Topic: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
1248 posts, 513691 views
📖 Pagination options
- Tom
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Tom
Sambata 13.12 , in jurul orei 15, afisajul din statie indica doua trenuri consecutive spre Preciziei. Presupun ca unul dintre ele este cel pe care am fost surprins sa-l vad: un tren IVA cu rama 224 in frunte, a trecut prin statie fara sa opreasca. Am fost placut surprins sa vad asemenea prezenta, dar imi pare rau ca nu a oprit. Este prima data dupa mult timp cand vad din nou IVA.
Sambata 13.12 , in jurul orei 15, afisajul din statie indica doua trenuri consecutive spre Preciziei. Presupun ca unul dintre ele este cel pe care am fost surprins sa-l vad: un tren IVA cu rama 224 in frunte, a trecut prin statie fara sa opreasca. Am fost placut surprins sa vad asemenea prezenta, dar imi pare rau ca nu a oprit. Este prima data dupa mult timp cand vad din nou IVA.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
IK4
Ei bine, azi dimineata erau doua IVA una dupa alta pe M3. Galbene si frumoase, ca-n vremurile bune. Posibil sa mai fi fost si altele pe care nu le-am prins pe portiunea comuna cu M1. Se pare ca "tot alea vechile ie mai bune".
Ei bine, azi dimineata erau doua IVA una dupa alta pe M3. Galbene si frumoase, ca-n vremurile bune. Posibil sa mai fi fost si altele pe care nu le-am prins pe portiunea comuna cu M1. Se pare ca "tot alea vechile ie mai bune".
- Tom
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Tom
Astazi am vazut din nou IVA pe M3, dar nu am riscat sa urc in ea pentru ca era aglomerata, asa ca am luat bombardierul in sens opus o statie pana la capat si de acolo altul. Am asistat insa la o discutie intre agentii de paza, din care unii spuneau ca sunt pe un tren si de fapt erau pe altul si spuneau ceva ca din cauza IVElor de pe traseu lucrau pe alte trenuri decat trebuia.
Astazi am vazut din nou IVA pe M3, dar nu am riscat sa urc in ea pentru ca era aglomerata, asa ca am luat bombardierul in sens opus o statie pana la capat si de acolo altul. Am asistat insa la o discutie intre agentii de paza, din care unii spuneau ca sunt pe un tren si de fapt erau pe altul si spuneau ceva ca din cauza IVElor de pe traseu lucrau pe alte trenuri decat trebuia.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
133 313
IVA oaia neagra a metrorez. Incurca de la ATO pana la paznici. Doar pe calatori ii mai descurca putin.
IVA oaia neagra a metrorez. Incurca de la ATO pana la paznici. Doar pe calatori ii mai descurca putin.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
shoppy
Daca nu am fi noi o natie de nesimtiti ar fi ceva, am mers impreuna cu o satra de tigani cu BM si au stat smirna, exemplar, cand am trecut in IVA pe M4 a inceput spectacolul cu maimutele turbate, urcat cu picioarele pe scaune, pe geamuri, pe bari, pe tavan. Ar trebui sa fie paza si pe IVA, cate un gardian in fiecare REM, si sa stea la mijloc ca sa poata supraveghea ambele vagoane, si daca vede ceva la prima statie se muta in celalalt vagon.
Daca nu am fi noi o natie de nesimtiti ar fi ceva, am mers impreuna cu o satra de tigani cu BM si au stat smirna, exemplar, cand am trecut in IVA pe M4 a inceput spectacolul cu maimutele turbate, urcat cu picioarele pe scaune, pe geamuri, pe bari, pe tavan. Ar trebui sa fie paza si pe IVA, cate un gardian in fiecare REM, si sa stea la mijloc ca sa poata supraveghea ambele vagoane, si daca vede ceva la prima statie se muta in celalalt vagon.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
133 313
Nu stiu cum se face ca "natia de nesimtiti" orbiteaza masiv in jurul capitalei. Pe bune acum. Daca n-as frecventa provincia poate m-as lasa impresionat. Dar nu-i cazul. Si nu este vina IVA.
P.S. De tigani nu discut ca risipesc rasismul pe ei.
Nu stiu cum se face ca "natia de nesimtiti" orbiteaza masiv in jurul capitalei. Pe bune acum. Daca n-as frecventa provincia poate m-as lasa impresionat. Dar nu-i cazul. Si nu este vina IVA.
P.S. De tigani nu discut ca risipesc rasismul pe ei.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
mcosmin
Sincer, cred ca tiganii i-ar face ciuda paznicului din celalalt vagon numai ca nu poate sa ajunga la ei. Si la urmatoarea statie ar cobori din tren..
shoppy wrote:
Daca nu am fi noi o natie de nesimtiti ar fi ceva, am mers impreuna cu o satra de tigani cu BM si au stat smirna, exemplar, cand am trecut in IVA pe M4 a inceput spectacolul cu maimutele turbate, urcat cu picioarele pe scaune, pe geamuri, pe bari, pe tavan. Ar trebui sa fie paza si pe IVA, cate un gardian in fiecare REM, si sa stea la mijloc ca sa poata supraveghea ambele vagoane, si daca vede ceva la prima statie se muta in celalalt vagon.
Sincer, cred ca tiganii i-ar face ciuda paznicului din celalalt vagon numai ca nu poate sa ajunga la ei. Si la urmatoarea statie ar cobori din tren..
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Rathgeber2523
1526121_830514856987068_1703064725469876561_n.jpg (99.11 KB; downloaded 3969 times)
1002538_549526508516768_8607863967182651869_n.jpg (46.24 KB; downloaded 3967 times)
10407223_549526538516765_2576199877445175284_n.jpg (7.43 KB; downloaded 3968 times)
- sab
-
Posted:
-
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Rathgeber2523
Mergea la Depoul Pantelimon
sab wrote:
Din pacate, aceasta rama albastra cred ca mergea pe ultimul drum.
Mergea la Depoul Pantelimon
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
andrei11
Oricum "rama albastra" a fost un experiment nereusit de electronica, motoare, etc. Nici nu stiu in cate exemplare s-au realizat, oricum destul de putine.
In ce statie a fost facuta poza ?
Oricum "rama albastra" a fost un experiment nereusit de electronica, motoare, etc. Nici nu stiu in cate exemplare s-au realizat, oricum destul de putine.
In ce statie a fost facuta poza ?
- sab
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
ByOnu
Te rog nu incepe si tu, NU a fost un experiment nereusit. Cunosc pe cineva implicat in proiect la un nivel destul de inalt la acea vreme, nu s-a dorit continuarea proiectului. Acesta NU este nereusit, este doar NETERMINAT. In ce sens? S-a facut un fel de "concurs" intre uzine (fiecare uzina a modernizat cate doua-trei garnituri, in total in proiectul pilot au fost incluse 7 trenuri intregi, cate s-au si modernizat), iar cea cu rezultatul cel mai bun avea sa se ocupe in continuare de modernizare. Nota: s-au modernizat pe bani elvetieni, iar din ce am auzit, acestea inca fac km pe hartie, zilnic, pentru a-si atinge norma de casare. Banii s-au papat in cel mai pur stil romanesc, si tot cei care au lucrat in proiect sunt de vina, vezi doamne, nereusit.
Ma doare sufletul sa vad cum singuri ne denigram istoria...
NU S-A VRUT! Se dorea inca de pe atunci achizitionarea de trenuri noi, daca se stia ca nu se va intampla asta, si azi am fi circulat cu rame albastre.
Uite aici, aceste vagoane noi-noute (5 la numar), s-au construit in aceeasi perioada cu modernizarea albastrelor. Puteti remarca ca nu au cabina de conducere, deci prin '94-'96 s-a dorit modernizarea reala a trenurilor IVA. Eu nu pot numi un proiect neterminat din motive pur politice, unul nereusit, cel putin nu din cauza celor care au muncit la el sau a trenurilor in sine.
Nici nu stiu daca se mai gasesc si astazi prin triajul din Arad.
andrei11 wrote:
Oricum "rama albastra" a fost un experiment nereusit de electronica, motoare, etc. Nici nu stiu in cate exemplare s-au realizat, oricum destul de putine.
In ce statie a fost facuta poza ?
Te rog nu incepe si tu, NU a fost un experiment nereusit. Cunosc pe cineva implicat in proiect la un nivel destul de inalt la acea vreme, nu s-a dorit continuarea proiectului. Acesta NU este nereusit, este doar NETERMINAT. In ce sens? S-a facut un fel de "concurs" intre uzine (fiecare uzina a modernizat cate doua-trei garnituri, in total in proiectul pilot au fost incluse 7 trenuri intregi, cate s-au si modernizat), iar cea cu rezultatul cel mai bun avea sa se ocupe in continuare de modernizare. Nota: s-au modernizat pe bani elvetieni, iar din ce am auzit, acestea inca fac km pe hartie, zilnic, pentru a-si atinge norma de casare. Banii s-au papat in cel mai pur stil romanesc, si tot cei care au lucrat in proiect sunt de vina, vezi doamne, nereusit.
Ma doare sufletul sa vad cum singuri ne denigram istoria...
NU S-A VRUT! Se dorea inca de pe atunci achizitionarea de trenuri noi, daca se stia ca nu se va intampla asta, si azi am fi circulat cu rame albastre.
Uite aici, aceste vagoane noi-noute (5 la numar), s-au construit in aceeasi perioada cu modernizarea albastrelor. Puteti remarca ca nu au cabina de conducere, deci prin '94-'96 s-a dorit modernizarea reala a trenurilor IVA. Eu nu pot numi un proiect neterminat din motive pur politice, unul nereusit, cel putin nu din cauza celor care au muncit la el sau a trenurilor in sine.
Nici nu stiu daca se mai gasesc si astazi prin triajul din Arad.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Robert24
ByOnu, nu s-a pus neaparat problema ca ar fi fost nefiabile, ci doar ca consumau foarte mult. Iar anumite piese costau foarte mult.
Iar pe hartie au circulat doar o perioada, de multa vreme nu se mai intampla acest lucru.
ByOnu, nu s-a pus neaparat problema ca ar fi fost nefiabile, ci doar ca consumau foarte mult. Iar anumite piese costau foarte mult.
Iar pe hartie au circulat doar o perioada, de multa vreme nu se mai intampla acest lucru.
📖 Pagination options