Topic: Softrans (SFTRA)
247 posts, 150480 views
📖 Pagination options
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Softrans
bercenicity
viewtopic.php?p=161273#p161273
Mister rezolvat: "vagonul" 4 e spre Bucuresti, deci locurile mari sunt spre Bucuresti.
Banuiesc ca nu au obiceiul sa intoarca rama pe undeva, nu?
viewtopic.php?p=161273#p161273
Mister rezolvat: "vagonul" 4 e spre Bucuresti, deci locurile mari sunt spre Bucuresti.
Banuiesc ca nu au obiceiul sa intoarca rama pe undeva, nu?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Softrans
Utilizator anonim
15981 la sosire in Bucuresti Nord si la plecare mai departe catre Craiova. A facut 02h09m Constanta - Bucuresti si 02h09m Bucuresti - Constanta.
Din nou orarul si pe pagina aceasta:
15981 la sosire in Bucuresti Nord si la plecare mai departe catre Craiova. A facut 02h09m Constanta - Bucuresti si 02h09m Bucuresti - Constanta.
Din nou orarul si pe pagina aceasta:
Trenul HYPERION va circula zilnic, de la 1 august până la 13 septembrie, pe ruta Craiova-București-Constanța și retur, biletele putându-se procura la urcare.
Costuri bilete:
Craiova - Bucuresti si Bucuresti - Constanta > 40 lei
Craiova - Constanta > 70 lei
Ore de sosire si plecare.
Craiova - Bucuresti Nord - Constanta 5:30 8:36 - 9:10 11:20
Constanta - Bucuresti Nord - Craiova 14:20 16:44 - 17:00 20:05
RES 001 (1).JPG (450.42 KB; downloaded 8452 times)
RES 001 (2).JPG (473.11 KB; downloaded 8439 times)
- stakee
-
Posted:
-
Re: Softrans
stakee
Da opreste in alte statii inafara de astea 3 gen Rosiori, Videle, Medgidia sau Fetesti?
Da opreste in alte statii inafara de astea 3 gen Rosiori, Videle, Medgidia sau Fetesti?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Softrans
Utilizator anonim
Opreste in Caracal, Rosiori si Videle, pe Craiova - Bucuresti are tinta si o parte din navetisti. Pe Bucuresti - Constanta este foarte bine fara oprire, sa nu urce toata taranimea pe parcurs.
In functie de vreme si sezonul estival, trenul poate circula spre Constanta si dupa 13 septembrie.
Opreste in Caracal, Rosiori si Videle, pe Craiova - Bucuresti are tinta si o parte din navetisti. Pe Bucuresti - Constanta este foarte bine fara oprire, sa nu urce toata taranimea pe parcurs.
In functie de vreme si sezonul estival, trenul poate circula spre Constanta si dupa 13 septembrie.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Softrans
Utilizator anonim
Un reportaj mai iesit din tiparul de presa
Cine vrea să ajungă la mare până pe 13 septembrie, poa' s-o facă cu un tren privat minune numit Hyperion, care, oau!, pleacă și ajunge la timp. A fost pus în circulație astăzi, pe ruta Craiova-București-Constanța, la prima oră. M-am trezit cu noaptea în cap, ca să apuc o călătorie din capitală până aproape de Vamă cu 160 de kilometri la oră, la aceiași bani pe care i-aș cheltui pentru două șaorme în Centrul Vechi: 40 de lei.
http://www.vice.com/ro/read/trenul-hype...entari-144
Un reportaj mai iesit din tiparul de presa
Cine vrea să ajungă la mare până pe 13 septembrie, poa' s-o facă cu un tren privat minune numit Hyperion, care, oau!, pleacă și ajunge la timp. A fost pus în circulație astăzi, pe ruta Craiova-București-Constanța, la prima oră. M-am trezit cu noaptea în cap, ca să apuc o călătorie din capitală până aproape de Vamă cu 160 de kilometri la oră, la aceiași bani pe care i-aș cheltui pentru două șaorme în Centrul Vechi: 40 de lei.
http://www.vice.com/ro/read/trenul-hype...entari-144
- stakee
-
Posted:
-
Re: Softrans
stakee
Nu ca vreau sa umflu parerea despre reportaj dar ieri cand m-am dus la gara sa il prind a ajuns timpuriu probabil cu 10 minute. Trebuia sa ajunga la si 20. Eu cand am ajuns la gara era si un sfert si nu prea mai era lume sa coboare din el. Momentan o impresie buna, sa speram ca o sa ramana asa
Nu ca vreau sa umflu parerea despre reportaj dar ieri cand m-am dus la gara sa il prind a ajuns timpuriu probabil cu 10 minute. Trebuia sa ajunga la si 20. Eu cand am ajuns la gara era si un sfert si nu prea mai era lume sa coboare din el. Momentan o impresie buna, sa speram ca o sa ramana asa
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Softrans
Utilizator anonim
La dus a fost incarcat spre 40% iar la intors undeva la 50%, asta pe Bucuresti - Constanta - Bucuresti, ca pe Craiova deja incepe sa aiba clienti mai multi. Este bine pentru un tren care este promovat abia de o saptamana si prin gari din ce vedem esti trimis la gunoaiele Regiotrans (care nu ofera cam nimic, doar inghesuiala si mers cu maxim 120 kmh, fac aproape 3 ore pana la Constanta!!!).
La dus a fost incarcat spre 40% iar la intors undeva la 50%, asta pe Bucuresti - Constanta - Bucuresti, ca pe Craiova deja incepe sa aiba clienti mai multi. Este bine pentru un tren care este promovat abia de o saptamana si prin gari din ce vedem esti trimis la gunoaiele Regiotrans (care nu ofera cam nimic, doar inghesuiala si mers cu maxim 120 kmh, fac aproape 3 ore pana la Constanta!!!).
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Softrans
Victor92
In urma cu 4 ore, intre Dor Marunt si Dalga-Gara.
In urma cu 4 ore, intre Dor Marunt si Dalga-Gara.
DSC_3491.JPG (197.74 KB; downloaded 8332 times)
DSC_3493.JPG (202.66 KB; downloaded 8332 times)
DSC_3494.JPG (211.92 KB; downloaded 8329 times)
DSC_3495.JPG (208.93 KB; downloaded 8330 times)
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Softrans
bercenicity
M-am dat si eu cu 15980 sambata.
A ajuns bine, cu vreo 8 minute mai devreme. Ar fi ajuns si mai devreme daca nu aveam R8011 in fata (care a ajuns si el mai devreme si a fost tinut la Constanta la macazurile de intrare in gara ca noi sa intram primii). A mers cu 158, dar de la Valu lu Traian incolo am tot stat dupa R8011.
La minusuri:
-daca stai in fata, goarna trenului e chiar suparatoare; erau destule locuri libere asa ca nu a fost problema sa ma mut
-suspensia la viteze mari e putin mai proasta ca la vagoanele CFR cu boghiuri Y32; cel putin asa mi s-a parut
-unele scaune sunt cu priveliste la perete; scaunele de la articulatii cam neconfortabile, dar bune ca sa te intinzi la un somn (sunt cate 3)
La plusuri:
-destule prize de 230V; nu ai surprize sa nimeresti intr-un 21-90 fara prize
-curat; nu am verificat toaleta
As mai mentiona si un oarecare zgomot cand accelereaza la boghiurile motoare, dar nu suficient cat sa fie suparator. De exemplu la ramele ICE3 mi s-au parut mai zgomotoase boghiurile motoare.
M-am dat si eu cu 15980 sambata.
A ajuns bine, cu vreo 8 minute mai devreme. Ar fi ajuns si mai devreme daca nu aveam R8011 in fata (care a ajuns si el mai devreme si a fost tinut la Constanta la macazurile de intrare in gara ca noi sa intram primii). A mers cu 158, dar de la Valu lu Traian incolo am tot stat dupa R8011.
La minusuri:
-daca stai in fata, goarna trenului e chiar suparatoare; erau destule locuri libere asa ca nu a fost problema sa ma mut
-suspensia la viteze mari e putin mai proasta ca la vagoanele CFR cu boghiuri Y32; cel putin asa mi s-a parut
-unele scaune sunt cu priveliste la perete; scaunele de la articulatii cam neconfortabile, dar bune ca sa te intinzi la un somn (sunt cate 3)
La plusuri:
-destule prize de 230V; nu ai surprize sa nimeresti intr-un 21-90 fara prize
-curat; nu am verificat toaleta
As mai mentiona si un oarecare zgomot cand accelereaza la boghiurile motoare, dar nu suficient cat sa fie suparator. De exemplu la ramele ICE3 mi s-au parut mai zgomotoase boghiurile motoare.
- 060EA2-122
-
Posted:
-
Re: Softrans
060EA2-122
Nu 8011 e problema de nu ajunge mai devreme in Constanta ci eliberarea liniei 4 de catre 1983. Doar cei de la CFR SA stiu de ce. Pana la 11.49 cand soseste 1870 au linia 5 libera. Alta anomalie 15981 se regareaza la plecare la linia 5 dupa retragerea lui 8033 in grupa tehnica. De la 4 pleaca 8801.
8011 poate primi parcurs pe stanga sau poate astepta 15980 in Basarabi.
Nu 8011 e problema de nu ajunge mai devreme in Constanta ci eliberarea liniei 4 de catre 1983. Doar cei de la CFR SA stiu de ce. Pana la 11.49 cand soseste 1870 au linia 5 libera. Alta anomalie 15981 se regareaza la plecare la linia 5 dupa retragerea lui 8033 in grupa tehnica. De la 4 pleaca 8801.
8011 poate primi parcurs pe stanga sau poate astepta 15980 in Basarabi.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Softrans
Robert24
Are pictat un numar, dar care nu prea are treaba cu codificarea UIC internationala.
Reiese ca e in clasa 141... Care nu e ok...
Are pictat un numar, dar care nu prea are treaba cu codificarea UIC internationala.
Reiese ca e in clasa 141... Care nu e ok...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
📖 Pagination options