Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
633 posts, 204715 views
📖 Pagination options
- Tavi
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
Re: Pasaj Centura Domnesti
survola
In construcţiune
Si pe A4 (autostrada) ar trebui sa apara o poveste din asta.
In construcţiune
Si pe A4 (autostrada) ar trebui sa apara o poveste din asta.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Pasaj Centura Domnesti
ADY881
Tampenie, este solutia asta al giratoriului peste centura, cand exista niste solutii mult mai simple, ieftine si functionale. Am in vedere solutiile aplicate in cazul centurii Atenei si soselei ce trece prin Tel-Aviv, unde calea ferata trece intre sensurile soselei, iar in preajma nodurilor exista statii de tren urban.
Insa presupun ca nu se pune problema unei solutii ieftine si functionale, iar statiile de tren urban vor fi cumva improvizate anterior=> iarasi cei pe masini vor fi pusi mai sus decat acei ce folosesc mijloace alternative de transport, dupa cineva din administratie se intreaba "dar cum de orasul se blocheaza ?".
Off-top: Iar de giratoriul de pe centrura Ploiestiului, ma pufneste rasul . De ce sa faci giratoriu suspendat in plin camp?
Cand poti bine sa faci acele bretele din pamant (exact ca in cazul nodului de pe A4 de langa Constanta) si sa faci doar 2 poduri. Ar exista o solutie si mai ieftina, ce ar necesita constructia unui singur pod. Insa si aici incompetenta invins pragmatismul, in loc sa se faca niste solutii simple si functionale, sa va face o hardughie suspendata sa impersioneze prostimea pe masini (cum sa facut podul al autostrazii A3 peste DN1, un mini basarab cu hobane minuscule ).
Tampenie, este solutia asta al giratoriului peste centura, cand exista niste solutii mult mai simple, ieftine si functionale. Am in vedere solutiile aplicate in cazul centurii Atenei si soselei ce trece prin Tel-Aviv, unde calea ferata trece intre sensurile soselei, iar in preajma nodurilor exista statii de tren urban.
Insa presupun ca nu se pune problema unei solutii ieftine si functionale, iar statiile de tren urban vor fi cumva improvizate anterior=> iarasi cei pe masini vor fi pusi mai sus decat acei ce folosesc mijloace alternative de transport, dupa cineva din administratie se intreaba "dar cum de orasul se blocheaza ?".
Off-top: Iar de giratoriul de pe centrura Ploiestiului, ma pufneste rasul . De ce sa faci giratoriu suspendat in plin camp?
Cand poti bine sa faci acele bretele din pamant (exact ca in cazul nodului de pe A4 de langa Constanta) si sa faci doar 2 poduri. Ar exista o solutie si mai ieftina, ce ar necesita constructia unui singur pod. Insa si aici incompetenta invins pragmatismul, in loc sa se faca niste solutii simple si functionale, sa va face o hardughie suspendata sa impersioneze prostimea pe masini (cum sa facut podul al autostrazii A3 peste DN1, un mini basarab cu hobane minuscule ).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasaj Centura Domnesti
andrei11
Da, este o solutie mai simpla, dar ce propui ? Mutarea caii ferate "pe mijloc" si a unui sens de circulatie "pe margine" ?
Mi se pare cam scumpa solutia...
Mai ieftin iesi daca faci niste pasaje subterane pentru sensul trigonometric pentru inainte, nu crezi ?
ADY881 wrote:
Tampenie, este solutia asta al giratoriului peste centura, cand exista niste solutii mult mai simple, ieftine si functionale. Am in vedere solutiile aplicate in cazul centurii Atenei si soselei ce trece prin Tel-Aviv, unde calea ferata trece intre sensurile soselei, iar in preajma nodurilor exista statii de tren urban.
Da, este o solutie mai simpla, dar ce propui ? Mutarea caii ferate "pe mijloc" si a unui sens de circulatie "pe margine" ?
Mi se pare cam scumpa solutia...
Mai ieftin iesi daca faci niste pasaje subterane pentru sensul trigonometric pentru inainte, nu crezi ?
- Tavi
-
Posted:
-
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Pasaj Centura Domnesti
ADY881
Probabil ar iesi mai ieftin asa, insa sa nu uitam ca mai de vreme sau mai tarziu vom avea si noi trenuri urbane(sper eu), iar atunci modificarile pentru a face niste statii intermodale ar costa mai mult, anume din aceasta cauza si insist asupra ideii ca terenul pentru acele statii trebuie pregatit de azi + ne-am fi ales cu niste noduri normale (nu improvizatii).
Exemplul de la greci:
O statie simpla.
http://old.wikimapia.org/#lat=38.0573447&lon=23.7709895&z=18&l=0&m=s&v=9
O statie intermodala, mai complicata.
http://old.wikimapia.org/#lat=38.0451282&lon=23.7929461&z=18&l=0&m=h
O statie in mijlocul unui nod cu giratoriu (insa acolo nu a suspendat nimeni giratoriul ).
http://old.wikimapia.org/#lat=38.0421159&lon=23.8034657&z=18&l=0&m=h
Grecii au mai lasat loc si pentru extinderi ulterioare ale sistemului de trenuri urbane.
http://old.wikimapia.org/#lat=37.9075619&lon=23.9003471&z=17&l=0&m=h
Eu nu am pretentii sa se faca autostrada, ca la greci, insa acum cand se reabiliteaza DNCB, ce i-ar fi costat pe aia de la CADNR, pur si simplu sa asfalteze 2 benzi peste calea ferata(nu langa benzile existente, cum se face astazi). Este o solutie arhisimpla, insa domnii ei se complica ca intotdeauna.
andrei11 wrote:
Mai ieftin iesi daca faci niste pasaje subterane pentru sensul trigonometric pentru inainte, nu crezi ?
Probabil ar iesi mai ieftin asa, insa sa nu uitam ca mai de vreme sau mai tarziu vom avea si noi trenuri urbane(sper eu), iar atunci modificarile pentru a face niste statii intermodale ar costa mai mult, anume din aceasta cauza si insist asupra ideii ca terenul pentru acele statii trebuie pregatit de azi + ne-am fi ales cu niste noduri normale (nu improvizatii).
Exemplul de la greci:
O statie simpla.
http://old.wikimapia.org/#lat=38.0573447&lon=23.7709895&z=18&l=0&m=s&v=9
O statie intermodala, mai complicata.
http://old.wikimapia.org/#lat=38.0451282&lon=23.7929461&z=18&l=0&m=h
O statie in mijlocul unui nod cu giratoriu (insa acolo nu a suspendat nimeni giratoriul ).
http://old.wikimapia.org/#lat=38.0421159&lon=23.8034657&z=18&l=0&m=h
Grecii au mai lasat loc si pentru extinderi ulterioare ale sistemului de trenuri urbane.
http://old.wikimapia.org/#lat=37.9075619&lon=23.9003471&z=17&l=0&m=h
Eu nu am pretentii sa se faca autostrada, ca la greci, insa acum cand se reabiliteaza DNCB, ce i-ar fi costat pe aia de la CADNR, pur si simplu sa asfalteze 2 benzi peste calea ferata(nu langa benzile existente, cum se face astazi). Este o solutie arhisimpla, insa domnii ei se complica ca intotdeauna.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasaj Centura Domnesti
andrei11
Imi pare foarte rau, dar aici :
http://old.wikimapia.org/#lat=38.042115...18&l=0&m=h
Sensgiratoriul este suspendat ( se vede dupa copaci ), plus ca ai si 2 poduri pe sensul "inainte" pentru fiecare din cele 2 directii. Asadar e o chestie pe 3 nivele !
Tot nu-mi pica fisa care e avantajul trenului pe la mijloc, pe cuvant de onoare.
Ok, sa luam exemplul pe care l-ai dat.
Asa cum am spus, avem ( la Greci ) :
- 2 poduri ( pentru directia inainte )
- una buc statie CFR
- un sensgiratoriu pentru directiile de stanga.
O intersectie modernizata ( de exemplu cea de la Tunari / Stefanesti / Voluntari )
Vom avea :
- un pod ( existent )
- un pasaj subteran care trebuie sa-l construim.
- un sensgiratoriu ( care trebuie sa-l construim ) pentru directiile de stanga.
- o statie de cale ferata ( adica "trase" 2 peroane ).
Nu vad mare diferenta, pe cuvant de onoare.
Imi pare foarte rau, dar aici :
http://old.wikimapia.org/#lat=38.042115...18&l=0&m=h
Sensgiratoriul este suspendat ( se vede dupa copaci ), plus ca ai si 2 poduri pe sensul "inainte" pentru fiecare din cele 2 directii. Asadar e o chestie pe 3 nivele !
Tot nu-mi pica fisa care e avantajul trenului pe la mijloc, pe cuvant de onoare.
Ok, sa luam exemplul pe care l-ai dat.
Asa cum am spus, avem ( la Greci ) :
- 2 poduri ( pentru directia inainte )
- una buc statie CFR
- un sensgiratoriu pentru directiile de stanga.
O intersectie modernizata ( de exemplu cea de la Tunari / Stefanesti / Voluntari )
Vom avea :
- un pod ( existent )
- un pasaj subteran care trebuie sa-l construim.
- un sensgiratoriu ( care trebuie sa-l construim ) pentru directiile de stanga.
- o statie de cale ferata ( adica "trase" 2 peroane ).
Nu vad mare diferenta, pe cuvant de onoare.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Pasaj Centura Domnesti
aztec
Din cate pare, la greci CF-ul si autostrada(ca pare cu plata) paralela este sub linia solului, mai bine zis "in sant", ce duce la multiple avantaje (redurere poluare sonora, podurile sunt la nivel cu restul retelei de strazi.
La noi totul este la nivelul solului.
De aici si multiplele probleme actuale.
Din cate pare, la greci CF-ul si autostrada(ca pare cu plata) paralela este sub linia solului, mai bine zis "in sant", ce duce la multiple avantaje (redurere poluare sonora, podurile sunt la nivel cu restul retelei de strazi.
La noi totul este la nivelul solului.
De aici si multiplele probleme actuale.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Pasaj Centura Domnesti
Nightwolf
Nu va mai agitati ca nu se face nimic! Oricum ii aresteaza pe toti pana sa semneze careva ceva )
Nu va mai agitati ca nu se face nimic! Oricum ii aresteaza pe toti pana sa semneze careva ceva )
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Pasaj Centura Domnesti
Tavi
^^^
Asa cum am zis si pe prima pagina, mai vorbim prin mai anul viitor
^^^
Asa cum am zis si pe prima pagina, mai vorbim prin mai anul viitor
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Pasaj Centura Domnesti
danutzu_2910
Andrei, giratoriul ala e la nivelul solului, cele doua poduri "coboara" pe sub giratoriu.
http://old.wikimapia.org/#lat=38.040312...9&l=29&m=h
Autostrada aia care strabate Atena si care are pe mijloc tren urban (Attiki Odoss), este "sapata" sau sa zicem la nivelul -3
andrei11 wrote:
Imi pare foarte rau, dar aici :
http://old.wikimapia.org/#lat=38.042115...18&l=0&m=h
Sensgiratoriul este suspendat ( se vede dupa copaci ), plus ca ai si 2 poduri pe sensul "inainte" pentru fiecare din cele 2 directii. Asadar e o chestie pe 3 nivele !
Andrei, giratoriul ala e la nivelul solului, cele doua poduri "coboara" pe sub giratoriu.
http://old.wikimapia.org/#lat=38.040312...9&l=29&m=h
Autostrada aia care strabate Atena si care are pe mijloc tren urban (Attiki Odoss), este "sapata" sau sa zicem la nivelul -3
- Sorin62
-
Posted:
-
Re: Pasaj Centura Domnesti
Sorin62
În final sunt tot 3 nivele, indiferent dacă sunt de la sol în sus sau în jos. În plus, în acea locație și relieful este de ajutor, pentru că acea cale ferată trece printr-o vale între două dealuri (așa că e greu de stabilit care este nivelul ”0” în vale, sau pe deal?). Dacă te uiți pe poză, vezi că panta căii ferate este insesizabilă.
https://www.google.com/maps/@38.0426101,23.8013646,3a,75y,94.68h,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1sgVRZtWx-hPd0kCGCqkkZyg!2e0
danutzu_2910 wrote:andrei11 wrote:
Imi pare foarte rau, dar aici :
http://old.wikimapia.org/#lat=38.042115...18&l=0&m=h
Sensgiratoriul este suspendat ( se vede dupa copaci ), plus ca ai si 2 poduri pe sensul "inainte" pentru fiecare din cele 2 directii. Asadar e o chestie pe 3 nivele !
Andrei, giratoriul ala e la nivelul solului, cele doua poduri "coboara" pe sub giratoriu.
http://old.wikimapia.org/#lat=38.040312...9&l=29&m=h
Autostrada aia care strabate Atena si care are pe mijloc tren urban (Attiki Odoss), este "sapata" sau sa zicem la nivelul -3
În final sunt tot 3 nivele, indiferent dacă sunt de la sol în sus sau în jos. În plus, în acea locație și relieful este de ajutor, pentru că acea cale ferată trece printr-o vale între două dealuri (așa că e greu de stabilit care este nivelul ”0” în vale, sau pe deal?). Dacă te uiți pe poză, vezi că panta căii ferate este insesizabilă.
https://www.google.com/maps/@38.0426101,23.8013646,3a,75y,94.68h,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1sgVRZtWx-hPd0kCGCqkkZyg!2e0
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Pasaj Centura Domnesti
danutzu_2910
^^
Pe toata zona centrala, Attiki Odoss este "sapata". C and ajunge la periferie, revine la nivelul solului.
^^
Pe toata zona centrala, Attiki Odoss este "sapata". C and ajunge la periferie, revine la nivelul solului.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești
•
Choose destination