Topic: Bucur LF - prototipul #401
537 posts, 26017 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Bucur LF - prototipul #401
Utilizator anonim
Bucur LF este prototipul de tramvai produs de RATB URAC in perioada 2006-2007 din dorinta de a realiza un vagon mai modern si fiabil pentru Bucuresti.
Caracteristicile prototipului, cu număr de parc 401, sunt:
- podea coborata 66%
- locuri pe scaun 43
- actionare in CC controlata de CHOPPER cu tranzistor IGBT
- 2 motoare CC model TN71 putere 120kW
- 1 truc purtator sub corpul C
- sistem de antipatinare
- sistem de franare reostatica recuperativa
- sistem de franare cu pompa hidraulica tip Hanning & Kahl
- aer conditionat in cabina vatmanului
Vagonul a intrat in exploatare temporar pe linia 21 in luna august 2009, dupa efectuarea unui numar de km in conditii bune se doreste ca vagonul impreuna cu urmatoarele din serie care se vor produce incepand cu 2010 sa fie introduse pe linia 41.
Bucur LF este prototipul de tramvai produs de RATB URAC in perioada 2006-2007 din dorinta de a realiza un vagon mai modern si fiabil pentru Bucuresti.
Caracteristicile prototipului, cu număr de parc 401, sunt:
- podea coborata 66%
- locuri pe scaun 43
- actionare in CC controlata de CHOPPER cu tranzistor IGBT
- 2 motoare CC model TN71 putere 120kW
- 1 truc purtator sub corpul C
- sistem de antipatinare
- sistem de franare reostatica recuperativa
- sistem de franare cu pompa hidraulica tip Hanning & Kahl
- aer conditionat in cabina vatmanului
Vagonul a intrat in exploatare temporar pe linia 21 in luna august 2009, dupa efectuarea unui numar de km in conditii bune se doreste ca vagonul impreuna cu urmatoarele din serie care se vor produce incepand cu 2010 sa fie introduse pe linia 41.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Bucur LF a ajuns la ~15000km la bord si circula zilnic. Momentan pe linia 21, dupa ce mai parcurge km, undeva in primavara va fi mutat pe o linie mai buna, 34 sau 41.
Bucur LF a ajuns la ~15000km la bord si circula zilnic. Momentan pe linia 21, dupa ce mai parcurge km, undeva in primavara va fi mutat pe o linie mai buna, 34 sau 41.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
De la intrarea in circulatie Bucur LF a mai avut parte de cateva imbunatatiri, printre care montarea unui sistem de numarat calatorii, sistem ce va fi montat in 2010 si pe tramvaiele CH PPC.
De la intrarea in circulatie Bucur LF a mai avut parte de cateva imbunatatiri, printre care montarea unui sistem de numarat calatorii, sistem ce va fi montat in 2010 si pe tramvaiele CH PPC.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
O alta noutate aparuta pe Bucur LF este sistemul avansat GPS care va echipa vagoanele liniilor 41 si 34.
O alta noutate aparuta pe Bucur LF este sistemul avansat GPS care va echipa vagoanele liniilor 41 si 34.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Bucur LF a ajuns la revizia de care are parte la fiecare 5000km, in total a ajuns la 15674km la bord.
Bucur LF a ajuns la revizia de care are parte la fiecare 5000km, in total a ajuns la 15674km la bord.
- mikeeb777
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
mikeeb777
O sa le schimbe culorile sau raman asa cum sant acum?
O sa le schimbe culorile sau raman asa cum sant acum?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Se doreste ca schema sa fie putin modificata pentru a fi mai deschis, probabil va fi facut un argintiu mult mai deschis (spre alb) iar dunga galbena sigur ramane.
Se doreste ca schema sa fie putin modificata pentru a fi mai deschis, probabil va fi facut un argintiu mult mai deschis (spre alb) iar dunga galbena sigur ramane.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Noaptea 21-22 Iunie 2007, prima iesire in probe a lui Bucur LF. Traseul urmat a fost URAC - Stefan Cel Mare - Obor - Mihai Bravu - Vacaresti - Oltenitei - Sura Mare - Sos. Giurgiului - Zetarilor - Ferentari - Calea Rahovei - Regina Maria - Piata Unirii - Regina Maria - Calea Rahovei - Depoul Alexandria - Calea Rahovei - Ferentari - Zetarilor - Sos. Giurgiului - Sura Mare - Oltenitei - Vacaresti - Mihai Bravu - Obor - Stefal Cel Mare - URAC, am plecat la ora 23.00 si ne-am intors la ora 4.30 dimineata.
Noaptea 21-22 Iunie 2007, prima iesire in probe a lui Bucur LF. Traseul urmat a fost URAC - Stefan Cel Mare - Obor - Mihai Bravu - Vacaresti - Oltenitei - Sura Mare - Sos. Giurgiului - Zetarilor - Ferentari - Calea Rahovei - Regina Maria - Piata Unirii - Regina Maria - Calea Rahovei - Depoul Alexandria - Calea Rahovei - Ferentari - Zetarilor - Sos. Giurgiului - Sura Mare - Oltenitei - Vacaresti - Mihai Bravu - Obor - Stefal Cel Mare - URAC, am plecat la ora 23.00 si ne-am intors la ora 4.30 dimineata.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
Chev Celios
Am mers cu Bucuru ieri de la Sf.Gheorghe pana la Colentina.Deci am observat ca scoate un zgomot infernal in spate(cel putin eu acolo am stat).La viteze mici zici ca se darama de tot,cu cat mai mareste viteza se mai reduce din zgomot dar vibratiile sunt destul de marii.Data trecuta cand am mers cu el su avea zgomotul acela infernal.Este posibil sa aiba vro defectiune la suspensie?
Am mers cu Bucuru ieri de la Sf.Gheorghe pana la Colentina.Deci am observat ca scoate un zgomot infernal in spate(cel putin eu acolo am stat).La viteze mici zici ca se darama de tot,cu cat mai mareste viteza se mai reduce din zgomot dar vibratiile sunt destul de marii.Data trecuta cand am mers cu el su avea zgomotul acela infernal.Este posibil sa aiba vro defectiune la suspensie?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Vagonul este ceva mai rigid decat V3Aul cu care ne-am obisnuit, iar fiind si prototip inca nu este 100% perfect la trenul de rulare si apar zgomote si vibratii in curbe. Totusi dupa descrierea ta e posibil sa fi facut si putin flec la ce patinaj este de cateva saptamani.
Vagonul este ceva mai rigid decat V3Aul cu care ne-am obisnuit, iar fiind si prototip inca nu este 100% perfect la trenul de rulare si apar zgomote si vibratii in curbe. Totusi dupa descrierea ta e posibil sa fi facut si putin flec la ce patinaj este de cateva saptamani.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Ieri vagonul a stat in depou pentru inlocuirea unei patine de la pantograf. Precizez ca daca patina este prea uzata sau are suprafete prea rigid uzate poate duce la agatarea retelei si ruperea pantografului. De azi a revenit in traseu si in scurt timp va avea revizia de 20000km.
Un aspect ce merita sa il precizez este ca urmatorul vagon din serie urmeaza sa intre la constructie in cateva luni, anul acesta fiind planificate 4 vagoane.
Chev Celios wrote:
Iar are probleme Bucuru?
Azi in locul lui in linia 21 era 4046.
Ieri vagonul a stat in depou pentru inlocuirea unei patine de la pantograf. Precizez ca daca patina este prea uzata sau are suprafete prea rigid uzate poate duce la agatarea retelei si ruperea pantografului. De azi a revenit in traseu si in scurt timp va avea revizia de 20000km.
Un aspect ce merita sa il precizez este ca urmatorul vagon din serie urmeaza sa intre la constructie in cateva luni, anul acesta fiind planificate 4 vagoane.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Prima iesire publica a lui Bucur LF a fost pe 30 mai 2008 cu ocazia inaugurarii terminalului de la Sfanta Vineri.
Prima iesire publica a lui Bucur LF a fost pe 30 mai 2008 cu ocazia inaugurarii terminalului de la Sfanta Vineri.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Si o informatie oficiala - imediat ce se termina realizarea celor 4 vagoane V3A-2S-93 in URAC incepe realizarea vagoanelor 402, 403, 404, 405, primul din ele va fi realizat in sectia de prototipuri deoarece apar ceva modificari fata de prototip. Totusi din cauza faptului ca s-a intarziat cu 205 care inca nu a ajuns la 20.000km trecerea in sistem de tractiune in CA cu motoare asincrone si invertoare va avea loc incepand cu 2011. In concluzie cele 4 vagoane in pregatire vor fi cu sistem de tractiune in CC cu chopper. Inca nu s-a decis unde vor fi duse cele 4 dar sunt 2 posibilitati - Dudesti pentru linia 34 (401 pleaca si el din 21 curand) sau Alexandria pentru linia 41.
Si o informatie oficiala - imediat ce se termina realizarea celor 4 vagoane V3A-2S-93 in URAC incepe realizarea vagoanelor 402, 403, 404, 405, primul din ele va fi realizat in sectia de prototipuri deoarece apar ceva modificari fata de prototip. Totusi din cauza faptului ca s-a intarziat cu 205 care inca nu a ajuns la 20.000km trecerea in sistem de tractiune in CA cu motoare asincrone si invertoare va avea loc incepand cu 2011. In concluzie cele 4 vagoane in pregatire vor fi cu sistem de tractiune in CC cu chopper. Inca nu s-a decis unde vor fi duse cele 4 dar sunt 2 posibilitati - Dudesti pentru linia 34 (401 pleaca si el din 21 curand) sau Alexandria pentru linia 41.
- marian
-
Posted:
-
Re: Bucur LF - Primul tramvai LF produs de URAC
marian
Asa cum am mai spus LF merge in 34, iar ccph vor merge la Alexandria pt 41, pt ca deja la Dudesti s-au facut modificarile necesare pt LF, nu mai spun ca LF nu a circulat nici macar in probe pe linia 41.Apropo, unde pleaca LF din 21,nu in 34?Chiar imi pare rau ca de 6 ani cei de la RATB ne promit ca pe linia 41 vor veni Bucur LF mi-a aduc aminte cand au inaugurat Bucur1 spuneau ca Bucur 2 actualul LF este special pt 41,numai vorbe.Nu mai spun de tramvaiele pe care le aduceau din strainatate pt 41 .As fi curios care este ratiunea de nu le mai aduc in 41? Stii cumva Marian?
Asa cum am mai spus LF merge in 34, iar ccph vor merge la Alexandria pt 41, pt ca deja la Dudesti s-au facut modificarile necesare pt LF, nu mai spun ca LF nu a circulat nici macar in probe pe linia 41.Apropo, unde pleaca LF din 21,nu in 34?Chiar imi pare rau ca de 6 ani cei de la RATB ne promit ca pe linia 41 vor veni Bucur LF mi-a aduc aminte cand au inaugurat Bucur1 spuneau ca Bucur 2 actualul LF este special pt 41,numai vorbe.Nu mai spun de tramvaiele pe care le aduceau din strainatate pt 41 .As fi curios care este ratiunea de nu le mai aduc in 41? Stii cumva Marian?
📖 Pagination options