Topic: Vagoane seria 26-26 (Veb Waggonbau Goerlitz)
6 posts, 7417 views- Gabi23
-
Posted:
-
Vagoane seria 26-26 (Veb Waggonbau Goerlitz)
Gabi23
Vagoanele etajate seria 26-26
Sunt vagoane de clasa a 2a, destinate trenurilor regionale si suburbane si au fost construite la începutul anilor '80 de către firma "Veb Waggonbau Goerlitz" din Republica Democrată Germană. Au fost importate peste 200 de vagoane. Începând cu anul 2007 a fost începută modernizarea acestora de către Remar Pascani, vagoanele modernizate fiind încadrate în seriile 26/36/84-16.
Lungimea peste tampoane: 26.800 mm
Ampatmentul: 19.500 mm
Masa vagonului gol: 44 tone
Masa maximă: 64 tone
Boghiul: Goerlitz VI K DO
Ecartamentul: 1.435 mm
Sarcina maximă pe osie: 16 tone
Tipul rotilor: cu bandaj
Diametrul cercului de rulare nou: 920 mm
Viteza maximă de circulatie: 120 km/h
Frâna automată: tip KE-P-A
Încălzirea: electrică (1500 V, 50 Hz c.a.) si cu abur
Număr de locuri: 48 (etaj inferior) + 32 (etaj superior) = 132
Vagoanele etajate seria 26-26
Sunt vagoane de clasa a 2a, destinate trenurilor regionale si suburbane si au fost construite la începutul anilor '80 de către firma "Veb Waggonbau Goerlitz" din Republica Democrată Germană. Au fost importate peste 200 de vagoane. Începând cu anul 2007 a fost începută modernizarea acestora de către Remar Pascani, vagoanele modernizate fiind încadrate în seriile 26/36/84-16.
Lungimea peste tampoane: 26.800 mm
Ampatmentul: 19.500 mm
Masa vagonului gol: 44 tone
Masa maximă: 64 tone
Boghiul: Goerlitz VI K DO
Ecartamentul: 1.435 mm
Sarcina maximă pe osie: 16 tone
Tipul rotilor: cu bandaj
Diametrul cercului de rulare nou: 920 mm
Viteza maximă de circulatie: 120 km/h
Frâna automată: tip KE-P-A
Încălzirea: electrică (1500 V, 50 Hz c.a.) si cu abur
Număr de locuri: 48 (etaj inferior) + 32 (etaj superior) = 132
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 26-26 (Veb Waggonbau Goerlitz)
Utilizator anonim
Cate vagoane de acest tip mai exista ? Mai sunt in circulatie ?
Cate vagoane de acest tip mai exista ? Mai sunt in circulatie ?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 26-26 (Veb Waggonbau Goerlitz)
Gabi23
In parcul rece al Reviziei Basarab erau zilele astea 3 vagoane etajate. Oare se mai continua proiectul de modernizare a lor la Remar Pascani?
In parcul rece al Reviziei Basarab erau zilele astea 3 vagoane etajate. Oare se mai continua proiectul de modernizare a lor la Remar Pascani?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 26-26 (Veb Waggonbau Goerlitz)
Gabi23
171 şi 208 în Revizia Bucureşti Basarab, în septembrie 2009.
171 şi 208 în Revizia Bucureşti Basarab, în septembrie 2009.
50 53 26-26 171-4 - Revizia Bucureşti Basarab - 07.09.2009.JPG (478.16 KB; downloaded 5659 times)
50 53 26-26 208-4 - Revizia Bucureşti Basarab - 03.09.2009.JPG (432.1 KB; downloaded 5714 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 26-26 (Veb Waggonbau Goerlitz)
Gabi23
26-26 208 a fost”extras” din parcul rece al Reviziei Basarab unde a fost conservat circa 8 ani:
26-26 208 a fost”extras” din parcul rece al Reviziei Basarab unde a fost conservat circa 8 ani:
50 53 26-26 208-4 - Revizia Bucuresti Basarab - 05.08.2018 (1).JPG (459.12 KB; downloaded 4739 times)
50 53 26-26 208-4 - Revizia Bucuresti Basarab - 05.08.2018 (2).JPG (414.49 KB; downloaded 4774 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Vagoane seria 26-26 (Veb Waggonbau Goerlitz)
Gabi23
Astăzi au plecat spre reconstructie la Pașcani ultimele rămase în Basarab. 064, 171 si 208 sunt transportate într-o compunere specială cu EA 392 + TE 006, 36-16 033 și 26-16 112. Pentru condiții de siguranță vor circula cu maxim 40 km/h până la Pașcani.
064 - a avut ultima revizie la Pașcani în anul 2008 și a circulat până în anul 2010:
171 - a avut ultima revizie la Pașcani în anul 2007 și a circulat până în anul 2009:
208 - a avut ultima revizie la Pașcani în anul 2007 și a circulat până în anul 2009:
Astăzi au plecat spre reconstructie la Pașcani ultimele rămase în Basarab. 064, 171 si 208 sunt transportate într-o compunere specială cu EA 392 + TE 006, 36-16 033 și 26-16 112. Pentru condiții de siguranță vor circula cu maxim 40 km/h până la Pașcani.
064 - a avut ultima revizie la Pașcani în anul 2008 și a circulat până în anul 2010:
50 53 26-26 064-1 - București Nord - 13.10.2018 (1).JPG (296.6 KB; downloaded 4493 times)
50 53 26-26 064-1 - București Nord - 13.10.2018 (2).JPG (279.61 KB; downloaded 4488 times)
50 53 26-26 064-1 - București Nord - 13.10.2018 (3).JPG (234.61 KB; downloaded 4490 times)
171 - a avut ultima revizie la Pașcani în anul 2007 și a circulat până în anul 2009:
50 53 26-26 171-4 - Bucuresti Nord - 13.10.2018 (1).JPG (266.3 KB; downloaded 4520 times)
50 53 26-26 171-4 - București Nord - 13.10.2018 (2).JPG (156.43 KB; downloaded 4508 times)
50 53 26-26 171-4 - București Nord - 13.10.2018 (3).JPG (194.78 KB; downloaded 4490 times)
50 53 26-26 171-4 - București Nord - 13.10.2018 (4).JPG (342.53 KB; downloaded 4510 times)
208 - a avut ultima revizie la Pașcani în anul 2007 și a circulat până în anul 2009:
50 53 26-26 208-4 - București Nord - 13.10.2018 (1).JPG (345.81 KB; downloaded 4496 times)
50 53 26-26 208-4 - București Nord - 13.10.2018 (2).JPG (226.16 KB; downloaded 4508 times)
50 53 26-26 208-4 - București Nord - 13.10.2018 (3).JPG (292.73 KB; downloaded 4514 times)