Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3208 posts, 897823 views
📖 Pagination options
- icee
-
Posted:
-
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Voi rectifica un pic. Trenul CAF opreste in toate statiile si deschide usile 30 secunde. Atunci cand este in trafic, se deschid usile opuse peronului iar noaptea, usile de la peron. In acest caz se merge "la semnal" desi vorbim de ATO.
Azi dimineata, dupa 24 de ore de serviciu, erau parcursi cam 600 km fara probleme.
Voi rectifica un pic. Trenul CAF opreste in toate statiile si deschide usile 30 secunde. Atunci cand este in trafic, se deschid usile opuse peronului iar noaptea, usile de la peron. In acest caz se merge "la semnal" desi vorbim de ATO.
Azi dimineata, dupa 24 de ore de serviciu, erau parcursi cam 600 km fara probleme.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Mircea G
icee wrote:Dar ce rost are rodajul , sa le dea in exploatare gata obosite ???? Nu inteleg ideea ....
Și dacă nu simulează oprirea în staţie, ce rost mai are rodajul ăsta?
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
iliutu
20000 km pentru un echipament feroviar nu inseamna oboseala. La unele echipamente feroviare nici nu ies defectele ascunse la iveala. Dar se observa destul de bine calitatea lui.
20000 km pentru un echipament feroviar nu inseamna oboseala. La unele echipamente feroviare nici nu ies defectele ascunse la iveala. Dar se observa destul de bine calitatea lui.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
shoppy
Acest model de trenuri este totusi unicat, ca doar nu s-a putut copia perfect un tren deja existent si implementat in alt oras ca e alt sistem. De aceea trebuie testat corespunzator proiectul sau, asa ca se testeaza extensiv primul tren in ideea ca daca acesta nu are probleme atunci nu exista probleme de conceptie, daca exista atunci se modifica toate trenurile identice. Odata ce se conclude ca nu exista probleme cu proiectul pentru celelalte trenuri nu se fac decat teste functionale, care sunt mult mai simple odata ce proiectul a fost declarat valid. Nu are rost sa vorbim de garantie pentru ca aici e vorba de multi bani si lucrurile se stabilesc in contract
Este ca atunci cand iti cumperi o masina, nu intreaba nimeni de ce la lansarea modelului s-au testat pe mii de km si distrus nustiucate prototipuri(bine, un prototip de masina e mult mai ieftin deci isi pot permite sa strice mai multe), de asemenea cand iti vine masina ta are acolo 5km parcursi in teste, nu intreaba nimeni cine i-a rulat aiurea masina de a primit-o deja folosita.
Nu inteleg ce este asa de greu de inteles.
Acest model de trenuri este totusi unicat, ca doar nu s-a putut copia perfect un tren deja existent si implementat in alt oras ca e alt sistem. De aceea trebuie testat corespunzator proiectul sau, asa ca se testeaza extensiv primul tren in ideea ca daca acesta nu are probleme atunci nu exista probleme de conceptie, daca exista atunci se modifica toate trenurile identice. Odata ce se conclude ca nu exista probleme cu proiectul pentru celelalte trenuri nu se fac decat teste functionale, care sunt mult mai simple odata ce proiectul a fost declarat valid. Nu are rost sa vorbim de garantie pentru ca aici e vorba de multi bani si lucrurile se stabilesc in contract
Este ca atunci cand iti cumperi o masina, nu intreaba nimeni de ce la lansarea modelului s-au testat pe mii de km si distrus nustiucate prototipuri(bine, un prototip de masina e mult mai ieftin deci isi pot permite sa strice mai multe), de asemenea cand iti vine masina ta are acolo 5km parcursi in teste, nu intreaba nimeni cine i-a rulat aiurea masina de a primit-o deja folosita.
Nu inteleg ce este asa de greu de inteles.
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
iliutu
Sa luam un exemplu: ecartamentul metroului bucurestean este de 1432 mm (cred ca este unic in lume). De aici, diferente la trenul de rulare. Si mai sunt de povestit, poate Morosanul intr-o zi buna ne va spune.
Sa luam un exemplu: ecartamentul metroului bucurestean este de 1432 mm (cred ca este unic in lume). De aici, diferente la trenul de rulare. Si mai sunt de povestit, poate Morosanul intr-o zi buna ne va spune.
- icee
-
Posted:
-
- puidemorosan
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
- Wadan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Wadan
Ecartamentul poate avea o abatere de -3mm in exploatare pana la viteze de 100 km/h (pentru caile ferate), deci ar fi la limita ecartamentul adoptat la metrou
Ecartamentul poate avea o abatere de -3mm in exploatare pana la viteze de 100 km/h (pentru caile ferate), deci ar fi la limita ecartamentul adoptat la metrou
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
andrei11
Si pana la urma care sunt avantajele ecartamentului de 1432 mm fata de cel clasic ? Sau mai degraba a fost o fitza a lui Ceausescu ?
Vad ca trenurile CAF au fost aduse pe rotile proprii. Sa nu-mi spuneti ca au avut boghiuri de tren si la Berceni li s-au schimbat boghiurile.
Si pana la urma care sunt avantajele ecartamentului de 1432 mm fata de cel clasic ? Sau mai degraba a fost o fitza a lui Ceausescu ?
Vad ca trenurile CAF au fost aduse pe rotile proprii. Sa nu-mi spuneti ca au avut boghiuri de tren si la Berceni li s-au schimbat boghiurile.
- Wadan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Wadan
Osiile au si ele o toleranta asa ca nu cred ca a fost necesar sa se schimbe ceva.
Osiile au si ele o toleranta asa ca nu cred ca a fost necesar sa se schimbe ceva.
- Budy187
-
Posted:
-
- thor5
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
thor5
Probabil ca azi dimineata (12.05.14) intre orele 8.10 si 8.30 au circulat niste CAF-uri invizibile pe M2. De accea intervalul de succedare al BM2 a fost in medie de 7-8 minute. Chestia asta se intampla cam in fiecare zi de la inceputul anului.
Probabil ca azi dimineata (12.05.14) intre orele 8.10 si 8.30 au circulat niste CAF-uri invizibile pe M2. De accea intervalul de succedare al BM2 a fost in medie de 7-8 minute. Chestia asta se intampla cam in fiecare zi de la inceputul anului.
📖 Pagination options