Topic: Pasajul Grant
319 posts, 146833 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
Victor92
Hai mai bine sa-l prelungim pana la Ghencea. Nu de alta, dar sa scape soferii de pensionarii de la Piata Drumul Taberei care asteapta 41 sau 668
Hai mai bine sa-l prelungim pana la Ghencea. Nu de alta, dar sa scape soferii de pensionarii de la Piata Drumul Taberei care asteapta 41 sau 668
- florin
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
florin
Cel mai ușor ar fi să prelungească gropile până după Piața Crângași. Spune Apa Nova și se rezolvă!
cos wrote:
Sa il prelungeasca cu gropi sau fara?
Cel mai ușor ar fi să prelungească gropile până după Piața Crângași. Spune Apa Nova și se rezolvă!
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
Sava_6115-6315
Lasand gluma la o parte, podul asta vibreaza groaznic la trecerea unei camionete de 7 tone! Si la trecerea tramvaiului vibreaza, dar nu asa tare caci viteza e limitata la 30 km/h. Toate aceste vibratii le-am simtit ieri , in timp ce stationam cu bicla pe una din rampele de urcare de pe Giulesti (pe partea cu benzinaria) in directia Turda. Initial cand a trecut camioneta am zis ca e cutremur, dar cand a trecut tramvaiul am realizat situatia in care se afla podul.
Lasand gluma la o parte, podul asta vibreaza groaznic la trecerea unei camionete de 7 tone! Si la trecerea tramvaiului vibreaza, dar nu asa tare caci viteza e limitata la 30 km/h. Toate aceste vibratii le-am simtit ieri , in timp ce stationam cu bicla pe una din rampele de urcare de pe Giulesti (pe partea cu benzinaria) in directia Turda. Initial cand a trecut camioneta am zis ca e cutremur, dar cand a trecut tramvaiul am realizat situatia in care se afla podul.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
shoppy
Stai linistit ca de 15 ani tot asa vibreaza, si pana la urma orice structura e normal sa vibreze, am mai stat si pe altele si vibrau lafel.
Stai linistit ca de 15 ani tot asa vibreaza, si pana la urma orice structura e normal sa vibreze, am mai stat si pe altele si vibrau lafel.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
Goldmund
Aceasta lucrare imi aduce aminte de vestita A1, Bucuresti-Pitesti care dupa 1989 a fost tot 'refacuta' si tot degeaba. Bun, in 1989 era o catastrofa unica pentru Europa de atunci, dar nici acum A1 nu este la un nivel european. Motivul e simplu:
fara UE, mesterii nostri politicieni acorda aceste proiecte aproape in exclusivitate unor ageamii care mai sunt si escroci...Si Podul Grant a fost refacut, 'modernizat', dar arata tot mai catastrofal - pacat!
Aceasta lucrare imi aduce aminte de vestita A1, Bucuresti-Pitesti care dupa 1989 a fost tot 'refacuta' si tot degeaba. Bun, in 1989 era o catastrofa unica pentru Europa de atunci, dar nici acum A1 nu este la un nivel european. Motivul e simplu:
fara UE, mesterii nostri politicieni acorda aceste proiecte aproape in exclusivitate unor ageamii care mai sunt si escroci...Si Podul Grant a fost refacut, 'modernizat', dar arata tot mai catastrofal - pacat!
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
Sava_6115-6315
Azi am cascat ochii mai bine la rosturile podului. Suruburile s-au slabit si au iesit,iar rosturile incep sa bata la trecerea masinilor rezultand cratere. De mentenanta au auzit astia din primarie? Ca la asfaltat bulevarde si schimbat borduri vesnic se gaseste cate ceva......
Azi am cascat ochii mai bine la rosturile podului. Suruburile s-au slabit si au iesit,iar rosturile incep sa bata la trecerea masinilor rezultand cratere. De mentenanta au auzit astia din primarie? Ca la asfaltat bulevarde si schimbat borduri vesnic se gaseste cate ceva......
- iliutu
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
shoppy
Da, initial erau suruburi cu cap ingropat de se strangeau cu inbusul, astea au tinut cel mai mult da se pare ca erau o chestie prea sf pentru primarie ca nu le-au strans niciodata, dupa ce au disparut astea au pus suruburi obisnuite, adica cu cap neingropat, peste care capete treceau masinile, pana s-au rupt, doh...
Da, initial erau suruburi cu cap ingropat de se strangeau cu inbusul, astea au tinut cel mai mult da se pare ca erau o chestie prea sf pentru primarie ca nu le-au strans niciodata, dupa ce au disparut astea au pus suruburi obisnuite, adica cu cap neingropat, peste care capete treceau masinile, pana s-au rupt, doh...
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
mihai_atanasiu
Pe langa faptul ca ar trebui prelungit pana dupa intersectie ar trebui refacut comple,; adica demolata complet partea carosabila. E clar ca sunt probleme structurale.
Pe langa faptul ca ar trebui prelungit pana dupa intersectie ar trebui refacut comple,; adica demolata complet partea carosabila. E clar ca sunt probleme structurale.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
andrei11
De ce sa fie asa de clar ? Nu prea vad probleme strcturale, stalpii si grinzile primare sunt in regula, chiar si cele secundare. De ce sa aiba probleme structurale ?
De ce sa fie asa de clar ? Nu prea vad probleme strcturale, stalpii si grinzile primare sunt in regula, chiar si cele secundare. De ce sa aiba probleme structurale ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
shoppy
Daca asfaltul are gropi si trepideaza puntea cand da un camion in ele atunci e clar ca are probleme structurale...
Asemenea verdicte se dau doar de inginerii constructori veniti in inspectie, nu asa ochiometric (si scrie si tu frumos, litera mare, fara atatea ; si ce-o mai fi).
Daca asfaltul are gropi si trepideaza puntea cand da un camion in ele atunci e clar ca are probleme structurale...
Asemenea verdicte se dau doar de inginerii constructori veniti in inspectie, nu asa ochiometric (si scrie si tu frumos, litera mare, fara atatea ; si ce-o mai fi).
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Pod Grant
Sava_6115-6315
Ideea pe care o transmit prin postarile anterioare este ca podul arata deplorabil (asfalt valurit, rosturi sarite, bucati de rost care bat sub roti,alte bucati din rosturi care asteapta sa zboare printre masini, gropi, oglinzi panoramice distruse, balustrada indoita ici-colo, guri de canalizare infundate). Legat de vibratii, nu am mai simtit nici un pod vibrand ca asta. Plus ca tramvaiul are limitare de viteza peste pod de cativa ani incoace. Si traficul auto e limitat la 40 km/h teoretic, ca practic se merge lejer cu 80-100km/h cand e liber.
Dar e corect ce spui,Shoppy, expertii sa dea verdictul!
Ideea pe care o transmit prin postarile anterioare este ca podul arata deplorabil (asfalt valurit, rosturi sarite, bucati de rost care bat sub roti,alte bucati din rosturi care asteapta sa zboare printre masini, gropi, oglinzi panoramice distruse, balustrada indoita ici-colo, guri de canalizare infundate). Legat de vibratii, nu am mai simtit nici un pod vibrand ca asta. Plus ca tramvaiul are limitare de viteza peste pod de cativa ani incoace. Si traficul auto e limitat la 40 km/h teoretic, ca practic se merge lejer cu 80-100km/h cand e liber.
Dar e corect ce spui,Shoppy, expertii sa dea verdictul!
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Podul Grant
Gabi23
Se lucrează şi la cosmetizarea pasajului pietonal de pe Calea Giuleşti. Totuşi nu va fi o soluţie viabilă atâta timp cât după redeschidere va rămâne fără pază, urmând teoretic să fie închis între orele 23 > 5 de către cei de la ADPDU S6. Probabil că va redeveni loc de produs pentru curve şi alţi boschetari care activează în zonă. Dacă se realiza lucrarea de către cei de la Sectorul 1 era altă treabă, exemplele "Turda" şi "Griviţei" sunt dovada că acolo cu pază şi investiţii puţin mai consistente, poate exista o traversare civilizată.
Se lucrează şi la cosmetizarea pasajului pietonal de pe Calea Giuleşti. Totuşi nu va fi o soluţie viabilă atâta timp cât după redeschidere va rămâne fără pază, urmând teoretic să fie închis între orele 23 > 5 de către cei de la ADPDU S6. Probabil că va redeveni loc de produs pentru curve şi alţi boschetari care activează în zonă. Dacă se realiza lucrarea de către cei de la Sectorul 1 era altă treabă, exemplele "Turda" şi "Griviţei" sunt dovada că acolo cu pază şi investiţii puţin mai consistente, poate exista o traversare civilizată.
Pasaj Grant - 09.07.2014.jpg (335.81 KB; downloaded 3489 times)
Pasaj Grant - 09.07.2014 (1).jpg (376.3 KB; downloaded 3493 times)
Pasaj Grant - 09.07.2014 (2).jpg (269.38 KB; downloaded 3485 times)
Pasaj Grant - 09.07.2014 (4).jpg (388.42 KB; downloaded 3487 times)
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Podul Grant
Sava_6115-6315
Pasajul asta e cam impartit intre sectoare.... ca pe partea cu teatrul e sectorul 1. Oricum este o investitie inutila la fel ca si pe Calea Grivitei atata timp cat trecerile de pietoni nu vor fi desfintate.
Pasajul asta e cam impartit intre sectoare.... ca pe partea cu teatrul e sectorul 1. Oricum este o investitie inutila la fel ca si pe Calea Grivitei atata timp cat trecerile de pietoni nu vor fi desfintate.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination