Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTroleibuze STB

 

Topic: Ikarus 415T

1711 posts, 552301 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 53 54 55 56 57 58 59  ... 123
 
 

📖 Pagination options
Re: Ikarus 415T ikarus13

DAF SB220 wrote:
Problema e, că, titularii care au maşinile defecte lucrează cu ce troleibuze apucă, şi cum fiecare maşina are tencuieriile ei...

Off-topic: Asa e peste tot...Nu avem ce sa facem pentru moment.

 


Re: Ikarus 415T Robert24

Titularizarea e o mare porcarie si oricum in curand va fi desfiintata!

 


Re: Ikarus 415T DAF SB220

Din toate acestea rezultă că vom avea mai puţine maşini!

 


Re: Ikarus 415T Chev Celios

Robert24 wrote:
Titularizarea e o mare porcarie si oricum in curand va fi desfiintata!



Deci o sa ne luam adio de la autobuze/troleibuze/tramvaie in stare buna de functionare, pentru ca atunci chiar nimeni nu o sa mai bage bani de la el sa faca masinile. Ce lasa ca maine sunt cu alta.

 


Re: Ikarus 415T ikarus13

Chev Celios wrote:
Robert24 wrote:
Titularizarea e o mare porcarie si oricum in curand va fi desfiintata!



Deci o sa ne luam adio de la autobuze/troleibuze/tramvaie in stare buna de functionare, pentru ca atunci chiar nimeni nu o sa mai bage bani de la el sa faca masinile. Ce lasa ca maine sunt cu alta.


Exact. Eu susțin titularizarea. Aș propune ca un vehicul să fie condus mereu de același echipaj și să fie în garaj vehicule de rezervă, folosite de toată lumea când au probleme cu autobuzul/tramvaiul/troleibuzul lor.

 


Re: Ikarus 415T Costin

Proces verbal de predare-primire la intrarea si iesirea din tura, cu starea initiala si starea finala a vehiculului, inclusiv curatenie si sanctiuni prevazute acolo unde se constata diferente. S-a rezolvat problema.

 


Re: Ikarus 415T Robert24

Avem cumva un asa mare excendent de vehicule?...
Sau ati uitat ca sunt minim 200 de autobuze pe butuci la propiu...
PS: Nicaieri mai la vest nu exista titulari. Nimeni nu isi permite acest lux!
PS2: Exista solutii suficiente ca fiecare sa isi lase autobuzul seara asa cum l-a gasit! A scris si Cos mai sus un exemplu...

 


Re: Ikarus 415T florin

Chev Celios wrote:
Robert24 wrote:
Titularizarea e o mare porcarie si oricum in curand va fi desfiintata!



Deci o sa ne luam adio de la autobuze/troleibuze/tramvaie in stare buna de functionare, pentru ca atunci chiar nimeni nu o sa mai bage bani de la el sa faca masinile. Ce lasa ca maine sunt cu alta.


Și ți se pare normal să bage bani șoferii? În ce hal am ajuns...  :|

 


Re: Ikarus 415T DAF SB220

Cea mai tâmpită fază, e atunci când cineva e pe maşina ta şi nu îi pasă. Merge cu ea, o forţează, pune frâne, o accidentează, Domne' nu e maşina mea!
Poate că ai maşină, dar stă pe dreapta. Dar cei fără maşina titulară?
Bagă bani pentru a-şi câştiga şi ei pâinea...!
Încă ceva! o să vă rog să mutaţi toate aceste mesaje ce fac referiri la titulari, într-un alt topic.

 


Re: Ikarus 415T florin

Dacă sunt atât de proști să-și bată joc de mașini pe principiul "nu e mașina mea", își merită soarta. La fel cum și-o merită pentru că PMB își bate joc de RATB și ei stau cuminți sub pulpana lui Rădoi. Las' că angajează Pelicanu'!  :roll:

 


Re: Ikarus 415T Robert24

Ei chiar nu pot sa inteleaga ca NU E AUTOBUZUL LOR?!?!?
E un bun public, apartine RATB, adica Primariei. Ei sunt niste angajati care lucreaza VOLUNTAR la RATB - nu i-a obligat nimeni.
Nu este deloc noral cand soferii sunt in zile libere, autobuzul sa stea incuiat...

 


Re: Ikarus 415T iliutu

Se poate verifica usor cum este condus un autobuz, existand instalate deja echipamentele instalate. Totul este ca cineva sa se uite pe rapoarte, sa traga concluzii, iar conducerea sa tina seama de ele.

 


Re: Ikarus 415T DAF SB220

Robert, nu o fi autobuzul tău titular, dar nu cu el îţi câştigi pâinea? totuşi, e un bun al primăriei ce trebuie îngrijit!
LE: 5225


Picture 014 by kaba_adrian97, on Flickr

 


Re: Ikarus 415T Chev Celios

iliutu wrote:
Se poate verifica usor cum este condus un autobuz, existand instalate deja echipamentele instalate. Totul este ca cineva sa se uite pe rapoarte, sa traga concluzii, iar conducerea sa tina seama de ele.


Acel sistem functioneaza o luna da, jumatate de an nu.Si nu nu mi-se pare normal sa bage bani soferi in vehicule, insa nici ca sefi sa te oblige sa iesi din traseu cu masini fara frane. Nu zic ca sa se tina inchuiate in garaj cand sunt titulari liberi, dar ar trebui niste masuri mai drastite daca dupa o perioada vehiculul cu care ai lucrat si nu esti titular se strica. Stiu destule cazuri in care titulari au fost in concediu, iar dupa ce au venit la munca si-au pus mainile in cap cand au vazut cum merge masina. Si nu mi-se mai pare normal ca peste 200 de autobuze sa stea trase pe dreapta. Daca vine vre-un reprezentant Mercedes in Romania si merge cu autobuzul putin si afla cate sunt trase pe dreapta ca sunt defecte isi o ia razna.

 


Go to page:  1  ... 53 54 55 56 57 58 59  ... 123
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze STB  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432394 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use