Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3208 posts, 897750 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
Eu n-am de gand sa va spun parerea mea, dar vreau sa va dau un 'hint' ca sa puteti sede stramb si judeca drept!
P.S.
Chiar nu vrea nimeni sa inteleaga ca nu sunt mai late ci exact cat trebuie!!!
Alelalte, Bombardierele, erau prea inguste si nu suficient de late!
Sau v-ati invatat cu raul si nu va mai puteti desprinde de el???
Eu n-am de gand sa va spun parerea mea, dar vreau sa va dau un 'hint' ca sa puteti sede stramb si judeca drept!
P.S.
Chiar nu vrea nimeni sa inteleaga ca nu sunt mai late ci exact cat trebuie!!!
Alelalte, Bombardierele, erau prea inguste si nu suficient de late!
Sau v-ati invatat cu raul si nu va mai puteti desprinde de el???
- misterr
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
misterr
Am pus link-ul...
La CAF și la Bombardier ușile nu fac acea mișcare ca la IVA (spre exterior cînd se deschid, la începutul cursei / spre interior cînd se închid, la sfîrșitul cursei), se mișcă doar înainte / înapoi, paralel cu vagonul, iar vagonul nu e mai lat în zona ușilor. Asta permite ca platforma vagonului să fie mai apropiată de peron, obținîndu-se acel „gap” mai mic. Dar pentru asta și încadrarea peroanelor în toleranțe trebuie revăzută cu atenție.
Bine că n-au început „specialiștii” să scrie de exemplu despre laserul care se construiește la Măgurele, mă gîndesc că nu mai e mult și vor „descoperi” că din cauza unor „deficiențe de proiectare și construcție” raza laser românească nu e perfect dreaptă, are niște porțiuni un pic strîmbe, și va trebui refăcută pe banii contribuabililor...
Am pus link-ul...
La CAF și la Bombardier ușile nu fac acea mișcare ca la IVA (spre exterior cînd se deschid, la începutul cursei / spre interior cînd se închid, la sfîrșitul cursei), se mișcă doar înainte / înapoi, paralel cu vagonul, iar vagonul nu e mai lat în zona ușilor. Asta permite ca platforma vagonului să fie mai apropiată de peron, obținîndu-se acel „gap” mai mic. Dar pentru asta și încadrarea peroanelor în toleranțe trebuie revăzută cu atenție.
Bine că n-au început „specialiștii” să scrie de exemplu despre laserul care se construiește la Măgurele, mă gîndesc că nu mai e mult și vor „descoperi” că din cauza unor „deficiențe de proiectare și construcție” raza laser românească nu e perfect dreaptă, are niște porțiuni un pic strîmbe, și va trebui refăcută pe banii contribuabililor...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
andrei11
Linkul acela da rateuri, incercati la cel de la pagina anterioara, adica :
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actua...+-+Pipera+
de la 00,46 la 1,00, e suficient.
Vad ca la CAF - uri si la BM - uri ideea e la fel cu deschisul usilor.
Linkul acela da rateuri, incercati la cel de la pagina anterioara, adica :
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actua...+-+Pipera+
de la 00,46 la 1,00, e suficient.
Vad ca la CAF - uri si la BM - uri ideea e la fel cu deschisul usilor.
- subway guru
-
Posted:
-
- misterr
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
misterr
A, mai e o chestie: IVE-le se bălăngăne destul de mult, se vede de exemplu cînd se golește brusc trenul, ce „tangaj” au. La astea noi n-am văzut așa ceva... Bine, „tangajul” e mai mult pe verticală, e un fel de „barca pe valuri”.
A, mai e o chestie: IVE-le se bălăngăne destul de mult, se vede de exemplu cînd se golește brusc trenul, ce „tangaj” au. La astea noi n-am văzut așa ceva... Bine, „tangajul” e mai mult pe verticală, e un fel de „barca pe valuri”.
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Deschiderea usilor la BM2/21 si BM3 este identica. Ba mai mult, latimea golului al usii a fost cerut in caietul de sarcini identic cu cel dela Bombardier (1400 mm).
Singura diferenta este fabricantul. In cazul Bombardier s-au folosit usi Faiveley iar la CAF s-au folosit usi si burdufuri Ultimate.
Deschiderea usilor la BM2/21 si BM3 este identica. Ba mai mult, latimea golului al usii a fost cerut in caietul de sarcini identic cu cel dela Bombardier (1400 mm).
Singura diferenta este fabricantul. In cazul Bombardier s-au folosit usi Faiveley iar la CAF s-au folosit usi si burdufuri Ultimate.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
misterr
Da, am văzut emblema Ultimate la mecanismul de la uși (tot în film, cînd era deschis capacul).
Da, am văzut emblema Ultimate la mecanismul de la uși (tot în film, cînd era deschis capacul).
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
Misterr
Daca deschiderea usilor e asa cum ai descris-o, de ce sunt trenurile Bombardier la fel de late/inguste ca IVA???
Pe celelalte 'amanunte' esentiale, le luam rand pe rand 'la bani marunti', pana ne vom dumiri toti complet si irevocabil!
Misterr
Daca deschiderea usilor e asa cum ai descris-o, de ce sunt trenurile Bombardier la fel de late/inguste ca IVA???
Pe celelalte 'amanunte' esentiale, le luam rand pe rand 'la bani marunti', pana ne vom dumiri toti complet si irevocabil!
- puidemorosan
-
Posted:
-
- misterr
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
misterr
@subway guru: De frică (că nu încape trenul în stație)? Poate nu li s-a arătat „tovarășilor” cum se deschid ușile, ca să vadă că se mai puteau cîștiga cîțiva cm...
Bine, pot fi și alte motive, de exemplu ampatamentul diferit la Bombardier față de IVA, și de aici rezultă ce se întîmplă la stațiile în curbă (cît se apropie vagonul de peron).
În „reportajul” de la ProTV se văd ușile la Bombardier: http://vid1.stirileprotv.ro/2014/05/01/61507576-2.mp4
@subway guru: De frică (că nu încape trenul în stație)? Poate nu li s-a arătat „tovarășilor” cum se deschid ușile, ca să vadă că se mai puteau cîștiga cîțiva cm...
Bine, pot fi și alte motive, de exemplu ampatamentul diferit la Bombardier față de IVA, și de aici rezultă ce se întîmplă la stațiile în curbă (cît se apropie vagonul de peron).
În „reportajul” de la ProTV se văd ușile la Bombardier: http://vid1.stirileprotv.ro/2014/05/01/61507576-2.mp4
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Robert24
Legat de comparatia intre usi, am impresia vazand diverse poze ca usile CAF-urilor sunt un pic mai "adanci" decat la BM. Pur si simplu imi dau impresia ca la CAF intra mai mult sub peron, si tocmai de aceea se vede si in filmuletul de la Pro TV ca se taie doar o adancitura mica din peron.
Am dreptate sau e doar o iluzie data de imaginile respective?....
Si parca mai par si un pic mai iesite in afara, dar sin nou s-ar putea sa ma pacaleasca imaginile...
Legat de comparatia intre usi, am impresia vazand diverse poze ca usile CAF-urilor sunt un pic mai "adanci" decat la BM. Pur si simplu imi dau impresia ca la CAF intra mai mult sub peron, si tocmai de aceea se vede si in filmuletul de la Pro TV ca se taie doar o adancitura mica din peron.
Am dreptate sau e doar o iluzie data de imaginile respective?....
Si parca mai par si un pic mai iesite in afara, dar sin nou s-ar putea sa ma pacaleasca imaginile...
comparatii usi.png (779.92 KB; downloaded 3091 times)
- icee
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
icee
Tind sa cred ca le e frica de tangaj, atunci ar putea sa loveasca cu zona inferioara a usii in peron.
Problema e spinoasa la statiile in arc, va ramane un loc cam mare intre peron si podeaua trenului.
LE: Oare ce scrie pe jos ?
Tind sa cred ca le e frica de tangaj, atunci ar putea sa loveasca cu zona inferioara a usii in peron.
Problema e spinoasa la statiile in arc, va ramane un loc cam mare intre peron si podeaua trenului.
LE: Oare ce scrie pe jos ?
- nou_pe_aici
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
nou_pe_aici
La asta ma gandeam si eu. In Munchen in anumite statii spunea si in germana si engleaza "please mind the gap between the train and the station".
Poate daca e asa mare problema pune si Metrorez cate un astfel de mesaj in statiile cu "probleme".
La asta ma gandeam si eu. In Munchen in anumite statii spunea si in germana si engleaza "please mind the gap between the train and the station".
Poate daca e asa mare problema pune si Metrorez cate un astfel de mesaj in statiile cu "probleme".
- andrei11
-
Posted:
-
CAF vs GAP !
andrei11
Ce chestie , pana acum am fost niste fiinte normale la cap care nu ne incurcam de GAP si brusc a devenit cea mai mare problema a metroului. Pe restul le-am rezolvat. ( lifturi, scari, pasaje de corespondenta, accese, blablabla ). Am ramas sa rezolvam si problema GAP - ului si gata, putem intra in concendiu.
PS : Am trecut zilele acestea intamplator de mai multe ori pe la Romana / Victoriei - M 2, nu am avut nici o dificultate de a intra / iesi din metrou. Si ca mine multi altii. De fapt nu am vazut pe nimeni impiedicandu-se de GAP.
Ce chestie , pana acum am fost niste fiinte normale la cap care nu ne incurcam de GAP si brusc a devenit cea mai mare problema a metroului. Pe restul le-am rezolvat. ( lifturi, scari, pasaje de corespondenta, accese, blablabla ). Am ramas sa rezolvam si problema GAP - ului si gata, putem intra in concendiu.
PS : Am trecut zilele acestea intamplator de mai multe ori pe la Romana / Victoriei - M 2, nu am avut nici o dificultate de a intra / iesi din metrou. Si ca mine multi altii. De fapt nu am vazut pe nimeni impiedicandu-se de GAP.
📖 Pagination options