Topic: V2A versiunea clasică (1981-2010)
104 posts, 61627 views
📖 Pagination options
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex)
rosetti61
Cate bucati au fost de tipul cum e 4015? Asa au aparut primele V2A in 1981, celelalte, doar cu caseta de numar si usi asemanatoare Tatra au fost modelul 1982 si mai departe. 4015 e versiunea scurta a V3A cu usi EP - de abia in versiunea cu parbriz panoramic au aparut V2A cu usi LHB (ca dupa aia au aparut pe la RK si cu usi pliante)
Cate bucati au fost de tipul cum e 4015? Asa au aparut primele V2A in 1981, celelalte, doar cu caseta de numar si usi asemanatoare Tatra au fost modelul 1982 si mai departe. 4015 e versiunea scurta a V3A cu usi EP - de abia in versiunea cu parbriz panoramic au aparut V2A cu usi LHB (ca dupa aia au aparut pe la RK si cu usi pliante)
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex)
florin.lifticariu
imi aduc aminte ca 4001 si 4015 au facut schimb de identitati...vreo poza cu 4001 cind a aparut in 1980/81 exista ?
imi aduc aminte ca 4001 si 4015 au facut schimb de identitati...vreo poza cu 4001 cind a aparut in 1980/81 exista ?
- macheta218
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex)
macheta218
''In dubla tractiune'' 4028+4027
''In dubla tractiune'' 4028+4027
4028 Piata Sudului.jpg (411.25 KB; downloaded 6219 times)
- macheta218
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex)
macheta218
4027,4028.
4027,4028.
4027 Piata Chirigiu.JPG (308.24 KB; downloaded 6212 times)
4028 Dristor.JPG (333.72 KB; downloaded 6210 times)
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex)
nokia2110
Când au apărut V2A cu parbriz panoramic şi cu 4 uşi?
Până la urmă #4015 era aşa din născare sau era un V3A scrutat? Toate tramvaiele V2A din seria 4001-4044 aveau uşi de E.P.?
Când au apărut V2A cu parbriz panoramic şi cu 4 uşi?
4045_42_203.jpg (365.44 KB; downloaded 5783 times)
Până la urmă #4015 era aşa din născare sau era un V3A scrutat? Toate tramvaiele V2A din seria 4001-4044 aveau uşi de E.P.?
- macheta218
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex)
macheta218
V2A cu 4 usi (4045-4049) au aparut in anul 1987,odata cu seria V3A cu 5 usi (353-361).
V2A cu 4 usi (4045-4049) au aparut in anul 1987,odata cu seria V3A cu 5 usi (353-361).
- nokia2110
-
Posted:
-
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex)
rosetti61
Parbriz panoramic dar usi de V3A, de abia dupa 1996 au primit usi pliante. A fost un V2A, probabil prototipul, capul de serie care era altfel vopsit, cu dunga rosie sub ferestre si una mai jos, parca avea butoane (sau locasurile) pentru deschis usa, avea scaune de autobuz, pe doua randuri, geamuri idem iar caseta de afisare era aparte atat in fata cat si lateral - cifra avea spatiul ei alb pe negru, despartit de traseul scris normal pe fond alb; pe dosul tablei in interior era schema traseului; asa l-am vazut pe linia 9. Dupa aia au aparut vopsite in schema de atunci a ITB sau schema inversa celei de la Constanta - tabla rosie cu dunga alba si ferestre albe, la CT era pe dos cu rosul la dungi, fusta si geamuri.
Parbriz panoramic dar usi de V3A, de abia dupa 1996 au primit usi pliante. A fost un V2A, probabil prototipul, capul de serie care era altfel vopsit, cu dunga rosie sub ferestre si una mai jos, parca avea butoane (sau locasurile) pentru deschis usa, avea scaune de autobuz, pe doua randuri, geamuri idem iar caseta de afisare era aparte atat in fata cat si lateral - cifra avea spatiul ei alb pe negru, despartit de traseul scris normal pe fond alb; pe dosul tablei in interior era schema traseului; asa l-am vazut pe linia 9. Dupa aia au aparut vopsite in schema de atunci a ITB sau schema inversa celei de la Constanta - tabla rosie cu dunga alba si ferestre albe, la CT era pe dos cu rosul la dungi, fusta si geamuri.
- macheta218
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex)
macheta218
4049 era cu scaune duble in salon,dar doar pe partea stanga.
4049 era cu scaune duble in salon,dar doar pe partea stanga.
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex)
florin.lifticariu
Nu cred ca 4045-4049 au primit usi pliante..4049 era ca 353...acoperis turtit...la fel ca cele livrate la Ploiesti...
Nu cred ca 4045-4049 au primit usi pliante..4049 era ca 353...acoperis turtit...la fel ca cele livrate la Ploiesti...
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex)
DAF SB220
In plus, numai stiu cine a scris, inlegatura cu DAC-ul 3713 (tot in acest subiect), nu e tarziu o restaurare decat ca trebuie muncit mai mult sa sapi pe langa el ca sa-l poti pune pe trailer. Iar la URAC sa-l cureti tot, slefuiesti, comanzi geamuri... Bord numai stiu de unde poti lua atata timp cat e un tip mai vechi de DAC, si cum in tara DAC-uri nu prea mai gasesti... mai ales articulate... Scaune inca are, si decat usa soferului. La partea bordului, lipseste doar partea de butoane (ca si la cat a stat pe-acolo)... Dar totul e posibil la URAC, doar sa existe fonduri. In rest de aceste autobuze voi scrie la subiectele lor.
Revenind la V2A, se poate face in plus bordul din ce stiu e leit cu al EP-ului. Chiar sunt curios, cand il vor lua de-acolo, cat o sa se chinuie cu el.
In plus, numai stiu cine a scris, inlegatura cu DAC-ul 3713 (tot in acest subiect), nu e tarziu o restaurare decat ca trebuie muncit mai mult sa sapi pe langa el ca sa-l poti pune pe trailer. Iar la URAC sa-l cureti tot, slefuiesti, comanzi geamuri... Bord numai stiu de unde poti lua atata timp cat e un tip mai vechi de DAC, si cum in tara DAC-uri nu prea mai gasesti... mai ales articulate... Scaune inca are, si decat usa soferului. La partea bordului, lipseste doar partea de butoane (ca si la cat a stat pe-acolo)... Dar totul e posibil la URAC, doar sa existe fonduri. In rest de aceste autobuze voi scrie la subiectele lor.
Revenind la V2A, se poate face in plus bordul din ce stiu e leit cu al EP-ului. Chiar sunt curios, cand il vor lua de-acolo, cat o sa se chinuie cu el.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex)
ByOnu
4032 avea scaunele pozitionate ca in ramele de metrou, pe cand acesta la are pozitionate normal. Eu unul sper sa-i fie reasezate scaunele dupa modelul lui 4032, ar fi ceva unic. Cum au fost majoritatea?
4032 avea scaunele pozitionate ca in ramele de metrou, pe cand acesta la are pozitionate normal. Eu unul sper sa-i fie reasezate scaunele dupa modelul lui 4032, ar fi ceva unic. Cum au fost majoritatea?
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex)
florin.lifticariu
OFF-TOPIC ! De 6001 ce se mai stie ?
Inainte dl. Utilizator anonim ne mai tinea la current cu ce e prin URAC...de citeva luni tacere absoluta...
OFF-TOPIC ! De 6001 ce se mai stie ?
Inainte dl. Utilizator anonim ne mai tinea la current cu ce e prin URAC...de citeva luni tacere absoluta...
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: V2A/V2A-2S - modele devenite istorie (ex)
DAF SB220
Sa ne reintoarcem intr-un fel la V2A-urile simple. Mai stiti cumva in ce depouri erau garate? de Giurgiu, Titan si Bucurestii-Noi stiu sigur. Efectuand la vremea aceea liniile 7, 15, 19, 23, 24... sigur si altele. Din cand in cand, stiu ma erau bagate si prin 25.
Iata ca am vazut si un V2A care a avut usiile originale la viata sa, acesta fiind 4015 (cautati poze pe net sau pe forum).
Dar mai am o intrebare! am observat o chestie la fostul V2A - 4035... cumva originalul 4035 cand inca era V2A, a fost casat iar in locul lui a aparut un V3A scurtat, iar in ziua de azi CHPPC?
Sa ne reintoarcem intr-un fel la V2A-urile simple. Mai stiti cumva in ce depouri erau garate? de Giurgiu, Titan si Bucurestii-Noi stiu sigur. Efectuand la vremea aceea liniile 7, 15, 19, 23, 24... sigur si altele. Din cand in cand, stiu ma erau bagate si prin 25.
Iata ca am vazut si un V2A care a avut usiile originale la viata sa, acesta fiind 4015 (cautati poze pe net sau pe forum).
Dar mai am o intrebare! am observat o chestie la fostul V2A - 4035... cumva originalul 4035 cand inca era V2A, a fost casat iar in locul lui a aparut un V3A scurtat, iar in ziua de azi CHPPC?
📖 Pagination options