Topic: Trenurile Bombardier Movia 346 (BM2/BM21)
992 posts, 391452 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
sab
Eu n-am observat nici problemele semnalate de Tom, nici pe semnalate de Cristy. Poate sunt probleme punctuale. Posibil ca plecarea lenta de la Izvor sa fie legata de faptul ca la Unirii este un tren in statie. Cateodata, am mai spus, este "aglomeratie" pe tronsonul comun, de cand au fost transferate BM-urile de pe M2 pe M3.
Au fost cazuri cand BM-urile n-au oprit unde trebuie. Fie au oprit mai devreme decat trebuia, fie au depasit putin limita peronului. Dar au fost incidente izolate.
Intr-adevar, usile se deschid centralizat, dar ce avantaj ar fi daca s-ar deschide individual ? Atata timp cat trenurile nu sunt dotate cu A/C, sincer nu vad rostul butoanelor. Mai ales ca romanul nici nu stie sa le foloseasca. Adica nici nu a oprit trenul si el apasa disperat pe buton. N-a inteles nici acum, dupa 10 ani,ca nu are rost sa apese decat dupa ce butonul respectiv se inverzeste.
Eu n-am observat nici problemele semnalate de Tom, nici pe semnalate de Cristy. Poate sunt probleme punctuale. Posibil ca plecarea lenta de la Izvor sa fie legata de faptul ca la Unirii este un tren in statie. Cateodata, am mai spus, este "aglomeratie" pe tronsonul comun, de cand au fost transferate BM-urile de pe M2 pe M3.
Au fost cazuri cand BM-urile n-au oprit unde trebuie. Fie au oprit mai devreme decat trebuia, fie au depasit putin limita peronului. Dar au fost incidente izolate.
Intr-adevar, usile se deschid centralizat, dar ce avantaj ar fi daca s-ar deschide individual ? Atata timp cat trenurile nu sunt dotate cu A/C, sincer nu vad rostul butoanelor. Mai ales ca romanul nici nu stie sa le foloseasca. Adica nici nu a oprit trenul si el apasa disperat pe buton. N-a inteles nici acum, dupa 10 ani,ca nu are rost sa apese decat dupa ce butonul respectiv se inverzeste.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
shoppy
Initial inregistrarea era formata din 2 fisiere diferite, unul cu "urmeaza statia" si unul cu numele statiei pentru fiecare statie, deci daca le-au lasat asa si dau play la 2 fisiere unul dupa altul atunci tot ce trebuie facut e modificata logica ca sa scoata primul fisier de la al doilea anunt, daca au unit cate un fisier cu "urmeaza statia" cu fiecare nume de statie atunci e mai nasol.
Initial inregistrarea era formata din 2 fisiere diferite, unul cu "urmeaza statia" si unul cu numele statiei pentru fiecare statie, deci daca le-au lasat asa si dau play la 2 fisiere unul dupa altul atunci tot ce trebuie facut e modificata logica ca sa scoata primul fisier de la al doilea anunt, daca au unit cate un fisier cu "urmeaza statia" cu fiecare nume de statie atunci e mai nasol.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Aron
Eu am patit cu o IVA, mai exact REM 005, sa franeze brusc in tunel, iar a doua faza s-a intamplat in statia Eroilor, cand trenul a oprit brusc pe la mijlocul statie, a stat cam 2 minute si abia atunci a mai mers putin sa incadreze trenul pe tot peronul.
Eu am patit cu o IVA, mai exact REM 005, sa franeze brusc in tunel, iar a doua faza s-a intamplat in statia Eroilor, cand trenul a oprit brusc pe la mijlocul statie, a stat cam 2 minute si abia atunci a mai mers putin sa incadreze trenul pe tot peronul.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
shoppy
Franare de urgenta pe M1 prind cam o data pe luna, chiar daca la inceput nu pare asa de rea trebuie sa te tii ca la sfarsit e mai dura. La peron cred ca se sperie mecanicul de vreun ametit si tranteste frana, in tunel sigur e de la ATP.
Franare de urgenta pe M1 prind cam o data pe luna, chiar daca la inceput nu pare asa de rea trebuie sa te tii ca la sfarsit e mai dura. La peron cred ca se sperie mecanicul de vreun ametit si tranteste frana, in tunel sigur e de la ATP.
- Radu Stanescu
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Radu Stanescu
Incident interesant in aceasta seara in statia Eroilor. Prima usa a trenului de Preciziei, a fost blocata de un domn in etate cu ajutorul bastonului in timpul inchiderii. Mecanicul a coborat si a inceput sa-l certe pe respectivul, spunand ca din cauza ca usa a citit gestul sau ca obstacol, trebuie sa stationeze 3min, dupa care a spus 5min, pentru ca trebuie sa se reseteze. Dupa ce a intrat in cabina, a inchis usile (prima usa inchizandu-se mai incet), iar in acelasi timp prin difuzoarele din statie s-a auzit "Eroilor 2, sa mergem!", si trenul a pleacat fara probleme.
Sincer cred ca mecanicul era putin nervos si a exagerat, insa exista asa ceva? Trebuie sa stea 3min pentru a putea pleca? Si alt lucru interesant, anuntul prin difuzoarele statiei, nu e normal ca aceste lucruri sa fie anuntate prin statia din cabina?
Incident interesant in aceasta seara in statia Eroilor. Prima usa a trenului de Preciziei, a fost blocata de un domn in etate cu ajutorul bastonului in timpul inchiderii. Mecanicul a coborat si a inceput sa-l certe pe respectivul, spunand ca din cauza ca usa a citit gestul sau ca obstacol, trebuie sa stationeze 3min, dupa care a spus 5min, pentru ca trebuie sa se reseteze. Dupa ce a intrat in cabina, a inchis usile (prima usa inchizandu-se mai incet), iar in acelasi timp prin difuzoarele din statie s-a auzit "Eroilor 2, sa mergem!", si trenul a pleacat fara probleme.
Sincer cred ca mecanicul era putin nervos si a exagerat, insa exista asa ceva? Trebuie sa stea 3min pentru a putea pleca? Si alt lucru interesant, anuntul prin difuzoarele statiei, nu e normal ca aceste lucruri sa fie anuntate prin statia din cabina?
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Robert24
1013-2013 in Depoul Militari
1013-2013 in Depoul Militari
1013.jpg (132.74 KB; downloaded 5058 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Robert24
1110-2110 aflat in Depoul Militari la Revizia de 7,5 ani
1110-2110 aflat in Depoul Militari la Revizia de 7,5 ani
1110-2110.jpg (198.31 KB; downloaded 5055 times)
- Radu Stanescu
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Radu Stanescu
Si au aparut primele semne de imbatranire in Bombardiere. Intrebare, pentru a remedia problema, trebuie refacut tot vagonul?
Si au aparut primele semne de imbatranire in Bombardiere. Intrebare, pentru a remedia problema, trebuie refacut tot vagonul?
bombardier.jpg (1.03 MB; downloaded 4800 times)
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
mcosmin
Sunt cel putin 2 sectiuni de mocheta pe jos. Cred ca sunt chiar mai multe, dar nu se vad decat daca esti foarte atent.
Sunt cel putin 2 sectiuni de mocheta pe jos. Cred ca sunt chiar mai multe, dar nu se vad decat daca esti foarte atent.
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
sab
Au aparut de ani buni astfel probleme la linoleum, cel putin la garniturile din prima generatie, care au deservit M2. Probabil ca vor fi din ce in ce mai multe. Deh, au deja 10-12 ani.
Grav este ca incep sa cedeze nu numai la linoleum, dupa cum o arata evenimentele din ultima saptamana.
Radu Stanescu wrote:
Si au aparut primele semne de imbatranire in Bombardiere.
Au aparut de ani buni astfel probleme la linoleum, cel putin la garniturile din prima generatie, care au deservit M2. Probabil ca vor fi din ce in ce mai multe. Deh, au deja 10-12 ani.
Grav este ca incep sa cedeze nu numai la linoleum, dupa cum o arata evenimentele din ultima saptamana.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
133 313
Urmeaza si niste grafitti. Deh, batranetea.
Urmeaza bare lipsa, neaone din coada vagonului lipsa. Sindromul batranetii, omniprezent la IVA.
Daca le lasa de izbeliste in baza banilor europeni s-ar putea sa-si ia mare teapa. Europii ii sufla deflatia in ceafa.
Urmeaza si niste grafitti. Deh, batranetea.
Urmeaza bare lipsa, neaone din coada vagonului lipsa. Sindromul batranetii, omniprezent la IVA.
Daca le lasa de izbeliste in baza banilor europeni s-ar putea sa-si ia mare teapa. Europii ii sufla deflatia in ceafa.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Costin
Se poate face si un petic de linoleum, dar, din cate am vazut, la mentenanta Alstom prefera sa inlocuiasca intreaga fasie (1/2 vagon)...
Se poate face si un petic de linoleum, dar, din cate am vazut, la mentenanta Alstom prefera sa inlocuiasca intreaga fasie (1/2 vagon)...
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Rathgeber2523
1002-2002 Narcisa
1106-2106 Paris
1002-2002 Narcisa
IMG_1255.jpg (206.09 KB; downloaded 4519 times)
1106-2106 Paris
IMG_1254.jpg (199.28 KB; downloaded 4447 times)
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Rathgeber2523
1119-2119 Lisabona si 1102-2102 Bucuresti
1119-2119 Lisabona si 1102-2102 Bucuresti
IMG_2270.jpg (169 KB; downloaded 4135 times)
IMG_2271.jpg (168.94 KB; downloaded 4136 times)
📖 Pagination options