MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)

3208 posts, 898913 views
 
Go to page:  1  ... 44 45 46 47 48 49 50  ... 230
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile CAF subway guru

Eu n-am de gand sa va spun parerea mea, dar vreau sa va dau un 'hint' ca sa puteti sede stramb si judeca drept!
:mrgreen:
P.S.
Chiar nu vrea nimeni sa inteleaga ca nu sunt mai late ci exact cat trebuie!!!
Alelalte, Bombardierele, erau prea inguste si nu suficient de late!
:ugeek:
Sau v-ati invatat cu raul si nu va mai puteti desprinde de el???

 


Re: Trenurile CAF misterr

Am pus link-ul...

La CAF și la Bombardier ușile nu fac acea mișcare ca la IVA (spre exterior cînd se deschid, la începutul cursei / spre interior cînd se închid, la sfîrșitul cursei), se mișcă doar înainte / înapoi, paralel cu vagonul, iar vagonul nu e mai lat în zona ușilor. Asta permite ca platforma vagonului să fie mai apropiată de peron, obținîndu-se acel „gap” mai mic. Dar pentru asta și încadrarea peroanelor în toleranțe trebuie revăzută cu atenție.

Bine că n-au început „specialiștii” să scrie de exemplu despre laserul care se construiește la Măgurele, mă gîndesc că nu mai e mult și vor „descoperi” că din cauza unor „deficiențe de proiectare și construcție” raza laser românească nu e perfect dreaptă, are niște porțiuni un pic strîmbe, și va trebui refăcută pe banii contribuabililor...

 


Re: Trenurile CAF andrei11

Linkul acela da rateuri, incercati la cel de la pagina anterioara, adica :
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actua...+-+Pipera+
de la 00,46 la 1,00, e suficient.
Vad ca la CAF - uri  si la BM - uri ideea e la fel cu deschisul usilor.

 


Re: Trenurile CAF subway guru

Asa, asa...incet, incet...iesim din 'ceata'!
:lol:

 


Re: Trenurile CAF misterr

A, mai e o chestie: IVE-le se bălăngăne destul de mult, se vede de exemplu cînd se golește brusc trenul, ce „tangaj” au. La astea noi n-am văzut așa ceva... Bine, „tangajul” e mai mult pe verticală, e un fel de „barca pe valuri”.

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

Deschiderea usilor la BM2/21 si BM3 este identica. Ba mai mult, latimea golului  al usii a fost cerut in caietul de sarcini identic cu cel dela Bombardier (1400 mm).
Singura diferenta este fabricantul. In cazul Bombardier s-au folosit usi Faiveley iar la CAF s-au folosit usi si burdufuri Ultimate.

 


Re: Trenurile CAF misterr

Da, am văzut emblema Ultimate la mecanismul de la uși (tot în film, cînd era deschis capacul).

 


Re: Trenurile CAF subway guru

Misterr
Daca deschiderea usilor e asa cum ai descris-o, de ce sunt trenurile Bombardier la fel de late/inguste ca IVA???
:twisted:
Pe celelalte 'amanunte' esentiale, le luam rand pe rand 'la bani marunti', pana ne vom dumiri toti complet si irevocabil!
:ugeek:

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

Eu nu inteleg care este dilema cu usile de la BM3.

 


Re: Trenurile CAF misterr

@subway guru: De frică (că nu încape trenul în stație)? Poate nu li s-a arătat „tovarășilor” cum se deschid ușile, ca să vadă că se mai puteau cîștiga cîțiva cm...

Bine, pot fi și alte motive, de exemplu ampatamentul diferit la Bombardier față de IVA, și de aici rezultă ce se întîmplă la stațiile în curbă (cît se apropie vagonul de peron).

În „reportajul” de la ProTV se văd ușile la Bombardier: http://vid1.stirileprotv.ro/2014/05/01/61507576-2.mp4

 


Re: Trenurile CAF Robert24

Legat de comparatia intre usi, am impresia vazand diverse poze ca usile CAF-urilor sunt un pic mai "adanci" decat la BM. Pur si simplu imi dau impresia ca la CAF intra mai mult sub peron, si tocmai de aceea se vede si in filmuletul de la Pro TV ca se taie doar o adancitura mica din peron.
Am dreptate sau e doar o iluzie data de imaginile respective?....
Si parca mai par si un pic mai iesite in afara, dar sin nou s-ar putea sa ma pacaleasca imaginile...

comparatii usi.png (779.92 KB; downloaded 3103 times)

 


Re: Trenurile CAF icee

Tind sa cred ca le e frica de tangaj, atunci ar putea sa loveasca cu zona inferioara a usii in peron.

Problema e spinoasa la statiile in arc, va ramane un loc cam mare intre peron si podeaua trenului.  :geek:

LE: Oare ce scrie pe jos ?  :D



 


Re: Trenurile CAF nou_pe_aici

La asta ma gandeam si eu. In Munchen in anumite statii spunea si in germana si engleaza "please mind the gap between the train and the station".
Poate daca e asa mare problema pune si Metrorez cate un astfel de mesaj in statiile cu "probleme".

 


CAF vs GAP ! andrei11

Ce chestie , pana acum am fost niste fiinte normale la cap care nu ne  incurcam de GAP  si brusc a devenit cea mai mare problema a metroului. Pe restul le-am rezolvat. ( lifturi, scari, pasaje de corespondenta, accese, blablabla ). Am ramas sa rezolvam si problema GAP - ului si gata, putem intra in concendiu.
PS : Am trecut zilele acestea intamplator de mai multe ori pe la Romana  /  Victoriei   - M 2, nu am avut nici o dificultate  de a intra / iesi din metrou. Si ca mine multi altii. De fapt nu am vazut pe nimeni impiedicandu-se de GAP.

 


Go to page:  1  ... 44 45 46 47 48 49 50  ... 230
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433417 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use