MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)

3208 posts, 897724 views
 
Go to page:  1  ... 42 43 44 45 46 47 48  ... 230
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile CAF subway guru

E vorba de ambele...un gap cat mai mic si un 'gol' care trebuie cat mai bine umplut...cu calatori!
:)
Altfel ramane valabila treaba cu palaria si cu cerebelul... :mrgreen:
'Moft' ar fi sa ai un tren de un metru latime...ca ar trece prin orice 'furci Caudine'!
:lol:
Sau un tren de 0,8m inaltime, pentru piticii de ciocolata... :mrgreen:

 


Re: Trenurile CAF nou_pe_aici

subway guru ne scoate la lumina, asa cum face in multe cazuri.

Nu sunt in masura sa il contrazic cu absolut nimic, cred insa cred ca a fost cel putin o greseala de comunicare din partea responsabililor.

E normal cand nimeni nu spune nimic si se afla aiurea ca se ciuntesc peroanele sa spune oamenii ca nu s-a masurat corect, daca insa se dadea un comunicat candva, in momentul in care au decis aceste aspecte si mentionau frumos capacitatea suplimentara si faptul ca aceste modificari se fac pentru a se ajunge la standardul din UE, cred ca lucrurile se clarificau mult mai simplu.

 


Re: Trenurile CAF subway guru

Niste explicatii cred ca am mai dat...poate nu asa de 'taioase', dar nu mi-am inchipuit niciodata ca se va face atata valva pentru un...spanac!
:)
Dar se dovedeste inca o data ca vrerea de facere de bine e...aia de mama!
:roll:

 


Re: Trenurile CAF andrei11

Sunt si eu pe aici, dar ma abtin de la orice comentariu.  :mrgreen:
De  data asta sunt de acord cu subway.

 


Re: Trenurile CAF nou_pe_aici

subway guru wrote:
Niste explicatii cred ca am mai dat...poate nu asa de 'taioase', dar nu mi-am inchipuit niciodata ca se va face atata valva pentru un...spanac!
:)


Eu nu vorbesc de explicatii aici pe forum, vorbesc de cei responsabilii Metrorex prin comunicate de presa, declaratii etc (nu stiu daca te numeri printre ei :) ).

Totul a parut sa fie ascuns si a iesit asa ca prin intamplare.

Uite aici reportajul de la ProTV din Stirile ProTV, stiri pe care cred ca putem recunoaste ca prezinta in mod normal intr-un mod obiectiv realitatea:
http://stirileprotv.ro/stiri/social/met...lerii.html

 


Re: Trenurile CAF subway guru

Ai vazut tu explicatii mai amanuntite, mai exacte si mai frumoase in alta parte decat aici pe forum?
Hai sa fim seriosi!
8-)
Dar se pare ca intre 'zoaie' s-a pierdut din vedere stirea cea 'adevarata' pe care am pus-o in premiera... :mrgreen:
Metrou nou...ruleeeezzz! Cu ATP/ATO...
Primele doua sunt ok...amanuntele vi le da morosanul Sancho Panza... :lol:
Cu morile de vant m-am luptat eu!
:mrgreen:
P.S.
Nu ma numar printre ei!
;)

 


Re: Trenurile CAF andrei11

Măi oameni buni, iar incepeti ?
Linkul de la ProTv e cretin rau de tot, da-l  :twisted: de link, e doar vrajeala si neprofesionalism la mijloc.
Incopetenti din cap pana-n picioare.
Astea sunt aberatii, interventiile la peroane au fost minime si au fost numai acolo unde ele erau degradate sau nu s-au respectat standardele din 1975, unde oricum spatiul de manevra era mai mare si se permitau erori, adica tolerantele erau grosolane.
Stiu  despre ce vorbesc, uitati-va numai la stalpii centrali ai statiei Stefan cel Mare, nu respecta nici o coaxilitate nici longitudinala, nici transversala, parca au fost beti cei ce i-au construit, pentru ca sigur in proiect erau liniari.
Aici la Stefan cel Mare evident ca e vorba doar de estetica, nu de rezistenta.
Daca aveti de pierdut juma de ora duceti-va si va uitati, e util.
Mai ales stalpul nr 3 ( de la iesirea spre Piata Victoriei ) e stramb de-a binelea pe cele 2 axe, Ox si Oy. Ma rog, perechea de stalpi, ca acolo e vorba de 2 stalpi diferiti luati ca un intreg.

 


Re: Trenurile CAF subway guru

Si nu sunt singurii...dar iti trebuie un ochi ager ca sa observi...
Calatorul oricum nu casca ochii la stalpi, casca ochii la ceasul ala implacabil care spune daca vine sau nu 'tzugul'!
:mrgreen:
Daca vrei, iti si spun 'de ce' si 'cum' e treaba cu stalpii, dar nu aici, ca e vorba de trenuri...nu de gari!
:lol:
P.S.
Pe vremuri, cand s-a dat in functiune primul tronson de metrou exista o zicala 'secreta' la IEMB (actualul Metrorex):
Pleaca rama, sade Grama, sade rama, pleaca Grama!
(Grama a fost primul director general!)
8-)
Asa si acum, doar ca nu mai rimeaza!... :lol:

 


Re: Trenurile CAF satanistu

Vad ca deja au raspuns cei de la Metrorex : http://www.metrorex.ro/_read324-1 .

Niste intrebari Off-topic, puteti sa imi raspundeti in alt topic daca va deranjeaza:

Pe unde se face legatura dintre M2 si M1?
Pe unde o sa bage CAF-urile pe M5?
Unde o sa fie centrul de comanda a metrourilor de pe M5?

 


Re: Trenurile CAF aztec

Totul e doar un "razboi" comercial la care se adauga si unul mic poilitic, dambovitean.
La mijloc sunt multi bani si se fac campani care sa ajute la viitoarele contracte si la functii/beneficii in cadrul metroului.
Din pacate majoritatea populatiei va ramane cu impresia ca noile metrouri sunt "nashpa"...comunicatul fiind prea tehnic si fara impact.
Altii au "lovit" primi si au avut succes...

PS. plus ca directorul metroului nu a dovedit pana acum ca merita aceasta functie...

 


Re: Trenurile CAF subway guru

@andrei11
Ca meserias in ale mecanicii, te rog sa examinezi modul de deschidere a usilor la IVA si la Bombardier iar cand va fi posibil si la CAF, e un element legat de discutia asta interminabila cu gabaritul si gap-ul.
;)
Sunt convins ca ai sa observi lucruri interesante!
:)
@aztec:
E cam dificil sa explici o chestiune pur tehnica pe intelesul tzatzei Frosa...
Ce sa inteleaga precupeatza din gabarit de constructie, gabarit de libera trecere, gabarit static si gabarit dinamic al materialului rulant???...mai ales daca spui 10cm in loc de 10mm...

 


Re: Trenurile CAF aztec

@ guru
Era ceva mai simplu sa zica ca noile trenuri corespund intru totul dimensiunilor si cerintelor contractuale stipulate de metrorex si se aliniaza la normele CE UE sau mama masi. Si ca nevoile de redimensionare a peroanelor implica alinierea la aceste cazuri , acolo unde este nevoie.
Binentels daca asta e si adevarat, apoi se putea spune si restul detalilor tehnice...
Referitor la apartenenta politica, ce, in cadrul aceluiasi partid, nu sunt grupari...?
Aici se refera si la razboaiele interne, pe spatile sindicatului, pe o eventuala negociere la greva ca are atuuri... etc

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF 133 313

nou_pe_aici wrote:
Eu la TV il vedeam pe Radoi cu declaratii in care critica, stiu ca el este de la PSD si ca este cu sindicatul, noul sef (dupa ce a fost inlaturat cel de la PDL) ce culoare polotica are, nu tot PSD?


Priviti lucrurile in alb si negru cand de fapt sunt doar nuante de gri. Care partide, ce alegeri, daca dupa se nasc aliante "toata lumea cu toata lumea"? Nu mai fiti copii.

 


Re: Trenurile CAF nou_pe_aici

133 313 wrote:
nou_pe_aici wrote:
Eu la TV il vedeam pe Radoi cu declaratii in care critica, stiu ca el este de la PSD si ca este cu sindicatul, noul sef (dupa ce a fost inlaturat cel de la PDL) ce culoare polotica are, nu tot PSD?


Priviti lucrurile in alb si negru cand de fapt sunt doar nuante de gri. Care partide, ce alegeri, daca dupa se nasc aliante "toata lumea cu toata lumea"? Nu mai fiti copii.


Pentru a ne putea intoarce la trenuletele CAF, cred ca putem spune totusi ca sunt nuante de argintiu macar :)

 


Go to page:  1  ... 42 43 44 45 46 47 48  ... 230
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433206 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use