Topic: STB - statistici, rapoarte, documente
98 posts, 75988 views
📖 Pagination options
- bercenicity
-
Posted:
-
STB - statistici, rapoarte, documente
bercenicity
Raport de activitate RATB 2010 http://www.ratb.ro/docpdf/Raport%20de%2 ... 202010.pdf
Datele interesante incep dela pagina 59.
Niste cifre interesante:
pag.25-27
Precizăm că din total inventar, sunt modernizate:
- 53,3 % din lungimea căii de rulare a tramvaielor ( 53,47% în reŃeaua stradală si 49,1% în depouri).
- 58,44% din schimbători (69,13% în stradă si 49,79% în depouri).
-la reteaua de contact troleibuze, numai 11,17% este modernizată (19,34 km.c.s din 164,71
km.c.s).
-53,69% din reteaua de contact tramvaie este modernizata 194,779 km.c.s din 359,605 km.c.s.
-55,26% din substaŃiile de transformare-redresare sunt modernizate (21 din 38).
pag.35
Cost/calatorie: 1.22
Venit propriu pe calatorie: 0.48
pag.41
Incasari
Abonamente (pondere valorică 59,20%)
Bilete (pondere valorică 25,66%)
Suprataxă +mandate (pondere valorică 2,19%)
Portofel electronic (pondere valorică10,78%)
Titluri expres (pondere valorică 1,71%)
Carduri (pondere valorică 0,41%)
Personalizări (pondere valorică 0,03%)
Copii documente, set vederi,titlu transport ecumenic(pondere valorică 0,02%)
pag.59-61
Coeficientul de utilizare a parcului (CUP) în zi de lucru a fost de 71,36% (70,95% în anul 2009), iar cel mediu de 62,36% (61,91% în anul 2009).
În anul 2010 s-au înregistrat cu rezultate sub medie urmãtoarele unitãti :
• la tramvaie - Militari (60,69% CUP zi lucru si 53,29% CUP mediu)
- Dudesti (66,40% CUP zi lucru si 59,63% CUP mediu)
• la troleibuze - Berceni (68,76% CUP zi lucru si 60,35% CUP mediu)
- Buc. Noi (69,62% CUP zi lucru si 60,27% CUP mediu)
• la autobuze - Ferentari (67,05% CUP zi lucru si 57,33% CUP mediu)
- Floreasca (69,96% CUP zi lucru si 61,13% CUP mediu)
pag.62
Principalele cauze care au generat tamponãrile rãmân în continuare cele cunoscute si anume – neacordarea prioritãţii de trecere (38,17%), depãsirea necorespunzãtoare (28,22%) si nepãstrarea distanţei în mers (27,80%).
Aceste cauze se regãsesc în special la tamponãrile produse pe arterele :
- la tramvaie - sos. Mihai Bravu si bd. Timisoara (câte 45 cazuri),
sos. Progresului (32 cazuri), sos. Stefan cel Mare (29 cazuri),
sos. Giurgiului (28 cazuri), sos. Olteniţei (25 cazuri),
calea Rahovei (21 cazuri) si sos. Pantelimon (20 cazuri).
- la troleibuze – bd. Iuliu Maniu (23 cazuri), sos. Colentina si calea Griviţei
(câte 14 cazuri), bd. Carol I (11 cazuri).
- la autobuze - bd. Iuliu Maniu (68 cazuri), str. Turnu Mãgurele (43 cazuri),
Splaiul Independenţei (34 cazuri), bd. Ghencea si calea Dorobanţi
(câte 33 cazuri), calea Vitan (30 cazuri).
Vinovãtia conducãtorilor de vehicule RATB în producerea tamponãrilor a fost
de 19,30% din totalul cazurilor (19,83% în anul 2009).
Ponderea în producerea tamponãrilor o deţin conducãtorii de vehicule având vârsta
cuprinsã între 41 – 45 ani.
Cele mai multe tamponãri produse din vina personalului de bord au fost înregistrate
la urmãtoarele unitãţi :
• la tramvaie - Titan – 12 cazuri
- Victoria - 7 cazuri
• la troleibuze - Bujoreni - 20 cazuri
- Vatra Luminoasã - 19 cazuri
• la autobuze - Titan – 81 cazuri
- Alexandria - 59 cazuri
pag.64
Din analiza cauzelor care au generat deraierile rezultã cã vinovãţia producerii lor se împarte astfel :
- 65,22% (15 cazuri) - corp dur pe linie si risc exploatare
- 21,74% (5 cazuri) - EIELCC
- 13,04% (3 cazuri) - ETE
Din analiza cauzelor care au generat avariile în reţeaua de contact a rezultat cã vinovãţia producerii lor se împarte astfel :
- 73,02% (46 cazuri) - alte cauze (carosabil deteriorat, vehicule strãine si RATB neidentificate, reţea ruptã de terţi, risc exploatare, etc.)
- 23,81% (15 cazuri) - ETE
- 3,17% (2 cazuri) - EIELCC
Cele mai multe avarii în reţea s-au produs pe urmãtoarele artere :
- la tramvaie – str. Dr. C-tin Istrati si sos. Progresului / calea Rahovei (câte 3 cazuri), bd. Theodor Pallady, bd. Timisoara / str. Valea Oltului, calea Griviţei si bd. Lacul Tei (câte 2 cazuri) ;
- la troleibuze – calea Griviţei (4 cazuri), Drumul Taberei si str. Niţu Vasile (câte 3 cazuri), sos. Colentina si bd. Pache Protopopescu / str. Iancu Cavaler de Flondor (câte 2 cazuri).
pag.66
Numãrul defectelor tehnice raportat la mil.veh.km. realizaţi
tramvaie: 199.98
troleibuze: 286.02
autobuze: 123.20
pag.67-68
Tramvaie
Dupã cum am arãtat, procentul de defecte faţã de parcul circulant realizat a crescut cu 12,19% comparativ cu anul 2009 (4,14% în anul 2010 faţã de 3,69% în perioada de comparaţie).
Pe ansambluri ponderea defectelor o deţinesistemul de frânare cu 21,44% (24,39% în anul 2009), ansamblul usi cu 17,29% (17,36% în perioada de comparaţie) si instalaţia de joasã tensiune cu 16,95% (15,56% în anul 2009).
La sistemul de frânare cele mai multe defecte s-au înregistrat la depoul Militari (204 cazuri), iar pe mãrci la V2AT - 60,26 cazuri la mil.km.parcursi.
Ponderea de defectare este deţinutã de frâna cu resort de acumulare (federe) – 52,82% din total (22,65 cazuri la mil.km.parcursi).
La ansamblul usi cele mai multe defecte s-au înregistrat la depoul Titan (126 cazuri), iar pe mãrci la V2ST – 822,82 cazuri la mil.km.parcursi. Cel mai frecvent s-au înregistrat dislocãri ale stâlpilor pivotanţi ale acestora - 83,07% din total – 28,71 cazuri la mil.km.parcursi.
La instalatia de joasã tensiune cele mai multe defecte s-au înregistrat la depoul Militari (230 cazuri), iar pe mãrci la V2ST – 548,55 cazuri la mil.km.parcursi. Cel mai frecvent s-au defectat motoarele electrice – 30,29% din total – 10,26 cazuri la mil.km.parcursi.
Din analiza defectelor pe linii s-au constatat ca deficitare urmãtoarele – 41 (676 cazuri), 25 (527 cazuri), 8 (319 cazuri) si 32 (317 cazuri).
Troleibuze
Procentul de defecte faţã de parcul circulant a înregistrat o crestere cu 21,41% în anul 2010 (4,82%) în comparaţie cu anul 2009 (3,97%).
Pe ansambluri ponderea defectelor o deţin instalaţia de forţã (47,51% faţã de 48,15% în anul 2009) si ansamblul prizã curent (14,25% din total faţã de 15,97% în anul 2009).
La instalaţia de forţã ponderea defectelor o deţin motoarele electrice – 51,62% faţã de total (70,11 cazuri la mil.km.parcursi). La acest ansamblu cele mai multe defecte s-au înregistrat la depoul Vatra Luminoasã (641 cazuri), iar pe mãrci la ROCAR 412 EA
– 224,86 cazuri la mil.km.parcursi.
La ansamblul prizã curent - ponderea este deţinutã de defectele apãrute la capetele de captatori – 79,59% faţã de total (32,44 cazuri la mil.km.parcursi). La acest ansamblu cele mai multe defecte s-au înregistrat la depoul Bujoreni (251 cazuri), iar pe mãrci la ROCAR 412 EA – 112,43 cazuri la mil.km.parcursi.
Din analiza defectelor pe linii, s-au constatat ca deficitare urmãtoarele trasee : 66 (490 cazuri), 97 (360 cazuri) si 69 (324 cazuri).
pag.72
Lungimea retelei (km.cale dubla) 439.9
•Tramvaie 143
•Troleibuze 76
•Autobuze 390.9
din care
- linii urbane 335.5
- linii preorasenesti 55.4
pag.79
CUP tramvaie 61.49
CUP troleibuze 64.73
CUP autobuze 62.16
pag.80
Parc inactiv:
tramvaie 124
troleibuze 43
autobuze 236
pag.95
Lista cu benzi proprii propuse:
Raport de activitate RATB 2010 http://www.ratb.ro/docpdf/Raport%20de%2 ... 202010.pdf
Datele interesante incep dela pagina 59.
Niste cifre interesante:
pag.25-27
Precizăm că din total inventar, sunt modernizate:
- 53,3 % din lungimea căii de rulare a tramvaielor ( 53,47% în reŃeaua stradală si 49,1% în depouri).
- 58,44% din schimbători (69,13% în stradă si 49,79% în depouri).
-la reteaua de contact troleibuze, numai 11,17% este modernizată (19,34 km.c.s din 164,71
km.c.s).
-53,69% din reteaua de contact tramvaie este modernizata 194,779 km.c.s din 359,605 km.c.s.
-55,26% din substaŃiile de transformare-redresare sunt modernizate (21 din 38).
pag.35
Cost/calatorie: 1.22
Venit propriu pe calatorie: 0.48
pag.41
Incasari
Abonamente (pondere valorică 59,20%)
Bilete (pondere valorică 25,66%)
Suprataxă +mandate (pondere valorică 2,19%)
Portofel electronic (pondere valorică10,78%)
Titluri expres (pondere valorică 1,71%)
Carduri (pondere valorică 0,41%)
Personalizări (pondere valorică 0,03%)
Copii documente, set vederi,titlu transport ecumenic(pondere valorică 0,02%)
pag.59-61
Coeficientul de utilizare a parcului (CUP) în zi de lucru a fost de 71,36% (70,95% în anul 2009), iar cel mediu de 62,36% (61,91% în anul 2009).
În anul 2010 s-au înregistrat cu rezultate sub medie urmãtoarele unitãti :
• la tramvaie - Militari (60,69% CUP zi lucru si 53,29% CUP mediu)
- Dudesti (66,40% CUP zi lucru si 59,63% CUP mediu)
• la troleibuze - Berceni (68,76% CUP zi lucru si 60,35% CUP mediu)
- Buc. Noi (69,62% CUP zi lucru si 60,27% CUP mediu)
• la autobuze - Ferentari (67,05% CUP zi lucru si 57,33% CUP mediu)
- Floreasca (69,96% CUP zi lucru si 61,13% CUP mediu)
pag.62
Principalele cauze care au generat tamponãrile rãmân în continuare cele cunoscute si anume – neacordarea prioritãţii de trecere (38,17%), depãsirea necorespunzãtoare (28,22%) si nepãstrarea distanţei în mers (27,80%).
Aceste cauze se regãsesc în special la tamponãrile produse pe arterele :
- la tramvaie - sos. Mihai Bravu si bd. Timisoara (câte 45 cazuri),
sos. Progresului (32 cazuri), sos. Stefan cel Mare (29 cazuri),
sos. Giurgiului (28 cazuri), sos. Olteniţei (25 cazuri),
calea Rahovei (21 cazuri) si sos. Pantelimon (20 cazuri).
- la troleibuze – bd. Iuliu Maniu (23 cazuri), sos. Colentina si calea Griviţei
(câte 14 cazuri), bd. Carol I (11 cazuri).
- la autobuze - bd. Iuliu Maniu (68 cazuri), str. Turnu Mãgurele (43 cazuri),
Splaiul Independenţei (34 cazuri), bd. Ghencea si calea Dorobanţi
(câte 33 cazuri), calea Vitan (30 cazuri).
Vinovãtia conducãtorilor de vehicule RATB în producerea tamponãrilor a fost
de 19,30% din totalul cazurilor (19,83% în anul 2009).
Ponderea în producerea tamponãrilor o deţin conducãtorii de vehicule având vârsta
cuprinsã între 41 – 45 ani.
Cele mai multe tamponãri produse din vina personalului de bord au fost înregistrate
la urmãtoarele unitãţi :
• la tramvaie - Titan – 12 cazuri
- Victoria - 7 cazuri
• la troleibuze - Bujoreni - 20 cazuri
- Vatra Luminoasã - 19 cazuri
• la autobuze - Titan – 81 cazuri
- Alexandria - 59 cazuri
pag.64
Din analiza cauzelor care au generat deraierile rezultã cã vinovãţia producerii lor se împarte astfel :
- 65,22% (15 cazuri) - corp dur pe linie si risc exploatare
- 21,74% (5 cazuri) - EIELCC
- 13,04% (3 cazuri) - ETE
Din analiza cauzelor care au generat avariile în reţeaua de contact a rezultat cã vinovãţia producerii lor se împarte astfel :
- 73,02% (46 cazuri) - alte cauze (carosabil deteriorat, vehicule strãine si RATB neidentificate, reţea ruptã de terţi, risc exploatare, etc.)
- 23,81% (15 cazuri) - ETE
- 3,17% (2 cazuri) - EIELCC
Cele mai multe avarii în reţea s-au produs pe urmãtoarele artere :
- la tramvaie – str. Dr. C-tin Istrati si sos. Progresului / calea Rahovei (câte 3 cazuri), bd. Theodor Pallady, bd. Timisoara / str. Valea Oltului, calea Griviţei si bd. Lacul Tei (câte 2 cazuri) ;
- la troleibuze – calea Griviţei (4 cazuri), Drumul Taberei si str. Niţu Vasile (câte 3 cazuri), sos. Colentina si bd. Pache Protopopescu / str. Iancu Cavaler de Flondor (câte 2 cazuri).
pag.66
Numãrul defectelor tehnice raportat la mil.veh.km. realizaţi
tramvaie: 199.98
troleibuze: 286.02
autobuze: 123.20
pag.67-68
Tramvaie
Dupã cum am arãtat, procentul de defecte faţã de parcul circulant realizat a crescut cu 12,19% comparativ cu anul 2009 (4,14% în anul 2010 faţã de 3,69% în perioada de comparaţie).
Pe ansambluri ponderea defectelor o deţinesistemul de frânare cu 21,44% (24,39% în anul 2009), ansamblul usi cu 17,29% (17,36% în perioada de comparaţie) si instalaţia de joasã tensiune cu 16,95% (15,56% în anul 2009).
La sistemul de frânare cele mai multe defecte s-au înregistrat la depoul Militari (204 cazuri), iar pe mãrci la V2AT - 60,26 cazuri la mil.km.parcursi.
Ponderea de defectare este deţinutã de frâna cu resort de acumulare (federe) – 52,82% din total (22,65 cazuri la mil.km.parcursi).
La ansamblul usi cele mai multe defecte s-au înregistrat la depoul Titan (126 cazuri), iar pe mãrci la V2ST – 822,82 cazuri la mil.km.parcursi. Cel mai frecvent s-au înregistrat dislocãri ale stâlpilor pivotanţi ale acestora - 83,07% din total – 28,71 cazuri la mil.km.parcursi.
La instalatia de joasã tensiune cele mai multe defecte s-au înregistrat la depoul Militari (230 cazuri), iar pe mãrci la V2ST – 548,55 cazuri la mil.km.parcursi. Cel mai frecvent s-au defectat motoarele electrice – 30,29% din total – 10,26 cazuri la mil.km.parcursi.
Din analiza defectelor pe linii s-au constatat ca deficitare urmãtoarele – 41 (676 cazuri), 25 (527 cazuri), 8 (319 cazuri) si 32 (317 cazuri).
Troleibuze
Procentul de defecte faţã de parcul circulant a înregistrat o crestere cu 21,41% în anul 2010 (4,82%) în comparaţie cu anul 2009 (3,97%).
Pe ansambluri ponderea defectelor o deţin instalaţia de forţã (47,51% faţã de 48,15% în anul 2009) si ansamblul prizã curent (14,25% din total faţã de 15,97% în anul 2009).
La instalaţia de forţã ponderea defectelor o deţin motoarele electrice – 51,62% faţã de total (70,11 cazuri la mil.km.parcursi). La acest ansamblu cele mai multe defecte s-au înregistrat la depoul Vatra Luminoasã (641 cazuri), iar pe mãrci la ROCAR 412 EA
– 224,86 cazuri la mil.km.parcursi.
La ansamblul prizã curent - ponderea este deţinutã de defectele apãrute la capetele de captatori – 79,59% faţã de total (32,44 cazuri la mil.km.parcursi). La acest ansamblu cele mai multe defecte s-au înregistrat la depoul Bujoreni (251 cazuri), iar pe mãrci la ROCAR 412 EA – 112,43 cazuri la mil.km.parcursi.
Din analiza defectelor pe linii, s-au constatat ca deficitare urmãtoarele trasee : 66 (490 cazuri), 97 (360 cazuri) si 69 (324 cazuri).
pag.72
Lungimea retelei (km.cale dubla) 439.9
•Tramvaie 143
•Troleibuze 76
•Autobuze 390.9
din care
- linii urbane 335.5
- linii preorasenesti 55.4
pag.79
CUP tramvaie 61.49
CUP troleibuze 64.73
CUP autobuze 62.16
pag.80
Parc inactiv:
tramvaie 124
troleibuze 43
autobuze 236
pag.95
Lista cu benzi proprii propuse:
benzi proprii propuse ratb 2010.gif (178.02 KB; downloaded 17460 times)
Raport de Activitate 2010.zip
Raport de Activitate 2010.zip (4.39 MB; downloaded 503 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: RATB - statistici, rapoarte, documente
Dr2005
Pe RATB.ro au fost postate instrucţiile pentru conducătorii de vehicule:
- Instrucţiunea 901 (tramvai): http://www.ratb.ro/docpdf/ins_tramvai.pdf
- Instrucţiunea 902 (troleibuz): http://www.ratb.ro/docpdf/ins_troleu.pdf
- Instrucţiunea 903 (autobuz): http://www.ratb.ro/docpdf/ins_autobuz.pdf
- Conducere preventivă: http://www.ratb.ro/docpdf/ins_conducere.pdf
Pe RATB.ro au fost postate instrucţiile pentru conducătorii de vehicule:
- Instrucţiunea 901 (tramvai): http://www.ratb.ro/docpdf/ins_tramvai.pdf
- Instrucţiunea 902 (troleibuz): http://www.ratb.ro/docpdf/ins_troleu.pdf
- Instrucţiunea 903 (autobuz): http://www.ratb.ro/docpdf/ins_autobuz.pdf
- Conducere preventivă: http://www.ratb.ro/docpdf/ins_conducere.pdf
- Robert24
-
Posted:
-
Re: RATB - statistici, rapoarte, documente
Robert24
Rapoarte RATB 2012 vs. 2011
http://www.ratb.ro/docpdf/statistic_2012.pdf
Cateva spicuiri mai interesante:
Date sintetice
Parcul inventar de vehicule (nu confundati cu cel activ!)
Parcul activ de vehicule
Este straniu ca doar 902 autobuze sunt active!!! Ce s-a intamplat cu mai mult de 100 de Citaro?!?! (902 sunt cu tot cu Autodromo si acele DAF-uri care au mai circulat anul trecut)
Rapoarte RATB 2012 vs. 2011
http://www.ratb.ro/docpdf/statistic_2012.pdf
Cateva spicuiri mai interesante:
Date sintetice
01.PNG (161.54 KB; downloaded 16845 times)
Parcul inventar de vehicule (nu confundati cu cel activ!)
02.PNG (92.41 KB; downloaded 16834 times)
Parcul activ de vehicule
Este straniu ca doar 902 autobuze sunt active!!! Ce s-a intamplat cu mai mult de 100 de Citaro?!?! (902 sunt cu tot cu Autodromo si acele DAF-uri care au mai circulat anul trecut)
03.PNG (109.06 KB; downloaded 16820 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: RATB - statistici, rapoarte, documente
Robert24
(continuare)
Capacitatea de parcare / intretinere in cadrul depourilor si autobazelor
Numarul liniilor de transport
Parcul circulant mediu zilnic (din ce in ce mai trist....)
Parcul circulant mediu in zilele de lucru
(continuare)
Capacitatea de parcare / intretinere in cadrul depourilor si autobazelor
04.PNG (108.28 KB; downloaded 16822 times)
Numarul liniilor de transport
05.PNG (30.6 KB; downloaded 16813 times)
Parcul circulant mediu zilnic (din ce in ce mai trist....)
06.PNG (147.52 KB; downloaded 16823 times)
Parcul circulant mediu in zilele de lucru
07.PNG (107.71 KB; downloaded 16831 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: RATB - statistici, rapoarte, documente
Robert24
Parcursul mediu zilnic (nr.km) realizat de un vehicul
Timpul mediu de exploatare zilnic
Viteza medie de exploatare (mult mai trist decat se credea)
Capacitatea maxima de transport (inca calculeaza la 6,5 cal / mp)
Parcursul mediu zilnic (nr.km) realizat de un vehicul
08.PNG (31.72 KB; downloaded 16811 times)
Timpul mediu de exploatare zilnic
09.PNG (24.46 KB; downloaded 16815 times)
Viteza medie de exploatare (mult mai trist decat se credea)
10.PNG (23.64 KB; downloaded 16819 times)
Capacitatea maxima de transport (inca calculeaza la 6,5 cal / mp)
11.PNG (76.6 KB; downloaded 16824 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: RATB - statistici, rapoarte, documente
Robert24
Raportul de activitate pe 2013: http://www.ratb.ro/docpdf/Raport%20acti...etizat.pdf
Cateva spicuiri:
Raportul de activitate pe 2013: http://www.ratb.ro/docpdf/Raport%20acti...etizat.pdf
Cateva spicuiri:
a01.PNG (83.03 KB; downloaded 16553 times)
a02.PNG (253.78 KB; downloaded 16549 times)
a03.PNG (184.42 KB; downloaded 16561 times)
a04.PNG (166.18 KB; downloaded 16563 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: RATB - statistici, rapoarte, documente
Robert24
01.PNG (76.54 KB; downloaded 16548 times)
02.PNG (80.86 KB; downloaded 16551 times)
03.PNG (106.51 KB; downloaded 16550 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: RATB - statistici, rapoarte, documente
Robert24
04.PNG (74.04 KB; downloaded 16548 times)
05.PNG (106.58 KB; downloaded 16551 times)
06.PNG (107.22 KB; downloaded 16548 times)
07.PNG (109.02 KB; downloaded 16549 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: RATB - statistici, rapoarte, documente
Robert24
Spicuiri din raportul statistic 2013 vs. 2012
http://www.ratb.ro/docpdf/statistic_2013.pdf
Parc inventar
Parc activ
Parc circulant
Spicuiri din raportul statistic 2013 vs. 2012
http://www.ratb.ro/docpdf/statistic_2013.pdf
Parc inventar
21 parc inventar.PNG (134.13 KB; downloaded 16434 times)
Parc activ
22 parc activ.PNG (104.58 KB; downloaded 16419 times)
Parc circulant
24 parc circulant.PNG (145.14 KB; downloaded 16429 times)
25 parc circulant zi lucru.PNG (86.78 KB; downloaded 16421 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: RATB - statistici, rapoarte, documente
Robert24
26 pmz.PNG (32.3 KB; downloaded 16393 times)
27 dme vme.PNG (48.39 KB; downloaded 16428 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: RATB - statistici, rapoarte, documente
Gabi23
Analiza diagnostic a activității RATB și măsuri de creștere a performanței acesteia - Aveți la dispozitie în documentul următor o analiză pertinentă făcută în perioada 01.01.2009-30.06.2014:
https://metrouusor.com/documente/Raport-...2.2014.pdf
Analiza diagnostic a activității RATB și măsuri de creștere a performanței acesteia - Aveți la dispozitie în documentul următor o analiză pertinentă făcută în perioada 01.01.2009-30.06.2014:
https://metrouusor.com/documente/Raport-...2.2014.pdf
- Robert24
-
Posted:
-
Re: RATB - statistici, rapoarte, documente
Robert24
Raport privind administrarea RATB in 2017
Raport privind administrarea RATB in 2017
RAPORT CONSILIUL DE ADMINISTRATIE 2017.pdf
RAPORT CONSILIUL DE ADMINISTRATIE 2017.pdf (667.04 KB; downloaded 655 times)
- Florinds
-
Posted:
-
Re: RATB - statistici, rapoarte, documente
Florinds
S-a intors comunismul... S-a redus numarul stirilor negative, am crescut productivitatea... Montam AC pe 20 autobuze, cumparam de toate, dar suntem in galeata, raman oameni pe peron pentru ca nu pot urca in tramvai.
Am elaborat programe de circulatie, dar nu se respecta...
S-a intors comunismul... S-a redus numarul stirilor negative, am crescut productivitatea... Montam AC pe 20 autobuze, cumparam de toate, dar suntem in galeata, raman oameni pe peron pentru ca nu pot urca in tramvai.
Am elaborat programe de circulatie, dar nu se respecta...
- V2A
-
Posted:
-
Re: RATB / STB - statistici, rapoarte, documente
V2A
Raport privind investițiile și modernizările din 2017: http://www.ratb.ro/docpdf/Raport%20Inve ... 202017.pdf
Raport privind investițiile și modernizările din 2017: http://www.ratb.ro/docpdf/Raport%20Inve ... 202017.pdf
Raport Investitii si Modernizare 2017.pdf
Raport Investitii si Modernizare 2017.pdf (1.45 MB; downloaded 625 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination