Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5560 posts, 1202466 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Sisteme de informare in statii
sab
Multumesc. Cum am putut sa uit de "preferata" mea ?
andrei11 wrote:
Si celebra statie Gorjului. Trebuie s-o punem totusi si pe asta.
Multumesc. Cum am putut sa uit de "preferata" mea ?
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Tom
Sistemul de anuntare a sosirilor in statie e o porcarie totala. Am pierdut astazi 15 minute datorita acestei imbecilitati.
Am ajuns in statie la ora 7:51, tocmai cand trenul spre Preciziei pleca. Cand am ajuns la peron, a venit si trenul spre centru, care s'a umplut imediat si nu am urcat in el. Panoul de la linia spre Preciziei anunta urmatorul tren la 7:57, dupa care s'a tot schimbat pana a ajuns la 8:00, apoi a revenit la 7:58, cand a venit si trenul. In acelasi timp, panoul de la linia spre centru anunta urmatorul tren la 8:00. Exact cand ma pregateam sa merg la linia spre centru, panoul s'a schimbat brusc, aratand urmatorul tren la 8:06 si apoi inca unul la 8:11. Nu am riscat sa astept 6 minute sa se umple peronul si am mers pana la capat, unde la peronul spre centru ceasul arata 1:35 minute de la plecarea trenului, adica trenul ajunsese probabil la Pacii pe la 8:00, dar afisajul IMBECIL a ascuns acest lucru. Ca sa nu mai zic ca apoi am pierdut si autobuzul care a plecat din statie exact cand iesisem din statia de metrou.
Acelasi lucru am mai patit odata, cand panoul idiot a ascuns un tren care trebuia sa vina, dar atunci am ramas acolo si a venit la ora pe care o aratase initial.
La asemenea sisteme de informare, aglomeratie si dezinteres vreti sa renunt la masina personala, doar de dragul unor considerente ecologice si pentru a imparti spatiul cu unii care put a tutun, a transpiratie sau sunt in calduri si deschid toate geamurile si sa merg o statie invers ca sa prind un loc pe scaun, dupa ce la prima statie dupa capat nu mai sunt locuri nici in picioare? Vine iarna si cred ca voi face din nou efortul de a pierde 10-15 minute in plus sau sa castig uneori tot atat, in functie de traficul de la suprafata si sa-i las poporul cu televizorul din statie.
Si inca ceva: nu este posibil sa mai introduca niste IVA intre Eroilor si Preciziei, sa mai preia din numarul mare de calatori?
Sistemul de anuntare a sosirilor in statie e o porcarie totala. Am pierdut astazi 15 minute datorita acestei imbecilitati.
Am ajuns in statie la ora 7:51, tocmai cand trenul spre Preciziei pleca. Cand am ajuns la peron, a venit si trenul spre centru, care s'a umplut imediat si nu am urcat in el. Panoul de la linia spre Preciziei anunta urmatorul tren la 7:57, dupa care s'a tot schimbat pana a ajuns la 8:00, apoi a revenit la 7:58, cand a venit si trenul. In acelasi timp, panoul de la linia spre centru anunta urmatorul tren la 8:00. Exact cand ma pregateam sa merg la linia spre centru, panoul s'a schimbat brusc, aratand urmatorul tren la 8:06 si apoi inca unul la 8:11. Nu am riscat sa astept 6 minute sa se umple peronul si am mers pana la capat, unde la peronul spre centru ceasul arata 1:35 minute de la plecarea trenului, adica trenul ajunsese probabil la Pacii pe la 8:00, dar afisajul IMBECIL a ascuns acest lucru. Ca sa nu mai zic ca apoi am pierdut si autobuzul care a plecat din statie exact cand iesisem din statia de metrou.
Acelasi lucru am mai patit odata, cand panoul idiot a ascuns un tren care trebuia sa vina, dar atunci am ramas acolo si a venit la ora pe care o aratase initial.
La asemenea sisteme de informare, aglomeratie si dezinteres vreti sa renunt la masina personala, doar de dragul unor considerente ecologice si pentru a imparti spatiul cu unii care put a tutun, a transpiratie sau sunt in calduri si deschid toate geamurile si sa merg o statie invers ca sa prind un loc pe scaun, dupa ce la prima statie dupa capat nu mai sunt locuri nici in picioare? Vine iarna si cred ca voi face din nou efortul de a pierde 10-15 minute in plus sau sa castig uneori tot atat, in functie de traficul de la suprafata si sa-i las poporul cu televizorul din statie.
Si inca ceva: nu este posibil sa mai introduca niste IVA intre Eroilor si Preciziei, sa mai preia din numarul mare de calatori?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Lamiureste-ma si pe mine in ce statie se intampla treaba asta si tu incotro te indreptai ? Asa, de amorul artei, nu are prea mare importanta, oricum ti-am citit toata postarea, dar am ramas in ceata unde erai si incotro te duceai.
Lamiureste-ma si pe mine in ce statie se intampla treaba asta si tu incotro te indreptai ? Asa, de amorul artei, nu are prea mare importanta, oricum ti-am citit toata postarea, dar am ramas in ceata unde erai si incotro te duceai.
- Slasher1985
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Slasher1985
Am mai spus de cateva ori pe aici exact acest lucru.
Acel afisaj nu poate sa ghiceasca viitorul. Si anume, daca trenul de la Preciziei nu a plecat, afisajul nu poate sa anticipeze cand va ajunge in statia Pacii. In momentul in care pleaca de la Preciziei, afisajul se schimba, adaugand noul metrou in circulatie. Altfel, afisajul indica programul de circulatie normala a trenurilor.
Am mai spus de cateva ori pe aici exact acest lucru.
Acel afisaj nu poate sa ghiceasca viitorul. Si anume, daca trenul de la Preciziei nu a plecat, afisajul nu poate sa anticipeze cand va ajunge in statia Pacii. In momentul in care pleaca de la Preciziei, afisajul se schimba, adaugand noul metrou in circulatie. Altfel, afisajul indica programul de circulatie normala a trenurilor.
- ByOnu
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Acolo poate se respecta graficul de circulatie. La noi se pleaca aleatoriu de la capetele de linii.
Acolo poate se respecta graficul de circulatie. La noi se pleaca aleatoriu de la capetele de linii.
- tedexy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
tedexy
Corect. Din pacate la noi mecanicii au propriul grafic.
sab wrote:
Acolo poate se respecta graficul de circulatie. La noi se pleaca aleatoriu de la capetele de linii.
Corect. Din pacate la noi mecanicii au propriul grafic.
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
George
Si oare nu s-ar putea face un grafic de circulatie precis, care sa se si respecte?
Si oare nu s-ar putea face un grafic de circulatie precis, care sa se si respecte?
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Tom
Este derutant insa pentru cineva care are doua optiuni acest program de circulatie normala, asta in cazul in care acceptam ca programul asta este normal.
Si revin cu intrebarea, de ce nu se introduc trenuri intre Preciziei si Eroilor, sa mai preia din calatori? Deja la capat la Preciziei este aglomerat acum, pana la 1 Octombrie erau maximum 10 calatori in tot trenul, pana la prima statie, unde mai ramanea loc sa urce maximum 10 calatori
andrei11 wrote:De la Pacii catre Mihai Bravu sau mai departe. De fiecare data, cu cateva exceptii, a trebuit sa merg pana la Preciziei, ca sa pot prinde loc.
Lamiureste-ma si pe mine in ce statie se intampla treaba asta si tu incotro te indreptai ? Asa, de amorul artei, nu are prea mare importanta, oricum ti-am citit toata postarea, dar am ramas in ceata unde erai si incotro te duceai.
Slasher1985 wrote:Ma "bucur" foarte tare, ca indica programul de circulatie normala, dar nu inteleg atunci de ce metroul nu pleaca de la capat dupa acest program de circulatie normala. Pana acum, gaseam tren la peron la capat, acum merg cu trenul cu care am venit, dupa ce sta prin tunel. Inainte nu stiu unde se ducea inainte, pentru ca nu intra pe linia spre centru la macazul de dupa statie.
Am mai spus de cateva ori pe aici exact acest lucru.
Acel afisaj nu poate sa ghiceasca viitorul. Si anume, daca trenul de la Preciziei nu a plecat, afisajul nu poate sa anticipeze cand va ajunge in statia Pacii. In momentul in care pleaca de la Preciziei, afisajul se schimba, adaugand noul metrou in circulatie. Altfel, afisajul indica programul de circulatie normala a trenurilor.
Este derutant insa pentru cineva care are doua optiuni acest program de circulatie normala, asta in cazul in care acceptam ca programul asta este normal.
Si revin cu intrebarea, de ce nu se introduc trenuri intre Preciziei si Eroilor, sa mai preia din calatori? Deja la capat la Preciziei este aglomerat acum, pana la 1 Octombrie erau maximum 10 calatori in tot trenul, pana la prima statie, unde mai ramanea loc sa urce maximum 10 calatori
- tedexy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
tedexy
Parerea mea este aceeasi, lipsa totala de interes corborata cu management execrabil.
Parerea mea este aceeasi, lipsa totala de interes corborata cu management execrabil.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
Chiar daca se pleaca dupa program, pe parcurs apar perturbatii.
Cel mai nasol este la Victoriei, pe M1 peronul e subdimensionat si daca iti vin concomitent trenurile pe ambele parti atunci nu ai unde sa cobori, pe M2 se inghesuie toata turma in capatul peronului unde se face legatura mai repede si nu permite inchiderea usilor.
Alta problema care apare in statiile unde se face legatura e ca daca atunci cand vrea sa inchida usile mecanicul vede multi oameni alergand spre metrou atunci sta sa ii astepte.
Alta problema e la intrarea la peron, unii calatori stau prea aproape de margine si il forteaza pe macanic sa bage franarea de urgenta la care nu mai ai ce sa-i faci, trebuie sa astepti sa se opreasca, sa defranezi, sa pleci iara.
Efectele apoi se amplifica atunci cand un metrou intarziat e urmat indeaproape de altul, cum se intampla pe M2 sau pe bucata comuna de M1-M3 sau la Eroilor spre Unirii unde dispecerul trebuie sa dea drumul de mana la un tren de M1 si la unul de M3, deci daca unul intarzie celalalt trebuie sa il astepte iar ala de M1 deobicei intarzie ca se blocheaza la Victoriei. Asta ca sa nu ne mai gandim la situatiile nasoale cand un tren e fortat sa iasa din circulatie sau situatiile de cosmar cand apare o defectiune la semnalizare sau verun accident.
Ce am observat la M1 la Basarab e ca intervalul de succedere este nu este nici 7 nici 4 minute, ci 7 - 3 - 7 - 3 minute...
Chiar daca se pleaca dupa program, pe parcurs apar perturbatii.
Cel mai nasol este la Victoriei, pe M1 peronul e subdimensionat si daca iti vin concomitent trenurile pe ambele parti atunci nu ai unde sa cobori, pe M2 se inghesuie toata turma in capatul peronului unde se face legatura mai repede si nu permite inchiderea usilor.
Alta problema care apare in statiile unde se face legatura e ca daca atunci cand vrea sa inchida usile mecanicul vede multi oameni alergand spre metrou atunci sta sa ii astepte.
Alta problema e la intrarea la peron, unii calatori stau prea aproape de margine si il forteaza pe macanic sa bage franarea de urgenta la care nu mai ai ce sa-i faci, trebuie sa astepti sa se opreasca, sa defranezi, sa pleci iara.
Efectele apoi se amplifica atunci cand un metrou intarziat e urmat indeaproape de altul, cum se intampla pe M2 sau pe bucata comuna de M1-M3 sau la Eroilor spre Unirii unde dispecerul trebuie sa dea drumul de mana la un tren de M1 si la unul de M3, deci daca unul intarzie celalalt trebuie sa il astepte iar ala de M1 deobicei intarzie ca se blocheaza la Victoriei. Asta ca sa nu ne mai gandim la situatiile nasoale cand un tren e fortat sa iasa din circulatie sau situatiile de cosmar cand apare o defectiune la semnalizare sau verun accident.
Ce am observat la M1 la Basarab e ca intervalul de succedere este nu este nici 7 nici 4 minute, ci 7 - 3 - 7 - 3 minute...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
07 Octombrie 2014
In vederea modernizarii instalatiilor de ventilatie ale metroului din Bucuresti, S.C. METROREX S.A. a demarat procedura de atribuire a contractului de achizitie publica avand ca obiect “Modernizarea instalatiilor pe magistralele 1, 2, 3 si TL. Instalatii de ventilatie. Tronsonul Petrache Poenaru (Semanatoarea) – Timpuri Noi”.
Procedura de atribuire aplicata este “licitatie deschisa”. Anuntul de participare a fost publicat in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) pe site-ul www.e-licitatie.ro, in data de 07.10.2014.
Sedinta de deschidere a ofertelor va avea loc in data de 26.11.2014, ora 12°°.
Valoarea estimata a contractului este de 27.416.880 lei (incluzand valoarea de 1.233.236 lei aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute).
Criteriul de atribuire a contractului este “pretul cel mai scazut”. Durata estimata pentru executarea lucrarilor este de 12 luni.
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din fonduri externe nerambursabile in cadrul Programului Operational Sectorial Transport si de la bugetul de stat. Scopul procedurii de achizitie este contractarea lucrarilor necesare pentru modernizarea instalatiilor de ventilatie pe tronsonul Petrache Poenaru (Semanatoarea) – Timpuri Noi, respectiv statiile Petrache Poenaru, Grozavesti, Eroilor, Izvor, Piata Unirii1, Timpuri Noi si interstatiile Petrache Poenaru-Grozavesti, Eroilor-Grozavesti, Izvor-Eroilor, Piata Unirii1-Izvor, Timpuri Noi-Piata Unirii1.
Prezentul contract de achizitie publica face parte din Proiectul “Modernizarea instalatiilor pe magistralele 1, 2, 3 si TL. Instalatii de ventilatie”.
Mai multe aici:
http://www.metrorex.ro/Resurse/Achiziti...ru%20_.pdf
07 Octombrie 2014
In vederea modernizarii instalatiilor de ventilatie ale metroului din Bucuresti, S.C. METROREX S.A. a demarat procedura de atribuire a contractului de achizitie publica avand ca obiect “Modernizarea instalatiilor pe magistralele 1, 2, 3 si TL. Instalatii de ventilatie. Tronsonul Petrache Poenaru (Semanatoarea) – Timpuri Noi”.
Procedura de atribuire aplicata este “licitatie deschisa”. Anuntul de participare a fost publicat in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) pe site-ul www.e-licitatie.ro, in data de 07.10.2014.
Sedinta de deschidere a ofertelor va avea loc in data de 26.11.2014, ora 12°°.
Valoarea estimata a contractului este de 27.416.880 lei (incluzand valoarea de 1.233.236 lei aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute).
Criteriul de atribuire a contractului este “pretul cel mai scazut”. Durata estimata pentru executarea lucrarilor este de 12 luni.
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din fonduri externe nerambursabile in cadrul Programului Operational Sectorial Transport si de la bugetul de stat. Scopul procedurii de achizitie este contractarea lucrarilor necesare pentru modernizarea instalatiilor de ventilatie pe tronsonul Petrache Poenaru (Semanatoarea) – Timpuri Noi, respectiv statiile Petrache Poenaru, Grozavesti, Eroilor, Izvor, Piata Unirii1, Timpuri Noi si interstatiile Petrache Poenaru-Grozavesti, Eroilor-Grozavesti, Izvor-Eroilor, Piata Unirii1-Izvor, Timpuri Noi-Piata Unirii1.
Prezentul contract de achizitie publica face parte din Proiectul “Modernizarea instalatiilor pe magistralele 1, 2, 3 si TL. Instalatii de ventilatie”.
Mai multe aici:
http://www.metrorex.ro/Resurse/Achiziti...ru%20_.pdf
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Nu e nimeni tare in argumente sa redenumeasca odata magistralele acestea ? Acum daca unul e intr-o dungă si pune o denumire tâmpă rămâne asa 100 de ani ? Nu e cazul sa renuntam la denumirea de TL ? Zic si eu asa, de chestie, nu dau cu parul.
Daca-mi pica mie fisa nici M 4 nu e de fapt M 4, ci ceva ce tine de Racorduri
Sa vedem cum s-o denumi bucatica Laminorului - Straulesti, ca nu face parte din GdN 2 - Laminorului.
Nu e nimeni tare in argumente sa redenumeasca odata magistralele acestea ? Acum daca unul e intr-o dungă si pune o denumire tâmpă rămâne asa 100 de ani ? Nu e cazul sa renuntam la denumirea de TL ? Zic si eu asa, de chestie, nu dau cu parul.
Daca-mi pica mie fisa nici M 4 nu e de fapt M 4, ci ceva ce tine de Racorduri
Sa vedem cum s-o denumi bucatica Laminorului - Straulesti, ca nu face parte din GdN 2 - Laminorului.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Pai tot M4 se numeste , ca asa scrie in hotararea de guvern .. . Un exemplu ca este tot M4 (de fapt "extensie" la M4) mai jos...
http://www.metrorex.ro/Resurse/Mediu/Ra...ulesti.pdf
Orice este redenumit dupa punerea in functiune...se supune altor reguli. Absurde, este drept...
La M4 este clara treaba, cu racord sau fara, dar oare M3 inseamna actuala M3, adica Magistrala 1 Tronson3 (Eroilor-Industriilor) + Magistrala 4 Racord 1 (NG-LdC) ? Sau fosta M3 (GdN-D2) ?
Pai tot M4 se numeste , ca asa scrie in hotararea de guvern .. . Un exemplu ca este tot M4 (de fapt "extensie" la M4) mai jos...
http://www.metrorex.ro/Resurse/Mediu/Ra...ulesti.pdf
Orice este redenumit dupa punerea in functiune...se supune altor reguli. Absurde, este drept...
La M4 este clara treaba, cu racord sau fara, dar oare M3 inseamna actuala M3, adica Magistrala 1 Tronson3 (Eroilor-Industriilor) + Magistrala 4 Racord 1 (NG-LdC) ? Sau fosta M3 (GdN-D2) ?
📖 Pagination options