Topic: Discuții diverse despre transportul în comun
2192 posts, 599709 views
📖 Pagination options
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
georgica2704
Averea fostului director RATB Viorel Popescu, pusă sub sechestru în limita a circa 3,6 milioane de lei.
Averea fostului director RATB Viorel Popescu, urmărit penal de procurorii anticorupţie pentru abuz în serviciu, a fost pusă sub sechestru asigurator de către Direcţia Naţională Anticorupţie (DNA), în limita sumei de aproximativ 3,6 milioane de lei.
Potrivit DNA, a fost instituit sechestru asupra imobilelor care îi aparţin lui Viorel Popescu, în limita sumei de 3.657.576,49 de lei.
Astfel, anchetatorii au pus sechestru pe cinci terenuri din judeţul Ilfov, în suprafaţă totală de aproximativ 8.500 de metri pătraţi, două apartamente din Bucureşti, precum şi o casă cu etaj şi terenul aferent din Bucureşti, care sunt deţinute de fostul şef al RATB.
"Suma de 3.657.576,49 lei reprezintă prejudiciul material reţinut de procurori în respectiva cauză, care a fost adus patrimoniului RATB, măsura sechestrului fiind dispusă în vederea asigurării condiţiilor în vederea recuperării prejudiciului", precizează DNA.
Fostul director al RATB Viorel Popescu - reţinut, în 6 iunie, de procurorii anticorupţie, sub acuzaţia de abuz în serviciu cu un prejudiciu estimat la 820.000 de euro - a fost arestat, o zi mai târziu, printr-o decizie luată de Tribunalul Capitalei.
Hotărârea instanţei nu este definitivă şi poate fi contestată la Curtea de Apel Bucureşti.
Anchetatorii susţin că Viorel Popescu a împuternicit o firmă, care nu avea drept asistenţă juridică, să ofere regiei astfel de servicii, prejudiciul fiind estimat la 820.000 de euro.
Direcţia Naţională Anticorupţie (DNA) a precizat că Popescu este urmărit penal pentru abuz în serviciu, în scopul obţinerii, pentru sine ori pentru altul, de foloase necuvenite, cu consecinţe deosebit de grave.
Potrivit anchetatorilor, în perioada 10 noiembrie 2011 - 9 octombrie 2012, Viorel Popescu, în calitate de director general al Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB), "nu a îndeplinit unele acte ce intrau în atribuţiile sale de serviciu şi a efectuat în mod defectuos activităţi specifice funcţiei, cauzând un prejudiciu de aproximativ 820.000 euro, ce a reprezentat, totodată, foloase materiale necuvenite pentru o firmă privată".
Intreaga stire aici:http://www.mediafax.ro/social/averea-fostului-director-ratb-viorel-popescu-pusa-sub-sechestru-in-limita-a-circa-3-6-milioane-de-lei-12743960
Averea fostului director RATB Viorel Popescu, pusă sub sechestru în limita a circa 3,6 milioane de lei.
Averea fostului director RATB Viorel Popescu, urmărit penal de procurorii anticorupţie pentru abuz în serviciu, a fost pusă sub sechestru asigurator de către Direcţia Naţională Anticorupţie (DNA), în limita sumei de aproximativ 3,6 milioane de lei.
Potrivit DNA, a fost instituit sechestru asupra imobilelor care îi aparţin lui Viorel Popescu, în limita sumei de 3.657.576,49 de lei.
Astfel, anchetatorii au pus sechestru pe cinci terenuri din judeţul Ilfov, în suprafaţă totală de aproximativ 8.500 de metri pătraţi, două apartamente din Bucureşti, precum şi o casă cu etaj şi terenul aferent din Bucureşti, care sunt deţinute de fostul şef al RATB.
"Suma de 3.657.576,49 lei reprezintă prejudiciul material reţinut de procurori în respectiva cauză, care a fost adus patrimoniului RATB, măsura sechestrului fiind dispusă în vederea asigurării condiţiilor în vederea recuperării prejudiciului", precizează DNA.
Fostul director al RATB Viorel Popescu - reţinut, în 6 iunie, de procurorii anticorupţie, sub acuzaţia de abuz în serviciu cu un prejudiciu estimat la 820.000 de euro - a fost arestat, o zi mai târziu, printr-o decizie luată de Tribunalul Capitalei.
Hotărârea instanţei nu este definitivă şi poate fi contestată la Curtea de Apel Bucureşti.
Anchetatorii susţin că Viorel Popescu a împuternicit o firmă, care nu avea drept asistenţă juridică, să ofere regiei astfel de servicii, prejudiciul fiind estimat la 820.000 de euro.
Direcţia Naţională Anticorupţie (DNA) a precizat că Popescu este urmărit penal pentru abuz în serviciu, în scopul obţinerii, pentru sine ori pentru altul, de foloase necuvenite, cu consecinţe deosebit de grave.
Potrivit anchetatorilor, în perioada 10 noiembrie 2011 - 9 octombrie 2012, Viorel Popescu, în calitate de director general al Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB), "nu a îndeplinit unele acte ce intrau în atribuţiile sale de serviciu şi a efectuat în mod defectuos activităţi specifice funcţiei, cauzând un prejudiciu de aproximativ 820.000 euro, ce a reprezentat, totodată, foloase materiale necuvenite pentru o firmă privată".
Intreaga stire aici:http://www.mediafax.ro/social/averea-fostului-director-ratb-viorel-popescu-pusa-sub-sechestru-in-limita-a-circa-3-6-milioane-de-lei-12743960
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
rosetti61
Ajungi si fara metrou:
Troleibuzele 69 si 90. Direct si fara chinuri.
andrei11 wrote:
M-a prins ploaia pe langa parc, asa ca am avut timp sa gandesc.
1) Nu va mai agitati, vad ca a aparut un hobanat in parc. De aia s-au oprit lucrarile la metrou.
2) Pe importanta nr 2 dupa Erorilor.
Cui foloseste statia ca e importanta nr 2 ?
E o tampenie "intermodalul cu 41" acolo - in faza actuala, pentru că :
Daca sunt la Universitate si vreu sa ajung la Tricodava :
...
Ajungi si fara metrou:
Troleibuzele 69 si 90. Direct si fara chinuri.
- icee
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
icee
Siiigur ca da, direct si fara chinuri... In 69 lesini de caldura cu toate ferestrele deschise .
Siiigur ca da, direct si fara chinuri... In 69 lesini de caldura cu toate ferestrele deschise .
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
rosetti61
Alternativa la un metrou aglomerat si un 41 la fel de arhiplin - la orele de varf; diferenta la 41 este ca nu stai mult la stopuri insa nu mai ai loc sa urci. La ora 8 spre Crangasi e jale (si invers, dupa amiaza, spre Drumul Taberei). Sunt momente in care nu prinzi mare coada pe Cotroceni. Daca varianta ocolitoare (cu transbordari) este mai rapida decat cea directa sta la latitudinea fiecaruia.
Alternativa la un metrou aglomerat si un 41 la fel de arhiplin - la orele de varf; diferenta la 41 este ca nu stai mult la stopuri insa nu mai ai loc sa urci. La ora 8 spre Crangasi e jale (si invers, dupa amiaza, spre Drumul Taberei). Sunt momente in care nu prinzi mare coada pe Cotroceni. Daca varianta ocolitoare (cu transbordari) este mai rapida decat cea directa sta la latitudinea fiecaruia.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Barca se scufunda, echipajele se schimba...
Barca se scufunda, echipajele se schimba...
În cadrul şedinţei Consiliului de Administraţie al Regiei Autonome de Transport Bucureşti, din data de 12.06.2014, s-a luat act de demisia domnului Daniel Florentin Doman din funcţia de Director General al Regiei şi s-a aprobat încetarea contractului de mandat nr.11910/23.01.2014.
În cadrul aceleiaşi şedinţe, în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, este desemnat în funcţia de Director General al R.A.T.B. domnul Vincenţiu Daniel Antonescu.
- Dragos Tanase
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dragos Tanase
scuze, dar n-am stiut unde sa posteze asta!
Povestea femeii care s-a îndrăgostit de autobuze: „Am făcut macheta unui troleibuz din resturile pe care le-am găsit“
Citeste mai mult: http://adevarul.ro/news/bucuresti/poves...index.html
scuze, dar n-am stiut unde sa posteze asta!
Povestea femeii care s-a îndrăgostit de autobuze: „Am făcut macheta unui troleibuz din resturile pe care le-am găsit“
Citeste mai mult: http://adevarul.ro/news/bucuresti/poves...index.html
ratb.jpg (48.95 KB; downloaded 3099 times)
- earthchild
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
earthchild
Pe linia lui 41 ar trebui vagoane cu capacitate dubla fata de cele actuale. Statiile sunt lungi, ar avea loc fara modificari.
rosetti61 wrote:
Alternativa la un metrou aglomerat si un 41 la fel de arhiplin - la orele de varf; diferenta la 41 este ca nu stai mult la stopuri insa nu mai ai loc sa urci. La ora 8 spre Crangasi e jale (si invers, dupa amiaza, spre Drumul Taberei). Sunt momente in care nu prinzi mare coada pe Cotroceni. Daca varianta ocolitoare (cu transbordari) este mai rapida decat cea directa sta la latitudinea fiecaruia.
Pe linia lui 41 ar trebui vagoane cu capacitate dubla fata de cele actuale. Statiile sunt lungi, ar avea loc fara modificari.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
andrei11
Ar trebui sau sa cumpere sau sa se apuce de fabricat vagoanele respective... Pana una alta noua găselniţă URAC e vai de mama lui, are probleme si electrice, si mecanice, si de toate. Si oricum ar trebui sa iasa de pe banda de montaj minim 35 - 40 de tramvaie / an, ori ei nu sunt in stare sa faca nici macar 5 ( cinci ).
Ar trebui sau sa cumpere sau sa se apuce de fabricat vagoanele respective... Pana una alta noua găselniţă URAC e vai de mama lui, are probleme si electrice, si mecanice, si de toate. Si oricum ar trebui sa iasa de pe banda de montaj minim 35 - 40 de tramvaie / an, ori ei nu sunt in stare sa faca nici macar 5 ( cinci ).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
ByOnu
Andrei, esti rau fara motiv. Ei NU SUNT IN STARE sa scoata decat/nici 5 tramvaie pe an? Serios? Ia da-mi si mie cinci masini acum, treaba ta de unde scoti banii.
URAC poate face. Tot ce sper este sa dispara din productie aberatia actuala cu doua, scuze, trei module. Avem nevoie de vagoane lungi, de cel putin 5 module, pentru restul, avem Tatra solo. In schimb, din ce am inteles de la directorul URAC de acum cativa ani, nu stiu cati altii or mai fi venit dupa el, productia de BLF ar incetini putin RK la V3A. In fine, nu m-ar deranja nici ca Astra sa castige o licitatie si sa construiasca vagoanele in fabrica din URAC. Astfel, URAC-ul s-ar axa pe ce stie cel mai bine, RK.
Andrei, esti rau fara motiv. Ei NU SUNT IN STARE sa scoata decat/nici 5 tramvaie pe an? Serios? Ia da-mi si mie cinci masini acum, treaba ta de unde scoti banii.
URAC poate face. Tot ce sper este sa dispara din productie aberatia actuala cu doua, scuze, trei module. Avem nevoie de vagoane lungi, de cel putin 5 module, pentru restul, avem Tatra solo. In schimb, din ce am inteles de la directorul URAC de acum cativa ani, nu stiu cati altii or mai fi venit dupa el, productia de BLF ar incetini putin RK la V3A. In fine, nu m-ar deranja nici ca Astra sa castige o licitatie si sa construiasca vagoanele in fabrica din URAC. Astfel, URAC-ul s-ar axa pe ce stie cel mai bine, RK.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
andrei11
Raspunsul foarte departe de acest topic.
Hopa, prima constatare, in 18 Aprilie 2014 a revenit Dominatrix. Vezi ce bine e sa te plimbi prin alte zări câteodată ?
Raspunsul foarte departe de acest topic.
Hopa, prima constatare, in 18 Aprilie 2014 a revenit Dominatrix. Vezi ce bine e sa te plimbi prin alte zări câteodată ?
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
georgica2704
In timpul verii vor circula mai puţine vehicule RATB, ca urmare a micşorării cererii de transport.
Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) a reconfigurat parcul de vehicule, prin micşorarea numărului celor scoase pe traseu cu 13 până la 21 la sută, ca urmare a reducerii cererii de transport în perioada de vară, au declarat, joi, pentru MEDIAFAX, reprezentanţii instituţiei.
"Parcul circulant a fost redus procentual în funcţie de fluxurile de călători de pe fiecare traseu şi de caracteristicile fiecărei linii, cu procente care variază între 13 şi 21, însă sunt îndeplinite condiţiile pentru o circulaţie normală a vehiculelor regiei pe perioada vacanţelor şcolare şi a concediilor de odihnă", au declarat, joi, pentru MEDIAFAX, reprezentanţii regiei.
Potrivit sursei citate, zilnic, fiecare linie de transport este monitorizată din punct de vedere al cererii de transport, astfel încât pot exista modificări legate de numărul vehiculelor scoase pe traseu.
În acest sens, în urma determinărilor din traseu, efectuate în ultimele zile, a fost suplimentată capacitatea de transport a autovehiculelor liniilor 25 şi ...221.
http://www.mediafax.ro/social/in-timpul-verii-vor-circula-mai-putine-vehicule-ratb-ca-urmare-a-micsorarii-cererii-de-transport-12840888
In timpul verii vor circula mai puţine vehicule RATB, ca urmare a micşorării cererii de transport.
Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) a reconfigurat parcul de vehicule, prin micşorarea numărului celor scoase pe traseu cu 13 până la 21 la sută, ca urmare a reducerii cererii de transport în perioada de vară, au declarat, joi, pentru MEDIAFAX, reprezentanţii instituţiei.
"Parcul circulant a fost redus procentual în funcţie de fluxurile de călători de pe fiecare traseu şi de caracteristicile fiecărei linii, cu procente care variază între 13 şi 21, însă sunt îndeplinite condiţiile pentru o circulaţie normală a vehiculelor regiei pe perioada vacanţelor şcolare şi a concediilor de odihnă", au declarat, joi, pentru MEDIAFAX, reprezentanţii regiei.
Potrivit sursei citate, zilnic, fiecare linie de transport este monitorizată din punct de vedere al cererii de transport, astfel încât pot exista modificări legate de numărul vehiculelor scoase pe traseu.
În acest sens, în urma determinărilor din traseu, efectuate în ultimele zile, a fost suplimentată capacitatea de transport a autovehiculelor liniilor 25 şi ...221.
http://www.mediafax.ro/social/in-timpul-verii-vor-circula-mai-putine-vehicule-ratb-ca-urmare-a-micsorarii-cererii-de-transport-12840888
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
georgica2704
RATB a prelungit o linie de transport în comun pentru cel mai mare parc acvatic din România .
Regia Autonomă de Transport Bucureşti a prelungit traseul unei linii de transport în comun pentru cel mai mare parc acvatic din România, Divertiland. RATB a luat decizia prelungirii liniei după aproape doi ani de la deschiderea parcului acvatic, în contextul în care vizitatorii au la dispoziţie alte metode de transport mai eficiente.
Linia de autobuz 236, care înainte circula până la complexul comercial din cartierul Militari, a fost prelungită de RATB până la parcul de distracţii Divertiland. Regia a luat decizia prelungirii acestei linii după aproape doi ani de la deschiderea parcului acvatic, în contextul în care vizitatorii au la dispoziţie alte metode de transport mai eficiente. Astfel, anul trecut a fost inaugurată o gară care face legătura între Divertiland şi Gara de Nord sau Gara Basarab. În această gară ajung zilnic 17 trenuri ale CFR Călători, iar legătura între Gara de Nord sau Gara Basarab şi Divertiland este asigurată în minimum 14 minute şi maximum 26 de minute, conform orarului pus la dispoziţie de CFR Călători. De asemenea, la fiecare 30 de minute, un microbuz asigură gratuit transportul vizitatorilor, de la staţia de metrou Păcii până la parcul de distracţii. În plus, în contextul în care biletele nu sunt deloc la îndemâna oricui, ajungând şi până la 300 lei, pentru o familie formată din doi părinţi şi doi copii care au peste 1,2 metri înălţime, într-o zi de week-end, cei mai mulţi vizitatori ai parcului acvatic sunt oameni cu dare de mână, care, în majoritatea cazurilor deţin autoturisme personale şi îşi permit să se deplaseze cu acestea până la Divertiland.
Contactaţi de reporterii B365.ro, reprezentanţii Regiei au declarat că au luat decizia de a prelungi traseul acestei linii, în urma cererilor primite din partea călătorilor. Oficialii instituţiei nu au precizat însă câte cereri au primit din partea călătorilor, prin e-mail sau prin telefon, pentru introducerea unui mijloc de transport în comun până la acest parc de distracţii. De asemenea, reprezentanţii RATB nu au precizat nici câţi călători estimează că vor avea în plus prin prelungirea liniei 236.
- Intreaga stire aici:http://www.b365.ro/ratb-a-prelungit-o-linie-de-transport-in-comun-pentru-cel-mai-mare-parc-acvatic-din-romania_210203.html
RATB a prelungit o linie de transport în comun pentru cel mai mare parc acvatic din România .
Regia Autonomă de Transport Bucureşti a prelungit traseul unei linii de transport în comun pentru cel mai mare parc acvatic din România, Divertiland. RATB a luat decizia prelungirii liniei după aproape doi ani de la deschiderea parcului acvatic, în contextul în care vizitatorii au la dispoziţie alte metode de transport mai eficiente.
Linia de autobuz 236, care înainte circula până la complexul comercial din cartierul Militari, a fost prelungită de RATB până la parcul de distracţii Divertiland. Regia a luat decizia prelungirii acestei linii după aproape doi ani de la deschiderea parcului acvatic, în contextul în care vizitatorii au la dispoziţie alte metode de transport mai eficiente. Astfel, anul trecut a fost inaugurată o gară care face legătura între Divertiland şi Gara de Nord sau Gara Basarab. În această gară ajung zilnic 17 trenuri ale CFR Călători, iar legătura între Gara de Nord sau Gara Basarab şi Divertiland este asigurată în minimum 14 minute şi maximum 26 de minute, conform orarului pus la dispoziţie de CFR Călători. De asemenea, la fiecare 30 de minute, un microbuz asigură gratuit transportul vizitatorilor, de la staţia de metrou Păcii până la parcul de distracţii. În plus, în contextul în care biletele nu sunt deloc la îndemâna oricui, ajungând şi până la 300 lei, pentru o familie formată din doi părinţi şi doi copii care au peste 1,2 metri înălţime, într-o zi de week-end, cei mai mulţi vizitatori ai parcului acvatic sunt oameni cu dare de mână, care, în majoritatea cazurilor deţin autoturisme personale şi îşi permit să se deplaseze cu acestea până la Divertiland.
Contactaţi de reporterii B365.ro, reprezentanţii Regiei au declarat că au luat decizia de a prelungi traseul acestei linii, în urma cererilor primite din partea călătorilor. Oficialii instituţiei nu au precizat însă câte cereri au primit din partea călătorilor, prin e-mail sau prin telefon, pentru introducerea unui mijloc de transport în comun până la acest parc de distracţii. De asemenea, reprezentanţii RATB nu au precizat nici câţi călători estimează că vor avea în plus prin prelungirea liniei 236.
- Intreaga stire aici:http://www.b365.ro/ratb-a-prelungit-o-linie-de-transport-in-comun-pentru-cel-mai-mare-parc-acvatic-din-romania_210203.html
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Sava_6115-6315
Oricum nu au prelungit cu cine stie ce traseul iar autobuzele banuiesc ca sunt doua la numar. Interesant ar fi cati calatori are aceasta linie dincolo de centura! In afara de capete, e greu de crezut ca asteapta cineva la 236 aproape o ora..... sa mearga la West Park sau Divertiland.
Oricum nu au prelungit cu cine stie ce traseul iar autobuzele banuiesc ca sunt doua la numar. Interesant ar fi cati calatori are aceasta linie dincolo de centura! In afara de capete, e greu de crezut ca asteapta cineva la 236 aproape o ora..... sa mearga la West Park sau Divertiland.
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Sava_6115-6315
Avand in vedere programul estival de circulatie al Ratb, pe Giulesti, dimineata in jurul orei 7:30, pe sensul spre 16 Februarie se intampla sa treaca un tramvai si la 20 min. Deja e bataie de joc! Nu am crezut asta(colegii de munca s-au plans) pana nu am patit-o si eu! Tot la aceeasi ora matinala am asteptat 20 minute la maternitatea Giulesti, sens spre capat ca sa apara un 11!!!
Avand in vedere programul estival de circulatie al Ratb, pe Giulesti, dimineata in jurul orei 7:30, pe sensul spre 16 Februarie se intampla sa treaca un tramvai si la 20 min. Deja e bataie de joc! Nu am crezut asta(colegii de munca s-au plans) pana nu am patit-o si eu! Tot la aceeasi ora matinala am asteptat 20 minute la maternitatea Giulesti, sens spre capat ca sa apara un 11!!!
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination