Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1395 posts, 331892 views
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 100
 
 

📖 Pagination options
Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana Robert24

Daca problema iluminatului public din Pasajul Obor s-a rezolvat (indicatoarele care anunta acest lucru inca sunt pe pozitie...), la iesire spre Lizeanu au aparut niste lucrari de toata frumusetea pe banda 1. La ora 9:15 coada formata incepea de la intersectia cu Bd. Ferdinand.  :evil:

Obor.jpg (279.4 KB; downloaded 4110 times)

 


Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana Bogdan Ciorascu

Lipsa semaforului la Calea Victoriei x Sevastopol!

 


Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana georgica2704

HAL DE CONDUS! Uite ce a păţit şoferul unui tir în PASAJUL UNIRII

Incident incredibil în Pasajul Unirii din Bucureşti. Un şofer a rămas blocat cu tirul pe care îl conducea în tunel.
Poate fi considerată o demonstraţie clară de prostie la volan. Un şofer de tir a rămas înţepenit cu maşina în Pasajul Unirii din Capitală.
Şoferul nu a respectat limita de înălţime şi a rămas blocat cu tirul în interiorul tunelului. :evil:
Înregistrarea cu penibilul moment a fost făcută de unul dintre şoferii aflaţi în trafic în acel moment. :twisted:
Incidentul a avut loc luni, 3 februarie 2014. :popa:
Mai multe aici :http://www.libertatea.ro/detalii/articol/sofer-de-tir-nu-a-respectat-limita-de-inaltime-hal-de-condus-a-ramas-blocat-cu-tirul-pasajul-unirii-481093.html

 


Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana andrei91

Nesimtire cat cuprinde, e o singura pista facuta cum trebuie in tot Bucurestiul (blvd Buzesti) si tot se gaseste unul/una care sa o blocheze...
poza.jpg (758.1 KB; downloaded 3859 times)

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana Utilizator anonim 2

Iata inca un ciomirtan care merita spulberat de tramvai:

17072014965.jpg (190.77 KB; downloaded 3808 times)

 


Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana iliutu

In platforma Pipera tot timpul apar asemenea blocari.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana Utilizator anonim 2

Da, sint cei care parcheaza pe insula dintre sosea si linia de tramvai si nesimtitii de taximetristi din dreptul statiei de metrou care parcheaza chiar pe linie.
Eu speram ca primaria sa amenajeze spatiul de vis-a-vis de statia de metrou drept statie de taxi sau autobuz sau sa faca o noua iesire de la metrou (ca sa desfiinteze trecerea de pietoni) dar ei ce au facut? Cea mai imbecila treaba cu putinta: au construit un talcioc, o asa-zisa piata. Nu numai ca e generator de trafic si nu are prevazut nici un loc pentru masinile de aprovizionare dar ocupa definitiv locul pe care ar fi putut fi realizat atit de necesarul acces la metrou.
Asa e cind primaria are in vedere buzunarele citorva chioscari de duzina si nu interesele cetatenilor care lucreaza si circula prin zona Pipera. Acestia si firmele lor sint buni numai sa plateasca taxe locale.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana Utilizator anonim 2

Alte exemple din categoria "ai parcat ca un bou", pe noua pista de biciclete de pe Calea Victoriei:

26072014984.jpg (184.43 KB; downloaded 3756 times)


Mercedesul are numarul B 87 MDA iar Skoda (la al carui volan era o cucoana ce lingea inghetata) B 23 VBB.

Cielo, B 33 HEA

26072014986.jpg (165.6 KB; downloaded 3722 times)


Si alti anonimi:

26072014983.jpg (157.92 KB; downloaded 3724 times)

 


Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana Robert24

Nu vreau sa iau apararea nimanui, dar inca nu e nicio pista de biciclete reglementata. Zona inca este in lucrari.
Cand va fi, va fi. Momentan inclusiv acei biciclisti sunt foarte ilegali pentru ca momentan sunt pe carosabil pe contrasens.

 


Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana Gabi23

La intersecţia Str. Dr. Dumitru Bagdasar cu Şos. Panduri, o problemă destul de gravă o reprezintă vizibilitatea proastă a semaforului şi a semnelor de circulaţie. Nimeni nu ia nici o măsură să taie acel copac, plantat acu vreo 2 ani, fără pic de logică. Bine probabil, e nevoie acum de multe avize birocratice sau de un bizon care să intre în el  :popa:.

Academia Militară - 06.08.2014.jpg (304.41 KB; downloaded 3659 times)

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana Utilizator anonim 2

Sa mute stilpul dincoace. De ce sa taie copacul, pentru ca e mai simplu? Avem prea multi in Bucuresti?

 


Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana Dragos Tanase

Utilizator anonim 2 wrote:
Iata inca un ciomirtan care merita spulberat de tramvai:



Dar nu mai bine s-ar desfiinta liniile de tramvai din zona Pipera si s-ar face un bulevard mare si frumos? Tramvaiele sa intoarca la Tei, iar zona ramasa neacoperita sa fie deservita de autobuze!

 


Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana Gabi23

Cum să desfiinţezi tramvaiul şi să bagi autobuze să blochezi traficul şi mai rău? Acolo trebuie sensuri unice şi amenzi usturătoare pentru cei care parchează aiurea! Tramvaiele ar avea şi mai mulţi călători dacă ar avea un interval mai bun, în special linia 16. Şi ar mai trebui rezolvată şi problema faunei de ciudaţi, boschetari şi hoţi din zona Petricani!

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative in circulatia bucuresteana Utilizator anonim 2

Sint destui care folosesc tramvaiul pentru a veni la serviciu, cei din Voluntari, Colentina, Tei, Obor. Traficul rutier din zona e intens insa complet ineficient. Nu stiu daca ati observat ca in general o masina transporta un singur om; asadar, avind in vedere constringerile de spatiu si cost, masura cea mai rationala si in interesul intregii comunitati ar fi incurajarea transportului in comun in defavoarea celul individual. Concret, asta ar insemna o viteza si o frecventa mai mare a tramvaielor in zona prin refacerea completa a caii de rulare si eliminarea obstacolelor de pe parcurs (taximetristi, masini de aprovizionare parcate). Linia acum arat ca dupa razboi, valurita si plina de cioturi metalice; cred ca saptaminal se rupe si vin sudorii de la Ratb sa o cirpeasca.
Daca ai limita tramvaiul la Tei ai ramine sigur fara clienti pentru autobuz (si mai mult ca sigur si pentru tramvai). Oamenilor nu le place sa schimbe mai mult de doua mijloace de transport; un "hop" in plus si i-ai pierdut.

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 100
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433391 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use