Topic: Interstatia Tudor Vladimirescu (DT34) - Parc Drumul Taberei
393 posts, 145094 views
📖 Pagination options
- George
-
Posted:
-
Re: Interstatia DT34-Parc
George
Bun.
Haideti sa ne hotaram odata:
S-a facut o deviere ca pisatul boului, se circula mult mai prost, nu se face nimic. Dupa lupte seculare s-a pus un strat de hidroizolatie pe substatia aia celebra, chestiune care trebuia sa se intample de vara trecuta.
Am inteles, initial, de la MA ca se va trece cu TBM-urile si abia apoi se face statia. De-aia nu se face nimic si sa nu mai intrebam.
OK, desi in aceasta ipoteza chiar nu inteleg de ce s-ar fi facut pseudodevierea de acum cateva sapamani, doar ca sa chinuie lumea si sa se arate ca se poate si mai rau.
Acum zice subway guru ca se pare ca s-a abandonat schimbarea schimbarii si se face, mai intai, statia Parc.
ATUNCI DE CE (...) NU SE LUCREAZA NON STOP SI CONTINUA BATAIA DE JOC?!
E CEA MAI ABERANT (NE-)LUCRATA STATIE, ACOLO UNDE TREBUIA SA SE LUCREZE CEL MAI RAPID, PENTRU CA ESTE SINGURUL LOC UNDE TRAFICUL ESTE GRAV AFECTAT. CE NU E DE INTELES IN CHESTIA ASTA?!
Bun.
Haideti sa ne hotaram odata:
S-a facut o deviere ca pisatul boului, se circula mult mai prost, nu se face nimic. Dupa lupte seculare s-a pus un strat de hidroizolatie pe substatia aia celebra, chestiune care trebuia sa se intample de vara trecuta.
Am inteles, initial, de la MA ca se va trece cu TBM-urile si abia apoi se face statia. De-aia nu se face nimic si sa nu mai intrebam.
OK, desi in aceasta ipoteza chiar nu inteleg de ce s-ar fi facut pseudodevierea de acum cateva sapamani, doar ca sa chinuie lumea si sa se arate ca se poate si mai rau.
Acum zice subway guru ca se pare ca s-a abandonat schimbarea schimbarii si se face, mai intai, statia Parc.
ATUNCI DE CE (...) NU SE LUCREAZA NON STOP SI CONTINUA BATAIA DE JOC?!
E CEA MAI ABERANT (NE-)LUCRATA STATIE, ACOLO UNDE TREBUIA SA SE LUCREZE CEL MAI RAPID, PENTRU CA ESTE SINGURUL LOC UNDE TRAFICUL ESTE GRAV AFECTAT. CE NU E DE INTELES IN CHESTIA ASTA?!
- florin
-
Posted:
-
Re: Interstatia DT34-Parc
florin
Singura concluzie e că pe toți (Metrorex, constructor și consultant) îi doare în pix de toți locuitorii din Dr. Taberei și nu numai. Lucru vizibil de altfel și la Râul Doamnei, în mizeria din cartier și în lălăiala generală în care se execută lucrarea. Chiar, ce se mai aude de a doua echipă pentru TBM-uri?
Singura concluzie e că pe toți (Metrorex, constructor și consultant) îi doare în pix de toți locuitorii din Dr. Taberei și nu numai. Lucru vizibil de altfel și la Râul Doamnei, în mizeria din cartier și în lălăiala generală în care se execută lucrarea. Chiar, ce se mai aude de a doua echipă pentru TBM-uri?
- George
-
Posted:
-
Re: Interstatia DT34-Parc
George
Da, la Raul Doamnei e o bataie de joc, la Valea Argesului la fel, se freaca manganul, la Parc nu mai zic!
Iar povestea cu accesele este insuficient explicata, eu stiam ca e inclusa in contract si ca se vor face devieri peste golurile unde sunt statiile pentru a se putea face accesele, nu vad ce impediment ar fi faptul ca inca se sapa.
Sa ramanem totusi la Parc...
Da, la Raul Doamnei e o bataie de joc, la Valea Argesului la fel, se freaca manganul, la Parc nu mai zic!
Iar povestea cu accesele este insuficient explicata, eu stiam ca e inclusa in contract si ca se vor face devieri peste golurile unde sunt statiile pentru a se putea face accesele, nu vad ce impediment ar fi faptul ca inca se sapa.
Sa ramanem totusi la Parc...
- sab
-
Posted:
-
Re: Interstatia DT34-Parc
sab
11 milioane...de euro ?
Nu sunt legende, este...adevarul gol-golut. Ca si interstatia Universitate-Romana...Dar... alte vremuri, alti oameni, alte mentalitati...
subway guru wrote:
Un tunel construit degeaba la Parc e minim 11-12 meleoane,
11 milioane...de euro ?
aztec wrote:
Teoretic vorbind, nu este imposibil, doar exista legende cu pasajul Unirii sau bulevardul Dacia...
Nu sunt legende, este...adevarul gol-golut. Ca si interstatia Universitate-Romana...Dar... alte vremuri, alti oameni, alte mentalitati...
- ByOnu
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
- laur_visan
-
Posted:
-
Re: Interstatia DT34-Parc
laur_visan
Discutiile sunt tardive acum,cine si cum plateste.Varvara este deja plecata spre Romancierilor.Astazi la Academie banda transportoare scotea pamant la greu si concomitent erau coborati boltari in subteran.Unul din punctele care ardeau s-au aflat deja,tbm-urile trec de Parc,probabil in 2 luni Varvara va ajunge la Romancierilor.Acum mai ramane o intrebare:ce facem cu tbm-urile cand probabil in noiembrie vor ajunge la Raul Doamnei?Dc nu s-au oprit la DT34 ce vor face cand vor ajunge la Valea Argesului?
Discutiile sunt tardive acum,cine si cum plateste.Varvara este deja plecata spre Romancierilor.Astazi la Academie banda transportoare scotea pamant la greu si concomitent erau coborati boltari in subteran.Unul din punctele care ardeau s-au aflat deja,tbm-urile trec de Parc,probabil in 2 luni Varvara va ajunge la Romancierilor.Acum mai ramane o intrebare:ce facem cu tbm-urile cand probabil in noiembrie vor ajunge la Raul Doamnei?Dc nu s-au oprit la DT34 ce vor face cand vor ajunge la Valea Argesului?
- subway guru
-
Posted:
-
- laur_visan
-
Posted:
-
Re: Interstatia DT34-Parc
laur_visan
Nu este nici o problema cu statia Brancusi,doar spuneam ca acum s-a gasit solutia de compromis pt Parc,nu cred ca se va gasii o solutie pt Raul Doamnei si tbm-urile ar urma sa stea acolo pana ce macar PSS-ul de la Raul Doamnei va fi gata.Acolo tocmai acea zona nu a fost atacata in vederea lucrarii la PM.Zona PSS si zona macazelor inainte de statie.
Nu este nici o problema cu statia Brancusi,doar spuneam ca acum s-a gasit solutia de compromis pt Parc,nu cred ca se va gasii o solutie pt Raul Doamnei si tbm-urile ar urma sa stea acolo pana ce macar PSS-ul de la Raul Doamnei va fi gata.Acolo tocmai acea zona nu a fost atacata in vederea lucrarii la PM.Zona PSS si zona macazelor inainte de statie.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Interstatia DT34-Parc
andrei11
PSS - ul va face parte din zona macazelor. Iti trebuie o "gaura" de maxim 15 / 22 metri.( Adica e mai lata decat lunga ). Guru stie mai bine dimensiunea "gaurii".
PSS - ul va face parte din zona macazelor. Iti trebuie o "gaura" de maxim 15 / 22 metri.( Adica e mai lata decat lunga ). Guru stie mai bine dimensiunea "gaurii".
- George
-
Posted:
-
Re: Interstatia DT34-Parc
George
Sa inteleg ca totusi TBM-urile merg direct la Romancierilor?
Azi la Parc 4 muncitori isi faceau de lucru la hidroizolarea substatiei, cam neconvingator. Alt muncitor era tolanit intr-o macara situata pe partea dinspre parc, unde se circula anterior.
Sa inteleg ca totusi TBM-urile merg direct la Romancierilor?
Azi la Parc 4 muncitori isi faceau de lucru la hidroizolarea substatiei, cam neconvingator. Alt muncitor era tolanit intr-o macara situata pe partea dinspre parc, unde se circula anterior.
- alex297
-
Posted:
-
Re: Interstatia DT34-Parc
alex297
Salutare tuturor 'forumistilor' si multumiri celor care isi consuma o parte din timpul lor liber tinandu-ne la curent cu avansul lucrarilor!
Nu stiu daca a spus inca guru daca e 100% sigur sau nu daca se va opri varvara la parc, am cautat si nu am gasit confirmarea. Avand in vedere costul tunelului care ar trebui montat si apoi scos as avea si eu o intrebare pentru subway guru(cred ca e in masura sa confirme daca se poate aplica dpdv tehnic): nu se poate face incinta, iar apoi sa se excaveze treptat si in loc de plansee, sub cota acestora sa se monteze sprijiniri(care ar simula practic impingerea pamantului) urmand ca dupa trecerea tbm-urilor sa se toarne planseele si sa se scoata aceste spijiniri? Daca ar fi viabila solutia asta, timp ar cam fi(sa zicem poate ar fi nevoie sa mai astepte cateva zile, o saptamana la intrarea in statie- asta desigur daca e groutat pamantul de la intrarea in statie si nu prezinta nici un risc) si banuiesc ca nu se apropie nici macar de sfertul celor 11 milioane vehiculate pentru tunel.
Salutare tuturor 'forumistilor' si multumiri celor care isi consuma o parte din timpul lor liber tinandu-ne la curent cu avansul lucrarilor!
Nu stiu daca a spus inca guru daca e 100% sigur sau nu daca se va opri varvara la parc, am cautat si nu am gasit confirmarea. Avand in vedere costul tunelului care ar trebui montat si apoi scos as avea si eu o intrebare pentru subway guru(cred ca e in masura sa confirme daca se poate aplica dpdv tehnic): nu se poate face incinta, iar apoi sa se excaveze treptat si in loc de plansee, sub cota acestora sa se monteze sprijiniri(care ar simula practic impingerea pamantului) urmand ca dupa trecerea tbm-urilor sa se toarne planseele si sa se scoata aceste spijiniri? Daca ar fi viabila solutia asta, timp ar cam fi(sa zicem poate ar fi nevoie sa mai astepte cateva zile, o saptamana la intrarea in statie- asta desigur daca e groutat pamantul de la intrarea in statie si nu prezinta nici un risc) si banuiesc ca nu se apropie nici macar de sfertul celor 11 milioane vehiculate pentru tunel.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Interstatia DT34-Parc
133 313
Lumea se intreaba daca mai opreste TBM la parc... ? In pamant, da, se opreste mai pune un inel, mai pleaca...
Cat despre meleoane... las' ca se face cate un singur acces la fiecare statie si le-am decontat.
Lumea se intreaba daca mai opreste TBM la parc... ? In pamant, da, se opreste mai pune un inel, mai pleaca...
Cat despre meleoane... las' ca se face cate un singur acces la fiecare statie si le-am decontat.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Interstatia DT34-Parc
subway guru
DPDV tehnic e posibila si trecerea fara oprire si stationarea TBM-urilor...doar ca ambele costa serios si nu stiu cine e dispus sa suporte aceste costuri...costuri ce nu au fost prevazute in devizul general al investitiei...
bine, la o adica, in final...patria (turcul) plateste...
DPDV tehnic e posibila si trecerea fara oprire si stationarea TBM-urilor...doar ca ambele costa serios si nu stiu cine e dispus sa suporte aceste costuri...costuri ce nu au fost prevazute in devizul general al investitiei...
bine, la o adica, in final...patria (turcul) plateste...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination