Topic: Stiri, noutati, perspective
265 posts, 137891 views
📖 Pagination options
- AlexCta
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
AlexCta
Două linii noi de autobuz în Constanţa
Începând de vineri, Regia Autonomă de Transport în Comun va da în folosinţă două noi linii de autobuz, care vor circula până la Maritimo Center, cel mai mare mall din Dobrogea, ce este inaugurat la Constanţa.
Este vorba despre traseul 43 M, pe ruta Gară – Centru – Maritimo, şi 101M – Gară – Bulevardul Aurel Vlaicu – Maritimo Center. Reprezentanţii RATC spun că abonamentele emise pentru linia 43 sunt valabile şi pentru liniile 43C şi 43M, iar cele emise pentru linia 101C sunt valabile şi pe linia 101M.
Sursa:Adevarul de seara
Două linii noi de autobuz în Constanţa
Începând de vineri, Regia Autonomă de Transport în Comun va da în folosinţă două noi linii de autobuz, care vor circula până la Maritimo Center, cel mai mare mall din Dobrogea, ce este inaugurat la Constanţa.
Este vorba despre traseul 43 M, pe ruta Gară – Centru – Maritimo, şi 101M – Gară – Bulevardul Aurel Vlaicu – Maritimo Center. Reprezentanţii RATC spun că abonamentele emise pentru linia 43 sunt valabile şi pentru liniile 43C şi 43M, iar cele emise pentru linia 101C sunt valabile şi pe linia 101M.
Sursa:Adevarul de seara
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
Unde s-a desfiintat transportul electric, care corespunde in toata lumea civilizata, numai in Romania nu, situatia transportului public e dezastruoasa. Coincidenta? Vedeti sa nu.
Intrebare sadica: motorina de la RATC ajunge "din greseala" si pe la dubari? Just asking...
RATC, în pericol de a-şi închide porţile
Mijloacele de transport în comun ar putea deveni istorie, în municipiul Constanţa, dacă situaţia economică a RATC nu se îmbunătăţeşte.
„Principalul motiv pentru care am ajuns aici îl reprezintă refuzul conducerii Casei Judeţene de Pensii (CJP) Constanţa de a ne deconta costurile legitimaţiilor gratuite acordate de stat persoanelor strămutate şi deţinuţilor politic. În total, CJP trebuie să ne dea peste 70 de miliarde de lei vechi: 16 miliarde de lei vechi pentru 2010 şi 56 de miliarde pentru 2011”, a declarat directorul RATC, Dumitru Coiciu. După cum era de aşteptat, nedecontarea legitimaţiilor a provocat o gaură imensă în bugetul societăţii de transport public în comun.
Pentru a nu închide porţile, conducerea a fost nevoită să elimine tichetele de masă şi sporurile angajaţilor şi chiar să-i trimită în concediu fără plată. „Eu, personal, mi-am luat cinci zile de concediu fără plată. Toţi angajaţii îşi iau concedii fără plată, până la remedierea situaţiei economice a societăţii”, a spus Dumitru Coiciu. De asemenea, conducerea RATC a mai decis ca, începând cu 9 ianuarie, ultima cursă a mijloacelor de transport în comun să fie la ora 22.00, faţă de 23.00, cum era până acum. „Uite aşa, nu vom mai circula sâmbăta, nu vom mai circula duminica, până când ne vom închide de tot porţile. Asta se va întâmpla dacă CJP nu ne plăteşte banii pe care ni-i datorează”, a mai spus Coiciu. Problemele RATC au început din octombrie 2009, când CJP nu a mai plătit deconturile pentru legitimaţiile gratuite acordate persoanelor strămutate şi deţinuţilor politic. Reamintim că, începând cu octombrie 2009, RATC nu a mai primit niciun ban de la CJP pentru abonamentele eliberate. Conducerea societăţii constănţene a acţionat în judecată CJP, cerând atât plata datoriilor restante cât şi respectarea convenţiei referitoare la plata deconturilor pentru respectivele legitimaţii încheiate între cele două instituţii. În ianuarie 2010, Tribunalul Constanţa a dat câştig de cauză RATC şi a obligat CJP la plata datoriilor şi respectarea convenţiei. Din păcate, situaţia s-a complicat după ce, pe 31 decembrie 2010, convenţia încheiată între cele două instituţii a expirat, până în prezent nefiind încheiat un nou document între cele două instituţii. „Conducerea RATC a solicitat eliberarea de legitimaţii trimestriale, şi nu lunare, cum este prevăzut în convenţia cadru încheiată la nivelul Casei Naţionale de Pensii. De îndată ce vor fi de acord să semneze convenţia cadru, vom plăti sumele datorate. Noi nu putem încălca legea, iar dacă, potrivit legislaţiei, trebuie respectată convenţia cadru, atunci trebuie să respectăm convenţia cadru”, a declarat directorul CJP, Cristina Samoilă.
http://www.telegrafonline.ro/1325800800 ... rtile.html
Unde s-a desfiintat transportul electric, care corespunde in toata lumea civilizata, numai in Romania nu, situatia transportului public e dezastruoasa. Coincidenta? Vedeti sa nu.
Intrebare sadica: motorina de la RATC ajunge "din greseala" si pe la dubari? Just asking...
RATC, în pericol de a-şi închide porţile
Mijloacele de transport în comun ar putea deveni istorie, în municipiul Constanţa, dacă situaţia economică a RATC nu se îmbunătăţeşte.
„Principalul motiv pentru care am ajuns aici îl reprezintă refuzul conducerii Casei Judeţene de Pensii (CJP) Constanţa de a ne deconta costurile legitimaţiilor gratuite acordate de stat persoanelor strămutate şi deţinuţilor politic. În total, CJP trebuie să ne dea peste 70 de miliarde de lei vechi: 16 miliarde de lei vechi pentru 2010 şi 56 de miliarde pentru 2011”, a declarat directorul RATC, Dumitru Coiciu. După cum era de aşteptat, nedecontarea legitimaţiilor a provocat o gaură imensă în bugetul societăţii de transport public în comun.
Pentru a nu închide porţile, conducerea a fost nevoită să elimine tichetele de masă şi sporurile angajaţilor şi chiar să-i trimită în concediu fără plată. „Eu, personal, mi-am luat cinci zile de concediu fără plată. Toţi angajaţii îşi iau concedii fără plată, până la remedierea situaţiei economice a societăţii”, a spus Dumitru Coiciu. De asemenea, conducerea RATC a mai decis ca, începând cu 9 ianuarie, ultima cursă a mijloacelor de transport în comun să fie la ora 22.00, faţă de 23.00, cum era până acum. „Uite aşa, nu vom mai circula sâmbăta, nu vom mai circula duminica, până când ne vom închide de tot porţile. Asta se va întâmpla dacă CJP nu ne plăteşte banii pe care ni-i datorează”, a mai spus Coiciu. Problemele RATC au început din octombrie 2009, când CJP nu a mai plătit deconturile pentru legitimaţiile gratuite acordate persoanelor strămutate şi deţinuţilor politic. Reamintim că, începând cu octombrie 2009, RATC nu a mai primit niciun ban de la CJP pentru abonamentele eliberate. Conducerea societăţii constănţene a acţionat în judecată CJP, cerând atât plata datoriilor restante cât şi respectarea convenţiei referitoare la plata deconturilor pentru respectivele legitimaţii încheiate între cele două instituţii. În ianuarie 2010, Tribunalul Constanţa a dat câştig de cauză RATC şi a obligat CJP la plata datoriilor şi respectarea convenţiei. Din păcate, situaţia s-a complicat după ce, pe 31 decembrie 2010, convenţia încheiată între cele două instituţii a expirat, până în prezent nefiind încheiat un nou document între cele două instituţii. „Conducerea RATC a solicitat eliberarea de legitimaţii trimestriale, şi nu lunare, cum este prevăzut în convenţia cadru încheiată la nivelul Casei Naţionale de Pensii. De îndată ce vor fi de acord să semneze convenţia cadru, vom plăti sumele datorate. Noi nu putem încălca legea, iar dacă, potrivit legislaţiei, trebuie respectată convenţia cadru, atunci trebuie să respectăm convenţia cadru”, a declarat directorul CJP, Cristina Samoilă.
http://www.telegrafonline.ro/1325800800 ... rtile.html
- Axel
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Axel
10.03.2012.
Un sofer de maxi-taxi din linia 304--(linie privata in orasul Constanta) a fost prins baut la volan dupa ca acesta a provocat un accident.
Sursa: Realitatea TV.
10.03.2012.
Un sofer de maxi-taxi din linia 304--(linie privata in orasul Constanta) a fost prins baut la volan dupa ca acesta a provocat un accident.
Sursa: Realitatea TV.
- AlexCta
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
AlexCta
Noi abonamente RATC
Pentru a veni în sprijinul călătorilor constănţeni, cât şi al celor aflaţi în tranzit sau în vacanţă pe litoral, RATC Constanţa introduce, începând cu data de astăzi, două noi abonamente. Este vorba despre: “abonamentul 24 ore - toate liniile” - costă 5 lei, este de tipul la purtător (fără altă legitimaţie cu poză, carte de identitate etc) şi este valabil 24 de ore din momentul validării în autobuz şi despre abonamentul “7 zile - toate liniile” - costă 24 lei, este tot de tipul la purtător (fără altă legitimaţie cu poză, carte de identitate etc) şi este valabil timp de şapte zile de la data eliberării. Potrivit afirmaţiilor directorului general al RATC, Dumitru Coiciu, noile abonamente pot fi achiziţionate de la toate chioşcurile de abonamente ale RATC.
Sursa
Noi abonamente RATC
Pentru a veni în sprijinul călătorilor constănţeni, cât şi al celor aflaţi în tranzit sau în vacanţă pe litoral, RATC Constanţa introduce, începând cu data de astăzi, două noi abonamente. Este vorba despre: “abonamentul 24 ore - toate liniile” - costă 5 lei, este de tipul la purtător (fără altă legitimaţie cu poză, carte de identitate etc) şi este valabil 24 de ore din momentul validării în autobuz şi despre abonamentul “7 zile - toate liniile” - costă 24 lei, este tot de tipul la purtător (fără altă legitimaţie cu poză, carte de identitate etc) şi este valabil timp de şapte zile de la data eliberării. Potrivit afirmaţiilor directorului general al RATC, Dumitru Coiciu, noile abonamente pot fi achiziţionate de la toate chioşcurile de abonamente ale RATC.
Sursa
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Târziu rău... sunt curios cum şi dacă se va găsi, că ar rămâne controlorii fără posibilitatea de a palma biletele sau de a specula pe tema validatoarelor cu ştampila setată greşit.
Târziu rău... sunt curios cum şi dacă se va găsi, că ar rămâne controlorii fără posibilitatea de a palma biletele sau de a specula pe tema validatoarelor cu ştampila setată greşit.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
Consiliul Judeţean Constanţa finanţează construcţia de autobuze hibrid, pe baza unui proiect românesc
Consiliul Judeţean Constanţa investeşte într-un proiect pilot pentru construirea unui autobuz hibrid urban românesc.
Consiliul Judeţean Constanţa a aprobat în şedinţa de joi asocierea cu Regia Autonomă de Transport în Comun (RATC) Constanţa şi Universitatea Ovidius, în cadrul primului proiect pilot românesc pentru proiectarea şi realizarea prototipului de autobuz urban de călători acţionat cu un sistem hibrid de propulsie.
Prezent la şedinţa Consiliului Judeţean, directorul general al RATC, Dumitru Coiciu, a declarat că proiectul are la bază o serie de experimente pilot reuşite, ale cercetătorilor de la Facultatea de Inginerie Mecanică, Industrială şi Maritimă din Universitatea de Ovidius.
'Proiectul are în vedere construirea pe platforma unui autobuz urban ROCAR 112E, pe care noi îl avem în parcul rece, a primului sistem românesc de autobuz hibrid, dotat cu un motor termic de 2.000 de centimetri cubi utilizat drept diesel generator, modernizat pentru consumul uzual a 10 litri de combustibil diesel, în loc de 40 de litri cât utilizează în mod normal, şi care va produce energie electrică pentru încărcarea acumulatorilor li-ion, ce vor acţiona motorul electric de propulsie al autobuzului. Proiectul, în valoare de 50.000 de euro, va fi finanţat în cea mai mare parte de Consiliul Judeţean Constanţa şi cel mai probabil anul viitor va fi introdus ca prototip în reţeaua de transport local din municipiul Constanţa', a declarat Coiciu.
Autobuzul hibrid este conceput să funcţioneze pe acumulatori circa 18 ore, un astfel de mijloc de transport urban poluând aerul de patru ori mai puţin decât cele clasice cu motoare termice.
http://www.administratie.ro/articol.php?id=39487
Consiliul Judeţean Constanţa finanţează construcţia de autobuze hibrid, pe baza unui proiect românesc
Consiliul Judeţean Constanţa investeşte într-un proiect pilot pentru construirea unui autobuz hibrid urban românesc.
Consiliul Judeţean Constanţa a aprobat în şedinţa de joi asocierea cu Regia Autonomă de Transport în Comun (RATC) Constanţa şi Universitatea Ovidius, în cadrul primului proiect pilot românesc pentru proiectarea şi realizarea prototipului de autobuz urban de călători acţionat cu un sistem hibrid de propulsie.
Prezent la şedinţa Consiliului Judeţean, directorul general al RATC, Dumitru Coiciu, a declarat că proiectul are la bază o serie de experimente pilot reuşite, ale cercetătorilor de la Facultatea de Inginerie Mecanică, Industrială şi Maritimă din Universitatea de Ovidius.
'Proiectul are în vedere construirea pe platforma unui autobuz urban ROCAR 112E, pe care noi îl avem în parcul rece, a primului sistem românesc de autobuz hibrid, dotat cu un motor termic de 2.000 de centimetri cubi utilizat drept diesel generator, modernizat pentru consumul uzual a 10 litri de combustibil diesel, în loc de 40 de litri cât utilizează în mod normal, şi care va produce energie electrică pentru încărcarea acumulatorilor li-ion, ce vor acţiona motorul electric de propulsie al autobuzului. Proiectul, în valoare de 50.000 de euro, va fi finanţat în cea mai mare parte de Consiliul Judeţean Constanţa şi cel mai probabil anul viitor va fi introdus ca prototip în reţeaua de transport local din municipiul Constanţa', a declarat Coiciu.
Autobuzul hibrid este conceput să funcţioneze pe acumulatori circa 18 ore, un astfel de mijloc de transport urban poluând aerul de patru ori mai puţin decât cele clasice cu motoare termice.
http://www.administratie.ro/articol.php?id=39487
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
112E? Adică ungătorul?! Poate un 212E, că din Dac-urile 112UDM care stau de 3 ani pe pământ (!) nu ştiu dacă se mai poate face ceva.
112E? Adică ungătorul?! Poate un 212E, că din Dac-urile 112UDM care stau de 3 ani pe pământ (!) nu ştiu dacă se mai poate face ceva.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Transportul public din Constanţa, blocat în totalitate. Grevă generală a şoferilor de autobuze
Peste o sută de şoferi de autobuze din Constanţa au intrat în grevă generală. Oamenii spun că sunt nemulţumiţi de salarii.
Ibram Timur, sindicalist RATC, a declarat pentru Antena 3 că salariul unui şofer este de cel mult 1.200 de lei.
"Toţi oamenii sunt adunaţi în poartă, directorul este acolo. Acum negociază cu domnul director", a mai spus Ibram Timur.
Angajaţii RATC au intrat în grevă pentru că nu sunt mulţumiţi de salarii.
http://www.antena3.ro/romania/transport ... 15036.html
Transportul public din Constanţa, blocat în totalitate. Grevă generală a şoferilor de autobuze
Peste o sută de şoferi de autobuze din Constanţa au intrat în grevă generală. Oamenii spun că sunt nemulţumiţi de salarii.
Ibram Timur, sindicalist RATC, a declarat pentru Antena 3 că salariul unui şofer este de cel mult 1.200 de lei.
"Toţi oamenii sunt adunaţi în poartă, directorul este acolo. Acum negociază cu domnul director", a mai spus Ibram Timur.
Angajaţii RATC au intrat în grevă pentru că nu sunt mulţumiţi de salarii.
http://www.antena3.ro/romania/transport ... 15036.html
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Oamenii cam au dreptate, pe multe puncte. Unii se chinuie cu salarii 700 lei, care n-au fost indexate de prin 2006 încoace decât cu vreo 50 de lei în cel mai bun caz, în condițiile tăierii sporurilor și a altor beneficii care, vrem - nu vrem, sunt necesare pentru a se asigura un serviciu de bună calitate din partea șoferilor. Nu sunt de condamnat că își cer drepturile, problema e că personal nu cred că revendicările lor vor fi soluționate nici măcar în procent 10 - 20%. Asta pentru că RATC a fost așa de bine manageriată de prin 2000 încoace încât acum e pe marginea prăpastiei. Mă rog, asta a și fost ideea...
Prea mult nu mai e. Mult hulitele MAZ-uri vor fi o amintire dulce-amară pentru că, în curând, Constanța va fi la mâna dubarilor în ceea ce privește transportul public.
Oamenii cam au dreptate, pe multe puncte. Unii se chinuie cu salarii 700 lei, care n-au fost indexate de prin 2006 încoace decât cu vreo 50 de lei în cel mai bun caz, în condițiile tăierii sporurilor și a altor beneficii care, vrem - nu vrem, sunt necesare pentru a se asigura un serviciu de bună calitate din partea șoferilor. Nu sunt de condamnat că își cer drepturile, problema e că personal nu cred că revendicările lor vor fi soluționate nici măcar în procent 10 - 20%. Asta pentru că RATC a fost așa de bine manageriată de prin 2000 încoace încât acum e pe marginea prăpastiei. Mă rog, asta a și fost ideea...
Prea mult nu mai e. Mult hulitele MAZ-uri vor fi o amintire dulce-amară pentru că, în curând, Constanța va fi la mâna dubarilor în ceea ce privește transportul public.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Transportul public din Constanța este paralizat. Protest spontan la RATC, în prima zi de școală
http://www.realitatea.net/transportul-p...71155.html
Transportul public din Constanța este paralizat. Protest spontan la RATC, în prima zi de școală
http://www.realitatea.net/transportul-p...71155.html
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Ce spuneam cu ocazia primei greve se întâmplă deja...
http://www.cugetliber.ro/stiri-eveniment-microbuzele-private-au-preluat-traseele-ratc-190851
Hoffmeister wrote:
Prea mult nu mai e. Mult hulitele MAZ-uri vor fi o amintire dulce-amară pentru că, în curând, Constanța va fi la mâna dubarilor în ceea ce privește transportul public.
Ce spuneam cu ocazia primei greve se întâmplă deja...
http://www.cugetliber.ro/stiri-eveniment-microbuzele-private-au-preluat-traseele-ratc-190851
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Un fost angajat al RATC a furat un autobuz
Un fost angajat al RATC a furat un autobuz în această dimineaţă.
Profitând de lipsa şoferului, bărbatul a urcat în autobuzul parcat în zona Poarta 1 şi a plecat cu el.
Autobuzul era la capăt de linie, iar şoferul de drept coborâse pentru a completa foaia de parcurs.
Autobuzul furat a fost blocat în apropiere de mall-ul Maritimo.
Hoţul a fost prins de poliţişti şi dus la audieri.
http://www.antena3.ro/romania/un-fost-a...31222.html
Un fost angajat al RATC a furat un autobuz
Un fost angajat al RATC a furat un autobuz în această dimineaţă.
Profitând de lipsa şoferului, bărbatul a urcat în autobuzul parcat în zona Poarta 1 şi a plecat cu el.
Autobuzul era la capăt de linie, iar şoferul de drept coborâse pentru a completa foaia de parcurs.
Autobuzul furat a fost blocat în apropiere de mall-ul Maritimo.
Hoţul a fost prins de poliţişti şi dus la audieri.
http://www.antena3.ro/romania/un-fost-a...31222.html
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
georgica2704
Să tot circuli şi să te tot plimbi în condiţiile astea. Un oraş din România INTRODUCE INTERNET WIRELESS GRATUIT ÎN AUTOBUZE.
Este oficial. Conducerea Regiei Autonome de Transport Constanţa (RATC) a decis introducerea Internetului gratuit în toate autobuzele din acest an.
Măsura va intra în vigoare de la data de 25 martie. "Am făcut un barter cu o firmă care ne dă internetul, partea noastră este 400 de euro pe lună pentru toate cele 30 de autobuze. Proiectul este în derulare. Am finalizat linia 40, acum avem vreo 80 de autobuze", a declarat Ovidiu Tănase, directorul RATC Constanţa, citat de reporterntv.ro.
"Costul este de 50 de bani pe autobuz pe zi. În maşină este un rooter 3G, parola este la liber. În teorie suportă 250 de utilizatori, dar în autobuz, într-o oră de vârf nu sunt mai mult de 100 de călători", a declarat Cătălin Dumitru, inginer şef RATC, citat de aceeaşi sursă.
Odată cu această facilitate, nu se vor scumpi biletele de călătorie.
Sursa :http://www.libertatea.ro/detalii/articol/sa-tot-circuli-si-sa-te-tot-plimbi-in-conditiile-astea-un-oraa-din-romania-introduce-internet-wirelles-gratuit-in-autobuze-485083.html
Să tot circuli şi să te tot plimbi în condiţiile astea. Un oraş din România INTRODUCE INTERNET WIRELESS GRATUIT ÎN AUTOBUZE.
Este oficial. Conducerea Regiei Autonome de Transport Constanţa (RATC) a decis introducerea Internetului gratuit în toate autobuzele din acest an.
Măsura va intra în vigoare de la data de 25 martie. "Am făcut un barter cu o firmă care ne dă internetul, partea noastră este 400 de euro pe lună pentru toate cele 30 de autobuze. Proiectul este în derulare. Am finalizat linia 40, acum avem vreo 80 de autobuze", a declarat Ovidiu Tănase, directorul RATC Constanţa, citat de reporterntv.ro.
"Costul este de 50 de bani pe autobuz pe zi. În maşină este un rooter 3G, parola este la liber. În teorie suportă 250 de utilizatori, dar în autobuz, într-o oră de vârf nu sunt mai mult de 100 de călători", a declarat Cătălin Dumitru, inginer şef RATC, citat de aceeaşi sursă.
Odată cu această facilitate, nu se vor scumpi biletele de călătorie.
Sursa :http://www.libertatea.ro/detalii/articol/sa-tot-circuli-si-sa-te-tot-plimbi-in-conditiile-astea-un-oraa-din-romania-introduce-internet-wirelles-gratuit-in-autobuze-485083.html
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Transport public catre Mamaia
Incepand cu 27 iunie 2014 R.A.T.C. Constanta va introduce 5 trasee care deservesc si Statiunea Mamaia, astfel:
1. Traseul MAMAIA ESTIVAL deservit de 3 autobuze etajate.
Program de transport zilnic intre 10:00 - 20:00 cu plecare din 30 in 30 de minute din Gara, pana la Tabara Turist (Hotel Caraiman) din Mamaia.
Durata semicursei - 40 minute.
Biletele pentru autobuzele etajate se procura numai de la conducatorul auto la tafirul unic de 4 lei pe semicursa. (Biletele sunt cele cu calut de mare).
2. Traseul 100 MAMAIA deservit de 3 autobuze.
Program de transport 06:00 - 22:00 cu plecare din 24 in 24 de minute din Gara, pana la Tabara Turist (Hotel Caraiman) din Mamaia.
Durata semicursei - 35 minute.
3.Traseul 102 MAMAIA deservit de 4 autobuze.
Program de transport 06:00 - 22:00 cu plecari din 24 in 24 minute din Zona Industriala, pana la Tabara Turist (Hotel Caraiman) din Mamaia.
Durata semicursei - 45 minute.
Noutatile sezonului Estival 2014:
4. Traseul 5 - 40 MAMAIA deservit de 5 autobuze.
Program de transport 06:00 - 22:00 cu plecari din 24 in 24 minute de la Cap de Linie Sere (Str. Varful cu Dor) catre Km5, pana la fosta Tabara Nord (Butoaie).
Durata semicursei - 55 minute.
5. Traseul 2 - 43 MAMAIA deservit de 5 autobuze.
Program de transport 06:00 - 22:00 cu plecari din 24 in 24 minute de la Poarta 6 - Port pe traseul liniei 2 - 43 pana la Cap de Linie Ciresica de unde isi continua drumul pe Str. Dispensarului, B-dul Aurel Vlaicu, B-dul Lapusneanu, B-dul Mamaia, pana la fosta Tabara Nord (Butoaie).
Durata semicursei - 53 minute.
Avand in vedere ca in perioada orara 10:00 - 15:00 numarul de calatori este mai redus si frecventa autobuzelor va fi la un interval putin marit.
Tariful pentru calatoria Constanta - Mamaia sau retur este de 1,5 lei/calatoria (exceptand autobuzele etajate).
Biletele se gasesc la toti conducatorii autobuzelor de Mamaia.
http://www.ratc.ro
Transport public catre Mamaia
Incepand cu 27 iunie 2014 R.A.T.C. Constanta va introduce 5 trasee care deservesc si Statiunea Mamaia, astfel:
1. Traseul MAMAIA ESTIVAL deservit de 3 autobuze etajate.
Program de transport zilnic intre 10:00 - 20:00 cu plecare din 30 in 30 de minute din Gara, pana la Tabara Turist (Hotel Caraiman) din Mamaia.
Durata semicursei - 40 minute.
Biletele pentru autobuzele etajate se procura numai de la conducatorul auto la tafirul unic de 4 lei pe semicursa. (Biletele sunt cele cu calut de mare).
2. Traseul 100 MAMAIA deservit de 3 autobuze.
Program de transport 06:00 - 22:00 cu plecare din 24 in 24 de minute din Gara, pana la Tabara Turist (Hotel Caraiman) din Mamaia.
Durata semicursei - 35 minute.
3.Traseul 102 MAMAIA deservit de 4 autobuze.
Program de transport 06:00 - 22:00 cu plecari din 24 in 24 minute din Zona Industriala, pana la Tabara Turist (Hotel Caraiman) din Mamaia.
Durata semicursei - 45 minute.
Noutatile sezonului Estival 2014:
4. Traseul 5 - 40 MAMAIA deservit de 5 autobuze.
Program de transport 06:00 - 22:00 cu plecari din 24 in 24 minute de la Cap de Linie Sere (Str. Varful cu Dor) catre Km5, pana la fosta Tabara Nord (Butoaie).
Durata semicursei - 55 minute.
5. Traseul 2 - 43 MAMAIA deservit de 5 autobuze.
Program de transport 06:00 - 22:00 cu plecari din 24 in 24 minute de la Poarta 6 - Port pe traseul liniei 2 - 43 pana la Cap de Linie Ciresica de unde isi continua drumul pe Str. Dispensarului, B-dul Aurel Vlaicu, B-dul Lapusneanu, B-dul Mamaia, pana la fosta Tabara Nord (Butoaie).
Durata semicursei - 53 minute.
Avand in vedere ca in perioada orara 10:00 - 15:00 numarul de calatori este mai redus si frecventa autobuzelor va fi la un interval putin marit.
Tariful pentru calatoria Constanta - Mamaia sau retur este de 1,5 lei/calatoria (exceptand autobuzele etajate).
Biletele se gasesc la toti conducatorii autobuzelor de Mamaia.
http://www.ratc.ro
📖 Pagination options