Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2491 posts, 775430 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 178
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati costin1300

Era defect #224.La Ghencea s-a alaturat lui #118.

 



Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati costin1300

Astazi s-a defectat (din nou) #4007,de data asta la Drumul Taberei.A plecat impins de #164,spre PPL.
http://www.youtube.com/watch?v=cfk8JRsjiaA

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Dr2005

Rezultatul blocării de 3 (trei) ori în aceeaşi zi a acestui jeg (şi ştiţi cât de greu se lasă cei de Alexandria împinşi de Buc-Noi) a făcut să se piardă o cursă pe fiecare tur pe 41.€

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Dominatrix

In acest ritm de blocari, se anunta un viitor "stralucit" pentru seria CH-PPC. Totusi, in afara de surse, ce alte puncte slabe mai au aceste vagoane?

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Dominatrix

Gabi23 wrote:
136 si 172 pe Sos. Virtutii

Ambele sunt dintre cele mai problematice Ch-PPC, mai mereu au cate ceva de stau defecte, in special datorita surselor nefiabile.
Dar nu li s-au inlocuit sursele INDA? Sau au inceput deja sa dea rateuri si sursele de ICPE-SAERP?
In categoria CH-PPC problematice il putem incadra si pe 306, care a stat destul cu placa de chopper defecta. Poate ar mai trebui sa mai importe URAC-ul cateva choppere de la ÄŒKD, sa le studieze mai bine... oops, iar m-a luat gura pe dinainte...

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

Nu pot fi inlocuite inca sursele de INDA, mai trebuie sa treaca un timp pana sa poata fi casate.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

Depoul Dudesti deserveste in acest moment 13 ture pe linia 34. Astazi circulau 11 CH-PPC-uri, desi sunt unele zile cand sunt in traseu pot fi gasite si doar 8 vagoane, desi depoul detine un parc de 19 vagoane cu podea coborata.

In traseu erau astazi:4010, 4015, 4017, 4018, 4022, 4024, 4031, 4034, 4035, 4046 si 4047.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

306 a revenit in traseu azi, dupa ce a stat saptamana aceasta defect cu afisajul MCKV-ului.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Dr2005

Gabi23 wrote:
306 a revenit in traseu azi, dupa ce a stat saptamana aceasta defect cu afisajul MCKV-ului.


În vreme ce #4007 circulă de un an de zile cu ,,Chopper A absent! Chopper B absent!".€

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Este placa MIDE defecta si probabil nu au piese sa o repare.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati ionescu63

Deoarece viitoarele tramvaie modernizate sunt de tipul V3A-93-CA-PPC, cred ca trebuie inchis acest subiect si deschis unul de tipul V3A-93-CH-PPC punct, pentru acuratete.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Observ ca la Dudesti au fost schimbate toate patinele pantografelor de la grafit la aluminiu, azi l-am observat si pe 4019 cu aceasta schimbata si acum vad in pozele de mai sus ca inafara lui 4032  restul toate au patina de aluminiu.
Totusi actiunea a rezolvat problema ruperii pantografelor pe linia 34.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Dominatrix

Utilizator anonim wrote:
Observ ca la Dudesti au fost schimbate toate patinele pantografelor de la grafit la aluminiu...Totusi actiunea a rezolvat problema ruperii pantografelor pe linia 34.
De ce? In toata lumea se folosesc pantografe cu patina de grafit. Si grafitul e lubrifiant, deci teoretic ar trebui sa scada posibilitatea de "agatare"... Care e problema cu asemenea pantografe si de ce se rup mai usor pe reteaua din Bucuresti (exceptand linia 41) ?
Dr2005 wrote:
Aşteptăm şi revenirea la lirele precum cele de pe V09.
Ar fi si mai interesant cand vagonul ar trebui sa dea inapoi :lol: :lol: ca asta e o mare problema cu pantografe de genul ala... Nu stiu cum au rezolvat problema asta in orasele rusesti unde se mai foloseste asa ceva la tramvaie. Si mai e si problema contactului electric mai prost cu firul de contact, mai ales la curbe sau viteze mai mari. Apropo de contact, exista pantografe lira cu "patina dubla"?€

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 178
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433319 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use