MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)

3208 posts, 889343 views
 
Go to page:  1  ... 64 65 66 67 68 69 70  ... 230
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile CAF subway guru

Pentru cei ce nu stiu, ATP/ATO pe trenurile CAF e tot Bombardier...

 


Re: Trenurile CAF georgica2704

De astăzi si 1303 (Prutul) a intrat în exploatare pe M2. Acesta fiind prima oară când am mers cu un CAF.

 


Re: Trenurile CAF George

Ieri la Unirii 2 era in probe si Ialomita (2305)... :)

 


Re: Trenurile CAF misterr

puidemorosan wrote:
Bombardier nu va programa parametrii ATO pana cand nu vor fi cel putin 6 trenuri in circulatie. Trebuie sa seteze oprirea la punct fix si circulatia in lant cu trenuri de acelasi tip.
Poți detalia puțin. te rog?
• De ce 6 trenuri (și nu 5 sau 7)?
• Odată setările pentru oprire la punct fix făcute pe un tren CAF, nu se pun cu copy/paste și pe celelalte trenuri CAF?
• La setările pentru circulația în lanț cu ATC, are importanță ce tip de tren e în față (Bombardier sau CAF)? De ce trebuie să fie toate de același tip? Ar rezulta că pînă nu e toată magistrala M2 populată numai cu trenuri CAF, nu se poate circula cu ATC!

 


Re: Trenurile CAF andrei11

Da, bune intrebari, ma alatur si eu lui  misterr pentru aflarea raspunsului.
Cand s-au facut cei 20.000 km de probe, nu se putea regla si  ATO - ul ? Am pus si eu o intrebare, n-am dat cu parul.

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

Din pacate nu am raspunsuri la aceste intrebari.
Este o decizie a Bombardier cu acceptul MTX.
Noi le-am creat interfata cu trenul si le-am instalat sistemul.
Restul este treaba lor...

 


Re: Trenurile CAF Dragos Tanase

De ce la Dunarea exista si avertizare sonora la inchiderea usilor, pe langa anuntul din difuzoare , iar la Mures nu?

P.s. vineri seara,  Dunarea si Mures au circulat unul dupa altul. Evident, la interval de cateva minute... Intr-o alta zi, la Piata Unirii, unul era pe un sens, iar altul pe celalalt sens. Era statia plina de CAF-uri :-)

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

Pentru ca pe HMI in configurarea PIS exista o optiune de activare pe langa mesajul de inchidere a usilor si a sunetului continuu. Unii mecanici aleg sa-l activeze, altii nu.

 


Re: Trenurile CAF alexm

Salutare,
Scriu acum in timp ce ma deplasez cu trenul CAF 1302-2302 pe directia Berceni - Pipera. Din pacate se pare ca au aparut primele probleme. Niciunul dintre display-uri nu este functional. Nici cele de pe exteriorul trenului, nici cele interioare. Nu functioneaza nici anunturile pentru statia care urmeaza, ele facandu-se manual. Oare de ce trenul nu a fost adus in depou pentru diagnosticare si reparatie? Poate puidemorosan ne poate da mai multe detalii legate de aspectul asta, daca stie.
Merci.

 


Re: Trenurile CAF DAF SB220

Eu  am vazut de multe ori, la capat la Berceni, ca ii se stinge afisajul...

 


Re: Trenurile CAF Robert24

Ce constatare! Si?.. .

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF sab

Utilizator anonim wrote:
in partea din spate (Berceni - Unirii), se aude un suierat/fluierat foarte neplacut, cel mai probabil din cauza unei zone ne-aerodinamice.

Se pare ca este atat de neplacut incat astazi calatori din ultimul vagon il rugau pe agentul de paza sa ia masuri. Chiar cineva a pornit spre mecanic sa-l anunte "ca ceva nu este in regula". :)
Imi mentin parerea ca nu era nevoie de acele "inflorituri" la barele vericale de pe mijloc. Din cauza lor se formeaza "dopurile" despre care s-a discutat. Niste bare simple erau mai bune.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF Utilizator anonim

Parerea mea este ca din zona incercuita de mine cu rosu provine acel suierat, asta in cazul in care nu este alt spatiu in zona acoperisului cabinei.

1302.JPG (201.05 KB; downloaded 1678 times)

 


Re: Trenurile CAF ByOnu

Sab, dupa parerea mea acele bare inflorite sunt singurele lucruri bune ale CAF-urilor. Asta si, desigur, locul special pentru biciclete / carucioare. La aproape 14 ani de la intrarea BM-urilor in circulatie, acestea sunt singurele lucruri bune care s-au putut implementa. Bare inflorite se pot pune in toate garniturile. Iar locuri speciale pentru biciclete / carucioare se pot implementa la fel de simplu in BM si IVA.

Nu vi se pare ca bara inflorita din IVA (foto mai jos) este mai potrivita decat cea din CAF? Imi pare rau ca nu s-a mers pe modernizarea lor. :(
Foto: Marian Andrei
183_dsc07244_157.jpg (186.69 KB; downloaded 1671 times)

 


Go to page:  1  ... 64 65 66 67 68 69 70  ... 230
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432394 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use