Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 1)

1996 posts, 324246 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 143
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 1) Utilizator anonim

Pentru a nu amesteca intrebarile si alte mesaje cu topicele de prezentare a evolutiei am decis sa realizez acest topic special pentru discutii.

 


Salut Marian telvanni

Chiar daca acum postarile sunt doar ale tale...sunt sigur ca pe viitor vor aparea si ceilalti pasionati de lucrarile de infrastructura. Eu urmaresc cu interes evolutia lucrarilor de la pasajul Basarab (datorita pozelor postate de tine) pentru ca este cea mai spectaculoasa din acest moment si pentru ca sunt inginer constructor (deh... defect profesional).
Am o sugestie pentru Utilizator anonim, am observat ca in perioada de final a lucrarilor de la pasajul Baneasa era trafic destul de mare pe webcam-ul instalat de jurnalul national pe stalpul acela imens de langa Antena1. Sunt destul de multi oameni care si-ar dori sa vada live evolutia lucrarilor de la pasajul Basarab...si cred ca amplasarea unei camere web in zona ar fi excelenta (propun la podul hobanat ca e mai spectaculos). Te poti descurca? e prea mult financiar?
Sunt foarte curios de cum vor arata imprejurimile (daca pot sa le spun asa) pasajului. Daca ai ceva planuri..mi-ar placea. Multumesc!

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

S-a tot propus celor de la Jurnalul sa puna o camera in zona blocurilor de pe Titulescu dar vad ca niciun efect. Acum astept sa vina toti coordonatorii santierului din concediu, poate reusesc ceva cu ei. Pe santier exista o camera video care supravegheaza zona Grozavesti - Giulesti, dar nu emite decat in reteaua santierului. Am schita finala a organizarii de trafic, o pun imediat in sectiunea dedicata proiectului.

 


S-a mai miscat ceva? telvanni

Marian, asteptam cu mare interes vesti de pe santier. Eu din pacate nu am drum pe acolo ca as mai posta eu cate ceva.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

Urmeaza sa pun pozele si noutatile de azi, se misca bine de tot, finalizarea va avea loc la sfarsitul acestui an fara probleme.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului shoppy

Grinzile orizontale ale podului hobanat, cele care se monteaza acum, sunt paralele sau fac un V spre arcada IDM?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

Daca te referi la cele 2 grinzi principale care formeaza structura de baza a podului (de acestea sunt prinse cablurile) acestea se deschis pentru a trece pe dinafara pilonilor centrali, la noapte ajung la deschiderea maxima cand vin urmatoarele 2 piese.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului shoppy

Da, de asta ziceam, credeam ca-i o iluzie optica din cauza unghiului de pozare.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului telvanni

Multumim Marian pentru fotografii.
In privinta podului de la Grozavesti am o curiozitate...eu am invatat la scoala ca cele doua grinzi imense in forma de arc care tin de fapt podul trebuie stabilizate la partea superioara prin crearea unor punti (niste grinzi transversale si orizontale care leaga cele doua arce). Eu banuiesc ca se vor pune...altfel e destul de precar echilibrul celor doua arce. Ma gandesc ca trebuie puse inainte de incarcarea podului (cu beton, asfalt balustrade samd). Ai cumva idee de momentul in care vor fi puse?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

Nu vor exista asemenea grinzi, podul este 100% finalizat la partea de structura, acum se face doar suprabetonarea si gata. Nu este acela singurul pod din tara fara acele grinzi.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului shoppy

Acele grinzi se pun doar daca deschiderea podului (distanta dintre piloni) depaseste o anumita valoare, dictata si de materialele / tehnica de constructie. O comparatie foarte buna se poate face intre cele doua poduri de cf din Bucuresti de pe linia Bucuresti Constanta, podurile Miorita respectiv Herastrau, mai sunt si foarte apropiate (sau ma rog, Miorita nu e pod, e pasaj).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului telvanni

Destul de curajoasa echipa de proiectare. Stiu ei mai bine ce au facut acolo. Multam de lamuriri.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului shoppy

La IDM nu mai au de facut si pilonul PC1 (schema de mai sus), sau la asta servesc cele doua gropi patrate care se vad in poze? Daca da, atunci nu trebuie facut inainte de montarea celor 2 grinzi?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

PC1 este vorba de o fundatie unde va fi montata o pereche de piloni ce au rolul de a mentine in plan tablierul podului hobanat. Practic acesta va ajuta ca tablierul din zona aceasta sa nu fie "ridicat" de greutatea celui de peste calea ferata.

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 143
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433298 posts in 5394 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use