Topic: Discuții diverse
1675 posts, 478159 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Dupa ce ai iesit acum cateva luni de la RK cu noul model de stopuri, vagonul 066 a revenit acum la modelul clasic (insa cu 4 becuri, nu cu 5 pentru ca nu mai era loc)
Dupa ce ai iesit acum cateva luni de la RK cu noul model de stopuri, vagonul 066 a revenit acum la modelul clasic (insa cu 4 becuri, nu cu 5 pentru ca nu mai era loc)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Stopurile noi au fost o serie limitata, probabil s-au terminat si au improvizat, ca nici din URAC nu a mai iesit nimic cu stopuri noi.
Stopurile noi au fost o serie limitata, probabil s-au terminat si au improvizat, ca nici din URAC nu a mai iesit nimic cu stopuri noi.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
In septembrie 2003, cand s-a reluat circulatia tramvaielor pe Calea Rahovei intre Trafic Greu si Depoul Alexandria, au "uitat" sa il mai reinfiinteze (exista linia 32 pe traseul Alexandria – Ghencea), deci inca de atunci se dorea desfiintarea ei, dar au existat destul de multe solicitari ale locuitorilor din Rahova (dovada ca la acel moment era "proaspata" amintirea liniei 2 si inca exista cerere in cartier pentru o legatura directa spre Grozavesti) si pana la urma 2-ul a fost reinfiintat la 1 noiembrie 2003 pe traseul de baza. Totusi, parcul a fost "rarefiat" in continuare, tin minte ca la inceputul anului 2005, putin inainte de desfiintarea finala, ramasese numai cu 2-3 V2A siameze amarate pe traseu, cu o freceventa de un tramvai la 30-40 de minute. Cine naiba sa astepte atat?
rosetti61, in forumul Pasajului Basarab wrote:Despre linia 2 pot vorbi in cunostiinta de cauza fiindca o foloseam frecvent in anii '90. Este exemplul clasic de management defectuos la RATB. Pana in 2000, intervalul era destul de bun: 10-15 minute in cursul zilei, chiar mai des la ora de varf. Linia era cam inutila pentru Giulesti, fiindca dubla pe 11, dar era foarte utila pentru Rahova (multi il foloseau pentru legatura Rahova – Grozavesti). Nu era aglomerata la orele de varf ca alte linii, ca de pilda 32 sau 12, dar avea cerere destul de consistenta. Declinul a inceput in anul 2000, cand vagoanele V2A care deserveau in mare parte aceasta linie au fost mutate de la depoul Alexandria la Bucurestii Noi (ca sa compenseze casarea EP-urilor), linia 2 a fost preluata de Depoul Militari cu cupluri Tatra T4R, a inceput sa vina din ce in ce mai rar, a si fost desfiintata o perioada lunga de timp in 2003 cand s-a lucrat la linia 32.
In momentul asigurarii unui numar suficient de tramvaie se justifica o legatura Giulesti - Alexandria (vechiul 2)/Ghencea?. Nu stiu daca linia 2 mai avea cautare in ultimii ani de viata, asta si prin "grija" celor din regie care au redus incetul cu incetul frecventa, pana in punctul in care publicul calator s-a "orientat" catre alte linii, din cauza ca respectivul "venea rar" (asa s-a procedat si cu liniile 1 si 17, care poate erau utile, creind legaturi intre diverse zone.
In septembrie 2003, cand s-a reluat circulatia tramvaielor pe Calea Rahovei intre Trafic Greu si Depoul Alexandria, au "uitat" sa il mai reinfiinteze (exista linia 32 pe traseul Alexandria – Ghencea), deci inca de atunci se dorea desfiintarea ei, dar au existat destul de multe solicitari ale locuitorilor din Rahova (dovada ca la acel moment era "proaspata" amintirea liniei 2 si inca exista cerere in cartier pentru o legatura directa spre Grozavesti) si pana la urma 2-ul a fost reinfiintat la 1 noiembrie 2003 pe traseul de baza. Totusi, parcul a fost "rarefiat" in continuare, tin minte ca la inceputul anului 2005, putin inainte de desfiintarea finala, ramasese numai cu 2-3 V2A siameze amarate pe traseu, cu o freceventa de un tramvai la 30-40 de minute. Cine naiba sa astepte atat?
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
rosetti61
Chiar daca acum ar fi utila o astfel de legatura nu prea mai sunt tramvaie si lumea e posibil sa fi uitat de el. Pana se va termina linia de pe Buzesti, se va circula doar pana la Basarab (de bucla aia se vor ocupa in paralel cu finisarea statiei de tramvai de pe pod?). Cu liniile existente in zona, in special cu liniile 12 si 35 va fi o ruleta ruseasca - ce ramane, pe unde merge si ce dispare.
Chiar daca acum ar fi utila o astfel de legatura nu prea mai sunt tramvaie si lumea e posibil sa fi uitat de el. Pana se va termina linia de pe Buzesti, se va circula doar pana la Basarab (de bucla aia se vor ocupa in paralel cu finisarea statiei de tramvai de pe pod?). Cu liniile existente in zona, in special cu liniile 12 si 35 va fi o ruleta ruseasca - ce ramane, pe unde merge si ce dispare.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Nu mai e singura.Acum si liniile 21 si 34 lupta impotriva coruptiei
Utilizator anonim wrote:
41 este linia anticoruptie
Nu mai e singura.Acum si liniile 21 si 34 lupta impotriva coruptiei
- darknight
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
darknight
Nu merg tramvaiele pe cale Giulesti merg niste autobuze sti cineva de ce?
Nu merg tramvaiele pe cale Giulesti merg niste autobuze sti cineva de ce?
- Andreea
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Andreea
Da...se lucreaza in intersectia Giulesti cu Orhideelor. Naveta 644 inlocuieste tramvaiele liniei 44.
Da...se lucreaza in intersectia Giulesti cu Orhideelor. Naveta 644 inlocuieste tramvaiele liniei 44.
- darknight
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Nu inteleg de ce nu au montat de la inceput rebrusmentul mai "in spate" pe Calea Giulesti pentru a nu afecta circulatia tramvaielor. Inca o mostra de organizare defectuoasa, ca sa nu spun cretina, a diferitelor lucrari: in 2007, rebrusmentul a fost montat pe curba de viraj spre Gara, desi se stia foarte bine ca nu va fi o situatie de durata, fiindca exact acolo trebuia construita rampa de coborare de pe pasaj pe Calea Giulsti. Pe urma, in august 2008, statia s-a reamplasat unde este si astazi, iar acum iar se suspenda tramvaiele. In august 2008, au fost suspendate o saptamana. Acum cat va dura? De ce nu s-a incercat montarea unui Kalifornian temporar mai in spate, ca doar lucrarea se poate face intr-o noapte?
Si pana la urma ce lucrari se fac acolo?
Nu inteleg de ce nu au montat de la inceput rebrusmentul mai "in spate" pe Calea Giulesti pentru a nu afecta circulatia tramvaielor. Inca o mostra de organizare defectuoasa, ca sa nu spun cretina, a diferitelor lucrari: in 2007, rebrusmentul a fost montat pe curba de viraj spre Gara, desi se stia foarte bine ca nu va fi o situatie de durata, fiindca exact acolo trebuia construita rampa de coborare de pe pasaj pe Calea Giulsti. Pe urma, in august 2008, statia s-a reamplasat unde este si astazi, iar acum iar se suspenda tramvaiele. In august 2008, au fost suspendate o saptamana. Acum cat va dura? De ce nu s-a incercat montarea unui Kalifornian temporar mai in spate, ca doar lucrarea se poate face intr-o noapte?
Si pana la urma ce lucrari se fac acolo?
- darknight
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
darknight
Pai nu prea stie nimeni ce fac acolo si de ce au oprit ,URASC AUTOBUZELE ASTEA PE CARE LA-AU BAGAT!
Pai nu prea stie nimeni ce fac acolo si de ce au oprit ,URASC AUTOBUZELE ASTEA PE CARE LA-AU BAGAT!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Se unesc liniile si trebuie atacat ~10m in zona statiei, de asemenea pentru ca se lucreaza la canalizare va fi data jos si reteaua de contact din zona capatului, asta este motivul pentru care au inchis tramvaiul pentru maxim o luna.
Sau preferati sa fi fost 644 din 2006 pana la finalizarea lucrarilor ?
Se unesc liniile si trebuie atacat ~10m in zona statiei, de asemenea pentru ca se lucreaza la canalizare va fi data jos si reteaua de contact din zona capatului, asta este motivul pentru care au inchis tramvaiul pentru maxim o luna.
Sau preferati sa fi fost 644 din 2006 pana la finalizarea lucrarilor ?
- darknight
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
darknight
Aha am inteles,si sa zicem ca peste o luna se deschida tramvaiele da, cum o sa circule ca banuiesc ca acest macaz de la capat se reface in linie dreapta, cum ori sa intoarca la capat caci inspre grozavesti e cu podul, inspre gara nu prea cred ,decat poate daca ar pune la gara un terminal exact cu acelea de pe giuelesti?
Aha am inteles,si sa zicem ca peste o luna se deschida tramvaiele da, cum o sa circule ca banuiesc ca acest macaz de la capat se reface in linie dreapta, cum ori sa intoarca la capat caci inspre grozavesti e cu podul, inspre gara nu prea cred ,decat poate daca ar pune la gara un terminal exact cu acelea de pe giuelesti?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Multumesc, Andrei, pentru lamuriri. Totusi, raman la parerea ca daca se stia de aceasta situatie, statia se putea amplasa inca din 2008 mai in spate pentru a nu fi necesara inchiderea circulatiei tocmai acum la inceputul toamnei, cand oricum cererea de transport creste. Nu m-ar mira sa se fi inchis circulatia chiar acum fiindca si-au dat seama ca nu pot deservi corespunzator linia 44 cu 10 vagoane care mai sunt disponibile in Giulesti. Sa speram totusi ca situatia nu va dura mai mult de o luna.
@gabynet: Fie se va monta un nou kalifornian ingropat (asa cum a existat si intre Voluntarilor si Fizicienilor) unde e capatul acum, fie se va astepta reluarea circulatiei pe la Grozavesti (sper sa nu fie asa).
Multumesc, Andrei, pentru lamuriri. Totusi, raman la parerea ca daca se stia de aceasta situatie, statia se putea amplasa inca din 2008 mai in spate pentru a nu fi necesara inchiderea circulatiei tocmai acum la inceputul toamnei, cand oricum cererea de transport creste. Nu m-ar mira sa se fi inchis circulatia chiar acum fiindca si-au dat seama ca nu pot deservi corespunzator linia 44 cu 10 vagoane care mai sunt disponibile in Giulesti. Sa speram totusi ca situatia nu va dura mai mult de o luna.
@gabynet: Fie se va monta un nou kalifornian ingropat (asa cum a existat si intre Voluntarilor si Fizicienilor) unde e capatul acum, fie se va astepta reluarea circulatiei pe la Grozavesti (sper sa nu fie asa).
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Tom
Problema e ca n'ar fi exclus ca poporul sa se obisnuiasca acum cu 644 care vine mai des decat 44, din motive de cate autobuze incap intr'un tramvai. Asa a fost si cu 632.
Ce e deranjant este ca faptul ca se ajungea acum la situatia sa intrerupa tramvaiul trebuia prevazut dela inceput si planificata si o solutie din timp. Sa nu-mi spuneti acum ca aceasta intrerupere a fost ceva neprevazut, precum succesiunea anotimpurilor pentru mai-marii si mai-prostii natiunii.
Problema e ca n'ar fi exclus ca poporul sa se obisnuiasca acum cu 644 care vine mai des decat 44, din motive de cate autobuze incap intr'un tramvai. Asa a fost si cu 632.
Ce e deranjant este ca faptul ca se ajungea acum la situatia sa intrerupa tramvaiul trebuia prevazut dela inceput si planificata si o solutie din timp. Sa nu-mi spuneti acum ca aceasta intrerupere a fost ceva neprevazut, precum succesiunea anotimpurilor pentru mai-marii si mai-prostii natiunii.
📖 Pagination options