MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5562 posts, 1204593 views
 
Go to page:  1  ... 62 63 64 65 66 67 68  ... 398
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

Daca vrei sa comentam ceva la obiect si la obiectii ar fi rebotezarea M1/M3 facuta absurd de Mrex...
Sa spui ca la Dristor 2 e M1 si la Militari e M3 e ... tampenie curata!
Dar sunt tampitii nostri si asta e!
:popa:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Nu, tronson de legatura a fost denumit asa in buna maniera a Partidului Comunist Roman care era tare in aparente, de forma, ca forma conta, nu miezul problemei.
Cum marele conducator a decretat ca M 1 sa fie Republica - Militari cu deviatia Eroilor - Crangasi, nu puteau sa-i iasa din vorba, asa incat bucatica dintre Crangasi si Gara de Nord au denumit-o pur si simplu TL. Cum bine stii ca  pana in Decembrie  1989 daca se venea de la Crangasi  spre GdN 1 se venea pe M 1 apoi spre Victoriei era M 3, o babiloneala crunta.
Trei  observatii
1) Magistrala M 1 a fost din totdeauna Balta Alba - Militari, la Eroilor asa sunt liniile pe directa, spre / dinspre Militari
2) Spre Crangasi - la Eroilor se iese  pe abătută / respectiv se intra de pe abătută.
3) De când s-a inaugurat primul tronson - Timpuri Noi - Petrache Poenaru la Petrache Poenaru s-a prevazut amorsa spre Crangasi, asadar de la inceputul  inceputului se stia ca M 1 va ajunge la Crangasi.
subway wrote:
Sa spui ca la Dristor 2 e M1 si la Militari e M3 e ... tampenie curata!

De ce  ? Nu ma prind, si sunt serios.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

@subway guru
Cred ca avem amandoi dreptate . Adica denumirea de TL vine de la "tronsonul de legatura a Garii de Nord cu magistrala 1 de metrou". Si se pare ca el incepea de la Podul Grant, pana acolo era M1.

NOTA DE COMANDA pentru obiectivul de investitii "Tronson de legatura a Garii de Nord cu magistrala I de metrou
1.    Se aproba ca proiectarea acestui tronson (2,2 km) sa se faca pentru gradul 9 de intensitate seismica.

5.    Se aproba reamplasarea statiei Podul Grant, apartinand magistralei 1 de metrou, din zona Podului Grant in Piata Cringasi si realizarea acesteia pentru etapa finala in solutie constructiva prevazuta in plansa anexa, care inlocuieste plansa nr. 17, anexa la Decretul nr. 14/1978.

6.    Se aproba punerea in functiune a tunelurilor de metrou de pe zona Cringasi – Podul Grant (0,9 km) din cadrul magistralei 1 de metrou, odata cu noul tronson Pod Grant – Gara de Nord, fara modificarea celorlalti indicatori tehnico-economici aprobati pentru aceasta magistrala.


Cine vrea textul integral...viewtopic.php?f=200&t=1629&start=70. Din ce inteleg eu, M1 trebuia sa fie pana la Podul Grant, avand o statie acolo. Intre timp au mutat statia cu 0.9 km ,in piata Crangasi, dar denumirea de M1 a ramas pana la Podul Grant. Alta ciudatenie...

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

Revenind la denumiri si modernizare, amandoi faceti o confuzie grava de notiuni (dar nu sunteti singurii)!
Puteti sa-mi raspundeti (Pentru a avea un dialog logic) ce se modernizeaza, infrastructura sau circulatia trenurilor?
Intelegeti unde bat??? :ugeek:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

:lol:  :lol:  :lol:
Da, e clar acum, M 1 e pana la Podul Grant de unde se trece pe TL.
Circulatia trenurilor oricum nu se poate moderniza, expresia nu are sens in lb.română, poate sa se imbunatateasca sau sa se inrautateasca dar nu poate sa semodernizeze.  ;)

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

@sab
Am zis ca nu stiu cum a intrat Crangasi in M1(istoric), pt ca M1 a avut din totdeauna trei tronsoane, T1 Semanatoarea-Timpuri Noi, T2 Mihai Bravu-Republica si T3 Eroilor-Militari.
Crangasi nu se stie carui tronson apartine, ca nu e parte din TL.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

Dar denumirile astea istorice de la infrastructura (date prin hotararile de guvern) nu au semnificatie decat pentru investitor si proiectant, nu Pentru publicul calator...publicul stie de 'liniile' de metrou, notiune ce tine exclusiv de organizarea exploatarii!  Si care se poate schimba in timp dupa necesitati. :mrgreen:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

# Guru, in alta ordine de idei, asa ca amorsele pentru Crangasi au fost construite odata cu statia Semanatoarea ?  Vreau sa-mi confirm eu o observatie personala. Oricum daca e secret ma retrag,  n-are nici o importanta.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

Nu e niciun secret, ambele subtraversari ale Dambovitei, la Ciurel si la Mihai Bravu erau in constructie de la inceputul inceputului cand s-a dat in functiune M1T1...
Si ca sa lamurim ce ventilatie se modernizeaza...acelasi tronson 'initial', M1T1  :mrgreen:
P.S.
Si circulatia se poate 'moderniza'...Doar ca si aici e aceeasi lipsa de coerenta in denumiri...
De exemplu o 'pendula' Republica-Antilopa n-ar trebui sa se numeasca nici M1, nici M2, nici M3 si nici M4 ci sa zicem M17, o pendula de 'intarire' Dristor-Crangasi M18 si tot asa...dar e mult pana sa-si sistematizeze si exploatarea gandirile...e mai comod sa 'imprumuti' de la infrastructura...
De fapt, daca te uiti cu atentie, pe trenuri nu scrie niciun M, sunt mentionate doar statiile de capat!
:lol:
Ba mai mult, daca mergi in dispecerat ai sa constati ca e organizat oarecum tot pe M-urile 'istorice'!!!
@sab
Pastrarea denumirilor initiale evita orice confuzie, am mai spus, certificatul de nastere nu se schimba niciodata, bulletinul de identitate insa da, e ca un CNP...altfel nu mai stii care e Muncii si care Piata Muncii si in ce loc e Costin Georgian... :ugeek:
Iar istoria va spune mereu despre batalia de la Stalingrad nu de la Volgograd!
:lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex satanistu

Ai niste poze subway guru cu organizarea in dispecerat?  :oops:  Si dispeceratul Magistralei 4 unde e?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

subway guru wrote:
ca M1 a avut din totdeauna trei tronsoane, T1 Semanatoarea-Timpuri Noi, T2 Mihai Bravu-Republica si T3 Eroilor-Militari.
Crangasi nu se stie carui tronson apartine, ca nu e parte din TL.

Crangasi apartine ...T4 Giulesti ;) ...M1 a avut 4 tronsoane. T4 era Semanatoarea-Giulesti. Probabil ca prin Giulesti pe atunci se intelegea Podul Grant. Cu asta cred ca s-a lamurit totul  :

viewtopic.php?f=200&t=1629&start=42 :

Art.1. Pentru Magistrala I de metrou Militari Titan, se numește:
- in funcție de șef proiect magistrala: ing.Enache Nicolae
- in funcția de șef proiect tronson 1 și 4: ingAlcaz Max.
tronson 2: ing.Marinescu Marin
tronson 3: ing.Atanasiu Paul

satanistu wrote:
Si dispeceratul Magistralei 4 unde e?

Exista un singur dispecerat si acesta este in Piata Unirii.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

Se apropie ziua portilor deschise la Metrorex, pregateste-ti camera foto, mergi de-ti face singur si vezi cu ochii proprii! :o

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

@sab
Acela e un ordin intern Intreprinderea Metroul Bucuresti, eu n-am gasit in niciun document 'de stat' M1T4  :roll:
Cat despre modernizarea ventilatiei e normal sa se inceapa cu primul si cel mai vechi tronson M1T1, nu-i asa?

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex satanistu

19 noiembrie e ziua portilor, corect?

Din cate stiam exista ceva si la Eroilor..

 


Go to page:  1  ... 62 63 64 65 66 67 68  ... 398
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433417 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use