Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 523053 views
📖 Pagination options
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
rosetti61
Planul statie Bazilescu http://www.anuala.ro/proiecte/2010/stud ... panou1.jpg
Planul statie Bazilescu http://www.anuala.ro/proiecte/2010/stud ... panou1.jpg
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
Dominatrix
Arata bine, dar sper totusi sa se infirme zvonul conform caruia nu va exista nici o traversare dubla la nord de statia 1 Mai. Daca totusi este adevarat, intra Metrorex-ul in istorie cu asemenea design.
Arata bine, dar sper totusi sa se infirme zvonul conform caruia nu va exista nici o traversare dubla la nord de statia 1 Mai. Daca totusi este adevarat, intra Metrorex-ul in istorie cu asemenea design.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
andrei11
Pe cuvant de onoare ca nu am inteles ce ai vrut sa spui.
Pe cuvant de onoare ca nu am inteles ce ai vrut sa spui.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
rosetti61
A vrut sa spuna ca singurul macaz va fi cel de la 1 Mai (macazul in x, "traversarea dubla", altul nu mai e pana la Bazilescu - inca unul la Pajura nu mai are rost, poate doar o trecere intre sensuri ca la Grigorescu sau Brancoveanu. Realitatea insa va fi crunta (in planurile pana la Laromet nu se prevedeau treceri incrucisate decat la Gara, la 1 Mai (putea fi simpla) si Laromet) - se vor folosi macazele de la Gara si 1 Mai. Au inceput mai tarziu decat tronsonul spre Centura asa ca au ramas cu tunelul la Bazilescu, a venit revolutia si gata, n-au mai miscat nimic. Nu moare nimeni daca se merge pe o linie (asa, se poate folosi una din ele ca miniremiza) sau doua pana la Bazilescu.
N-au terminat cele doua statii si deja se gandesc la continuarea spre Progresu.
A vrut sa spuna ca singurul macaz va fi cel de la 1 Mai (macazul in x, "traversarea dubla", altul nu mai e pana la Bazilescu - inca unul la Pajura nu mai are rost, poate doar o trecere intre sensuri ca la Grigorescu sau Brancoveanu. Realitatea insa va fi crunta (in planurile pana la Laromet nu se prevedeau treceri incrucisate decat la Gara, la 1 Mai (putea fi simpla) si Laromet) - se vor folosi macazele de la Gara si 1 Mai. Au inceput mai tarziu decat tronsonul spre Centura asa ca au ramas cu tunelul la Bazilescu, a venit revolutia si gata, n-au mai miscat nimic. Nu moare nimeni daca se merge pe o linie (asa, se poate folosi una din ele ca miniremiza) sau doua pana la Bazilescu.
N-au terminat cele doua statii si deja se gandesc la continuarea spre Progresu.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
andrei11
Are dreptate Rosetti 61, nici un macaz nu va fi montat mai incolo de 1 Mai. De la 1 Mai la Bazilescu se va merge pe sistem "pendula" un tren pe o linie, un tren pe cealalta linie. Daca Bazilescu este cap de traseu si nu e nici o incurcatura, la "Pajura" si "1 Mai" va fi distractie, se va circula cand intr-un sens cand in celalalt pe ambele linii. Sunt convins ca oamenii se vor invata, mai ales ca acest sistem va fi practic "permantizat" pentru foarte mult timp - actualii useri de 20 de ani nu o sa apuce statia "Laromet" chiar daca vor trai pana la 75 - 80 ani bine mersi.
Are dreptate Rosetti 61, nici un macaz nu va fi montat mai incolo de 1 Mai. De la 1 Mai la Bazilescu se va merge pe sistem "pendula" un tren pe o linie, un tren pe cealalta linie. Daca Bazilescu este cap de traseu si nu e nici o incurcatura, la "Pajura" si "1 Mai" va fi distractie, se va circula cand intr-un sens cand in celalalt pe ambele linii. Sunt convins ca oamenii se vor invata, mai ales ca acest sistem va fi practic "permantizat" pentru foarte mult timp - actualii useri de 20 de ani nu o sa apuce statia "Laromet" chiar daca vor trai pana la 75 - 80 ani bine mersi.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
Dominatrix
rosetti61 wrote:Corect! Scuze daca exprimarea a fost cam laconica. Deci daca intr-adevar asa este, vom avea de-a face cu o noua aberatie marca Metrorex? Cum -ul sa extinzi o linie de metrou 2 statii fara sa asiguri posibilitatea de trecere de pe o linie pe alta la capat?
A vrut sa spuna ca singurul macaz va fi cel de la 1 Mai
rosetti61 wrote:La lungimea actuala a M4 nu moare nimeni, dar sa vedeti distractie daca se prelungeste linia spre Progresu (care probabil oricum se va realiza inainte de statia Laminorului). Sub 5-6 minute nu ai cum sa cobori intervalul de succedare si asta in cazul fericit in care la Parcul Bazilescu trenul este preluat imediat de o alta echipa de mecanici in sensul opus.
Nu moare nimeni daca se merge pe o linie (asa, se poate folosi una din ele ca miniremiza) sau doua pana la Bazilescu. N-au terminat cele doua statii si deja se gandesc la continuarea spre Progresu.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
andrei11
Statia "Progresul" inainte de anul 2100 nu se va deschide. Dealtfel la vremea aceea conceptul de metrou va fi depasit. Si daca va ramane transportul subteran ca o solutie ptr marile orase, veti avea surprize imense, trasee / statii foarte bine cotate acum vor fi parasite in totalitate.
Conceptul de oras asa cum il stim noi acum se va modifica dramatic. In Bucuresti cartiere intregi - Berceni / Balta Alba / Dr. Taberei / Militari vor dispare cu desavarsire, inclusiv actualele blocuri "moderne" de sticla vor fi privite ca si curiozitati. Faceti compararatia numai cu Bucurestiul anului 1800, 1900, 2000 si vedeti ce o sa iasa.
Nu ma refer aici la nr de locuitori, ci la conceptul urban - case, blocuri, transport. Poate ca orasul ca entitate va dispare, vor fi case dealungul unui bulevard Bucuresti - Focsani de exemplu,
Nu avem cum sa stim cum vor evolua lucrurile peste 90 de ani ! De aceea am spus ca planul retelei de metrou pe care-l gandim noi acum s-ar putea sa nu mai fie valabil peste 90 de ani.
Statia "Progresul" inainte de anul 2100 nu se va deschide. Dealtfel la vremea aceea conceptul de metrou va fi depasit. Si daca va ramane transportul subteran ca o solutie ptr marile orase, veti avea surprize imense, trasee / statii foarte bine cotate acum vor fi parasite in totalitate.
Conceptul de oras asa cum il stim noi acum se va modifica dramatic. In Bucuresti cartiere intregi - Berceni / Balta Alba / Dr. Taberei / Militari vor dispare cu desavarsire, inclusiv actualele blocuri "moderne" de sticla vor fi privite ca si curiozitati. Faceti compararatia numai cu Bucurestiul anului 1800, 1900, 2000 si vedeti ce o sa iasa.
Nu ma refer aici la nr de locuitori, ci la conceptul urban - case, blocuri, transport. Poate ca orasul ca entitate va dispare, vor fi case dealungul unui bulevard Bucuresti - Focsani de exemplu,
Nu avem cum sa stim cum vor evolua lucrurile peste 90 de ani ! De aceea am spus ca planul retelei de metrou pe care-l gandim noi acum s-ar putea sa nu mai fie valabil peste 90 de ani.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
Utilizator anonim
Azi am observat o gramada de piatra si traverse in zona santierului din zona Clabucet.
Azi am observat o gramada de piatra si traverse in zona santierului din zona Clabucet.
IMG_1062.JPG (135.17 KB; downloaded 5560 times)
IMG_1063.JPG (284.63 KB; downloaded 5537 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
andrei11
Din poza pare sa fie pietris pentru terasamentul liniei. Altceva nici nu ar putea sa fie. - asta daca acel pietris are legatura cu metroul.
Din poza pare sa fie pietris pentru terasamentul liniei. Altceva nici nu ar putea sa fie. - asta daca acel pietris are legatura cu metroul.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
andrei11
La 1 Mai a disparut peretele despartitor spre PLS Bucegi . Probabil ca ne apropiem de termenul de punere in functiune a tronsonului spre Bazilescu 31 Decembrie 2011.
La 1 Mai a disparut peretele despartitor spre PLS Bucegi . Probabil ca ne apropiem de termenul de punere in functiune a tronsonului spre Bazilescu 31 Decembrie 2011.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
shoppy
Stai intai sa se acopere si groapa din dreptul strazii Carpati si sa nu se mai circule restrictionat la o banda la inceputul coborarii spre Pasajul Constanta. Acum cateva saptamani aveam sperante mari ca dadeau cu picamareul pe acolo, dar s-au plictisit repede.
Stai intai sa se acopere si groapa din dreptul strazii Carpati si sa nu se mai circule restrictionat la o banda la inceputul coborarii spre Pasajul Constanta. Acum cateva saptamani aveam sperante mari ca dadeau cu picamareul pe acolo, dar s-au plictisit repede.
- lecter
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
lecter
Teoretic ar trebui sa fie gata in primavara, ultimul comunicat spunea ca s-au licitat toate lucrarile ramase (in principal finisajele de statii) si ca perioada de lucru va fi de 6 luni incepand din august a.c.
Teoretic ar trebui sa fie gata in primavara, ultimul comunicat spunea ca s-au licitat toate lucrarile ramase (in principal finisajele de statii) si ca perioada de lucru va fi de 6 luni incepand din august a.c.
- gabriels
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
gabriels
Din statia 1 Mai se vede spre Bazilescu tunelul iluminat si cu sina in el.De asemenea langa podul Constanta tot apar si dispar gramezi de traverse.Sina cred ca este introdusa prin statie(1 Mai).Sper sa tina ritmul si sa vedem in curand inca 2 statii de metrou.
Din statia 1 Mai se vede spre Bazilescu tunelul iluminat si cu sina in el.De asemenea langa podul Constanta tot apar si dispar gramezi de traverse.Sina cred ca este introdusa prin statie(1 Mai).Sper sa tina ritmul si sa vedem in curand inca 2 statii de metrou.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
mindmasster
Astazi la statia Pajura a aparut o macara . Nu stiu ce face acolo da am mai vazut-o de 2 ori in ultima saptamana.daca aveti informatii va rog sa ni le transmiteti.
Astazi la statia Pajura a aparut o macara . Nu stiu ce face acolo da am mai vazut-o de 2 ori in ultima saptamana.daca aveti informatii va rog sa ni le transmiteti.
12102010(001)0.jpg (703.57 KB; downloaded 5465 times)
121020100.jpg (776.68 KB; downloaded 5468 times)
📖 Pagination options