Topic: Trenurile Bombardier Movia 346 (BM2/BM21)
992 posts, 391337 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Robert24
Sunteti foarte off-topic cu privire la unde vor circula CAF-urile... Pana la urma sunt doar niste trenuri noi care pot fi mult mai slabe decat BM-urile. Chiar nu vad unde e problema...
Reveniti va rog doar la discutii despre BM-uri.
Sunteti foarte off-topic cu privire la unde vor circula CAF-urile... Pana la urma sunt doar niste trenuri noi care pot fi mult mai slabe decat BM-urile. Chiar nu vad unde e problema...
Reveniti va rog doar la discutii despre BM-uri.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Utilizator anonim
Tot la discutia asta s-a ramas ? Clarificam din nou SIMPLU si CLAR:
- cele 16 CAF, primele din ele vor intra in exploatare pe M2, urmate si de restul pana la sfarsitul anului
- pana in septembrie (asta am inteles ca e termenul) se va sti sigur daca se cumpara si restul de 8 trenuri pentru completarea parcului de M2
- DACA nu se demareaza nimic concret pentru cumpararea celor 8, in luna cand se stie clar asta, se muta toate CAF pe M3 iar BMurile revin pe M2
Iar discutia despre calitatea BMurilor mi se pare aiurea, cel putin pe mine nu m-au dezamagit pana acum, iar in ultimele saptamani se simte ca au fost scoase din ele de pe M3.
Tot la discutia asta s-a ramas ? Clarificam din nou SIMPLU si CLAR:
- cele 16 CAF, primele din ele vor intra in exploatare pe M2, urmate si de restul pana la sfarsitul anului
- pana in septembrie (asta am inteles ca e termenul) se va sti sigur daca se cumpara si restul de 8 trenuri pentru completarea parcului de M2
- DACA nu se demareaza nimic concret pentru cumpararea celor 8, in luna cand se stie clar asta, se muta toate CAF pe M3 iar BMurile revin pe M2
Iar discutia despre calitatea BMurilor mi se pare aiurea, cel putin pe mine nu m-au dezamagit pana acum, iar in ultimele saptamani se simte ca au fost scoase din ele de pe M3.
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
sab
Tu poate ai de ce sa te tii in BM-uri, noi NU. Tu poate puteai respira in BM cand era aglomerat si nu aveau geamuri, noi NU. Tu poate nu transpiri in BM-uri, noi DA. .
In rest, sunt prea multe opinii ca BM-urile nu sunt bune, nu doar eu sunt de parerea asta. Parerea mea esta ca puteau sa cumpere orice, daca se scotea IVA din circulatie, oricum erai multumit
Nu mai aduc in discutie decat pozitionarea foarte "inteleapta" a butoanelor de alarma, pe care au fost nevoiti sa le acopere cu un plastic sa nu se apese accidental. O noua dovada de cat de bine gandite au fost aceste trenuri, la fel ca numarul si pozitionarea barelor, ca si ventilatia, etc.
Si apropo de acele plastice care acopera butonul de alarma, ati observat cata mizerie au acumulat O dovada foarte buna cat de performanta este instalatia de filtrare a aerului.
Este foarte adevarat ca noile CAF pot fi mai proaste decat BM-urile. Dar din poze macar par mai bine gandite dpdv al calatorului.
Tu poate ai de ce sa te tii in BM-uri, noi NU. Tu poate puteai respira in BM cand era aglomerat si nu aveau geamuri, noi NU. Tu poate nu transpiri in BM-uri, noi DA. .
In rest, sunt prea multe opinii ca BM-urile nu sunt bune, nu doar eu sunt de parerea asta. Parerea mea esta ca puteau sa cumpere orice, daca se scotea IVA din circulatie, oricum erai multumit
Nu mai aduc in discutie decat pozitionarea foarte "inteleapta" a butoanelor de alarma, pe care au fost nevoiti sa le acopere cu un plastic sa nu se apese accidental. O noua dovada de cat de bine gandite au fost aceste trenuri, la fel ca numarul si pozitionarea barelor, ca si ventilatia, etc.
Si apropo de acele plastice care acopera butonul de alarma, ati observat cata mizerie au acumulat O dovada foarte buna cat de performanta este instalatia de filtrare a aerului.
Este foarte adevarat ca noile CAF pot fi mai proaste decat BM-urile. Dar din poze macar par mai bine gandite dpdv al calatorului.
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
satanistu
Eu tot nu inteleg de ce nu vor sa bage CAF-urile pe M3, sa le diferentieze intr-un anumit fel de M1, asa ar fi mult mai usor sa vezi in ce directie o ia metroul, daca trebuie sa fugi dupa el, sau nu... ar fi si mai putina chinuiala, si pentru noi, si pentru conductorul ce anunta deobicei ca circula in directia Preciziei/Anghel Saligny, si pentru cei ce trebuie sa mute BM pe M3, si CAF-urile pe M2....
Si inca ceva Off-topic de data asta... cam cat costa modernizarea a celor 6 statii de pe M4 incat sa suporte Bombardiere sau CAF-uri? totusi.. acolo mi se pare cel mai usor de inlocuit parcul de metrouri..
Eu tot nu inteleg de ce nu vor sa bage CAF-urile pe M3, sa le diferentieze intr-un anumit fel de M1, asa ar fi mult mai usor sa vezi in ce directie o ia metroul, daca trebuie sa fugi dupa el, sau nu... ar fi si mai putina chinuiala, si pentru noi, si pentru conductorul ce anunta deobicei ca circula in directia Preciziei/Anghel Saligny, si pentru cei ce trebuie sa mute BM pe M3, si CAF-urile pe M2....
Si inca ceva Off-topic de data asta... cam cat costa modernizarea a celor 6 statii de pe M4 incat sa suporte Bombardiere sau CAF-uri? totusi.. acolo mi se pare cel mai usor de inlocuit parcul de metrouri..
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
133 313
Las-o moarta cu M4. Interesanta acum este licitatia de trenuri pentru M5. Dupa ea iti dai seama cand estimeaza finalizarea racordului.
Eu pun pariu ca nu le comanda anul asta.
Las-o moarta cu M4. Interesanta acum este licitatia de trenuri pentru M5. Dupa ea iti dai seama cand estimeaza finalizarea racordului.
Eu pun pariu ca nu le comanda anul asta.
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
satanistu
Ca sa afli cand termina racordul, pui o luna pentru fiecare TBM, pentru fiecare statie + remontare spre Erolilor + tunel Eroilor.
Mai avem 4 statii cu Varvara adica 4 luni.
Mai avem 5 statii cu Filoftea adica 5 luni.
Scoatere + remontare in Academia Militara apx 1 luna intr'un ritm alert.. apoi inca 2 luni pana la Eroilor.
4+5+2+1=12 luni.
Asta fara intarzierile de la Moghioros si fara sarbatori... ar insemna aprilie 2015 structura + tunele si poate cateva finalizari dupa scoaterea TBM-urilor de la Raul Doamnei.. intr'un fel putem sa zicem ca totul e in grafic..
Scuzati inca o data pentru Off-Topic..
Ca sa afli cand termina racordul, pui o luna pentru fiecare TBM, pentru fiecare statie + remontare spre Erolilor + tunel Eroilor.
Mai avem 4 statii cu Varvara adica 4 luni.
Mai avem 5 statii cu Filoftea adica 5 luni.
Scoatere + remontare in Academia Militara apx 1 luna intr'un ritm alert.. apoi inca 2 luni pana la Eroilor.
4+5+2+1=12 luni.
Asta fara intarzierile de la Moghioros si fara sarbatori... ar insemna aprilie 2015 structura + tunele si poate cateva finalizari dupa scoaterea TBM-urilor de la Raul Doamnei.. intr'un fel putem sa zicem ca totul e in grafic..
Scuzati inca o data pentru Off-Topic..
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
133 313
Ce haios. Si prin tunele voi circula cu bicicleta. Lasand la o parte calcul pe calapod pamflet.
Ce haios. Si prin tunele voi circula cu bicicleta. Lasand la o parte calcul pe calapod pamflet.
- Robert24
-
Posted:
-
- 133 313
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
andrei11
Referitor la discutia de aici, la modalitatile de deschidere a usilor IVA vs Bombardier, ar mai fi o posibilitate fata de cea expusa ( La Bombardiere e o smecherie, nu stiu cum se numeste, dar probabil ca spatiul util, cel folosit de calatori, e mai ingust decat la IVA.) si anume s-ar putea ca distanta de la marginea peronului la tren sa fie mai mica decat la IVA cu vreo 5 - 7 cm.
Referitor la discutia de aici, la modalitatile de deschidere a usilor IVA vs Bombardier, ar mai fi o posibilitate fata de cea expusa ( La Bombardiere e o smecherie, nu stiu cum se numeste, dar probabil ca spatiul util, cel folosit de calatori, e mai ingust decat la IVA.) si anume s-ar putea ca distanta de la marginea peronului la tren sa fie mai mica decat la IVA cu vreo 5 - 7 cm.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Cristy
In urma cu 20 de minute am mers cu Margareta pe M2 de la Piata Unirii pana la Romana si dupa ce a plecat din statie nu a anuntat imediat ce statie urmeaza. Abia in apropiere de Universitate a rulat anuntul, acelasi lucru si la Piata Romana.
In urma cu 20 de minute am mers cu Margareta pe M2 de la Piata Unirii pana la Romana si dupa ce a plecat din statie nu a anuntat imediat ce statie urmeaza. Abia in apropiere de Universitate a rulat anuntul, acelasi lucru si la Piata Romana.
- georgica2704
-
Posted:
-
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Goldmund
sab,
dupa ce ai scris tu, as putea crede ca BM-urile sunt cele mai proaste trenuri de metrou. Cand am venit odata in Bucuresti, normal ca am mers si cu 'noile' trenuri de atunci, cu BM si pot spune ca mi s-au parut foarte moderne si in comparatie cu ce am vazut pana atunci prin Paris, München de ex..(nici o comparatie cu cele romanesti!)
Chiar atat de proaste nu pot fi si sper ca aceste CAF-uri sa fie mai bune(in design, nu!)
sab wrote:
Tu poate ai de ce sa te tii in BM-uri, noi NU. Tu poate puteai respira in BM cand era aglomerat si nu aveau geamuri, noi NU. Tu poate nu transpiri in BM-uri, noi DA. .
In rest, sunt prea multe opinii ca BM-urile nu sunt bune, nu doar eu sunt de parerea asta. Parerea mea esta ca puteau sa cumpere orice, daca se scotea IVA din circulatie, oricum erai multumit
Nu mai aduc in discutie decat pozitionarea foarte "inteleapta" a butoanelor de alarma, pe care au fost nevoiti sa le acopere cu un plastic sa nu se apese accidental. O noua dovada de cat de bine gandite au fost aceste trenuri, la fel ca numarul si pozitionarea barelor, ca si ventilatia, etc.
Si apropo de acele plastice care acopera butonul de alarma, ati observat cata mizerie au acumulat O dovada foarte buna cat de performanta este instalatia de filtrare a aerului.
Este foarte adevarat ca noile CAF pot fi mai proaste decat BM-urile. Dar din poze macar par mai bine gandite dpdv al calatorului.
sab,
dupa ce ai scris tu, as putea crede ca BM-urile sunt cele mai proaste trenuri de metrou. Cand am venit odata in Bucuresti, normal ca am mers si cu 'noile' trenuri de atunci, cu BM si pot spune ca mi s-au parut foarte moderne si in comparatie cu ce am vazut pana atunci prin Paris, München de ex..(nici o comparatie cu cele romanesti!)
Chiar atat de proaste nu pot fi si sper ca aceste CAF-uri sa fie mai bune(in design, nu!)
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
sab
Nu pot spune ca sunt cele mai proaste, dar nici nu le pot lauda in nestire, asa cum o fac altii. Deficientele sunt cele semnalate si de altii si tin in principal de sistemul de ventilatie si de barele de sustinere.
Nu pot spune ca sunt cele mai proaste, dar nici nu le pot lauda in nestire, asa cum o fac altii. Deficientele sunt cele semnalate si de altii si tin in principal de sistemul de ventilatie si de barele de sustinere.
📖 Pagination options