si ) tramvai.
- florin
-
Posted:
-
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
George
Dar atunci nu ar trebui sincronizata executia noului bulevard cu executia M4? ... Intreb! Sa nu patim ca in Pantelimon....
andrei11 wrote:
:?:
Pe acolo va fi traseul lui M 4 ( M 6 ) cu statii din juma in juma de kilometru, chiar nu va inteleg la ce va trebuie (si ) tramvai.
Dar atunci nu ar trebui sincronizata executia noului bulevard cu executia M4? ... Intreb! Sa nu patim ca in Pantelimon....
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Costin
Tronsonul comun tramvai-M4 este cel mai rarefiat ca locuitori. Utilitatea fiecaruia sta in zonele de unde vine si unde se duce, nu in zona Berzei - Izvor unde vor avea traseu comun. Tramvaiul e util ca ar iesi din Rahova altfel decat prin Piata Unirii, M4 e util ca leaga direct Giurgiului - Pieptanari de Gara de Nord. Cred ca pot ramane amandoua. Sigur, momentan nu se face nici una, dar zic ca nu ar trebui sa se renunte definitiv la una dintre ele.
Tronsonul comun tramvai-M4 este cel mai rarefiat ca locuitori. Utilitatea fiecaruia sta in zonele de unde vine si unde se duce, nu in zona Berzei - Izvor unde vor avea traseu comun. Tramvaiul e util ca ar iesi din Rahova altfel decat prin Piata Unirii, M4 e util ca leaga direct Giurgiului - Pieptanari de Gara de Nord. Cred ca pot ramane amandoua. Sigur, momentan nu se face nici una, dar zic ca nu ar trebui sa se renunte definitiv la una dintre ele.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
ADY881
Proiectul pe care il stiu eu, nu are nici macar spatiu. Daca de la Plevnei pana la bd.Natiunile Unite se poate strecura linia de tramvai, pai mai departe pasajul daca il faci pentru masini doar, va face continuarea liniei de tramvai spre str.Uranus imposibila(din cauza costurilor)=> adica linia va trebui deviata str.Izvor -> Calea 13 Septembrie -> Progresului -> Str.Constantin Istrati .... adica tramvaiul in loc sa taie cartierul pe o cale cat mai directa, va inconjura cartierul. Asta se numeste infrastructura moderna?
PS Macar sa fi lasat spatiu... insa.
Tramvaiul are urmatoarele avantaje:
- Se construieste mai repede;
- Costa mai putin;
- Poti sa faci statii unde ai nevoie(ca asta nu va costa atat de mult);
- Chiar daca ar dubla o viiotare linie M4, ar putea sa joace rolul unui transport local(deoarece dupa parerea mea, sa construiesti linii de metrou cu statii dese = fraudarea banului public).
- Pe linia de tramvai (daca este asfalatata), pot circula aia de la ISU. Si eu zilnic vad in Bucuresti cum acolo unde nu exista linie de tramvai si exista despartitori de sensuri (ex. Iuliu Maniu), ambulantele pierd minute intregi la semafoare din cauza cozilor. .... Ma aumzau aia care dupa accidentul elicopterului SMURD in Constanta, afirmau ca "Nu ma intereseaza, ISU au girofaruri, trebuiau sa ajunga mai repede!"
PS Am uitat, nu e nici urma de pista de bicicleta. Am inteles ca primaria cu pistele de pe Buzesti si Victoriei au incerat sa mai bage o fumigena pentru biciclisti, caci dupa Regina Elisabeta (Victoriei) si la Stirbiei Voda (diametrala) benzi le dispar=> portiunile alea sunt un fel de strazi de protocol.
Adica sau construim un oras pentru toti, sau ne facem ca e pentru toti(cu bulevarde de protocol).
florin wrote:
În ultima variantă parcă nu mai avea nici măcar spațiu lăsat. Pa și pusi, RATB e pentru săraci!
Proiectul pe care il stiu eu, nu are nici macar spatiu. Daca de la Plevnei pana la bd.Natiunile Unite se poate strecura linia de tramvai, pai mai departe pasajul daca il faci pentru masini doar, va face continuarea liniei de tramvai spre str.Uranus imposibila(din cauza costurilor)=> adica linia va trebui deviata str.Izvor -> Calea 13 Septembrie -> Progresului -> Str.Constantin Istrati .... adica tramvaiul in loc sa taie cartierul pe o cale cat mai directa, va inconjura cartierul. Asta se numeste infrastructura moderna?
PS Macar sa fi lasat spatiu... insa.
andrei11 wrote:
:?:
Pe acolo va fi traseul lui M 4 ( M 6 ) cu statii din juma in juma de kilometru, chiar nu va inteleg la ce va trebuie (si ) tramvai.
Tramvaiul are urmatoarele avantaje:
- Se construieste mai repede;
- Costa mai putin;
- Poti sa faci statii unde ai nevoie(ca asta nu va costa atat de mult);
- Chiar daca ar dubla o viiotare linie M4, ar putea sa joace rolul unui transport local(deoarece dupa parerea mea, sa construiesti linii de metrou cu statii dese = fraudarea banului public).
- Pe linia de tramvai (daca este asfalatata), pot circula aia de la ISU. Si eu zilnic vad in Bucuresti cum acolo unde nu exista linie de tramvai si exista despartitori de sensuri (ex. Iuliu Maniu), ambulantele pierd minute intregi la semafoare din cauza cozilor. .... Ma aumzau aia care dupa accidentul elicopterului SMURD in Constanta, afirmau ca "Nu ma intereseaza, ISU au girofaruri, trebuiau sa ajunga mai repede!"
PS Am uitat, nu e nici urma de pista de bicicleta. Am inteles ca primaria cu pistele de pe Buzesti si Victoriei au incerat sa mai bage o fumigena pentru biciclisti, caci dupa Regina Elisabeta (Victoriei) si la Stirbiei Voda (diametrala) benzi le dispar=> portiunile alea sunt un fel de strazi de protocol.
Adica sau construim un oras pentru toti, sau ne facem ca e pentru toti(cu bulevarde de protocol).
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5
Robert24
Cum a fost dezapezita pista de biciclete de pe Buzesti:
http://arielu.ro/a-fost-deszapezita-pis...totul.html
Cum a fost dezapezita pista de biciclete de pe Buzesti:
http://arielu.ro/a-fost-deszapezita-pis...totul.html
- Serban
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5
Serban
Asa cum scrie si intr-un update de la articol, pista e in starea in care e de dinainte de deszapezire. Stalpisorii sunt rupti de leprele care si urca masinile pe trotuar. Am facut o sesizare la PMB si am intrebat ce au de gand sa faca cu aceasta pista, pentru care solutia aleasa s-a dovedit a fi proasta. Nu mi-au raspuns.
Asa cum scrie si intr-un update de la articol, pista e in starea in care e de dinainte de deszapezire. Stalpisorii sunt rupti de leprele care si urca masinile pe trotuar. Am facut o sesizare la PMB si am intrebat ce au de gand sa faca cu aceasta pista, pentru care solutia aleasa s-a dovedit a fi proasta. Nu mi-au raspuns.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5
Robert24
Daca o sa iti raspunda asa cum a raspuns mai devreme pe hotnews, mai bine te lipsesti...
Daca o sa iti raspunda asa cum a raspuns mai devreme pe hotnews, mai bine te lipsesti...
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5
Nightwolf
Nu o sa faca dom`le nik cu pista... in cel mai rau caz or sa puna stalpi din aia ca pe Splai la spitalul Univ ... pista aia de pe Buzesti, parerea mea, a fost o maaaaare spalare de bani si facuta aiurea.
Nu o sa faca dom`le nik cu pista... in cel mai rau caz or sa puna stalpi din aia ca pe Splai la spitalul Univ ... pista aia de pe Buzesti, parerea mea, a fost o maaaaare spalare de bani si facuta aiurea.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5
Serban
In legatura cu poza cu masina de la Rebu. Le-am dat mail si mi-au raspuns f repede.
In legatura cu poza cu masina de la Rebu. Le-am dat mail si mi-au raspuns f repede.
Buna ziua,
Va multumim pe aceasta cale pentru observatia transmisa in legatura cu ocuparea pistei pentru biciclete de catre autospeciala fiemei REBU.
Va aducem la cunostinta ca am prelucrat cazul si se va impune ca pe viitor, in functie de conditiile traficului din Bucuresti, sa se incerce eviatrea unor astfel de situatii.
Cu deosebita stima,
- danielstan
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea tronsoanelor 1-5
danielstan
adica, daca nu are unde parca 'din cauza traficului', masina Rebu tot acolo va opri...
...si se va impune ca pe viitor, in functie de conditiile traficului din Bucuresti, sa se incerce evitarea unor astfel de situatii
adica, daca nu are unde parca 'din cauza traficului', masina Rebu tot acolo va opri...
📖 Pagination options