Topic: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
1249 posts, 514679 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Robert24
S-ar putea ca maine-poimaine sa fie mazgalita. Cretinii i-au pus deja gand rau... Si cum paza e de forma...
S-ar putea ca maine-poimaine sa fie mazgalita. Cretinii i-au pus deja gand rau... Si cum paza e de forma...
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Utilizator anonim 2
De unde stii ca i-au pus gind rau? Banuiesc, au dat-o "in consemn" pe forumurile lor. Daca il prind pe unul ca se atinge de ea il macelaresc.
De unde stii ca i-au pus gind rau? Banuiesc, au dat-o "in consemn" pe forumurile lor. Daca il prind pe unul ca se atinge de ea il macelaresc.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Robert24
Erau suficient de multi dubiosi care ii dadeau tarcoale si o "analizau"...
Oricum, prevad ca isi pun in aplicare planurile pana in weekend...
Erau suficient de multi dubiosi care ii dadeau tarcoale si o "analizau"...
Oricum, prevad ca isi pun in aplicare planurile pana in weekend...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
ByOnu
Care paza? Atat locomotiva cat si rama sunt nepazite. Avand in vedere ca rama nu este pornita, usile sunt deschise si se suie cine vrea in ea. Ieri a venit un grup de derbedei si s-a suit in ea, au deschis usile intermediare si cabina cu cheia patrata si vorbeau la microfon, asta pana cand au venit organizatorii si i-au trimis la plimbare. Unul dintre ei isi arata chiar talenturile de circar tinandu-se cu mainile de barele de sus si stand cu picioarele pe tavan.
Care paza? Atat locomotiva cat si rama sunt nepazite. Avand in vedere ca rama nu este pornita, usile sunt deschise si se suie cine vrea in ea. Ieri a venit un grup de derbedei si s-a suit in ea, au deschis usile intermediare si cabina cu cheia patrata si vorbeau la microfon, asta pana cand au venit organizatorii si i-au trimis la plimbare. Unul dintre ei isi arata chiar talenturile de circar tinandu-se cu mainile de barele de sus si stand cu picioarele pe tavan.
- Ilie Alexandru
-
Posted:
-
- Orgonon
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Orgonon
Wow. Ma gandesc, raportat la bugetul total al Metrorex, cat ar fi costat o revopsire exterioara a tuturor ramelor IVA aflate in circulatie si o paza corespunzatoare a acestora in depouri. Probabil nesemnificativ. Da, stiu ca trenurile sunt vechi, uzate moral si fizic, trebuie inlocuite etc. OK. Dar asta nu scuza faptul ca de mai bine de zece ani, ele sunt mentinute in circulatie in aceasta forma ultra-jegoasa, de ghetou, de iti e scarba sa te sui in ele. Rama aceea proaspat vopsita arata impecabil! Lipsa de respect a companiei fata de calatori (in imensa lor majoritate platitori, spre deosebire de RATB) este incredibila.
Wow. Ma gandesc, raportat la bugetul total al Metrorex, cat ar fi costat o revopsire exterioara a tuturor ramelor IVA aflate in circulatie si o paza corespunzatoare a acestora in depouri. Probabil nesemnificativ. Da, stiu ca trenurile sunt vechi, uzate moral si fizic, trebuie inlocuite etc. OK. Dar asta nu scuza faptul ca de mai bine de zece ani, ele sunt mentinute in circulatie in aceasta forma ultra-jegoasa, de ghetou, de iti e scarba sa te sui in ele. Rama aceea proaspat vopsita arata impecabil! Lipsa de respect a companiei fata de calatori (in imensa lor majoritate platitori, spre deosebire de RATB) este incredibila.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Utilizator anonim
Azi s-a simtit bine transferul de BMuri spre M1/3. Am vazut doar o IVA intre Gorjului si Nicolae Grigorescu spre seara, in rest numai BM.
Azi s-a simtit bine transferul de BMuri spre M1/3. Am vazut doar o IVA intre Gorjului si Nicolae Grigorescu spre seara, in rest numai BM.
- florin
-
Posted:
-
- Robert24
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Utilizator anonim
Vor ciupi si mai mult din intervale ca sa scape de IVA cat mai repede, apoi vor mai si suplimenta. Oricum intervalele vor fi bune pe M3, M1 ramane pe loc secund. Si in prezent se merge mai bine pe M3.
Vor ciupi si mai mult din intervale ca sa scape de IVA cat mai repede, apoi vor mai si suplimenta. Oricum intervalele vor fi bune pe M3, M1 ramane pe loc secund. Si in prezent se merge mai bine pe M3.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
shoppy
IVA se mentin in starea asta pentru ca mereu cand se prevede ca un anumit tip de vehicule o sa fie retras din circulatie, atunci astea se lasa intentionat sa se degradeze ca sa se inoculeze ideea ca ce proastea sunt si ce destepti sunt aia de le schimba, si astfel sa ii controleze mai putin la ce preturi si cu ce spagi se achizitioneaza noile vehicule.
Bine, daca e clar ca niste vehicule se retrag peste 6-12 luni atunci da, nu le mai intretii ca la carte de faci ITP la vehicul si il tai peste 2 saptamani, da la noi chestia asta se intinde pe ani de zile, vezi IVA, DAF, RDS, ROMAN, EP...
IVA se mentin in starea asta pentru ca mereu cand se prevede ca un anumit tip de vehicule o sa fie retras din circulatie, atunci astea se lasa intentionat sa se degradeze ca sa se inoculeze ideea ca ce proastea sunt si ce destepti sunt aia de le schimba, si astfel sa ii controleze mai putin la ce preturi si cu ce spagi se achizitioneaza noile vehicule.
Bine, daca e clar ca niste vehicule se retrag peste 6-12 luni atunci da, nu le mai intretii ca la carte de faci ITP la vehicul si il tai peste 2 saptamani, da la noi chestia asta se intinde pe ani de zile, vezi IVA, DAF, RDS, ROMAN, EP...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
ByOnu
Hmmm... sa inteleg ca au planuri mai nou si cu V3A si Citaro? *Aluzie la intretinerea lor.
shoppy wrote:
...vezi IVA, DAF, RDS, ROMAN, EP...
Hmmm... sa inteleg ca au planuri mai nou si cu V3A si Citaro? *Aluzie la intretinerea lor.
- LArSON
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
LArSON
Tot OT... Unele CITARO au deja 8 ani, in foarte scurt timp se poate pune problema inlocuirii...
Tot OT... Unele CITARO au deja 8 ani, in foarte scurt timp se poate pune problema inlocuirii...
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
📖 Pagination options