Topic: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei
1208 posts, 382190 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei
andrei11
Aici sunt 2 lucruri diferite, si anume :
a) Statiile Brancusi / Prelungirea Ghencea sunt din alt film, nu au bani pentru ele, deci nu se fac. Cand se vor face probabil ca TBM - urile se vor introduce in Domnesti undeva si nu in Bucuresti, ca vor sa lege si Domnestiul de Bucuresti cu metrou.
a bis) Exista TBM numai pentru 2 statii, vezi statiile Strand Straulesti / Laminorului de pe M 4.
b) Pentru statia Parc Dr. Taberei parerea mea este ca din lipsa de fonduri s-a renuntat la acel acces si la forma initiala a pasajului ( gen ceva ca la Universitate ), era mai complicat din cauza apeductului, desi s-au dat bani grei pe studiul de fezabilitate si vad ca initial le-a iesit cu acces pe acolo. Pe de alta parte eu cred ca e vorba de putina incopetenta, pentru ca avand studiul de fezabilitate cu acces si toate calculele facute, inclusiv banii alocati, sa nu-l faci suna a puturoşenie, nu a altceva. Sau a deturnare de fonduri.
Aici sunt 2 lucruri diferite, si anume :
a) Statiile Brancusi / Prelungirea Ghencea sunt din alt film, nu au bani pentru ele, deci nu se fac. Cand se vor face probabil ca TBM - urile se vor introduce in Domnesti undeva si nu in Bucuresti, ca vor sa lege si Domnestiul de Bucuresti cu metrou.
a bis) Exista TBM numai pentru 2 statii, vezi statiile Strand Straulesti / Laminorului de pe M 4.
b) Pentru statia Parc Dr. Taberei parerea mea este ca din lipsa de fonduri s-a renuntat la acel acces si la forma initiala a pasajului ( gen ceva ca la Universitate ), era mai complicat din cauza apeductului, desi s-au dat bani grei pe studiul de fezabilitate si vad ca initial le-a iesit cu acces pe acolo. Pe de alta parte eu cred ca e vorba de putina incopetenta, pentru ca avand studiul de fezabilitate cu acces si toate calculele facute, inclusiv banii alocati, sa nu-l faci suna a puturoşenie, nu a altceva. Sau a deturnare de fonduri.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei
133 313
Nu mai vorbim de apeduct. Si nu mai vorbim de enel. Este enervant, n-au nici o legatura si nu are rost, timpul nu se mai intoarce. Tot ce se mai poate face acum este legat de timpul ce vine.
Nu mai vorbim de apeduct. Si nu mai vorbim de enel. Este enervant, n-au nici o legatura si nu are rost, timpul nu se mai intoarce. Tot ce se mai poate face acum este legat de timpul ce vine.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei
andrei11
Am subînteles ca se cunoaste ca acolo e apeductul si prin suprimarea acelui acces si restrangerea pasajului de tip "Universitate" sub forma unor culuare inguste se face economie de bani.
Am subînteles ca se cunoaste ca acolo e apeductul si prin suprimarea acelui acces si restrangerea pasajului de tip "Universitate" sub forma unor culuare inguste se face economie de bani.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei
Costin
Daca proiectul aprobat de UE pentru finantare este cu pasaj ca la Universitate, mi se pare mai greu sa schimbi proiectul decat sa nu faci pasajul. Just saying...
Ca doar nu risca cineva sa nu respecte proiectul, ca tanti UE se prinde oricum si face urat...
Daca proiectul aprobat de UE pentru finantare este cu pasaj ca la Universitate, mi se pare mai greu sa schimbi proiectul decat sa nu faci pasajul. Just saying...
Ca doar nu risca cineva sa nu respecte proiectul, ca tanti UE se prinde oricum si face urat...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei
andrei11
Nu se mai face nici un pasaj ca la Universitate, au aparut discutii intarite chiar de guru care stim ca e implicat in proiect.
O sa se faca ceva ca la Favorit.
Nici multitudinea de accese de la staii s-ar putea sa nu se mai faca.
Detin schite de dinainte de 1989 unde multe statii aveau mai multe accese, nu mai reiau, pana la urma s-a renuntat la ele. Cateva exemple : Republica ( subtraversari ), Constantin Georgian, Titan ( subtraversari ), Tineretului, blablabla, blablabla. ( chiar si celebra legatura Unirii 1 / 2 trebuia sa fie dublata ).
Sunt sigur ca la mijloc e economie de fonduri, ca solutii tehnice s-ar fi gasit, chiar s-au gasit din moment ce a fost aprobat pasajul pietonal ca la Universitate. Vorbesc de solutii tehnice pentru apeduct, ca apeductul consuma banii acolo si nu groapa in sine.
Asa cum am mai spus, mi-e frica si de statia Drumul Taberi ( Raul Doamnei ), in fond metroul poate circula si pe relatia Valea Ialomitei - Eroilor si o naveta Valea Argesului - Romancierilor. Asta in prima etapa, pana ce se dumiresc ca trebuie facuta si Raul Doamnei.
La improvizatii si depasiri de termene pe timp nedefinit suntem campionii Europei.
PS
Nu stiu ce date are guru, dar de la santierul de la Valea Argesului pana la santierul de la Raul Doamnei - inclusiv rebrusmentul si linia 3 sunt maxim 300 metri ( masurati pe teren ). La o adica in prima etapa se scot TBM - urile la Valea Argesului si cand or vrea sa faca si Raul Doamnei se poate merge si in sapatura deschisa pana acolo. Ca solutia de la Parc vad ca e Secret de Stat.
Nu se mai face nici un pasaj ca la Universitate, au aparut discutii intarite chiar de guru care stim ca e implicat in proiect.
O sa se faca ceva ca la Favorit.
Nici multitudinea de accese de la staii s-ar putea sa nu se mai faca.
Detin schite de dinainte de 1989 unde multe statii aveau mai multe accese, nu mai reiau, pana la urma s-a renuntat la ele. Cateva exemple : Republica ( subtraversari ), Constantin Georgian, Titan ( subtraversari ), Tineretului, blablabla, blablabla. ( chiar si celebra legatura Unirii 1 / 2 trebuia sa fie dublata ).
Sunt sigur ca la mijloc e economie de fonduri, ca solutii tehnice s-ar fi gasit, chiar s-au gasit din moment ce a fost aprobat pasajul pietonal ca la Universitate. Vorbesc de solutii tehnice pentru apeduct, ca apeductul consuma banii acolo si nu groapa in sine.
Asa cum am mai spus, mi-e frica si de statia Drumul Taberi ( Raul Doamnei ), in fond metroul poate circula si pe relatia Valea Ialomitei - Eroilor si o naveta Valea Argesului - Romancierilor. Asta in prima etapa, pana ce se dumiresc ca trebuie facuta si Raul Doamnei.
La improvizatii si depasiri de termene pe timp nedefinit suntem campionii Europei.
PS
Nu stiu ce date are guru, dar de la santierul de la Valea Argesului pana la santierul de la Raul Doamnei - inclusiv rebrusmentul si linia 3 sunt maxim 300 metri ( masurati pe teren ). La o adica in prima etapa se scot TBM - urile la Valea Argesului si cand or vrea sa faca si Raul Doamnei se poate merge si in sapatura deschisa pana acolo. Ca solutia de la Parc vad ca e Secret de Stat.
- Lixandru Dragos-Liviu
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei
Lixandru Dragos-Liviu
Up-date, faţă de alaltăieri, astăzi:
– stâlpii metalici provizorii, ce vor susţine grinzile staţiei, sunt montaţi;
– betonul de egalizare este turnat;
– stâlpul nr 2 este cofrat (numărând dinspre V. Oltului către Romancierilor), mai sunt 3, astăzi;
– cofrajul pentru planşeul intermediar este în curs de montare!
– pe partea blocului maro, se pare că se montează schelele necesare cofrajului pentru fâşia de planşeu superior.
Up-date, faţă de alaltăieri, astăzi:
– stâlpii metalici provizorii, ce vor susţine grinzile staţiei, sunt montaţi;
– betonul de egalizare este turnat;
– stâlpul nr 2 este cofrat (numărând dinspre V. Oltului către Romancierilor), mai sunt 3, astăzi;
– cofrajul pentru planşeul intermediar este în curs de montare!
– pe partea blocului maro, se pare că se montează schelele necesare cofrajului pentru fâşia de planşeu superior.
- Lixandru Dragos-Liviu
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei
Lixandru Dragos-Liviu
Postez şi o schemă a evoluţiei lucrării, în data de 8 mai, astfel:
Postez şi o schemă a evoluţiei lucrării, în data de 8 mai, astfel:
V. Ialomitei – schema realizare lucrări (8 mai 2014).JPG (48.52 KB; downloaded 3733 times)
- Lixandru Dragos-Liviu
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei
Lixandru Dragos-Liviu
Din ultima informaţie primită, al treilea stâlp mare este turnat, iar eşafodul necesar turnării planşeului intermediar este finalizat. Astăzi începe pozarea armăturii pe acel eşafod.
Din ultima informaţie primită, al treilea stâlp mare este turnat, iar eşafodul necesar turnării planşeului intermediar este finalizat. Astăzi începe pozarea armăturii pe acel eşafod.
- Lixandru Dragos-Liviu
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei
Lixandru Dragos-Liviu
Aici, trei din cei cinci stâlpi mari sunt turnaţi (începând de la V. Oltului către Romancierilor), ceilalţi doi nu sunt nici măcar cu cofrajul instalat, iar la planşeul intermediar este gata armătura şi se aşteaptă turnarea betonului. Dacă astăzi nu ar fi plouat, avea loc această turnare. Pe şantier, se află o cantitate impresionantă de armătură necesară pentru planşeul superior! Am aflat că numele firmei ce lucrează aici, la segmentul dinspre V. Oltului, este SC COMNORD SA.
EDIT ADMIN:
Conform regulamentului
Aici, trei din cei cinci stâlpi mari sunt turnaţi (începând de la V. Oltului către Romancierilor), ceilalţi doi nu sunt nici măcar cu cofrajul instalat, iar la planşeul intermediar este gata armătura şi se aşteaptă turnarea betonului. Dacă astăzi nu ar fi plouat, avea loc această turnare. Pe şantier, se află o cantitate impresionantă de armătură necesară pentru planşeul superior! Am aflat că numele firmei ce lucrează aici, la segmentul dinspre V. Oltului, este SC COMNORD SA.
EDIT ADMIN:
Conform regulamentului
15. Se interzice promovarea altor siteuri/forumuri/asociatii/companii altundeva inafara sectiunii de "LINKURI", interdictia se refera si la mesajele private, precum si la racolarea de utilizatori pentru alte actiuni/forumuri.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei
sab
Ca sa le faca, trebuie sa existe ceva mai mult decat o linie trasa pe harta, trebuie sa ai un proiect. Apoi trebuie sa mai ai si fonduri. Momentan nu avem aceste doua lucruri.
Si nici in viitor nu este asa sigur ca se vor face. Eu sincer, nu prea le vad utilitatea, mai ales statiei de la Domnesti. Prelungiri din astea avem pe plan cu duiumul....si se ani de zile.
Asa aca M5 se va limita deocamdata la Valea Ialomitei. Alta statie inutila.
satanistu wrote:
Eu tot nu inteleg de ce nu au facut si Statiile Brancusi si Prelungirea Ghencea, de ce doar amorsele? .
Ca sa le faca, trebuie sa existe ceva mai mult decat o linie trasa pe harta, trebuie sa ai un proiect. Apoi trebuie sa mai ai si fonduri. Momentan nu avem aceste doua lucruri.
Si nici in viitor nu este asa sigur ca se vor face. Eu sincer, nu prea le vad utilitatea, mai ales statiei de la Domnesti. Prelungiri din astea avem pe plan cu duiumul....si se ani de zile.
Asa aca M5 se va limita deocamdata la Valea Ialomitei. Alta statie inutila.
- nero
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei
nero
Comnord = Procema = Sorin Creteanu = prieten Aurel Radu
Lixandru Dragos-Liviu wrote:
Am aflat că numele firmei ce lucrează aici, la segmentul dinspre V. Oltului, este SC COMNORD SA.
Comnord = Procema = Sorin Creteanu = prieten Aurel Radu
- Lixandru Dragos-Liviu
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei
Lixandru Dragos-Liviu
Aici s-a turnat planşeul intermediar, a fost realizat un nou puţ pentru apă curentă a depoului şi a fost adusă a doua macara a firmei Comnord. Tehnologia Radion a terminat de cofrat segmentul planşeului superior, pentru 3 grinzi, pe partea blocului maro.
Iată şi o schiţă a evoluţiei lucrării aferente firmei Comnord (turnare intermediar).
EDIT ADMIN:
Conform regulamentului
Aici s-a turnat planşeul intermediar, a fost realizat un nou puţ pentru apă curentă a depoului şi a fost adusă a doua macara a firmei Comnord. Tehnologia Radion a terminat de cofrat segmentul planşeului superior, pentru 3 grinzi, pe partea blocului maro.
Iată şi o schiţă a evoluţiei lucrării aferente firmei Comnord (turnare intermediar).
EDIT ADMIN:
Conform regulamentului
15. Se interzice promovarea altor siteuri/forumuri/asociatii/companii altundeva inafara sectiunii de "LINKURI", interdictia se refera si la mesajele private, precum si la racolarea de utilizatori pentru alte actiuni/forumuri.
V. Ialomitei – schema realizare lucrări (15 mai 2014).JPG (55.99 KB; downloaded 2864 times)
- Lixandru Dragos-Liviu
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei
Lixandru Dragos-Liviu
Pe lângă cea de-a doua macara care, cred eu, va fi folosită pentru amplasarea grinzilor, aşa cum s-a făcut la precedentele segmente de planşeu superior, a fost adusă şi o cantitate de armătură necesară realizării ultimului segment de radier situat lângă V. Oltului.
Pe lângă cea de-a doua macara care, cred eu, va fi folosită pentru amplasarea grinzilor, aşa cum s-a făcut la precedentele segmente de planşeu superior, a fost adusă şi o cantitate de armătură necesară realizării ultimului segment de radier situat lângă V. Oltului.
- Lixandru Dragos-Liviu
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei
Lixandru Dragos-Liviu
20.05.2014
Comnord a cofrat cei 2 stâlpi rămaşi spre blocul albastru şi ieri a avut loc betonarea.
În plus, a mai cofrat si 3 stâlpi din mijloc, jumătatea lor de sus (cei dinspre PS).
S-a mai adus o cantitate de armătură pentru radier şi PS!
A mai adăugat şi ceva planşeu intermediar.
Pe partea blocului maro, mai este de realizat ultima rămăşiţă din PS, rămasă celor de la Tehnologica. Adică 3 grinzi din 5
20.05.2014
Comnord a cofrat cei 2 stâlpi rămaşi spre blocul albastru şi ieri a avut loc betonarea.
În plus, a mai cofrat si 3 stâlpi din mijloc, jumătatea lor de sus (cei dinspre PS).
S-a mai adus o cantitate de armătură pentru radier şi PS!
A mai adăugat şi ceva planşeu intermediar.
Pe partea blocului maro, mai este de realizat ultima rămăşiţă din PS, rămasă celor de la Tehnologica. Adică 3 grinzi din 5
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination