Topic: Tatra T4R
2772 posts, 752177 views
📖 Pagination options
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
DAF SB220
3379 pe sos. Giurgiului
Picture 001 by kaba_adrian97, on Flickr
editat de Admin.
Sos. Progresului e cu totul in alta parte. Sos. Giurgiului e corect!
3379 pe sos. Giurgiului
Picture 001 by kaba_adrian97, on Flickr
editat de Admin.
Sos. Progresului e cu totul in alta parte. Sos. Giurgiului e corect!
- Gabi23
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
Tatrele zilei de 24 Septembrie 2014, schimbul 2 de pe linia 44, in ordine: 3311, 3324, 3307
3324
Tatrele zilei de 24 Septembrie 2014, schimbul 2 de pe linia 44, in ordine: 3311, 3324, 3307
3324
3324 44 - Inst.Pasteur.JPG (264.88 KB; downloaded 2533 times)
- AlexD
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
AlexD
Jeguri ordinare, acum o ora abia am putut sa ne urcam intr-un 25 sa venim acasa Iar pe la AFI o tatra crapata impinsa de un 35 spre militari.
Jeguri ordinare, acum o ora abia am putut sa ne urcam intr-un 25 sa venim acasa Iar pe la AFI o tatra crapata impinsa de un 35 spre militari.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
Asta e. Se mai intampla. Crezi ca e vina tramvaielor ? Crezi ca ele vor sa indure acest "chin"? De ce nu iei un V3A sau un taxi?
Asta e. Se mai intampla. Crezi ca e vina tramvaielor ? Crezi ca ele vor sa indure acest "chin"? De ce nu iei un V3A sau un taxi?
- cobradinberceni
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
cobradinberceni
Probabil pentru ca plateste abonament si asteapta servicii de calitate. Adevarul este ca astea sunt tramvaie de dat la fier vechi. Vara te lipesti de scaune si e sufocant. Stiu, nu sunt bani, dar poate conducerea RATB ar trebui sa dea cu p**a de masa primarului si sa ceara fonduri serioase. Pe care sa nu le delapideze.
PS: ce ar trebui sa facem ca sa-i convingem pe soferi/vatmani sa-si mature vehiculul la finalul cursei?
Probabil pentru ca plateste abonament si asteapta servicii de calitate. Adevarul este ca astea sunt tramvaie de dat la fier vechi. Vara te lipesti de scaune si e sufocant. Stiu, nu sunt bani, dar poate conducerea RATB ar trebui sa dea cu p**a de masa primarului si sa ceara fonduri serioase. Pe care sa nu le delapideze.
PS: ce ar trebui sa facem ca sa-i convingem pe soferi/vatmani sa-si mature vehiculul la finalul cursei?
- AlexD
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
AlexD
Platesc abonament cu toate ca am zis sa nu mai imi fac, niciodata nu am mers fara bilet/abonament fie ca vorbim de ratb sau cfr. Da, daca tramvaiele dep Alexandria nu intrau de pe 8 pe 25 in locul celor de la giurgiu puteam sa iau un V3A mai ales ca seara ultimele 2 ture pe 8 erau V3A.
Chiar atat de nesimtiti astia de la giurgiu sa fie, sa nu bage ei 3 V3A ca sa revina cele de alexandria pe linia 8? De militari nu mai vorbesc, l-as desfinta ca depou, nu ii mai vad rostul.
Nu vreau lux ci doar sa ma pot urca in transportul in comun, atat. O sa vina iarna si sa vedeti voi cat de misto e intr-o tatra d'asta la -18*C cand usile nici nu se inchid si canci caldura, faza petrecuta anul trecut la orele 05:00. Nu inteleg de ce jegurile astea inca mai au sustinatori, pentru ce? Deja pot sa pariez ca nici un ustinator d'asta infocat de tatre nu circula zilnic cu ele, garantat nu mai era atat de fanatic.
Platesc abonament cu toate ca am zis sa nu mai imi fac, niciodata nu am mers fara bilet/abonament fie ca vorbim de ratb sau cfr. Da, daca tramvaiele dep Alexandria nu intrau de pe 8 pe 25 in locul celor de la giurgiu puteam sa iau un V3A mai ales ca seara ultimele 2 ture pe 8 erau V3A.
Chiar atat de nesimtiti astia de la giurgiu sa fie, sa nu bage ei 3 V3A ca sa revina cele de alexandria pe linia 8? De militari nu mai vorbesc, l-as desfinta ca depou, nu ii mai vad rostul.
Nu vreau lux ci doar sa ma pot urca in transportul in comun, atat. O sa vina iarna si sa vedeti voi cat de misto e intr-o tatra d'asta la -18*C cand usile nici nu se inchid si canci caldura, faza petrecuta anul trecut la orele 05:00. Nu inteleg de ce jegurile astea inca mai au sustinatori, pentru ce? Deja pot sa pariez ca nici un ustinator d'asta infocat de tatre nu circula zilnic cu ele, garantat nu mai era atat de fanatic.
- florin
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
florin
Nu e vorba de susținători, e vorba că nu au ce să pună în loc. RATB are parcul pe butuci! Adică în loc de Tatra la -18C, o să ai mers pe jos la -18C.
Nu e vorba de susținători, e vorba că nu au ce să pună în loc. RATB are parcul pe butuci! Adică în loc de Tatra la -18C, o să ai mers pe jos la -18C.
- AlexD
-
Posted:
-
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
DAF SB220
Daca nu se vind epavele de autobuze la fier vechi normal ca nu sunt bani de tramvaie noi! Tatrele n-au nici-o vina ca ele si-au depasit anii, iti convinea mai bine un Rathgeber? De ce n-au rebagat cupluri acum din septembrie?!? Uite spre exemplu ieri am stat vreo 10 minute la piata Progresu ca s-a defectat V3A-ul 173 din 7, eu eram cu o Tatra pe 25. Nu doar Tatrele sunt de vina, dar ele mai sunt asigurate cand ies din depouri? anii peste ele au trecut, nu sunt tramvaie!!!! vrei sa stai 30 de minute sa vina un V3A de Giurgiu sau Alexandria? mai bine s-ar chinui sa mai retraga din Tatre si sa bage tramvaie din 32.
Daca nu se vind epavele de autobuze la fier vechi normal ca nu sunt bani de tramvaie noi! Tatrele n-au nici-o vina ca ele si-au depasit anii, iti convinea mai bine un Rathgeber? De ce n-au rebagat cupluri acum din septembrie?!? Uite spre exemplu ieri am stat vreo 10 minute la piata Progresu ca s-a defectat V3A-ul 173 din 7, eu eram cu o Tatra pe 25. Nu doar Tatrele sunt de vina, dar ele mai sunt asigurate cand ies din depouri? anii peste ele au trecut, nu sunt tramvaie!!!! vrei sa stai 30 de minute sa vina un V3A de Giurgiu sau Alexandria? mai bine s-ar chinui sa mai retraga din Tatre si sa bage tramvaie din 32.
- AlexD
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
AlexD
Tot ce spui tu mai sus e dovada de incompetenta si nepasare sau jmecherie, de faptul ca nu se pot adapta la cerintele pietei/calatorilor, autobuzele rocar dau si acum mucles mercedesurilor dar au fost trase pe derapta, pariem ca un rocar e mult mai ieftin de intretinut decat un mercedes. La capitolul tramvaie la fel, de ce mai ma pui sa platesc abonament daca tu ca institutie nu esti capabila sa te dezvolti?
Ratbul isi retrage parcul de vehicule incepand de la orele 22 sau inainte de 22( am dovezi in sensul asta, dupa orele 22 toate tatrele care merg spre militari au placutele cu se retrage in parbriz, sa nu mai aud pe altii ca se lucreaza ca stiu ei mai bine, selucreaza fix canci) in conditiile in care sunt din ce in ce mai multe firme in care la orele 22 inca se lucreaza, program de gravide, institutie incapabila sa functioneze normal intr-un oras care se vrea a fi european.
Daca voi va complaceti cu situatia asta e problema voastra nu a mea, nu vreau AC/prize/wi fi, vreau transport in comun civilizat si curat ca in orice tara normala.
Din partea mea sa le retraga pe toate, nu ajuta cu minic, circula degeaba.
Degeaba bateti apa in piua ca ce tragedie o sa fie cand nu va mai veni tatra in statie, mi se rupe sincer, mai bine sa nu vina decat sa vina sa nu te poti urca in ea.
Tot ce spui tu mai sus e dovada de incompetenta si nepasare sau jmecherie, de faptul ca nu se pot adapta la cerintele pietei/calatorilor, autobuzele rocar dau si acum mucles mercedesurilor dar au fost trase pe derapta, pariem ca un rocar e mult mai ieftin de intretinut decat un mercedes. La capitolul tramvaie la fel, de ce mai ma pui sa platesc abonament daca tu ca institutie nu esti capabila sa te dezvolti?
Ratbul isi retrage parcul de vehicule incepand de la orele 22 sau inainte de 22( am dovezi in sensul asta, dupa orele 22 toate tatrele care merg spre militari au placutele cu se retrage in parbriz, sa nu mai aud pe altii ca se lucreaza ca stiu ei mai bine, selucreaza fix canci) in conditiile in care sunt din ce in ce mai multe firme in care la orele 22 inca se lucreaza, program de gravide, institutie incapabila sa functioneze normal intr-un oras care se vrea a fi european.
Daca voi va complaceti cu situatia asta e problema voastra nu a mea, nu vreau AC/prize/wi fi, vreau transport in comun civilizat si curat ca in orice tara normala.
Din partea mea sa le retraga pe toate, nu ajuta cu minic, circula degeaba.
Degeaba bateti apa in piua ca ce tragedie o sa fie cand nu va mai veni tatra in statie, mi se rupe sincer, mai bine sa nu vina decat sa vina sa nu te poti urca in ea.
- crocodil
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
crocodil
Permiteti-mi si mie sa scriu cateva randuri referitoare la acest capitol numit tatre t4r. Este adevarat ca sunt vagoane consumatoare de curent dar credeti-ma ca sunt ft. fiabile. Ganditi-va doar ca sunt fabricate la inceputul anilor 70 si de atunci ce modificari li s-au adus? Cate generati de autobuze, troleibuze sau chiar tramvaie s-au schimbat de atunci? Este foarte adevarat ca sunt depasite din toate punctele de vedere, dar nici nu s-a dorit modernizarea lor asa cum au facut altii. Singura tentativa au fost vagoanele Bucur pt. care au mancat unii multi bani pe prototipuri. De la 3001 la 3005 toate sunt diferite. Se tot asteapta dupa anul 1995 schimbarea lor cu tramvaie noi dar binenteles ca mereu s-a gasit altceva de facut cu banii pt. tramvaie. O tatra cu trapa joasa in partea de mijloc, pantograf ca la v3a, usi modernizate si sursa statica in locul grupului convertizor ar fi facut din tatre niste vagoane moderne asa cum sunt pe la cehi de exemplu. Din anii 80' sau 81' la Dep. Militari e acelasi sef , de ce credeti ca a rezistat atat? A rezistat pt. ca mereu a mers pe economie (pe modelul va descurcati si cu putin) si daca de ex. de la conducere s-a cerut reducerea parcului cu 2 ture el a redus cu 4 sa vada cei de sus ce bine conduce el. Cred ca dep. Militari e singurul depou la care nu au ajuns inca bateriile ce au sosit la sediul central de mai bine de o saptamana. Ca sa vedeti ce minte creata are seful acestui depou o sa postez la noutati noua schema de lucru pt. luna viitoare. Daca pana acum mai venea un v3a si apoi o tatra, de maine vor fi 4 tatre si apoi un v3a asta pana pe 15 cand se spera ca vor sosi si bateriile pentru remorci.
Permiteti-mi si mie sa scriu cateva randuri referitoare la acest capitol numit tatre t4r. Este adevarat ca sunt vagoane consumatoare de curent dar credeti-ma ca sunt ft. fiabile. Ganditi-va doar ca sunt fabricate la inceputul anilor 70 si de atunci ce modificari li s-au adus? Cate generati de autobuze, troleibuze sau chiar tramvaie s-au schimbat de atunci? Este foarte adevarat ca sunt depasite din toate punctele de vedere, dar nici nu s-a dorit modernizarea lor asa cum au facut altii. Singura tentativa au fost vagoanele Bucur pt. care au mancat unii multi bani pe prototipuri. De la 3001 la 3005 toate sunt diferite. Se tot asteapta dupa anul 1995 schimbarea lor cu tramvaie noi dar binenteles ca mereu s-a gasit altceva de facut cu banii pt. tramvaie. O tatra cu trapa joasa in partea de mijloc, pantograf ca la v3a, usi modernizate si sursa statica in locul grupului convertizor ar fi facut din tatre niste vagoane moderne asa cum sunt pe la cehi de exemplu. Din anii 80' sau 81' la Dep. Militari e acelasi sef , de ce credeti ca a rezistat atat? A rezistat pt. ca mereu a mers pe economie (pe modelul va descurcati si cu putin) si daca de ex. de la conducere s-a cerut reducerea parcului cu 2 ture el a redus cu 4 sa vada cei de sus ce bine conduce el. Cred ca dep. Militari e singurul depou la care nu au ajuns inca bateriile ce au sosit la sediul central de mai bine de o saptamana. Ca sa vedeti ce minte creata are seful acestui depou o sa postez la noutati noua schema de lucru pt. luna viitoare. Daca pana acum mai venea un v3a si apoi o tatra, de maine vor fi 4 tatre si apoi un v3a asta pana pe 15 cand se spera ca vor sosi si bateriile pentru remorci.
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
electricianu
La dep Militari, daca era directorul din ani 80 era un lucru bun. Acei directori s-au implicat sufleteste la aceste tramvaie si au ajuns mai tirziu sa aiba post conducere in RATB pina la pensie, acum este un director din 2000 si altul din 2010. In legatura cu bateriile se pare ca se aduc pina pe 15 ale lunii dar se aduc doar 60 buc, adica pentru 30 de vagoane, dar necesarul este dublu de ce este acum, sunt majoritatea expirate.
La dep Militari, daca era directorul din ani 80 era un lucru bun. Acei directori s-au implicat sufleteste la aceste tramvaie si au ajuns mai tirziu sa aiba post conducere in RATB pina la pensie, acum este un director din 2000 si altul din 2010. In legatura cu bateriile se pare ca se aduc pina pe 15 ale lunii dar se aduc doar 60 buc, adica pentru 30 de vagoane, dar necesarul este dublu de ce este acum, sunt majoritatea expirate.
- crocodil
-
Posted:
-
📖 Pagination options