Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Repartizarea tramvaielor

2138 posts, 550015 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 153
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

ratbdriver wrote:
Ca tot vine vorba de celebrul parc din 41, in seara asta am mers de la drumul taberei la presei cu un tur de alexandria, inventar 4048 parca si pana la presei nu am vazut niciun tur de la bucurestii noi, chiar au rama asa putini ? 205 circula si el.


Se intampla destul de des treaba asta din cauza ca Bucurestii Noi la sch2 sunt vreo 15 iar Alexandria 23, la sch2 fiind 38 ture pe traseu. Si mai ales daca era pauza de masa in Ghencea Bucurestii Noi majoritatea la capat iar Alexandria terminasera sau urmau sa aiba pauza de masa cursa urmatoare. Cel mai mult am vazut primul cu ultimul vagon de Alexandria la Tricodava pentru partea dinspre Presei iar la Mihalache pentru partea dinspre Ghencea. E ceva normal, sa speram ca mai preia Alexandria macar 2 ture  :D

 


  • Iasmin
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Iasmin

Utilizator anonim wrote:
ratbdriver wrote:
Ca tot vine vorba de celebrul parc din 41, in seara asta am mers de la drumul taberei la presei cu un tur de alexandria, inventar 4048 parca si pana la presei nu am vazut niciun tur de la bucurestii noi, chiar au rama asa putini ? 205 circula si el.


Se intampla destul de des treaba asta din cauza ca Bucurestii Noi la sch2 sunt vreo 15 iar Alexandria 23, la sch2 fiind 38 ture pe traseu. Si mai ales daca era pauza de masa in Ghencea Bucurestii Noi majoritatea la capat iar Alexandria terminasera sau urmau sa aiba pauza de masa cursa urmatoare. Cel mai mult am vazut primul cu ultimul vagon de Alexandria la Tricodava pentru partea dinspre Presei iar la Mihalache pentru partea dinspre Ghencea. E ceva normal, sa speram ca mai preia Alexandria macar 2 ture  :D


Ce se va intampla daca ALEXANDRIA mai cedeaza doua ture catre Bucuresti Noi? Depoul Alexandria va avea tramvaie suficiente pentru parc complet in 41 si Depoul Bucuresti NOi va avea parc complet de vagoane in 41 cu doua conditii: sa nu scoata linia 42 si un tur in 20 sau 45, in cel mai nefericit caz mai "imprumuta" un vagon de la Victoria, cum se intampla de obicei.
Legal nu mi se pare normal. Insemana ca ultimele vagoane de la Alexandria au tras tare de mansa pentru a mai castiga cateva minute la capat de linie. Bucurestiul Noi mergea conform vestitului "itinerariu".

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Deci niciuna din solutii nu are loc fara sa afecteze alte linii  :lol: , personal prefer 2 in plus la Alexandria si pe 280+324 in traseu, ca macar stiu ca vor fi inlocuite cu ceva nou la un moment dat. Oricum Alexandria are parc destul daca nu ar fi vagoane tamponate.
Pe timpuri (inainte de 2002) pe linia 41 circulau maxim 30 vagoane, pe o repartizare din 2001 am vazut Alexandria 26 ture si Victoria 4 ture, deci cel mai probabil asta se doreste si acum, Alexandria sa aiba mare parte din linie iar Bucurestii Noi cu cateva vagoane care sa intre in linie dinspre Presei, astfel cei din Alexandria nu vor pleca prea devreme din depou pentru a ajunge si in Presei la ora de plecare.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dr2005

Utilizator anonim wrote:
Se vede ca 41 cu ture multe face fata, cand a fost greva la metrou au depasit 50 ture si mergeau foarte bine si chiar gaseai locuri pe scaun, dezavantajul este numarul mare de vagoane pe o singura linie, trenuletele de care vorbesti se fac din cauza blocajelor din intersectii.

Transportul în comun nu e făcut ca fiecare să aibă loc pe scaun. Dacă pe o linie găseşti loc pe scaun în toate vehiculele, înseamnă că ai prea multe vehicule pe traseu. Ca să asiguri un interval de 2 minute la ore de vârf ai nevoie de 35 de ture. Deci 35 de ture la ore de vârf, 24 în afara orelor de vârf şi 19-20 în week-end ar fi mai mult decât suficiente. Astfel, s-ar mai putea asigura intervale bune şi pe alte trasee (închipuiţi-vă un 25 la 4 minute, un 23 la 10 minute, un 45 sau 20 la 7 minute, 55 şi un 56 la 5 minute ş.a.).

Utilizator anonim wrote:
parca ai fost si tu in 2006 cand am mers in depou si am discutat problema lor, 361 a mers pentru ca la plecarea lui 192 la RK au fost luate piese de pe el, apoi a circulat cateva luni pana sa plece la RK, s-a intors dupa RK cand a circulat o saptamana si iar a inceput sa pice, au preferat sa il faca donator de piese pentru 192.

Din câte îmi amintesc, atunci s-a discutat problema lui #205. #192 era defect la acel moment, în vreme ce #361 stătea din cauza reducerii de parc (eram în 22 august 2006), din toamnă reapărând în traseu, alături de #358 şi care mai erau trase pe linia aia.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

361 era condus doar de titulari care stiau ce sa ii faca in caz de ceva, acestia au trecut imediat ce au venit pe CH PPC iar vagonul a ramas de diverse maini si a picat. 192 a fost picat din 2006 si a reaparut abia in 2007 dupa RK. Iata-l in septembrie 2006 cum arata, in ianuarie 2007 a plecat la URAC si in vara aceluias an a reaparut in traseu. Si tot in septembrie 2006, pe 16, 361 statea la gard defect, a aparut abia prin primavara 2007 si a mers ocazional pana in 2008. Oricum toate 3 HOLEC, fiabilitate 0 cel putin din 2005 de cand le am eu in vedere. Chiar o sa ma interesez cati km au la bord pana acum.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB bercenicity

Avand in vedere numarul calatorilor transportati de linia 41, demn de o linie de metrou, cred ca RATB/primaria ar trebui sa se gandeasca serios la lungirea peroanelor si introducerea/modificarea unor vagoane cu/pentru comanda multipla (mai ales tramvaiele cu sistem de tractiune nou (CA) sau usor modificabil(CH ?) si/sau cu capacitate mai mica gen Bucur 1 sau LF; sigur SAERP este capabil sa faca un sistem de tractiune capabil de comanda multipla ;)). Nu s-ar mai face cozi, ar fi nevoie de mai putine vagoane si vatmani, etc...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

SAERP deja are pe 205 sistemul compatibil pentru cuplare, totul se prin cu cuplarea celor 2 vagoane si modificarea softului, dar cum al doilea vagon inca nu exista nu se poate testa. Ar fi fost bine Bucur 1 + o remorca Bucur 1 (fara post comanda si eventual LF/PPC).

 


  • marian
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB marian

Buna seara tuturor, in primul rand vreau sa spun ca ma bucur  sa vad cati sunt cei care s-au inscris pe acest forum, ceea ce arata ca sunt foarte multi cei care aveau ceva de spus,si nu aveau unde sa isi exprime opiniile .In alta ordine de idei as vrea  cu respect sa-l contrazic pe Dr 2005 care spune ca sunt prea multe tramvaie pe 41.Eu cred ca acum este exact nr de tramvaie de care este nevoie, la orele de varf.Eu cred ca daca 41 nu avea linia separata de trafic si nu erau atatea tramvaie nu mai puteam sa iesim de loc din cartier.Faptul ca pe alte linii nu sunt tramvaie suficiente este alta poveste.Linia 41 este singurul care faca legatura intr-un timp rezonabil cu metroul sau cu alt mijloc de transport ca sa ajungi in centru din Dr. Taberei..Oricum,se pare ca problema este nr de manipulanti pt ca daca numeri cate tramvaie are Alexandria si cate sunt alocate liniilor diferenta este de 16 vag.Cred ca cu o mai  buna organizare s-ar gasi si manipulanti[dupa cate stiam erau cam multi la Buc Noi].Oricum de cand a intrat si Alexandria se circula mult mai bine si eu sper ca majoritatea tramvaielor in viitor sa fie de la acest depou.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dr2005

bercenicity wrote:
usor modificabil(CH ?)


S-ar putea modifica destul de uşor vagoanele cu acţionare clasică în vagoane cu acţionare cu chopper... s-a făcut la Cluj, Craiova şi Ploieşti, deci în depouri mult mai slab echipate decât URAC-ul. De ce nu se face asta şi la Bucureşti?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Vagoanele V3A-93 vor fi modificate incepand de anul acesta, vor avea parte de o reparatie capitala mai serioasa in urma careia vor iesi CH PPC. Anul acesta sunt programate 5 bucati iar daca se constata ca este bun programul se va trece din 2011 ca tot ce intra la RK sa iasa CH PPC.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Chev Celios

Designul va fi schimbat? Adica ma refer daca vor iesi la fel ca V3A-93-CH-PPC sau ca la V3A-93?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Identic cu CH PPC, adica CH PPC normal.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dr2005

Vor fi modificate sau ne trezim iar cu contucţii noi ascunse pe hârtie sub formă de ,,modernizări"?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Modificate nu modernizate, desi costa mai mult decat o reconstructie.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 153
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433357 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use