Topic: Reconstrucție Calea Victoriei (2013-2015)
563 posts, 3130488 views
📖 Pagination options
- Serban
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
Serban
Sa vedem cand monteaza bordurile, poate ne dam seama. Mai e o chestie de genul asta si in capatul dinspre Victoriei...e o alveola pt taxiuri, dupa vine o adancitura d-asta mica si dupa vin parcarile. O sa fac o poza.
Sa vedem cand monteaza bordurile, poate ne dam seama. Mai e o chestie de genul asta si in capatul dinspre Victoriei...e o alveola pt taxiuri, dupa vine o adancitura d-asta mica si dupa vin parcarile. O sa fac o poza.
- florin
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
florin
Alveola de la Victoriei nu cred că e pentru taxi, așa am crezut și eu inițial. Dar după cum e desenată/amenajată pare mai degrabă e un spațiu de stocare în prelungirea pistei care vine din piață - bicicliștii vor aștepta aici pentru a putea traversa spre pista de pe Calea Victoriei. E o idee bună care nu apare în planurile inițiale.
Alveola de la Victoriei nu cred că e pentru taxi, așa am crezut și eu inițial. Dar după cum e desenată/amenajată pare mai degrabă e un spațiu de stocare în prelungirea pistei care vine din piață - bicicliștii vor aștepta aici pentru a putea traversa spre pista de pe Calea Victoriei. E o idee bună care nu apare în planurile inițiale.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
Serban
Nu la aia ma refer, aia e clar pentru biciclisti. Ma refer dupa, unde e o alveola de taxi, dupa e statia de autobuz si dupa parcarile in spic.
Nu la aia ma refer, aia e clar pentru biciclisti. Ma refer dupa, unde e o alveola de taxi, dupa e statia de autobuz si dupa parcarile in spic.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
ByOnu
Cum sa fie pentru biciclisti? Pista este pozitionata pe partea stanga in sensul de mers.
Cum sa fie pentru biciclisti? Pista este pozitionata pe partea stanga in sensul de mers.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
Serban
Da, dar in capatul dinspre victoriei traverseaza si ajunge la trecerea de pietoni care duce spre Kiseleff.
Da, dar in capatul dinspre victoriei traverseaza si ajunge la trecerea de pietoni care duce spre Kiseleff.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
Nightwolf
Pai si ce legatura are bucla de la Amzei cu Piata Victoriei?? Ca e la 1,2 km distanta... anyhow nu va mai chinuiti ca a disparut ieri, totul e coliniar ...
Pai si ce legatura are bucla de la Amzei cu Piata Victoriei?? Ca e la 1,2 km distanta... anyhow nu va mai chinuiti ca a disparut ieri, totul e coliniar ...
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
ADY881
Ieri seara (cred) pe Calea Victoriei s-a intamplat un accident rutier in care au fost implicate 2 motoare, din fericire nu au murit donatorii de organe. Un reportaj de pe Obositor:
Precum se mentioneaza, motociclistul venea de pe CV, vazand ca nu sunt alte masini, a hotarat sa cirucle pe o roata, pana la momentul in care in el nu a intrat altul de pe "o strada secundara" adica poate fi sau Stirbiei Voda sau Episcopiei. S-au lovit, iar unul dintre ei a ajuns pana in gardul ce separa monumentul lui Carol I de carosabil, deci unul dintre donatori, sters pe jos ~ 110m.
Ce ar trebui sa invete Oprescu si Dedu din aceasta intamplare?
Ca sa descurajezi speedengul in centru si sa ii respingi pe tovarasii cu motoarele si masinile rapide, sa mai circule prin centru si pe victoriei (o strada pietonala cica), sa pui asflat pe peartea carosabila NU este in regula. Nu mai zic de benzile speciale pentru dreapta, care CRAPA din spatiul pietonal, in asa fel incat proiectul ce declara ca va mari spatiul pietonal, in acele zone de fapt INGUSTA tortuarul - nu e noaptea mintii? Respectiv si acele benzi ajuta soferii grabiti sa ajunga la 100km/h.
Cum ar trebui refacuta Victoriei ca sa nu mai circule pe acolo sceleartii pe masini si motoare?
Simplu, in loc de asfalt pavezi carosabilul cu piatra cubica, iar trecerile de pietoni le faci la nivelul trotuarului (adica le ridici fata de carosabil). In asemenea simplu mod, nu va mi fi nici roata de scelerat pe Victoriei, dar si soferii de rand care iubesc sa traverseze centrul cu masina, ar fi descurajati sa foloseasca Victoriei.
Ieri seara (cred) pe Calea Victoriei s-a intamplat un accident rutier in care au fost implicate 2 motoare, din fericire nu au murit donatorii de organe. Un reportaj de pe Obositor:
observator wrote:
Accident rutier violent pe Calea Victoriei, din Capitală
Doi motociclişti s-au lovit în plin, după ce unul dintre ei ar fi încercat să se ridice pe o roată
Tânărul nu îşi mai poate mişca decât mâinile. E posibil să aibă coloana fracturată şi trebuie ridicat cu atenţie. Câţiva motociclişti au oprit la locul accidentului şi încearcă să le dea medicilor o mână de ajutor.
De lângă motocicleta distrusă, medicii îl duc pe rănit la ambulanţă. Încă e conştient, dar acuză dureri grave. Un alt echipaj se pregăteşte să pornească la spital cu celălalt motociclist implicat în accident.
Câţiva trecători, printre care şi turişti, au văzut cum cele două motociclete se apropie una de celalaltă. Pentru că şoseaua era liberă, unul dintre tineri ar fi încercat să meargă pe o roată şi a pierdut controlul pe carosabilul ud. De pe o stradă secundară, un celălalt tânăr pe motor n-a mai avut timp să evite impactul.
Cei doi motociclişti au rămas internaţi sub atenta supraveghere a medicilor.
Precum se mentioneaza, motociclistul venea de pe CV, vazand ca nu sunt alte masini, a hotarat sa cirucle pe o roata, pana la momentul in care in el nu a intrat altul de pe "o strada secundara" adica poate fi sau Stirbiei Voda sau Episcopiei. S-au lovit, iar unul dintre ei a ajuns pana in gardul ce separa monumentul lui Carol I de carosabil, deci unul dintre donatori, sters pe jos ~ 110m.
Ce ar trebui sa invete Oprescu si Dedu din aceasta intamplare?
Ca sa descurajezi speedengul in centru si sa ii respingi pe tovarasii cu motoarele si masinile rapide, sa mai circule prin centru si pe victoriei (o strada pietonala cica), sa pui asflat pe peartea carosabila NU este in regula. Nu mai zic de benzile speciale pentru dreapta, care CRAPA din spatiul pietonal, in asa fel incat proiectul ce declara ca va mari spatiul pietonal, in acele zone de fapt INGUSTA tortuarul - nu e noaptea mintii? Respectiv si acele benzi ajuta soferii grabiti sa ajunga la 100km/h.
Cum ar trebui refacuta Victoriei ca sa nu mai circule pe acolo sceleartii pe masini si motoare?
Simplu, in loc de asfalt pavezi carosabilul cu piatra cubica, iar trecerile de pietoni le faci la nivelul trotuarului (adica le ridici fata de carosabil). In asemenea simplu mod, nu va mi fi nici roata de scelerat pe Victoriei, dar si soferii de rand care iubesc sa traverseze centrul cu masina, ar fi descurajati sa foloseasca Victoriei.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
Serban
Calea Victoriei NU este si nici nu devine in urma modernizarii o artera pietonala. Nu a sustinut nimeni asta si nu stiu de unde ai scos-o. Probabil ca in viitor va deveni semi-pietonala sau chiar pietonala, dar pana atunci va fi un bulevard cat se poate de normal, dar cu doar 2 benzi in loc de 4, cate avea inainte. Adica cu trotuare mai late si ATAT.
Faptul ca pe doar 50-100 de metri s-a ingustat un pic pentru crearea unor benzi la dreapta dar SI pentru crearea unor benzi de selectie pentru pistele de bicicleta, in intersectii, nu stirbeste deloc faptul ca, pe 99% din distanta s-a latit, unde si cat a permis spatiul.
De asemenea, benzile speciale pentru dreapta sunt pentru un eventual semafor cu verde intermitent la dreapta si pentru ca cei care merg inainte sa nu fie blocati de cei care vor face dreapta si vor da prioritate pietonilor. Adica benzile la dreapta for fi pentru fluidizare, nu pentru a ajunge mai repede la 100 km/h cum ai scris mai sus.
Acum, niste poze:
In capatul dinspre Piata Victoriei a aparut un marcaj, care ne face sa ne dam seama cat de ingusta va fi dupa realizarea pistelor. Probabil coltul trotuarului va urmari linia marcajului.
Conform proiectului, am impresia ca aceasta mica parcare se va desfiinta. Daca nu, este absolut necesar sa se monteze bolarzi, altfel toate masinile care nu vor incapea in acea parcare vor avea acces pe noul trotuar.
Dupa cum am mai spus, au inceput sa faca si spatii pentru copaci. Sunt curios daca vor face si pe portiunile care au fost terminate, ca altfel va arata cam ciudat.
In rest, astazi Tehnologica lucra sustinut in mai multe puncte.
Calea Victoriei NU este si nici nu devine in urma modernizarii o artera pietonala. Nu a sustinut nimeni asta si nu stiu de unde ai scos-o. Probabil ca in viitor va deveni semi-pietonala sau chiar pietonala, dar pana atunci va fi un bulevard cat se poate de normal, dar cu doar 2 benzi in loc de 4, cate avea inainte. Adica cu trotuare mai late si ATAT.
Faptul ca pe doar 50-100 de metri s-a ingustat un pic pentru crearea unor benzi la dreapta dar SI pentru crearea unor benzi de selectie pentru pistele de bicicleta, in intersectii, nu stirbeste deloc faptul ca, pe 99% din distanta s-a latit, unde si cat a permis spatiul.
De asemenea, benzile speciale pentru dreapta sunt pentru un eventual semafor cu verde intermitent la dreapta si pentru ca cei care merg inainte sa nu fie blocati de cei care vor face dreapta si vor da prioritate pietonilor. Adica benzile la dreapta for fi pentru fluidizare, nu pentru a ajunge mai repede la 100 km/h cum ai scris mai sus.
Acum, niste poze:
In capatul dinspre Piata Victoriei a aparut un marcaj, care ne face sa ne dam seama cat de ingusta va fi dupa realizarea pistelor. Probabil coltul trotuarului va urmari linia marcajului.
IMG_4713 (Medium).JPG (132.35 KB; downloaded 3174 times)
IMG_4721 (Medium).JPG (126.28 KB; downloaded 3174 times)
Conform proiectului, am impresia ca aceasta mica parcare se va desfiinta. Daca nu, este absolut necesar sa se monteze bolarzi, altfel toate masinile care nu vor incapea in acea parcare vor avea acces pe noul trotuar.
IMG_4714 (Medium).JPG (142.6 KB; downloaded 3173 times)
Dupa cum am mai spus, au inceput sa faca si spatii pentru copaci. Sunt curios daca vor face si pe portiunile care au fost terminate, ca altfel va arata cam ciudat.
IMG_4716 (Medium).JPG (143.2 KB; downloaded 3173 times)
IMG_4715 (Medium).JPG (142.26 KB; downloaded 3174 times)
In rest, astazi Tehnologica lucra sustinut in mai multe puncte.
IMG_4718 (Medium).JPG (159.07 KB; downloaded 3174 times)
IMG_4717 (Medium).JPG (145.54 KB; downloaded 3176 times)
- aztec
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
aztec
Pana la urma problema e alta...
Prioritizam circulatia cu bicicleta.
Insa am o intrebare. Cat se circula cu bicicleta ca si mijloc de transport pt mase de-a lungul anului...?
Din martie pana in nov?
Deci ce facem intre nov si martie cu pistele?
Pana la urma problema e alta...
Prioritizam circulatia cu bicicleta.
Insa am o intrebare. Cat se circula cu bicicleta ca si mijloc de transport pt mase de-a lungul anului...?
Din martie pana in nov?
Deci ce facem intre nov si martie cu pistele?
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
133 313
"Insa am o intrebare. Cat se circula cu bicicleta ca si mijloc de transport pt mase de-a lungul anului...?"
Raspuns istet: cat permite infrastrutura.
Nu vrem sa constituim precedente... precedentele sunt periculoase... si dau idei.
Este mai bine sa radem de biciclisti ca sunt saraci decat sa rada ei de noi ca suntem obezi de avem nevoie de doua roti in plus.
"Insa am o intrebare. Cat se circula cu bicicleta ca si mijloc de transport pt mase de-a lungul anului...?"
Raspuns istet: cat permite infrastrutura.
Nu vrem sa constituim precedente... precedentele sunt periculoase... si dau idei.
Este mai bine sa radem de biciclisti ca sunt saraci decat sa rada ei de noi ca suntem obezi de avem nevoie de doua roti in plus.
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
DocOctavius
Le folosim (ca orice alt spațiu public) pentru stocarea deșeurilor/zăpezii.
aztec wrote:
Deci ce facem intre nov si martie cu pistele?
Le folosim (ca orice alt spațiu public) pentru stocarea deșeurilor/zăpezii.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
ByOnu
Ce fac si cei din Paris, Stockholm, Berlin, s.a.m.d. Hai sa nu reinventam noi roata...
aztec wrote:
Deci ce facem intre nov si martie cu pistele?
Ce fac si cei din Paris, Stockholm, Berlin, s.a.m.d. Hai sa nu reinventam noi roata...
- aztec
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
aztec
Hm.. daca nu ma insel, cel putin la paris majoritatea pistelor inseamna doar vopsea pe asfalt. Plus permisiunea de a merge in anumite zone pe banda autobuzelor sqau indiferent pe zonele rezidentiale(strazile lmitate la max 30km/h)..dar nu vreau sa ridic polemici...
Hm.. daca nu ma insel, cel putin la paris majoritatea pistelor inseamna doar vopsea pe asfalt. Plus permisiunea de a merge in anumite zone pe banda autobuzelor sqau indiferent pe zonele rezidentiale(strazile lmitate la max 30km/h)..dar nu vreau sa ridic polemici...
- fbsoft
-
Posted:
-
Re: Reconstructie Calea Victoriei
fbsoft
Nu rade... E o utilizare chiar isteata !!! In loc sa ocupe prima banda de circulatie si nea Ion sa arunce zapada in miezu strazii ca sa plece cu masina... Apoi iar aruncata inapoi dar intinsa asa ca sa mai ocupe inca 2 benzi daca se poate..., si tot asa... Cum masinile nu vor putea parca ( sper!!!! )... Prin urmare, banda va fi ocupata pentru max 2 luni de zapada din sosea,in acea zona iar masinile vor circula fara probleme , asta pana "se disloca" zapada
DocOctavius wrote:
Le folosim (ca orice alt spațiu public) pentru stocarea deșeurilor/zăpezii.
Nu rade... E o utilizare chiar isteata !!! In loc sa ocupe prima banda de circulatie si nea Ion sa arunce zapada in miezu strazii ca sa plece cu masina... Apoi iar aruncata inapoi dar intinsa asa ca sa mai ocupe inca 2 benzi daca se poate..., si tot asa... Cum masinile nu vor putea parca ( sper!!!! )... Prin urmare, banda va fi ocupata pentru max 2 luni de zapada din sosea,in acea zona iar masinile vor circula fara probleme , asta pana "se disloca" zapada
📖 Pagination options