Topic: Discuții diverse despre transportul în comun
2193 posts, 601093 views
📖 Pagination options
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Cristy
SE ÎNTÂMPLĂ-N București! Cu troleul PE CONTRASENS | FOTO
Viața de noapte din București este plină se surprize pe care nici nu le bănuiai. Bucureștenii care, în jurul orei 4.00 se aflau pe una dintre străzile intens circulate ale Capitalei au putut asista la o situație pe cât de obișnuită, pe atât de periculoasă.
Un troleibuz o oprit, dar nu în stație, ci pe contrasens, în fața unui butic deschis non stop. S-a întâmplat pe Strada Popa Nan, la intersecție cu Țepeș Vodă.
Viciile șoferului par să fi fost mai mari decât nevoia de siguranță rutieră și de respectarea legii, pentru că acesta, dorind să-și cumpere țigări și cafea, nu a abandonat troleibuzul pe care îl conducea, ci l-a dus până în fața magazinului, întinzând astfel la maximum cablurile de alimentare cu curent electric și fiind în pericol de a fi lovit, în orice moment, de o mașină care circula regulamentar.
Mai mult: http://www.libertatea.ro/detalii/artico...z3LPqy9Ly4
SE ÎNTÂMPLĂ-N București! Cu troleul PE CONTRASENS | FOTO
Viața de noapte din București este plină se surprize pe care nici nu le bănuiai. Bucureștenii care, în jurul orei 4.00 se aflau pe una dintre străzile intens circulate ale Capitalei au putut asista la o situație pe cât de obișnuită, pe atât de periculoasă.
20141209_043608_d7d2252b23.jpg (29.36 KB; downloaded 3678 times)
Un troleibuz o oprit, dar nu în stație, ci pe contrasens, în fața unui butic deschis non stop. S-a întâmplat pe Strada Popa Nan, la intersecție cu Țepeș Vodă.
Viciile șoferului par să fi fost mai mari decât nevoia de siguranță rutieră și de respectarea legii, pentru că acesta, dorind să-și cumpere țigări și cafea, nu a abandonat troleibuzul pe care îl conducea, ci l-a dus până în fața magazinului, întinzând astfel la maximum cablurile de alimentare cu curent electric și fiind în pericol de a fi lovit, în orice moment, de o mașină care circula regulamentar.
Mai mult: http://www.libertatea.ro/detalii/artico...z3LPqy9Ly4
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Florinds
pe mine ma enerveaza persoanele nesimtite, in special femeile, care stau picior peste picior si te ating in aglomeratie cu incaltamintea. se intampla in general in metrou. mai sunt si barbati care se intind pana in mijlocul culoarului si trebuie sa ai grija sa ii ocolesti.
georgica2704 wrote:
10 tipuri de calatori RATB care ne enerveaza : http://metropotam.ro/La-zi/10-tipuri-de...862038391/
pe mine ma enerveaza persoanele nesimtite, in special femeile, care stau picior peste picior si te ating in aglomeratie cu incaltamintea. se intampla in general in metrou. mai sunt si barbati care se intind pana in mijlocul culoarului si trebuie sa ai grija sa ii ocolesti.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
133 313
"trebuie sa ii ocolesti".
Trebuie? Eu cred ca tine de optiunea fiecaruia.
Eu as adaugi la lista parintii cocalari care isi urca cochilasii cu ghetutele pe scaune sa se uite pe geam. Presupun ca asa ii urca si acasa in pat.
"trebuie sa ii ocolesti".
Trebuie? Eu cred ca tine de optiunea fiecaruia.
Eu as adaugi la lista parintii cocalari care isi urca cochilasii cu ghetutele pe scaune sa se uite pe geam. Presupun ca asa ii urca si acasa in pat.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Tom
Cristy wrote:
SE ÎNTÂMPLĂ-N București! Cu troleul PE CONTRASENS[/quote:2fh0me98]Am crezut inițial că a pus captatorii pe linia de pe sensul opus și mergea așa. Altfel care e problema? A oprit omul pe partea stânga a drumului, a semnalizat corespunzător și gata. Domnii de la "libertatea de a bate câmpii" ar trebui să fi venit în anii '90 la Iași, unde autobuzele și troleibuzele exersau parcarea laterală în fața unui magazin de cartier, renumit pentru berea la dozator (nu cred că pentru cola sau pepsi opreau toți acolo). Era amuzant să privești la manevrele troleibuzelor care parcau între două mașini ca să oprească "la bere". Cred că era pe semicursa de dinainte de cea de retragere, se întâmpla seara. Uneori erau și câte două autobuze sau troleibuze acolo.
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
electricianu
se pare ca de la 1.01 2015 se va face marire de parc la dep militari linile 25,8, 35 depoul este pregatit pentru marire
se pare ca de la 1.01 2015 se va face marire de parc la dep militari linile 25,8, 35 depoul este pregatit pentru marire
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
133 313
Nu mi-e clar. Marire de parc pe aceste linii (adica mai multe vagoane ale depoului in aceste linii) sau marire de parc a depoului (adica depoul mai primeste vagoane, din afara)?
Nu mi-e clar. Marire de parc pe aceste linii (adica mai multe vagoane ale depoului in aceste linii) sau marire de parc a depoului (adica depoul mai primeste vagoane, din afara)?
- crocodil
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
crocodil
Teoretic linia 25 va primi inca doua ture. Chiar ar fi necesara o crestere a numarului de ture dat fiind ca se circula cu parc de vara. Cand va aparea ceva sigur am sa postez asa cum am mai facut.
Teoretic linia 25 va primi inca doua ture. Chiar ar fi necesara o crestere a numarului de ture dat fiind ca se circula cu parc de vara. Cand va aparea ceva sigur am sa postez asa cum am mai facut.
- DAF SB220
-
Posted:
-
- crocodil
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
crocodil
De la 1 ianuarie se va mari numarul de ture pt fiecare autobaza sau depou. La Dep Militari linia 25-1tur, 35-1tur,47-1tur si 8-1 tur. Linia 44 ramane neschimbata.
De la 1 ianuarie se va mari numarul de ture pt fiecare autobaza sau depou. La Dep Militari linia 25-1tur, 35-1tur,47-1tur si 8-1 tur. Linia 44 ramane neschimbata.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
georgica2704
Un nou articol in care se observa ,din nou, ca primarul nu prea inghite RATB :
Oprescu, atac la RATB: Să pună mâna să se restructureze
Primarul General al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat, joi, înainte de dezbaterea proiectului de hotărâre privind bugetul municipalităţii pe 2014, că nu poate fi de acord cu creşterea "fantastică" a bugetului Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB), precizând că la regie salariul mediu este de 4.100 de lei.
"Un miliard şi ceva din banii aceştia de buget al municipalităţii se duc pentru partea de protecţie socială. Plătim jumătate din factura la căldură. Plătim gratuităţile pe RATB, dar nici nu pot să fiu de acord cu nişte creşteri din acestea fantastice de buget în urma dorinţelor ca banii să se ducă spre salarii. La RATB salariul mediu în acest moment e de 41 de milioane. Nu se poate acest lucru şi atunci să fie respectuos mulţumiţi cu ceea ce au şi să pună mână să se restructureze", a declarat Sorin Oprescu, scrie obiectiv.info.
Primarul s-a declarat optimist că proiectul de buget va fi aprobat.
- Stirea de aici :http://www.dcnews.ro/oprescu-atac-la-ratb-sa-puna-mana-sa-se-restructureze_432854.html
Un nou articol in care se observa ,din nou, ca primarul nu prea inghite RATB :
Oprescu, atac la RATB: Să pună mâna să se restructureze
Primarul General al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat, joi, înainte de dezbaterea proiectului de hotărâre privind bugetul municipalităţii pe 2014, că nu poate fi de acord cu creşterea "fantastică" a bugetului Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB), precizând că la regie salariul mediu este de 4.100 de lei.
"Un miliard şi ceva din banii aceştia de buget al municipalităţii se duc pentru partea de protecţie socială. Plătim jumătate din factura la căldură. Plătim gratuităţile pe RATB, dar nici nu pot să fiu de acord cu nişte creşteri din acestea fantastice de buget în urma dorinţelor ca banii să se ducă spre salarii. La RATB salariul mediu în acest moment e de 41 de milioane. Nu se poate acest lucru şi atunci să fie respectuos mulţumiţi cu ceea ce au şi să pună mână să se restructureze", a declarat Sorin Oprescu, scrie obiectiv.info.
Primarul s-a declarat optimist că proiectul de buget va fi aprobat.
- Stirea de aici :http://www.dcnews.ro/oprescu-atac-la-ratb-sa-puna-mana-sa-se-restructureze_432854.html
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Robert24
Va rog insistent: fara dcnews!!!
Alea nu sunt stiri.
De altfel, vom interzice orice postare de pe acea mizerie de site...
Multumim!
Va rog insistent: fara dcnews!!!
Alea nu sunt stiri.
De altfel, vom interzice orice postare de pe acea mizerie de site...
Multumim!
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
URANUS
Sursa: B365.RO
Oprescu: RATB are nevoie de 400 tramvaie noi, o investiţie de aproape 1 miliard de euro
Sorin Oprescu, edilul-sef al Capitalei, a declarat intr-un interviu acordat HotNews.ro, ca RATB are nevoie de circa 400 de tramvaie noi si troleibuze pentru a-si moderniza flota. Pentru a le cumpara municipalitatea trebuie sa scoata din buzunar circa un miliard de euro, in comparatie, bugetul pe 2014 fiind ce circa 900 milioane de euro. Primarul general vrea, totodata, sa inlocuiasca circa 80-90 dintre autobuzele clasice cu autobuze electrice, o mare parte dintre capitalele europene alegand aceasta solutie pentru reducerea poluarii.
"Eu am nevoie de 400 de tramvaie noi. Problema mea este ca pretul tramvaielor moderne este foarte mare, de exemplu un tramvai Bombardier cu podeaua coborata se duce la 2,4 milioane de euro. Un troleibuz nou costa circa 95-98.000 euro. De autobuze am nevoie sa schimb o parte dintre ele fiindca doresc sa trec pe electric. Este un numar relativ mic, circa 70-80. In rest, autobuze au fost cumparate pe un credit din 2006 pe care abia l-am terminat de platit fiindca l-au pasat la primaria generala. Deci au fost cumparate 1300 de autobuze Mercedes. Din astea flota functionala este de circa 1.100. Au fost discutii infernale cand i-am prins ca demolau autobuzele noi ca sa ia piese pentru cele care se stricau. Deci la autobuze nu avem mare lucru de facut", a spus Oprescu, in interviul acordat HotNews.ro.
Edilul spune ca ar putea scapa mai ieftin cu tramvaiele daca s-ar face un parteneriat intre uzina RATB si o fabrica de tramvaie din afara.
"Am incercat sa fac o jumelare cu fabrica de tramvaie a RATB ca ei acum fac numai mentenanta, si imi scot palaria in fata lor fiindca ei tin in picioare tramvaie TATRA din 1968 cu siguranta calatorilor, nu ca le spala. Tramvaiele raman o problema fiindca doresc de 5 ani sa gasesc o jumelare cu una dintre fabrici a uzinei de la RATB. Dansii nu doresc si imi spun ca vor sa faca 20 de tramvaie pe an. Asta este o gluma. Orice fabrica mare de tot nu poate sa construiasca mai mult de 15 tramvaie pe an, iar baietii sunt foarte inventivi. Daca construiesc cu piese cumparate separat si automatizari din strainatate, asa cum vor ei, o sa ma scoata la un pret de cost mai mic decat Bombardierul, dar trebuie sa le platesti inainte. M-am mai certat cu dansii pentru ca plateam de doua ori tramvaiul, intai munca vie si apoi subventia", a explicat Oprescu.
In legatura cu subventia de circa 500 milioane lei pe care municipalitatea o plateste anual catre RADET pentru a tine jos pretul biletelor pentru transportul in comun, edilul spune ca singura solutie este restructurarea.
"In astia 20 de ani care au trecut, discutia intre conducerea RATB si Primaria Capitalei referitor la subventie a inceput asa: D-voastra ne asigurati 535 milioane de lei pe an salariile, spun ei. In ce lege scrie asta, spun eu? Stiti care sunt veniturile proprii ale RATB anual? 8-9%. Va dau cuvantul meu de onoare ca daca aveam bani in buget si puteam, pentru 8% ceea ce inseamna 55 milioane de lei, aproape 10 milioane de euro, decretam ca toti cetatenii sa circule gratuit. Restructurez RATB. Nu mai departe decat ieri am facut o analiza pe viitoarea restructurare in asa fel incat sa stim cum o facem de comun acord cu ei ca sa nu sufere cetateanul", a mai spus primarul Sorin Oprescu.
http://www.b365.ro/oprescu-ratb-are-nev...MXuMo.dpuf
Sursa: B365.RO
Oprescu: RATB are nevoie de 400 tramvaie noi, o investiţie de aproape 1 miliard de euro
Sorin Oprescu, edilul-sef al Capitalei, a declarat intr-un interviu acordat HotNews.ro, ca RATB are nevoie de circa 400 de tramvaie noi si troleibuze pentru a-si moderniza flota. Pentru a le cumpara municipalitatea trebuie sa scoata din buzunar circa un miliard de euro, in comparatie, bugetul pe 2014 fiind ce circa 900 milioane de euro. Primarul general vrea, totodata, sa inlocuiasca circa 80-90 dintre autobuzele clasice cu autobuze electrice, o mare parte dintre capitalele europene alegand aceasta solutie pentru reducerea poluarii.
"Eu am nevoie de 400 de tramvaie noi. Problema mea este ca pretul tramvaielor moderne este foarte mare, de exemplu un tramvai Bombardier cu podeaua coborata se duce la 2,4 milioane de euro. Un troleibuz nou costa circa 95-98.000 euro. De autobuze am nevoie sa schimb o parte dintre ele fiindca doresc sa trec pe electric. Este un numar relativ mic, circa 70-80. In rest, autobuze au fost cumparate pe un credit din 2006 pe care abia l-am terminat de platit fiindca l-au pasat la primaria generala. Deci au fost cumparate 1300 de autobuze Mercedes. Din astea flota functionala este de circa 1.100. Au fost discutii infernale cand i-am prins ca demolau autobuzele noi ca sa ia piese pentru cele care se stricau. Deci la autobuze nu avem mare lucru de facut", a spus Oprescu, in interviul acordat HotNews.ro.
Edilul spune ca ar putea scapa mai ieftin cu tramvaiele daca s-ar face un parteneriat intre uzina RATB si o fabrica de tramvaie din afara.
"Am incercat sa fac o jumelare cu fabrica de tramvaie a RATB ca ei acum fac numai mentenanta, si imi scot palaria in fata lor fiindca ei tin in picioare tramvaie TATRA din 1968 cu siguranta calatorilor, nu ca le spala. Tramvaiele raman o problema fiindca doresc de 5 ani sa gasesc o jumelare cu una dintre fabrici a uzinei de la RATB. Dansii nu doresc si imi spun ca vor sa faca 20 de tramvaie pe an. Asta este o gluma. Orice fabrica mare de tot nu poate sa construiasca mai mult de 15 tramvaie pe an, iar baietii sunt foarte inventivi. Daca construiesc cu piese cumparate separat si automatizari din strainatate, asa cum vor ei, o sa ma scoata la un pret de cost mai mic decat Bombardierul, dar trebuie sa le platesti inainte. M-am mai certat cu dansii pentru ca plateam de doua ori tramvaiul, intai munca vie si apoi subventia", a explicat Oprescu.
In legatura cu subventia de circa 500 milioane lei pe care municipalitatea o plateste anual catre RADET pentru a tine jos pretul biletelor pentru transportul in comun, edilul spune ca singura solutie este restructurarea.
"In astia 20 de ani care au trecut, discutia intre conducerea RATB si Primaria Capitalei referitor la subventie a inceput asa: D-voastra ne asigurati 535 milioane de lei pe an salariile, spun ei. In ce lege scrie asta, spun eu? Stiti care sunt veniturile proprii ale RATB anual? 8-9%. Va dau cuvantul meu de onoare ca daca aveam bani in buget si puteam, pentru 8% ceea ce inseamna 55 milioane de lei, aproape 10 milioane de euro, decretam ca toti cetatenii sa circule gratuit. Restructurez RATB. Nu mai departe decat ieri am facut o analiza pe viitoarea restructurare in asa fel incat sa stim cum o facem de comun acord cu ei ca sa nu sufere cetateanul", a mai spus primarul Sorin Oprescu.
http://www.b365.ro/oprescu-ratb-are-nev...MXuMo.dpuf
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Pe bune? Vreau si eu unul la banii astia!
Chiar atat de idiot e????? Unde a vazut el 1300? Poate autobuze zburatoare!
Really?
Un troleibuz nou costa circa 95-98.000 euro.
Pe bune? Vreau si eu unul la banii astia!
Deci au fost cumparate 1300 de autobuze Mercedes. Din astea flota functionala este de circa 1.100.
Chiar atat de idiot e????? Unde a vazut el 1300? Poate autobuze zburatoare!
TATRA din 1968
Really?
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
alchimistul
Exprimarea asta la persoana intai ("imi trebuie", "construiesc", "sa schimb" etc.) pur si simplu ma scoate din minti. Mi-e rusine ca un arogant ca asta ne este primar, zau asa. Atitudinea asta n-are nimic a face cu anul 2015, ci mai degraba cu evul mediu sau epoca fanariota. El dispune de tot si de toate, cetatenii sa fie multumiti ca li se mai arunca cate un os. Iarta-ne, maria ta, ca nu ne ridicam la nivelul dumitale!
Exprimarea asta la persoana intai ("imi trebuie", "construiesc", "sa schimb" etc.) pur si simplu ma scoate din minti. Mi-e rusine ca un arogant ca asta ne este primar, zau asa. Atitudinea asta n-are nimic a face cu anul 2015, ci mai degraba cu evul mediu sau epoca fanariota. El dispune de tot si de toate, cetatenii sa fie multumiti ca li se mai arunca cate un os. Iarta-ne, maria ta, ca nu ne ridicam la nivelul dumitale!
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination