MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3301 posts, 529367 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 42 43 44 45 46 47 48  ... 236
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii: statia Laminorului sab

andreimetrou wrote:
Eu nu cred asta.Bazilescu ajuta mai mult parcul, dar si locuitorii din zona parcului

Cand faci o afirmatie, trebuie sa o sustii cu un argument. Deci pe ce te bazezi ?

Mai jos o harta din 1990. Plus "bibligrafia" (pe care vad ca nu vrei sa o parcurgi, dar, in schimb, te lansezi in afirmatii fara nicio sustinere...), care arata foarte clar ca Bazilescu a fost o statie facuta din economiile realizate din imprumutul contractat dupa 1990 pentru finalizarea tronsonului Gara de Nord2- 1Mai, asa cum spune foarte corect si cos mai sus. Acolo unde este Bazilescu era un simplu tunel, care a fost demontat partial in zona centrala pentru a face peronul.
Faptul ca acolo nu era statie este demonstrat si de faptul ca in capetele statiei primele  (respectiv ultimele usi ale trenului) sunt practic...in tunel.
Harta 1990.jpg (233.52 KB; downloaded 3035 times)

 


Re: Discutii: statia Laminorului andreimetrou

Asta e foarte bine pentru Romania.Am reusit sa economism bani la Grivita si 1 Mai si am reușit sa realizam o statie frumoasa dupa părerea mea.(Parc Bazilescu).Dar vad ca nici Lac Strălucești nu era in schitele din 1990

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii: statia Laminorului sab

Cred ca faci misto. Ai vazut cum arata statiile 1 Mai si Grivita, adica ce a insemnat aceasta economie ?
Cat despre statia Lac...iti recomand inca o data sa citesti. Macar atata lucru puteai (si inca mai poti ..)sa faci .Nu putem sa reluam istoria M4 pentru fiecare in parte. Ai topic dedicat.

 


Re: Discutii: statia Laminorului andrei11

# andreimetrou. E clar ca stai rau la capitolul citit. Din aceasta cauza iti dau eu o informatie   mura-n gura, are numai 8 ( opt ) rânduri, e scrisa in limba română si sper sa nu te plictisesti.
viewtopic.php?f=203&t=1174&p=28677#p28677
Imi pare rau, dar rezumat mai rezumat decat asta n-am gasit.
Uite aici si o poza pusa pe un alt forum unde se vede cum oamenii au sapat statia, au gasit tunelele lui Ceasca si au adaptat statia ca sa strice minimul  necesar, sa faca economii la maxim.
1-6-2015 11-20-50 PM.png (1017.05 KB; downloaded 3014 times)

andreimetrou wrote:
Eu nu cred asta.Bazilescu ajuta mai mult parcul...

Adica cum sa ajute parcul ? Pe cine vezi tu venind cu metroul sa se plimbe express in Parcul Bazilescu ?
Iar ca trafic de calatori ma cam indoiesc ca statia se justifică din punct de vedere economic.

 


Re: Discutii: statia Laminorului andreimetrou

Am fost si am vazut ca nu are deloc trafic.Dar constructorii stiai poate, de aceea au facut peronul asa de mic.Dar la fel se intampla si la Nicolae Teclu si A.N.

 


Re: Discutii: statia Laminorului Costin

Andreimetrou... toate mesajele tale de pana acum sunt pareri si presupuneri. Citeste din urma si informeaza-te, mai ales ca forumul exista cand s-au inaugurat Jiului si Bazilescu, procesul e bine documentat cu informatii "live" la acel moment. Deci te rog, sunt deja al treilea care face asta, documenteaza-te inainte de a lansa pareri!

O a doua rugaminte e sa incerci sa fii on topic. Toata discutia asta e offtopic si va fi mutata acolo unde s-a mutat si topicul creat de tine mai demult. Te las pe tine sa aflii unde sunt discutiile acelea.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii: statia Laminorului sab

andreimetrou wrote:
Dar constructorii stiai poate, de aceea au facut peronul asa de mic.Dar la fel se intampla si la Nicolae Teclu si A.N.

Cat mi-am batut capul sa-mi dau seama de ce este peronul mai mic la Bazilescu. Si ce simplu era... Lungimea peronului este proportionala cu numarul de calatori  :!:  :!:  :!: ... .
Probabil ca si trenurile se "adapteaza" , in unele statii sunt mai scurte, apoi devin mai lungi in statiile aglomerate, se scurteaza iar cand ajung intr-o statie mai pustie, s.a.m.d.

 


Re: Discutii: statia Laminorului zapacitu

sab wrote:
andreimetrou wrote:
Dar constructorii stiai poate, de aceea au facut peronul asa de mic.Dar la fel se intampla si la Nicolae Teclu si A.N.

Cat mi-am batut capul sa-mi dau seama de ce este peronul mai mic la Bazilescu. Si ce simplu era... Lungimea peronului este proportionala cu numarul de calatori  :!:  :!:  :!: ... .
Probabil ca si trenurile se "adapteaza" , in unele statii sunt mai scurte, apoi devin mai lungi in statiile aglomerate, se scurteaza iar cand ajung intr-o statie mai pustie, s.a.m.d.

Eu stiam de contractie termica, dar de contractie peronica nu mai auzisem...

 


Re: Discutii: statia Laminorului shoppy

Eu cred ca are dreptate, doar ca incurca lungimea cu latimea.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andreimetrou

Daca ati sta in zona Laromet si Bazilescu pun pariu ca v-ati plange la primarie sa aveti mai repede metrou.Daca ati sta acolo nu cred ca v-ar interesa traficul,doar sa scapati de aglomeratia de la suprafata.Unii dintre noi locuim in zone cu metrou de zeci de ani.Ex.(Dristor eu,Iancului Andrei 11)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

andreimetrou wrote:
Daca ati sta in zona Laromet si Bazilescu pun pariu ca v-ati plange la primarie sa aveti mai repede metrou.Daca ati sta acolo nu cred ca v-ar interesa traficul,doar sa scapati de aglomeratia de la suprafata.Unii dintre noi locuim in zone cu metrou de zeci de ani.Ex.(Dristor eu,Iancului Andrei 11)


Da, unii din noi stau acolo unde zici, dar chiar nu inteleg nimic din ce spui  :?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Adrian, de saptamana viitoare ochii mari pe santier, trebuie sa soseasca TBMu frantzozesc, documenteaza problema, sa nu mai tot zvoneasca unii si altii ca e una din 'Sfintele' reciclate de pe M5!
:)
Cu 'nesfintita' asta vom avea trei Doamne si toate trei...
La cat mai multe!

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

:?:
Păi ce, au ajuns cu statiile la rosu ? Poate ma insel, dar nici nivelul intermediar nu l-au sapat.
subway guru wrote:
La cat mai multe!

Mai mult de  trei ? Ce faci cu ele ? Aveti bani sa le dati de treaba ?
Deabia astept sa vad ce o sa faceti cu cele 2 Sfinte, le trimiteti in Pantelimon in noul PLS sau direct la expozitia de dinozauri, ca sunt niste nemti cu o expozitie de dinozauri, cum vine primavara cum se instaleaza prin mall-uri. Poate le expun si pe cele doua, ca nu prea vad front de lucru in Pantelimon asa de curand. Sau asteapta sa reabiliteze intâitoata linia de tramvai in Pantelimon ?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Tu nu te-ai saturat sa fi 'bocitoare' pe marginea santzului?
desteapta-te romane!

 


Go to page:  1  ... 42 43 44 45 46 47 48  ... 236
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2427 forum members have written 434202 posts in 5406 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use