Topic: Ikarus 415T
1714 posts, 567930 views
📖 Pagination options
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ikarus13
Off-topic: Asa e peste tot...Nu avem ce sa facem pentru moment.
DAF SB220 wrote:
Problema e, că, titularii care au maşinile defecte lucrează cu ce troleibuze apucă, şi cum fiecare maşina are tencuieriile ei...
Off-topic: Asa e peste tot...Nu avem ce sa facem pentru moment.
- Robert24
-
Posted:
-
- DAF SB220
-
Posted:
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Chev Celios
Deci o sa ne luam adio de la autobuze/troleibuze/tramvaie in stare buna de functionare, pentru ca atunci chiar nimeni nu o sa mai bage bani de la el sa faca masinile. Ce lasa ca maine sunt cu alta.
Robert24 wrote:
Titularizarea e o mare porcarie si oricum in curand va fi desfiintata!
Deci o sa ne luam adio de la autobuze/troleibuze/tramvaie in stare buna de functionare, pentru ca atunci chiar nimeni nu o sa mai bage bani de la el sa faca masinile. Ce lasa ca maine sunt cu alta.
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ikarus13
Exact. Eu susțin titularizarea. Aș propune ca un vehicul să fie condus mereu de același echipaj și să fie în garaj vehicule de rezervă, folosite de toată lumea când au probleme cu autobuzul/tramvaiul/troleibuzul lor.
Chev Celios wrote:Robert24 wrote:
Titularizarea e o mare porcarie si oricum in curand va fi desfiintata!
Deci o sa ne luam adio de la autobuze/troleibuze/tramvaie in stare buna de functionare, pentru ca atunci chiar nimeni nu o sa mai bage bani de la el sa faca masinile. Ce lasa ca maine sunt cu alta.
Exact. Eu susțin titularizarea. Aș propune ca un vehicul să fie condus mereu de același echipaj și să fie în garaj vehicule de rezervă, folosite de toată lumea când au probleme cu autobuzul/tramvaiul/troleibuzul lor.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Costin
Proces verbal de predare-primire la intrarea si iesirea din tura, cu starea initiala si starea finala a vehiculului, inclusiv curatenie si sanctiuni prevazute acolo unde se constata diferente. S-a rezolvat problema.
Proces verbal de predare-primire la intrarea si iesirea din tura, cu starea initiala si starea finala a vehiculului, inclusiv curatenie si sanctiuni prevazute acolo unde se constata diferente. S-a rezolvat problema.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Robert24
Avem cumva un asa mare excendent de vehicule?...
Sau ati uitat ca sunt minim 200 de autobuze pe butuci la propiu...
PS: Nicaieri mai la vest nu exista titulari. Nimeni nu isi permite acest lux!
PS2: Exista solutii suficiente ca fiecare sa isi lase autobuzul seara asa cum l-a gasit! A scris si Cos mai sus un exemplu...
Avem cumva un asa mare excendent de vehicule?...
Sau ati uitat ca sunt minim 200 de autobuze pe butuci la propiu...
PS: Nicaieri mai la vest nu exista titulari. Nimeni nu isi permite acest lux!
PS2: Exista solutii suficiente ca fiecare sa isi lase autobuzul seara asa cum l-a gasit! A scris si Cos mai sus un exemplu...
- florin
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
florin
Și ți se pare normal să bage bani șoferii? În ce hal am ajuns...
Chev Celios wrote:Robert24 wrote:
Titularizarea e o mare porcarie si oricum in curand va fi desfiintata!
Deci o sa ne luam adio de la autobuze/troleibuze/tramvaie in stare buna de functionare, pentru ca atunci chiar nimeni nu o sa mai bage bani de la el sa faca masinile. Ce lasa ca maine sunt cu alta.
Și ți se pare normal să bage bani șoferii? În ce hal am ajuns...
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
DAF SB220
Cea mai tâmpită fază, e atunci când cineva e pe maşina ta şi nu îi pasă. Merge cu ea, o forţează, pune frâne, o accidentează, Domne' nu e maşina mea!
Poate că ai maşină, dar stă pe dreapta. Dar cei fără maşina titulară?
Bagă bani pentru a-şi câştiga şi ei pâinea...!
Încă ceva! o să vă rog să mutaţi toate aceste mesaje ce fac referiri la titulari, într-un alt topic.
Cea mai tâmpită fază, e atunci când cineva e pe maşina ta şi nu îi pasă. Merge cu ea, o forţează, pune frâne, o accidentează, Domne' nu e maşina mea!
Poate că ai maşină, dar stă pe dreapta. Dar cei fără maşina titulară?
Bagă bani pentru a-şi câştiga şi ei pâinea...!
Încă ceva! o să vă rog să mutaţi toate aceste mesaje ce fac referiri la titulari, într-un alt topic.
- florin
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
florin
Dacă sunt atât de proști să-și bată joc de mașini pe principiul "nu e mașina mea", își merită soarta. La fel cum și-o merită pentru că PMB își bate joc de RATB și ei stau cuminți sub pulpana lui Rădoi. Las' că angajează Pelicanu'!
Dacă sunt atât de proști să-și bată joc de mașini pe principiul "nu e mașina mea", își merită soarta. La fel cum și-o merită pentru că PMB își bate joc de RATB și ei stau cuminți sub pulpana lui Rădoi. Las' că angajează Pelicanu'!
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Robert24
Ei chiar nu pot sa inteleaga ca NU E AUTOBUZUL LOR?!?!?
E un bun public, apartine RATB, adica Primariei. Ei sunt niste angajati care lucreaza VOLUNTAR la RATB - nu i-a obligat nimeni.
Nu este deloc noral cand soferii sunt in zile libere, autobuzul sa stea incuiat...
Ei chiar nu pot sa inteleaga ca NU E AUTOBUZUL LOR?!?!?
E un bun public, apartine RATB, adica Primariei. Ei sunt niste angajati care lucreaza VOLUNTAR la RATB - nu i-a obligat nimeni.
Nu este deloc noral cand soferii sunt in zile libere, autobuzul sa stea incuiat...
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
iliutu
Se poate verifica usor cum este condus un autobuz, existand instalate deja echipamentele instalate. Totul este ca cineva sa se uite pe rapoarte, sa traga concluzii, iar conducerea sa tina seama de ele.
Se poate verifica usor cum este condus un autobuz, existand instalate deja echipamentele instalate. Totul este ca cineva sa se uite pe rapoarte, sa traga concluzii, iar conducerea sa tina seama de ele.
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
DAF SB220
Robert, nu o fi autobuzul tău titular, dar nu cu el îţi câştigi pâinea? totuşi, e un bun al primăriei ce trebuie îngrijit!
LE: 5225
Picture 014 by kaba_adrian97, on Flickr
Robert, nu o fi autobuzul tău titular, dar nu cu el îţi câştigi pâinea? totuşi, e un bun al primăriei ce trebuie îngrijit!
LE: 5225
Picture 014 by kaba_adrian97, on Flickr
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Chev Celios
Acel sistem functioneaza o luna da, jumatate de an nu.Si nu nu mi-se pare normal sa bage bani soferi in vehicule, insa nici ca sefi sa te oblige sa iesi din traseu cu masini fara frane. Nu zic ca sa se tina inchuiate in garaj cand sunt titulari liberi, dar ar trebui niste masuri mai drastite daca dupa o perioada vehiculul cu care ai lucrat si nu esti titular se strica. Stiu destule cazuri in care titulari au fost in concediu, iar dupa ce au venit la munca si-au pus mainile in cap cand au vazut cum merge masina. Si nu mi-se mai pare normal ca peste 200 de autobuze sa stea trase pe dreapta. Daca vine vre-un reprezentant Mercedes in Romania si merge cu autobuzul putin si afla cate sunt trase pe dreapta ca sunt defecte isi o ia razna.
iliutu wrote:
Se poate verifica usor cum este condus un autobuz, existand instalate deja echipamentele instalate. Totul este ca cineva sa se uite pe rapoarte, sa traga concluzii, iar conducerea sa tina seama de ele.
Acel sistem functioneaza o luna da, jumatate de an nu.Si nu nu mi-se pare normal sa bage bani soferi in vehicule, insa nici ca sefi sa te oblige sa iesi din traseu cu masini fara frane. Nu zic ca sa se tina inchuiate in garaj cand sunt titulari liberi, dar ar trebui niste masuri mai drastite daca dupa o perioada vehiculul cu care ai lucrat si nu esti titular se strica. Stiu destule cazuri in care titulari au fost in concediu, iar dupa ce au venit la munca si-au pus mainile in cap cand au vazut cum merge masina. Si nu mi-se mai pare normal ca peste 200 de autobuze sa stea trase pe dreapta. Daca vine vre-un reprezentant Mercedes in Romania si merge cu autobuzul putin si afla cate sunt trase pe dreapta ca sunt defecte isi o ia razna.
📖 Pagination options