Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3208 posts, 897810 views
📖 Pagination options
- puidemorosan
-
Posted:
-
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Cristy
16 Mai 2014
Incepand cu dimineata zilei de 10 mai 2014 primul tren furnizat de firma spaniola CONSTRUCCIONES Y AUXILIAR DE FERROCARRILES, S.A. (CAF), respectiv trenul 1301-2301 – „Dunarea”, a inceput programul de probe dinamice „de anduranta”, prezenta acestuia in peisajul cotidian al sistemului nostru de transport devenind o certitudine. In perioada 08.01–05.05.2014, in timpul in care serviciul comercial pentru calatori era sistat – preponderent in cursul noptilor – s-au desfasurat in reteaua de metrou probele dinamice „de tip” cu primele 2 trenuri de metrou furnizate de firma CAF. La aceste probe au participat reprezentantii Autoritatii Feroviare Române (AFER), in vederea obtinerii de catre producatorul trenurilor, a „Agrementului tehnic feroviar”, document care certifica faptul ca trenurile noi corespund tuturor cerintelor tehnice si de siguranta impuse de standardele românesti si europene aplicabile pentru acest tip de vehicul, document care se elibereaza numai de catre AFER. Obtinerea „Agrementului tehnic feroviar” de catre producatorul trenurilor reprezinta o cerinta obligatorie legala (in conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 290/2000) si contractuala, pentru ca noul tren sa poata fi introdus in serviciul comercial, respectiv pentru a fi utilizat in procesul de transport al calatorilor.
In conformitate cu prevederile contractuale, primul tren furnizat de catre firma CAF, dupa efectuarea tuturor testelor dinamice „de tip”, trebuie sa parcurga in cadrul unor probe dinamice „de anduranta” un numar de 20.000 km pentru primul tren si 2.000 km pentru celelalte trenuri in conditii reale de exploatare. Acestea vor circula fara calatori, intercalat printre celelalte trenuri cu calatori pe Magistralele de metrou 1, 2 si 3.
Pentru ducerea la indeplinire a acestei cerinte contractuale, trenul 1301-2301 – „Dunarea” a parcurs pâna in prezent un numar de2.000 km din cei 20.000 km necesari a fi parcursi pentru a fi realizata si admisa proba dinamica „de anduranta”. In acest moment probele se efectueaza intre statiile de metrou Berceni si Pipera, pe Magistrala 2 de metrou. Metrorex a incheiat in anul 2011 un contract de achizitie a 16 trenuri noi de metrou cu firma CAF. Trenurile de metrou realizate de catre aceasta firma au inceput sa soseasca la Bucuresti incepând cu luna decembrie 2013. In acest moment sunt receptionate preliminar 6 trenuri care se afla in diverse stadii de testare dinamica de tip/serie pe reteaua de metrou.
Pai cum vine treaba asta cu 2000 de km? Tot in comunicatul lor din data de 6 Mai au mentionat ca primul tren a parcurs 4921 km:
Trebuie sa parcurga inca 20.000 km numai la probele de anduranta, in afara de cei 5.000 facuti la probele de noapte?
http://www.metrorex.ro/_read330-1
http://www.metrorex.ro/_read327-1
16 Mai 2014
Incepand cu dimineata zilei de 10 mai 2014 primul tren furnizat de firma spaniola CONSTRUCCIONES Y AUXILIAR DE FERROCARRILES, S.A. (CAF), respectiv trenul 1301-2301 – „Dunarea”, a inceput programul de probe dinamice „de anduranta”, prezenta acestuia in peisajul cotidian al sistemului nostru de transport devenind o certitudine. In perioada 08.01–05.05.2014, in timpul in care serviciul comercial pentru calatori era sistat – preponderent in cursul noptilor – s-au desfasurat in reteaua de metrou probele dinamice „de tip” cu primele 2 trenuri de metrou furnizate de firma CAF. La aceste probe au participat reprezentantii Autoritatii Feroviare Române (AFER), in vederea obtinerii de catre producatorul trenurilor, a „Agrementului tehnic feroviar”, document care certifica faptul ca trenurile noi corespund tuturor cerintelor tehnice si de siguranta impuse de standardele românesti si europene aplicabile pentru acest tip de vehicul, document care se elibereaza numai de catre AFER. Obtinerea „Agrementului tehnic feroviar” de catre producatorul trenurilor reprezinta o cerinta obligatorie legala (in conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 290/2000) si contractuala, pentru ca noul tren sa poata fi introdus in serviciul comercial, respectiv pentru a fi utilizat in procesul de transport al calatorilor.
In conformitate cu prevederile contractuale, primul tren furnizat de catre firma CAF, dupa efectuarea tuturor testelor dinamice „de tip”, trebuie sa parcurga in cadrul unor probe dinamice „de anduranta” un numar de 20.000 km pentru primul tren si 2.000 km pentru celelalte trenuri in conditii reale de exploatare. Acestea vor circula fara calatori, intercalat printre celelalte trenuri cu calatori pe Magistralele de metrou 1, 2 si 3.
Pentru ducerea la indeplinire a acestei cerinte contractuale, trenul 1301-2301 – „Dunarea” a parcurs pâna in prezent un numar de2.000 km din cei 20.000 km necesari a fi parcursi pentru a fi realizata si admisa proba dinamica „de anduranta”. In acest moment probele se efectueaza intre statiile de metrou Berceni si Pipera, pe Magistrala 2 de metrou. Metrorex a incheiat in anul 2011 un contract de achizitie a 16 trenuri noi de metrou cu firma CAF. Trenurile de metrou realizate de catre aceasta firma au inceput sa soseasca la Bucuresti incepând cu luna decembrie 2013. In acest moment sunt receptionate preliminar 6 trenuri care se afla in diverse stadii de testare dinamica de tip/serie pe reteaua de metrou.
Pai cum vine treaba asta cu 2000 de km? Tot in comunicatul lor din data de 6 Mai au mentionat ca primul tren a parcurs 4921 km:
trenul 1 = 4.921 km, trenul 2 = 2.179 km, trenul 3 = 469 km, trenul 4 = 438 km, trenul 5 = 217 km, trenul 6 = 134 km
Trebuie sa parcurga inca 20.000 km numai la probele de anduranta, in afara de cei 5.000 facuti la probele de noapte?
http://www.metrorex.ro/_read330-1
http://www.metrorex.ro/_read327-1
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Conteaza km realizati doar in anduranta.
Ceilalti km provin de la probele de omologare si interne.
Conteaza km realizati doar in anduranta.
Ceilalti km provin de la probele de omologare si interne.
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Rathgeber2523
1301-2301 Dunarea astazi
1301-2301 Dunarea astazi
Fotografie2741_001.jpg (80.45 KB; downloaded 3682 times)
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Goldmund
Trenurile arata ok, seamana cu modernele Bombardier. Acum CAF a mai primit o comanda serioasa din partea orasului...Boston:
http://www.google.de/imgres?imgurl=http...sQrQMwBzhk
Trenurile arata ok, seamana cu modernele Bombardier. Acum CAF a mai primit o comanda serioasa din partea orasului...Boston:
http://www.google.de/imgres?imgurl=http...sQrQMwBzhk
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
- Radu Stanescu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Radu Stanescu
La datorie la Universitate:
La datorie la Universitate:
2014-05-17 22.17.37-2.jpg (682.27 KB; downloaded 3447 times)
2014-05-17 22.17.45.jpg (667.06 KB; downloaded 3429 times)
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
andrei11
VIDÉO - Des travaux sont en cours pour raboter 1300 quais. Chez Réseau Ferré de France, on assure que tout était prévu. Les réactions se multiplient.
Les quelque 2000 nouvelles rames des TER sont trop larges pour entrer dans certaines gares, et 1300 quais doivent être rabotés pour leur permettre de passer. Une histoire saugrenue que révèle Le Canard enchaîné dans son édition de mercredi. «La démonstration de ce que le système ferroviaire est rocambolesque, ubuesque», selon le secrétaire d'Etat en charge des transports Frédéric Cuvillier. Alain Rousset, président de l'Association des Régions de France a pour sa part déclaré à l'AFP: «j'espère que les relations SNCF-RFF avec la réforme ferroviaire vont permettre d'homogénéiser les commandes, parce que c'est quand même un peu stupide de commander des trains dont la largeur n'est pas conforme à celle des quais».
Joint par Le Figaro, Réseau Ferré de France (RFF) explique que les conseils régionaux ont commandé de nouvelles rames plus capacitaires donc plus larges à Alstom et Bombardier pour «s'adapter à l'augmentation très importante du trafic des TER». Mais le gestionnaire du réseau ferroviaire réfute toute erreur: «quand nous avons fait les essais avant 2012, nous avons vu qu'il y aurait des travaux à effectuer sur 1300 quais, pour les adapter à l'évolution du matériel roulant». Beaucoup d'entre eux ont été construits à une époque où il n'existait pas de norme, et l'écartement entre deux quais ou entre le quai et la voie n'est pas le même dans les différentes gares de France. Et malgré des délais qui auraient pu permettre de revoir les dimensions de rames dont la livraison est prévue entre 2014 et 2016, cette solution n'a pas été envisagée car «le sens de l'histoire, c'est d'augmenter la capacité, et il est normal que le réseau accompagne l'amélioration technologique du matériel roulant», assure-t-on chez RFF.
Un coût provisionné, selon RFF
Selon Le Canard enchaîné, Réseau Ferré de France aurait débloqué 80 millions d'euros d'urgence pour remettre 300 quais aux bonnes dimensions, mais la note pourrait s'avérer beaucoup plus élevée alors qu'il reste un millier d'entre eux à raboter. Nouveau démenti de RFF: «Le coût est de 50 millions d'euros, soit un peu plus d'1% de l'investissement annuel programmé de Réseau Ferré de France qui s'élève à 4 milliards d'euros». Le gestionnaire du réseau ferroviaire assure qu'un des objectifs de ces nouvelles rames est d'améliorer le contact train/quai.
http://www.lefigaro.fr/societes/2014/05...n-gare.php
Si o traducere aproximativa, facuta cu un program de duzina, n-am stat sa-mi bat capul :
VID O - locul de muncă în curs de desfăşurare pentru rindeluirea 1300 docuri. În cupe de r. RRIF din Franţa, este asigurat că totul a fost văzut pr. Acţiunile r sunt în creştere.
Unele 2000 noi trenuri de TER sunt prea largi pentru a se potrivi în anumite posturi, şi 1300 docuri trebuie s avion pentru a le permite să treacă. O poveste prostie ca r v raţă consacrate n în ediţia de miercuri. D demonstrarea ce sistem feroviar de mine este incredibil, grotesc, potrivit secr Secretarul de stat responsabil cu transportul Fr d ric Cuvillier. Alain Rousset, preşedinte al Asociaţiei regiunilor din Franţa a sa d o parte clar AFP: am esp re SNCF-FRF feroviar forma r relaţiile va permite comenzi omogene n iser, pentru că atunci când m mi o prostie pic la comanda trenuri a cărui lăţime nu este compatibil cu platforme.
S-au alăturat de Le Figaro, găleată R RRIF de France (RFF) explică faptul că radu placi regionale au trenuri noi mai mult capacitatea comanda deci mai larg Alstom şi Bombardier pentru a găzdui trafic a crescut ter s tr. Dar feroviar r inteligent Manager eroare de reţea: atunci când am făcut teste înainte de 2012, am văzut că ar fi lucru efectuat pe 1300 pontoane pentru a găzdui evoluţia covorul rulant. Multe dintre ele au fost construite un timp o nu a fost nici un standard, şi gabaritul între două docuri sau intre debarcader si traseul este nu m mi în staţiile de anuităţi dif din Franţa. Şi în ciuda d liviu care ar putea permite să revizuiască dimensiunea de trenuri a căror livrare se vede între 2014 şi 2016, această soluţie nu are t e avute în vedere pentru că sensul de poveste, este de a creşte capacitatea, si este normal că reţeaua asociat cu îmbunătăţirea tehnologică a materialului rulant, catarg sunt asigurate la FRF.
O co t provisionn, potrivit FRF canard consacrate n, R galeata RRIF din Franţa ar d pct. 80 de milioane de euro de urgenţă să livreze 300 docuri la dimensiunile corectă, dar nota ar putea dacă av rer mult bulgărească nouă e în timp ce acesta rămâne o mie de le plan. Nou d minţit FRF: co t este 50 milioane de euro, sau un pic mai mult de 1% de investiţii programe anuale de R Cupa RRIF din Franţa, care este l ve 4 miliarde. Administratorul de rețea feroviară prevede că unul dintre obiectivele aceste trenuri noi sunt îmbunătăţirea contact metrou/Wharf.
VIDÉO - Des travaux sont en cours pour raboter 1300 quais. Chez Réseau Ferré de France, on assure que tout était prévu. Les réactions se multiplient.
Les quelque 2000 nouvelles rames des TER sont trop larges pour entrer dans certaines gares, et 1300 quais doivent être rabotés pour leur permettre de passer. Une histoire saugrenue que révèle Le Canard enchaîné dans son édition de mercredi. «La démonstration de ce que le système ferroviaire est rocambolesque, ubuesque», selon le secrétaire d'Etat en charge des transports Frédéric Cuvillier. Alain Rousset, président de l'Association des Régions de France a pour sa part déclaré à l'AFP: «j'espère que les relations SNCF-RFF avec la réforme ferroviaire vont permettre d'homogénéiser les commandes, parce que c'est quand même un peu stupide de commander des trains dont la largeur n'est pas conforme à celle des quais».
Joint par Le Figaro, Réseau Ferré de France (RFF) explique que les conseils régionaux ont commandé de nouvelles rames plus capacitaires donc plus larges à Alstom et Bombardier pour «s'adapter à l'augmentation très importante du trafic des TER». Mais le gestionnaire du réseau ferroviaire réfute toute erreur: «quand nous avons fait les essais avant 2012, nous avons vu qu'il y aurait des travaux à effectuer sur 1300 quais, pour les adapter à l'évolution du matériel roulant». Beaucoup d'entre eux ont été construits à une époque où il n'existait pas de norme, et l'écartement entre deux quais ou entre le quai et la voie n'est pas le même dans les différentes gares de France. Et malgré des délais qui auraient pu permettre de revoir les dimensions de rames dont la livraison est prévue entre 2014 et 2016, cette solution n'a pas été envisagée car «le sens de l'histoire, c'est d'augmenter la capacité, et il est normal que le réseau accompagne l'amélioration technologique du matériel roulant», assure-t-on chez RFF.
Un coût provisionné, selon RFF
Selon Le Canard enchaîné, Réseau Ferré de France aurait débloqué 80 millions d'euros d'urgence pour remettre 300 quais aux bonnes dimensions, mais la note pourrait s'avérer beaucoup plus élevée alors qu'il reste un millier d'entre eux à raboter. Nouveau démenti de RFF: «Le coût est de 50 millions d'euros, soit un peu plus d'1% de l'investissement annuel programmé de Réseau Ferré de France qui s'élève à 4 milliards d'euros». Le gestionnaire du réseau ferroviaire assure qu'un des objectifs de ces nouvelles rames est d'améliorer le contact train/quai.
http://www.lefigaro.fr/societes/2014/05...n-gare.php
Si o traducere aproximativa, facuta cu un program de duzina, n-am stat sa-mi bat capul :
VID O - locul de muncă în curs de desfăşurare pentru rindeluirea 1300 docuri. În cupe de r. RRIF din Franţa, este asigurat că totul a fost văzut pr. Acţiunile r sunt în creştere.
Unele 2000 noi trenuri de TER sunt prea largi pentru a se potrivi în anumite posturi, şi 1300 docuri trebuie s avion pentru a le permite să treacă. O poveste prostie ca r v raţă consacrate n în ediţia de miercuri. D demonstrarea ce sistem feroviar de mine este incredibil, grotesc, potrivit secr Secretarul de stat responsabil cu transportul Fr d ric Cuvillier. Alain Rousset, preşedinte al Asociaţiei regiunilor din Franţa a sa d o parte clar AFP: am esp re SNCF-FRF feroviar forma r relaţiile va permite comenzi omogene n iser, pentru că atunci când m mi o prostie pic la comanda trenuri a cărui lăţime nu este compatibil cu platforme.
S-au alăturat de Le Figaro, găleată R RRIF de France (RFF) explică faptul că radu placi regionale au trenuri noi mai mult capacitatea comanda deci mai larg Alstom şi Bombardier pentru a găzdui trafic a crescut ter s tr. Dar feroviar r inteligent Manager eroare de reţea: atunci când am făcut teste înainte de 2012, am văzut că ar fi lucru efectuat pe 1300 pontoane pentru a găzdui evoluţia covorul rulant. Multe dintre ele au fost construite un timp o nu a fost nici un standard, şi gabaritul între două docuri sau intre debarcader si traseul este nu m mi în staţiile de anuităţi dif din Franţa. Şi în ciuda d liviu care ar putea permite să revizuiască dimensiunea de trenuri a căror livrare se vede între 2014 şi 2016, această soluţie nu are t e avute în vedere pentru că sensul de poveste, este de a creşte capacitatea, si este normal că reţeaua asociat cu îmbunătăţirea tehnologică a materialului rulant, catarg sunt asigurate la FRF.
O co t provisionn, potrivit FRF canard consacrate n, R galeata RRIF din Franţa ar d pct. 80 de milioane de euro de urgenţă să livreze 300 docuri la dimensiunile corectă, dar nota ar putea dacă av rer mult bulgărească nouă e în timp ce acesta rămâne o mie de le plan. Nou d minţit FRF: co t este 50 milioane de euro, sau un pic mai mult de 1% de investiţii programe anuale de R Cupa RRIF din Franţa, care este l ve 4 miliarde. Administratorul de rețea feroviară prevede că unul dintre obiectivele aceste trenuri noi sunt îmbunătăţirea contact metrou/Wharf.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
shoppy
Da, istoria feroviara a Frantei este fascinanta, la mai multe sisteme de electrificare cum au avut era normal sa existe si mai multe norme de gabarit, era de asteptat sa se ajunga aici, dar la ce buget de 4 miliarde auro au aia, sa ajusteze 1300 de peroane nu ii costa mai mult de 2%.
Da, istoria feroviara a Frantei este fascinanta, la mai multe sisteme de electrificare cum au avut era normal sa existe si mai multe norme de gabarit, era de asteptat sa se ajunga aici, dar la ce buget de 4 miliarde auro au aia, sa ajusteze 1300 de peroane nu ii costa mai mult de 2%.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
133 313
Ce coincidenta. Au descoperit si aia de la digi24.
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Exter...rea+late+p
Descoperire proprie si personala...
Ce coincidenta. Au descoperit si aia de la digi24.
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Exter...rea+late+p
Descoperire proprie si personala...
- misterr
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
misterr
Ce o fi atît de greu de înțeles că trenurile-s bune, peroanele-s proaste (coșcovite, scovergite, cum vreți să le ziceți)?
Un subiect mai plăcut: Cine e noua „voce” de la metrou? Presupun că nu tot d-ra Isabela Neamţu...
Ce o fi atît de greu de înțeles că trenurile-s bune, peroanele-s proaste (coșcovite, scovergite, cum vreți să le ziceți)?
Un subiect mai plăcut: Cine e noua „voce” de la metrou? Presupun că nu tot d-ra Isabela Neamţu...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
ByOnu
Intrebare, garnitura CAF aflata in proba inlocuieste o tura sau este "indesata" intre doua ture?
Intrebare, garnitura CAF aflata in proba inlocuieste o tura sau este "indesata" intre doua ture?
- survola
-
Posted:
-
📖 Pagination options