Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1395 posts, 331879 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Gabi23
În zona Apicola mereu tramvaiele liniei 5 stau în mini blocaje, deşi ar trebui să aibă prioritate, până trec bizonii care vor să întoarcă. . Ar fi necesar un gard până la intersecţia cu Ficusului...
În zona Apicola mereu tramvaiele liniei 5 stau în mini blocaje, deşi ar trebui să aibă prioritate, până trec bizonii care vor să întoarcă. . Ar fi necesar un gard până la intersecţia cu Ficusului...
08.08.2014.jpg (449.01 KB; downloaded 3586 times)
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
ADY881
Daca domnii cand au modernizat artera mai faceau si borduri ca pentru Romania(adica sa inalte bordurile precum au facut pe C Victoriei in cauza benzilor pentru biciclete), nu pentru Londra ...... Sper ca se vor invata pe greseli si macar in Pantelimon vor face borduri serioase.
Daca domnii cand au modernizat artera mai faceau si borduri ca pentru Romania(adica sa inalte bordurile precum au facut pe C Victoriei in cauza benzilor pentru biciclete), nu pentru Londra ...... Sper ca se vor invata pe greseli si macar in Pantelimon vor face borduri serioase.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
andrei11
La ce frecventa are linia 5, paguba-n ciuperci.
Gabi23 wrote:
În zona Apicola mereu tramvaiele liniei 5 stau în mini blocaje...
La ce frecventa are linia 5, paguba-n ciuperci.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
ADY881
Daca ne uitam din avion, da, este asa. Insa la un moment dat va fi finisata linia 5, si intervalele vor reveni la normal. Si atunci si va fi necesar sa se ridice borudurele, iar asta sunt banii nostri.
Si pana la sfarsit trebuie sa fim intransigenti in toate, daca vrem ca in 500 de ani sa ii ajungem la mentalitate pe germani
andrei11 wrote:
La ce frecventa are linia 5, paguba-n ciuperci.
Daca ne uitam din avion, da, este asa. Insa la un moment dat va fi finisata linia 5, si intervalele vor reveni la normal. Si atunci si va fi necesar sa se ridice borudurele, iar asta sunt banii nostri.
Si pana la sfarsit trebuie sa fim intransigenti in toate, daca vrem ca in 500 de ani sa ii ajungem la mentalitate pe germani
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
andrei11
Nu trebuie borduri, trebuie gard ca cel din imagine, sau camere de luat vederi si muuuuuuuuuuulte amenzi.
Nu trebuie borduri, trebuie gard ca cel din imagine, sau camere de luat vederi si muuuuuuuuuuulte amenzi.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
ADY881
Deacord cu solutia gardului, insa el trebuie instalat nu intre linii, ci sa separe linia de tramvai de carosabil.
Solutia CCTV, este buna in Londra, iar la noi credca astia au baza de date doar a bucurestenilor, iar daca vine unul din Baicoi nu cred sa ii vina scrisoarea fericirii.
- Nu mai zic de aia care circula cu placute de Bulgaria si Letonia, atunci cand va fi o baza de date europeana, adica vine unu din Franta cu masina, este prins de camera, pac automatul se uita in baza de date franceza, si ii trimite amenda. Adica este o solutie buna in viitor.
- Amenzile se pot contesta, iar sistemul de judecata de la noi lucreaza greu....
- In Rusia am vazut ca exista niste device-uri care iti schimba numarul, nustiu daca a ajuns chestia in Romania
E classul alb isi schimba nr.
- Exista o categorie de cetateni, care nu au ce face cu banii, ei siar fi permis sa achite amenzile.
Deci bariera fizica este ză best in conditiile noastre.
andrei11 wrote:
Nu trebuie borduri, trebuie gard ca cel din imagine, sau camere de luat vederi si muuuuuuuuuuulte amenzi.
Deacord cu solutia gardului, insa el trebuie instalat nu intre linii, ci sa separe linia de tramvai de carosabil.
Solutia CCTV, este buna in Londra, iar la noi credca astia au baza de date doar a bucurestenilor, iar daca vine unul din Baicoi nu cred sa ii vina scrisoarea fericirii.
- Nu mai zic de aia care circula cu placute de Bulgaria si Letonia, atunci cand va fi o baza de date europeana, adica vine unu din Franta cu masina, este prins de camera, pac automatul se uita in baza de date franceza, si ii trimite amenda. Adica este o solutie buna in viitor.
- Amenzile se pot contesta, iar sistemul de judecata de la noi lucreaza greu....
- In Rusia am vazut ca exista niste device-uri care iti schimba numarul, nustiu daca a ajuns chestia in Romania
E classul alb isi schimba nr.
- Exista o categorie de cetateni, care nu au ce face cu banii, ei siar fi permis sa achite amenzile.
Deci bariera fizica este ză best in conditiile noastre.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
andrei11
Nightwolf Cand rezolvam problema de pe Dorobanti, sau iar unii sunt fraieri ca respecta semnul de sens interzis si altii sunt baieti de baieti ( si fete o gramada ) care in continuare merg pecontrasens ?
Pana la urma chiar ca ma simt jignit de fitzosi, asta e.
Nightwolf Cand rezolvam problema de pe Dorobanti, sau iar unii sunt fraieri ca respecta semnul de sens interzis si altii sunt baieti de baieti ( si fete o gramada ) care in continuare merg pecontrasens ?
Pana la urma chiar ca ma simt jignit de fitzosi, asta e.
- Hawkuletz
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Hawkuletz
Subscriu! Cred ca s-ar mai rezolva din problemele traficului romanesc daca "smecherii" care nu respecta sensul unic ar sta 1-3 luni fara carnet.
Apropos de smecheri, am vazut ieri dimineata din 69 pe unii (ce-i drept doar 2) care mergeau pe contrasens IN STANGA gardului ce separa liniile de tramvai de pe bulevardul Vasile Milea (intre Apaca si Politehnica). Presupun insa ca nu a fost un fenomen izolat, doar ca nu trec prea des pe acolo.
Subscriu! Cred ca s-ar mai rezolva din problemele traficului romanesc daca "smecherii" care nu respecta sensul unic ar sta 1-3 luni fara carnet.
Apropos de smecheri, am vazut ieri dimineata din 69 pe unii (ce-i drept doar 2) care mergeau pe contrasens IN STANGA gardului ce separa liniile de tramvai de pe bulevardul Vasile Milea (intre Apaca si Politehnica). Presupun insa ca nu a fost un fenomen izolat, doar ca nu trec prea des pe acolo.
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
panzer01
Mare pacat ca domnu Doctor gandeste fix ca tine. Si el a propus un bulevard cu 3 benzi, desfiintarea tramvaiului si in mare parte a trotuarelor.
Intre timp lumea evolueaza. M-a oprit un domn zilele trecute sa ma intrebe unde este capatul liniei 1? Io uimit. "Nu trece nene autobuzul 1 pe aici! Nici nu stiu sa existe!". Era vorba de autobuzele de Voluntari care duc lumea la metrou.
Piata a transformat statia de metrou Pipera in nod - intermodal: statie de metrou, tramvai, autobuze de Voluntari, microbuze de Cosmopolis. Iar domnu Doctor, face nodul intermodal la Baneasa! In schimb la pipera da voie la buticuri, shaormerii, mai nou se umplu si trotuarele de florarii! Nu ca ar fi mare pierdere, ca oricum sunt masini care parcheaza pe trotuar.
Colac peste pupaza mai intra si foarte multe tiruri la fabrica de tigari. Nu stiu cum se gandesc sa intre fix intre 9 si 9:30 cand totul e stand still acolo.
Pana si in India (cu care inca nu ne comparam) in zonele unde sunt birouri (Bangalore, Noida, etc) este super transportul in comun, ordine si disciplina, autostrada pana la birou. La noi, astia care muncim trebuie sa induram tot, nici macar canalizarea si trotuarele nu sunt in stare sa le faca, de fapt nu le pasa.
PS: am o cunostiinta care se va muta cu job-ul in noile birouri Skanska, Green Court parca se numesc. Cica e in plan exista o bretea simpla intre strada "Gara Herastrau" si Barbu Vacarescu care sa faciliteze accesul la noile birouri. Sa vedem, deocamdata nu par sa lucreze decat in incinta lor.
Dragos Tanase wrote:
Dar nu mai bine s-ar desfiinta liniile de tramvai din zona Pipera si s-ar face un bulevard mare si frumos? Tramvaiele sa intoarca la Tei, iar zona ramasa neacoperita sa fie deservita de autobuze!
Mare pacat ca domnu Doctor gandeste fix ca tine. Si el a propus un bulevard cu 3 benzi, desfiintarea tramvaiului si in mare parte a trotuarelor.
Intre timp lumea evolueaza. M-a oprit un domn zilele trecute sa ma intrebe unde este capatul liniei 1? Io uimit. "Nu trece nene autobuzul 1 pe aici! Nici nu stiu sa existe!". Era vorba de autobuzele de Voluntari care duc lumea la metrou.
Piata a transformat statia de metrou Pipera in nod - intermodal: statie de metrou, tramvai, autobuze de Voluntari, microbuze de Cosmopolis. Iar domnu Doctor, face nodul intermodal la Baneasa! In schimb la pipera da voie la buticuri, shaormerii, mai nou se umplu si trotuarele de florarii! Nu ca ar fi mare pierdere, ca oricum sunt masini care parcheaza pe trotuar.
Colac peste pupaza mai intra si foarte multe tiruri la fabrica de tigari. Nu stiu cum se gandesc sa intre fix intre 9 si 9:30 cand totul e stand still acolo.
Pana si in India (cu care inca nu ne comparam) in zonele unde sunt birouri (Bangalore, Noida, etc) este super transportul in comun, ordine si disciplina, autostrada pana la birou. La noi, astia care muncim trebuie sa induram tot, nici macar canalizarea si trotuarele nu sunt in stare sa le faca, de fapt nu le pasa.
PS: am o cunostiinta care se va muta cu job-ul in noile birouri Skanska, Green Court parca se numesc. Cica e in plan exista o bretea simpla intre strada "Gara Herastrau" si Barbu Vacarescu care sa faciliteze accesul la noile birouri. Sa vedem, deocamdata nu par sa lucreze decat in incinta lor.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
ADY881
Pai ce e rau in asta? Va face 3 benzi pe sens, la inceput va fi mai bine, toti soferii vor fi orgasmati, peste cateva luni alti soferi vor invata ruta cu trafic mai light => pe Vacarescu se va circula ca si inainte. Minoritatea soferistica iarasi se va plange lui Oprescu => el iarasi va inventa o solutie revolutionara(cum spun pe la teleshopping), sa exproprieze niste case, sa taie niste copaci, sa mai taie din trotuare , astfel ar obtine 4 benzi pe sens ...... pana nu vom ajunge la hautostrada jospendata Vacarescu.... Mie imi place ideea geniala!
Avem si bani pentru flirtarea asta cu soferii.
Pai stai asa cum poti sa compari planctonul de birouri de la noi cu planctonul din India, asta planctonul indian isi permite sa circule pe TP, iar la noi planctonul daca nu sta zilnic in ambuteiaje in bavarezul propriu, nu se califica(la ce dracu mai suntem in UE, sa circulam pe TP?).
Este o istorie cronica, cel mai aberant este in jurul orel 16-19, cand planctonul cu nasul pe sus se intoarce din Pipera (evident pe masina) si umpla acele 2 benzi pe Vasile Milea pana in pasaj(in unele zile ambuteiajul ajunge pe pod pana in preajma hipermarketului celebru). Normal ca se gasesc multi boieri care nu vor sa stea nici macar la coada comuna si se baga pe linia de tramvai (blocand tramvaie cu cate 300 de calatori), unii chiar se baga pe contrasens pe linia de tramvai. Pana la sfarsit majoritatea ce merge pe linia de tramvai in preajma intersectiei APACA se baga pe carosabil, dar unii sunt jmecheri in continuare si intra in statia tramvaiului 1......
panzer01 wrote:
Mare pacat ca domnu Doctor gandeste fix ca tine. Si el a propus un bulevard cu 3 benzi, desfiintarea tramvaiului si in mare parte a trotuarelor.
Pai ce e rau in asta? Va face 3 benzi pe sens, la inceput va fi mai bine, toti soferii vor fi orgasmati, peste cateva luni alti soferi vor invata ruta cu trafic mai light => pe Vacarescu se va circula ca si inainte. Minoritatea soferistica iarasi se va plange lui Oprescu => el iarasi va inventa o solutie revolutionara(cum spun pe la teleshopping), sa exproprieze niste case, sa taie niste copaci, sa mai taie din trotuare , astfel ar obtine 4 benzi pe sens ...... pana nu vom ajunge la hautostrada jospendata Vacarescu.... Mie imi place ideea geniala!
Avem si bani pentru flirtarea asta cu soferii.
panzer01 wrote:
Pana si in India (cu care inca nu ne comparam) in zonele unde sunt birouri (Bangalore, Noida, etc) este super transportul in comun, ordine si disciplina, autostrada pana la birou. La noi, astia care muncim trebuie sa induram tot, nici macar canalizarea si trotuarele nu sunt in stare sa le faca, de fapt nu le pasa.
Pai stai asa cum poti sa compari planctonul de birouri de la noi cu planctonul din India, asta planctonul indian isi permite sa circule pe TP, iar la noi planctonul daca nu sta zilnic in ambuteiaje in bavarezul propriu, nu se califica(la ce dracu mai suntem in UE, sa circulam pe TP?).
Hawkuletz wrote:
Apropos de smecheri, am vazut ieri dimineata din 69 pe unii (ce-i drept doar 2) care mergeau pe contrasens IN STANGA gardului ce separa liniile de tramvai de pe bulevardul Vasile Milea (intre Apaca si Politehnica). Presupun insa ca nu a fost un fenomen izolat, doar ca nu trec prea des pe acolo.
Este o istorie cronica, cel mai aberant este in jurul orel 16-19, cand planctonul cu nasul pe sus se intoarce din Pipera (evident pe masina) si umpla acele 2 benzi pe Vasile Milea pana in pasaj(in unele zile ambuteiajul ajunge pe pod pana in preajma hipermarketului celebru). Normal ca se gasesc multi boieri care nu vor sa stea nici macar la coada comuna si se baga pe linia de tramvai (blocand tramvaie cu cate 300 de calatori), unii chiar se baga pe contrasens pe linia de tramvai. Pana la sfarsit majoritatea ce merge pe linia de tramvai in preajma intersectiei APACA se baga pe carosabil, dar unii sunt jmecheri in continuare si intra in statia tramvaiului 1......
- Costin
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Costin
Mie imi miroase a frustrare care degenereaza in flame inutil. Rog nu dezvoltati subiectul.
ADY881 wrote:
planctonul de birouri
ADY881 wrote:
planctonul cu nasul pe sus
Mie imi miroase a frustrare care degenereaza in flame inutil. Rog nu dezvoltati subiectul.
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
PinkyHog
Acest individ se incadreaza aici? ) Degeaba parchezi ok daca uiti sa tragi frana de mana.
Acest individ se incadreaza aici? ) Degeaba parchezi ok daca uiti sa tragi frana de mana.
IMAG0216.jpg (674.53 KB; downloaded 3049 times)
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
cornel001
Pe bd. Banu Manta la intersectia cu Titulescu e deschis de vreo 2 saptamani un santier care zace in execrabilul stil dambovitean si f** tot traficul de pe Manta; de atunci cand plec de la servici pierd mult timp in plus in fiecare seara.
Se intampla chiar langa primaria sect 1. Stie cineva de care primarie tine sa faca ordine cu acel santier ? PMB sau sect 1 ?
Stie cineva unde pot face o plangere ceva de genul "abuz in serviciu" sau "neindeplinirea sarcinilor de serviciu", gen contencios administrativ din ce am auzit ? Sa plateasca idiotii din primarie care nu fac nimic pe banii mei pe care ii platesc din taxele alea de la serviciul de la care ma chinui sa ma intorc.
Pe bd. Banu Manta la intersectia cu Titulescu e deschis de vreo 2 saptamani un santier care zace in execrabilul stil dambovitean si f** tot traficul de pe Manta; de atunci cand plec de la servici pierd mult timp in plus in fiecare seara.
Se intampla chiar langa primaria sect 1. Stie cineva de care primarie tine sa faca ordine cu acel santier ? PMB sau sect 1 ?
Stie cineva unde pot face o plangere ceva de genul "abuz in serviciu" sau "neindeplinirea sarcinilor de serviciu", gen contencios administrativ din ce am auzit ? Sa plateasca idiotii din primarie care nu fac nimic pe banii mei pe care ii platesc din taxele alea de la serviciul de la care ma chinui sa ma intorc.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana
Costin
Daca lucrarea e fix pe Banu Manta sau pe Titulescu, atunci la PMB ca sunt strazile lor. Daca e in curtea primariei S1 sau pe coltul unei strazi laturalnice... atunci reclama la PS1.
Daca lucrarea e fix pe Banu Manta sau pe Titulescu, atunci la PMB ca sunt strazile lor. Daca e in curtea primariei S1 sau pe coltul unei strazi laturalnice... atunci reclama la PS1.
📖 Pagination options