Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3208 posts, 889343 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
georgica2704
De astăzi si 1303 (Prutul) a intrat în exploatare pe M2. Acesta fiind prima oară când am mers cu un CAF.
De astăzi si 1303 (Prutul) a intrat în exploatare pe M2. Acesta fiind prima oară când am mers cu un CAF.
- George
-
Posted:
-
- misterr
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
misterr
• De ce 6 trenuri (și nu 5 sau 7)?
• Odată setările pentru oprire la punct fix făcute pe un tren CAF, nu se pun cu copy/paste și pe celelalte trenuri CAF?
• La setările pentru circulația în lanț cu ATC, are importanță ce tip de tren e în față (Bombardier sau CAF)? De ce trebuie să fie toate de același tip? Ar rezulta că pînă nu e toată magistrala M2 populată numai cu trenuri CAF, nu se poate circula cu ATC!
puidemorosan wrote:Poți detalia puțin. te rog?
Bombardier nu va programa parametrii ATO pana cand nu vor fi cel putin 6 trenuri in circulatie. Trebuie sa seteze oprirea la punct fix si circulatia in lant cu trenuri de acelasi tip.
• De ce 6 trenuri (și nu 5 sau 7)?
• Odată setările pentru oprire la punct fix făcute pe un tren CAF, nu se pun cu copy/paste și pe celelalte trenuri CAF?
• La setările pentru circulația în lanț cu ATC, are importanță ce tip de tren e în față (Bombardier sau CAF)? De ce trebuie să fie toate de același tip? Ar rezulta că pînă nu e toată magistrala M2 populată numai cu trenuri CAF, nu se poate circula cu ATC!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
andrei11
Da, bune intrebari, ma alatur si eu lui misterr pentru aflarea raspunsului.
Cand s-au facut cei 20.000 km de probe, nu se putea regla si ATO - ul ? Am pus si eu o intrebare, n-am dat cu parul.
Da, bune intrebari, ma alatur si eu lui misterr pentru aflarea raspunsului.
Cand s-au facut cei 20.000 km de probe, nu se putea regla si ATO - ul ? Am pus si eu o intrebare, n-am dat cu parul.
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Din pacate nu am raspunsuri la aceste intrebari.
Este o decizie a Bombardier cu acceptul MTX.
Noi le-am creat interfata cu trenul si le-am instalat sistemul.
Restul este treaba lor...
Din pacate nu am raspunsuri la aceste intrebari.
Este o decizie a Bombardier cu acceptul MTX.
Noi le-am creat interfata cu trenul si le-am instalat sistemul.
Restul este treaba lor...
- Dragos Tanase
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Dragos Tanase
De ce la Dunarea exista si avertizare sonora la inchiderea usilor, pe langa anuntul din difuzoare , iar la Mures nu?
P.s. vineri seara, Dunarea si Mures au circulat unul dupa altul. Evident, la interval de cateva minute... Intr-o alta zi, la Piata Unirii, unul era pe un sens, iar altul pe celalalt sens. Era statia plina de CAF-uri
De ce la Dunarea exista si avertizare sonora la inchiderea usilor, pe langa anuntul din difuzoare , iar la Mures nu?
P.s. vineri seara, Dunarea si Mures au circulat unul dupa altul. Evident, la interval de cateva minute... Intr-o alta zi, la Piata Unirii, unul era pe un sens, iar altul pe celalalt sens. Era statia plina de CAF-uri
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Pentru ca pe HMI in configurarea PIS exista o optiune de activare pe langa mesajul de inchidere a usilor si a sunetului continuu. Unii mecanici aleg sa-l activeze, altii nu.
Pentru ca pe HMI in configurarea PIS exista o optiune de activare pe langa mesajul de inchidere a usilor si a sunetului continuu. Unii mecanici aleg sa-l activeze, altii nu.
- alexm
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
alexm
Salutare,
Scriu acum in timp ce ma deplasez cu trenul CAF 1302-2302 pe directia Berceni - Pipera. Din pacate se pare ca au aparut primele probleme. Niciunul dintre display-uri nu este functional. Nici cele de pe exteriorul trenului, nici cele interioare. Nu functioneaza nici anunturile pentru statia care urmeaza, ele facandu-se manual. Oare de ce trenul nu a fost adus in depou pentru diagnosticare si reparatie? Poate puidemorosan ne poate da mai multe detalii legate de aspectul asta, daca stie.
Merci.
Salutare,
Scriu acum in timp ce ma deplasez cu trenul CAF 1302-2302 pe directia Berceni - Pipera. Din pacate se pare ca au aparut primele probleme. Niciunul dintre display-uri nu este functional. Nici cele de pe exteriorul trenului, nici cele interioare. Nu functioneaza nici anunturile pentru statia care urmeaza, ele facandu-se manual. Oare de ce trenul nu a fost adus in depou pentru diagnosticare si reparatie? Poate puidemorosan ne poate da mai multe detalii legate de aspectul asta, daca stie.
Merci.
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
DAF SB220
Eu am vazut de multe ori, la capat la Berceni, ca ii se stinge afisajul...
Eu am vazut de multe ori, la capat la Berceni, ca ii se stinge afisajul...
- Robert24
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Se pare ca este atat de neplacut incat astazi calatori din ultimul vagon il rugau pe agentul de paza sa ia masuri. Chiar cineva a pornit spre mecanic sa-l anunte "ca ceva nu este in regula".
Imi mentin parerea ca nu era nevoie de acele "inflorituri" la barele vericale de pe mijloc. Din cauza lor se formeaza "dopurile" despre care s-a discutat. Niste bare simple erau mai bune.
Utilizator anonim wrote:
in partea din spate (Berceni - Unirii), se aude un suierat/fluierat foarte neplacut, cel mai probabil din cauza unei zone ne-aerodinamice.
Se pare ca este atat de neplacut incat astazi calatori din ultimul vagon il rugau pe agentul de paza sa ia masuri. Chiar cineva a pornit spre mecanic sa-l anunte "ca ceva nu este in regula".
Imi mentin parerea ca nu era nevoie de acele "inflorituri" la barele vericale de pe mijloc. Din cauza lor se formeaza "dopurile" despre care s-a discutat. Niste bare simple erau mai bune.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Utilizator anonim
Parerea mea este ca din zona incercuita de mine cu rosu provine acel suierat, asta in cazul in care nu este alt spatiu in zona acoperisului cabinei.
Parerea mea este ca din zona incercuita de mine cu rosu provine acel suierat, asta in cazul in care nu este alt spatiu in zona acoperisului cabinei.
1302.JPG (201.05 KB; downloaded 1678 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
ByOnu
Sab, dupa parerea mea acele bare inflorite sunt singurele lucruri bune ale CAF-urilor. Asta si, desigur, locul special pentru biciclete / carucioare. La aproape 14 ani de la intrarea BM-urilor in circulatie, acestea sunt singurele lucruri bune care s-au putut implementa. Bare inflorite se pot pune in toate garniturile. Iar locuri speciale pentru biciclete / carucioare se pot implementa la fel de simplu in BM si IVA.
Nu vi se pare ca bara inflorita din IVA (foto mai jos) este mai potrivita decat cea din CAF? Imi pare rau ca nu s-a mers pe modernizarea lor.
Sab, dupa parerea mea acele bare inflorite sunt singurele lucruri bune ale CAF-urilor. Asta si, desigur, locul special pentru biciclete / carucioare. La aproape 14 ani de la intrarea BM-urilor in circulatie, acestea sunt singurele lucruri bune care s-au putut implementa. Bare inflorite se pot pune in toate garniturile. Iar locuri speciale pentru biciclete / carucioare se pot implementa la fel de simplu in BM si IVA.
Nu vi se pare ca bara inflorita din IVA (foto mai jos) este mai potrivita decat cea din CAF? Imi pare rau ca nu s-a mers pe modernizarea lor.
Foto: Marian Andrei
183_dsc07244_157.jpg (186.69 KB; downloaded 1671 times)
📖 Pagination options