Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Pasajul Grant

319 posts, 146657 views
 
Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 23
 
 

📖 Pagination options
Re: Pod Grant Victor92

Hai mai bine sa-l prelungim pana la Ghencea. Nu de alta, dar sa scape soferii de pensionarii de la Piata Drumul Taberei care asteapta 41 sau 668  :lol:  :lol:  :lol:  :popa:  :popa:  :popa:

 


Re: Pod Grant florin

cos wrote:
Sa il prelungeasca cu gropi sau fara? :popa:


Cel mai ușor ar fi să prelungească gropile până după Piața Crângași. Spune Apa Nova și se rezolvă!  :D

 


Re: Pod Grant Sava_6115-6315

Lasand gluma la o parte, podul asta vibreaza groaznic la trecerea unei camionete de 7 tone! Si la trecerea tramvaiului vibreaza, dar nu  asa tare caci  viteza e limitata la 30 km/h. Toate aceste vibratii le-am simtit ieri , in  timp ce stationam cu bicla pe una din rampele de urcare de pe Giulesti (pe partea cu benzinaria) in directia Turda. Initial cand a trecut camioneta am zis ca e cutremur, dar cand a trecut tramvaiul am  realizat situatia in care se afla podul. :evil:

 


Re: Pod Grant shoppy

Stai linistit ca de 15 ani tot asa vibreaza, si pana la urma orice structura e normal sa vibreze, am mai stat si pe altele si vibrau lafel.

 


Re: Pod Grant Goldmund

Aceasta lucrare imi aduce aminte de vestita A1, Bucuresti-Pitesti care dupa 1989 a fost tot 'refacuta' si tot degeaba. Bun, in 1989 era o catastrofa unica pentru Europa de atunci, dar nici acum A1 nu este la un nivel european. Motivul e simplu:
fara UE, mesterii nostri politicieni acorda aceste proiecte aproape in exclusivitate  unor ageamii care mai sunt si escroci...Si Podul Grant a fost refacut, 'modernizat', dar arata tot mai catastrofal - pacat!

 


Re: Pod Grant Sava_6115-6315

Azi am cascat ochii mai bine la rosturile podului. Suruburile s-au slabit si au iesit,iar rosturile incep sa bata la trecerea masinilor rezultand cratere. De mentenanta au auzit astia din primarie? Ca la asfaltat bulevarde si schimbat borduri vesnic  se gaseste cate ceva......

 


Re: Pod Grant iliutu

Se pare ca au pierdut si cheia de strangere a suruburilor .

 


Re: Pod Grant shoppy

Da, initial erau suruburi cu cap ingropat de se strangeau cu inbusul, astea au tinut cel mai mult da se pare ca erau o chestie prea sf pentru primarie ca nu le-au strans niciodata, dupa ce au disparut astea au pus suruburi obisnuite, adica cu cap neingropat, peste care capete treceau masinile, pana s-au rupt, :popa: doh...

 


Re: Pod Grant mihai_atanasiu

Pe langa faptul ca ar trebui prelungit pana dupa intersectie ar trebui refacut comple,; adica demolata complet partea carosabila. E clar ca sunt probleme structurale.

 


Re: Pod Grant andrei11

De ce sa fie asa de clar ? Nu prea vad probleme strcturale, stalpii si grinzile primare sunt in regula, chiar si cele secundare. De ce sa aiba probleme structurale ?

 


Re: Pod Grant shoppy

Daca asfaltul are gropi si trepideaza puntea cand da un camion in ele atunci e clar ca are probleme structurale...
Asemenea verdicte se dau doar de inginerii constructori veniti in inspectie, nu asa ochiometric (si scrie si tu frumos, litera mare, fara atatea ; si ce-o mai fi).

 


Re: Pod Grant Sava_6115-6315

Ideea pe care o  transmit prin postarile anterioare este ca podul  arata deplorabil (asfalt valurit, rosturi sarite, bucati de rost care bat sub roti,alte bucati din rosturi  care asteapta sa zboare printre masini, gropi, oglinzi panoramice distruse, balustrada indoita ici-colo, guri  de canalizare infundate). Legat de vibratii, nu am  mai  simtit nici un pod vibrand ca asta. Plus ca tramvaiul are limitare de viteza peste pod de cativa ani incoace. Si traficul  auto e limitat la 40 km/h teoretic, ca practic se merge lejer cu 80-100km/h cand e liber.

Dar e corect  ce spui,Shoppy, expertii  sa dea verdictul! :oops:

 


Re: Podul Grant Gabi23

Se lucrează şi la cosmetizarea pasajului pietonal de pe Calea Giuleşti. Totuşi nu va fi o soluţie viabilă atâta timp cât după redeschidere va rămâne fără pază, urmând teoretic să fie închis între orele 23 > 5 de către cei de la ADPDU S6. Probabil că va redeveni loc de produs pentru curve şi alţi boschetari care activează în zonă. Dacă se realiza lucrarea de către cei de la Sectorul 1 era altă treabă, exemplele "Turda" şi "Griviţei" sunt dovada că acolo cu pază şi investiţii puţin mai consistente, poate exista o traversare civilizată.

Pasaj Grant - 09.07.2014.jpg (335.81 KB; downloaded 3479 times)

Pasaj Grant - 09.07.2014 (1).jpg (376.3 KB; downloaded 3483 times)

Pasaj Grant - 09.07.2014 (2).jpg (269.38 KB; downloaded 3475 times)

Pasaj Grant - 09.07.2014 (4).jpg (388.42 KB; downloaded 3477 times)

 


Re: Podul Grant Sava_6115-6315

Pasajul  asta e cam impartit intre sectoare.... ca pe partea cu teatrul e sectorul 1. Oricum  este o investitie inutila la fel  ca si pe Calea Grivitei atata timp cat trecerile de pietoni nu vor fi desfintate.

 


Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2416 forum members have written 433086 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use