Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Reconstrucție Calea Victoriei (2013-2015)

563 posts, 3130593 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 28 29 30 31 32 33 34  ... 41
 
 

📖 Pagination options
Re: Reconstructie Calea Victoriei zapacitu

Nightwolf wrote:
Nu trebuie facut nimic cu nicio intersectie frate. Bordura se vede mare si clar, daca acolo era trotuar si erau pusi stalpisori ce faceam? Sa fie atenti ca nu se intampla in fiecare minut, sunt 5 rataciti maxim pe zi din 35.000 cati merg pe Calea Victoriei. Asa se vede cine stie si cine nu stie sa conduca...


Noaptea in conditii de ploaie si aglomeratie, bordura respectiva e absolut invizibila. Daca ar fi fost bordura inalta (ceva mai mult ca acum) plus stalpisori ca pe Buzesti, era ceva. Asa... e un pericol public si cam atat.

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei Nightwolf

Si atunci de ce vezi bordura trotuarului? De ce nu te urci cu masina pe trotuar? Noaptea, in conditii de ploaie, termoplastul este reflectorizant. Farul masinii bate in jos (teoretic, daca esti berbec poate sa bata catre luna). In conditii de ploaie esti obligat sa circului cu 30km/h, asa scrie la lege. Si e vb aia, daca nu belesti ochii ... Mai lasati ifosele astea ca aia nu se vede, aia nu e, aia nu face. Nu se vede pentru ca nu vrea conducatorul/conducatoarea auto sa o vada, nu e altceva.

Repet: Fluxul de auto pe C.V. este de aprox. 2.000-3.000 pe h. Viteza medie pe C.V. a scazut la aprox. 15km/h. Daca tu ii dai forja ii dai pe riscul tau, permisul tau si asigurarea ta. De cand s-a pus bordura pt pista eu stiu ca au fost aprox. 15-20 de accidente cu ea. DIntre care in doua au fost implicate doua echipaje de politie, conduse de doi tembeli care au incercat sa ia bordura intre roti.

Asa s-a zis si cu stalpul de pe Caranfil, ca e pericol public, ca o sa moara oameni etc. Uite ca au trecut doi ani si n-a fost nici macar un accident usor in stalpul ala. Asa si cu bordura asta, o sa-si ia tributul din prostime si cu asta basta. Am mai zis io, vrei sa conduci in Bucuresti iti asumi niste treburi...

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei zapacitu

Bordura trotuarului o vezi pentru ca vezi cu aproximatie trotuarul, de obicei delimitat de stalpi sau copacei. Un trotuar aproape la nivel, fara stalpi (de iluminat, antiparcare, de gard sau de indicatoare/semafoare rutiere) sau alt  semn clar ca acolo ar fi trotuar... nu e vizibil soferilor. Am trecut ieri pe acolo; daca nu STIAM ca exista respectiva bordura... puteam sa fiu a X+1-lea sofer care incaleca bordura. Asta in conditiile in care ma uitam spcial dupa respectivul scuar.

De ce oare, la orice pasaj, "capetele" pasajului sunt marcate clar cu semne de circulatie? La urma urmei, sunt destul de mari ca sa le vezi, nu? Chiar daca nu stii de ele, esti informat ca pe acolo nu ai ce cauta. Iata la ce ma refer:
indicator.PNG (187.36 KB; downloaded 4350 times)


Faptul ca nu au pus semnele mie imi spune ca ori nu le-a pasat, ori nu s-au gandit.

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei aztec

In zona de care vorbesc problema e lipsa totala a marcajelor... Deocamdata. Si cine stie la cum e vremea va mai dura....

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei Nightwolf

@zapacitu -- capetele pasajului nu sunt marcate cu acel indicator. Acel indicator specifica o OBLIGARE (se numeste indicator de obligare) de a ocoli prin stanga sau prin dreapta. Aceea este o INTERSECTIE in Y, d`aia se pune indicatorul acela. Asta ca sa intelegi de ce sunt asa vehement impotriva teoriei de sistematizare EXCESIVA pe verticala a acestui oras si asa sufocat de zeci de mii de indicatoare. Daca vrei sa o luam pe indicatoare atunci CU ATAT MAI MULT este berbec cel care intra in bordura intrucat cu ceva stalpi in spate este un indicator ff clar ce INFORMEAZA asupra existentei acestor benzi speciale pt biciclisti CULMEA in ambele sensuri.

Deci las-o jos ca macane, cine nu stie sa conduca da bani la service si cu asta basta. Cum poti sa spui ca vezi aproximativ trotuarul care are ACEEASI culoare DE OBICEI cu partea carosabila? Din cauza copacilor? Pe bune?!?!??!!? Pai eu ma uit dupa copaci pe margine cand conduc sau in fata sa vad posibilele OBSTACOLE de orice fel care pot aparea in fata? Pai atunci hai sa punem indicatoare la toate gurile de canal sau gropile aparute peste noapte. Nu cumva sa-si lase cetateanul CHIOR care se uita dupa copaci, stalpisori sau femei, roata p`acolo. Dar de ce vbim noi aici cand moda in Bucuresti este pozitii+proiectoare, iar ziua 95% din cei care n-au day-lights nu aprind macar pozitiile pe motiv ca economisesc bateria?

@aztec -- DA! Asta este o problema mare. Trebuia sa se marcheze pe 15-16.11 dar cateva mii de concetateni au impiedicat acest lucru :)

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei andrei11

Da eu zic asa de la mine sa interzicem circulatia masinilor total. 0 masini inseamna 0 accidente. Am rezolvat-o, vedeti ce usor a fost ?

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei aztec

Au resosit utilajele de marcare in zona statuii Carol...poate au sanse azi...

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei Nightwolf

Ar putea azi da... e uscat pe jos...

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei aztec

O fac chiar acum..
Deci se poate spune ca se incheie... reconstructia, cel putin pe bucatile pe care au fost in lucru.

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei zapacitu

Nightwolf wrote:
@zapacitu -- capetele pasajului nu sunt marcate cu acel indicator. (...)

Intamplator, toate capetele de pasaj din Bucuresti sunt marcate cu acel indicator. Pentru ca trebuie sa ocolesti bolovanu ala.

Nightwolf wrote:
@zapacitu --(...) Daca vrei sa o luam pe indicatoare atunci CU ATAT MAI MULT este berbec cel care intra in bordura intrucat cu ceva stalpi in spate este un indicator ff clar ce INFORMEAZA asupra existentei acestor benzi speciale pt biciclisti CULMEA in ambele sensuri.

Stiu, dar acel indicator nu iti spune ca urmeaza o bordura pe mijlocul drumului; poti presupune lejer ca apare o noua banda de circulatie iar benzile de bicicleta sunt pe trotuar. Un marcaj ambiguu nu prea e util si nu rezolva problema.

Prefer sa nu mai comentez celelalte remarci; inteleg ca nu esti de acord cu mine, nu e nevoie sa diseci firul in patru.

In cazul nostru: pe Victoriei in zona cu pricina, un indicator similar (insa numai cu sageata spre dreapta, ca la statiile de tramvai) consider ca se impune. Cel putin din punct de vedere al reglementarilor traficului. Ca nu da bine, ca nu arata frumos - de acord. Ca sunt prea multe... mie personal mi se par putine comparativ cu alte metropole. In plus, din cate imi dau seama, siguranta conducatorilor auto, a biciclistilor si a pietonilor (pe scurt, a oamenilor) ar trebui sa primeze criteriilor artistice.

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei bogdan10

"Nightwolf... Dar de ce vbim noi aici cand moda in Bucuresti este pozitii+proiectoare...


Apropo de proiectoare aprinse cand nu e cazul! Ia cineva masuri impotriva soferilor care procedeaza astfel?

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei andrei11

Pune si tu citatele cum trebuie :!:  
Nightwolf wrote:
... Dar de ce vbim noi aici cand moda in Bucuresti este pozitii+proiectoare...

bogdan10 wrote:
Apropo de proiectoare aprinse cand nu e cazul! Ia cineva masuri impotriva soferilor care procedeaza astfel?

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei bogdan10

Se mai intampla cand te grabesti! Scuze de greseala! :)

 


Re: Reconstructie Calea Victoriei Nightwolf

@zapacitu -- citeste TOT paragrafu` nu trunchia citatele dupa bunul tau plac, nu suntem la piata aci. Ti-am explicat dupa punct (.) ce OBLIGA acel indicator. Indicatoarele nu marcheaza NIMIC, pt MARCARE sunt folosite MARCAJE. Pentru A INDICA sunt folosite INDICATOARE. E ca la mintea cocosului, trebuie doar gandit un pic ....

 


Go to page:  1  ... 28 29 30 31 32 33 34  ... 41
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2427 forum members have written 434223 posts in 5406 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use