Topic: Discuții diverse despre transportul în comun
2192 posts, 599732 views
📖 Pagination options
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Cristy
Cu fotoliul prin tramvai .
Cu fotoliul prin tramvai .
10171731_765401020144855_411007179_n.jpg (83.18 KB; downloaded 3864 times)
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
georgica2704
RATB caută asigurator. Cât va cheltui pentru polițele care vor asigura și călătorii și bagajele
O sumă de 800.000 de euro este necesară pentru plata polițelor RCA ale autovehiculelor Regiei Autonome de Transport București (RATB).
Potrivit unui anunţ de intenţie publicat de RATB în sistemul electronic de achiziţii publice (SEAP) valoarea estimată a serviciilor este de 3,6 milioane de lei, fără TVA, suma incluzând asigurarea obligatorie de răspundere civilă pentru prejudicii produse prin accidente de autovehicule şi asigurarea călătorilor şi a bagajelor acestora pentru anul 2014-2015.
Din acești bani, vor fi încheiate între 772 şi 836 de poliţe RCA pentru tramvaie şi troleibuze, în valoare de circa 195.300 de euro, relatează gandul.info.
Un număr cuprins între 1.225 şi 1.261 de asigurări RCA vor fi încheiate pentru autobuzele din parcul propriu, servicii pe care le evaluează la circa 627.000 de euro.
Stirea de aici :https://ro.stiri.yahoo.com/ratb-caut%C4%83-asigurator---c%C3%A2t-va-cheltui-pentru-poli%C8%9Bele-care-vor-asigura-%C8%99i-c%C4%83l%C4%83torii-%C8%99i-bagajele-083936085.html
RATB caută asigurator. Cât va cheltui pentru polițele care vor asigura și călătorii și bagajele
O sumă de 800.000 de euro este necesară pentru plata polițelor RCA ale autovehiculelor Regiei Autonome de Transport București (RATB).
Potrivit unui anunţ de intenţie publicat de RATB în sistemul electronic de achiziţii publice (SEAP) valoarea estimată a serviciilor este de 3,6 milioane de lei, fără TVA, suma incluzând asigurarea obligatorie de răspundere civilă pentru prejudicii produse prin accidente de autovehicule şi asigurarea călătorilor şi a bagajelor acestora pentru anul 2014-2015.
Din acești bani, vor fi încheiate între 772 şi 836 de poliţe RCA pentru tramvaie şi troleibuze, în valoare de circa 195.300 de euro, relatează gandul.info.
Un număr cuprins între 1.225 şi 1.261 de asigurări RCA vor fi încheiate pentru autobuzele din parcul propriu, servicii pe care le evaluează la circa 627.000 de euro.
Stirea de aici :https://ro.stiri.yahoo.com/ratb-caut%C4%83-asigurator---c%C3%A2t-va-cheltui-pentru-poli%C8%9Bele-care-vor-asigura-%C8%99i-c%C4%83l%C4%83torii-%C8%99i-bagajele-083936085.html
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
133 313
Poate 1261 de polite rca pentru toate motorizatele termic... Ca "stelele Bucurestiului" ar fi in numar de 1000. Sau se mai asigura si ceva dafuri, desimoane...
Si la electrice este interesant numarul. Cred ca se asigura si ceva tatre casate, casante, bune de casare sau gata casapite.
Poate 1261 de polite rca pentru toate motorizatele termic... Ca "stelele Bucurestiului" ar fi in numar de 1000. Sau se mai asigura si ceva dafuri, desimoane...
Si la electrice este interesant numarul. Cred ca se asigura si ceva tatre casate, casante, bune de casare sau gata casapite.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Oricum nu s-au făcut nici până acum asigurări pt toate Mercedes.... sunt unele care nu au asigurare de ani de zile pentru că nu mai circulă.
Oricum nu s-au făcut nici până acum asigurări pt toate Mercedes.... sunt unele care nu au asigurare de ani de zile pentru că nu mai circulă.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Cristy
Hoţi specializaţi în furturile din maşinile RATB şi metrou, ridicaţi de poliţişti
Agenții din Brigada de transport public a Poliției Capitalei au descins la locuințele mai multor tineri suspectați că fac parte dintr-o rețea de hoți de buzunare, care acționa în mijloacele de transport în comun.
Suspecţii, cu vârste între 15 şi 23 de ani, acționau în tramvaie şi autobuze RATB, dar şi în subteran, în trenurile de metrou. Politistii au prins 6 indivizi pe care i-au dus la audieri, conform stirileprotv.ro.
Anchetatorii sunt pe urmele tinerilor de mai bine de o luna si au decis sa actioneze dupa ce mai multi oameni au depus plangeri.
Cei sase sunt acuzati de furt calificat si talharie.
„Desfăşurăm o acțiune în sistem integrat, pe linia de prevenire a faptelor ce se comit cu violență în mijloacele de transport în comun de suprafață şi subteran. Este vorba despre tâlhării, furt calificat de telefoane mobile, genți, portofele şi tablete", a declarat pentru Constantin Croitoru, comisar-şef la Brigada de Poliție pentru Transportul Public Bucureşti.
http://www.b365.ro/hoti-specializati-in...1RW5x.dpuf
Hoţi specializaţi în furturile din maşinile RATB şi metrou, ridicaţi de poliţişti
Agenții din Brigada de transport public a Poliției Capitalei au descins la locuințele mai multor tineri suspectați că fac parte dintr-o rețea de hoți de buzunare, care acționa în mijloacele de transport în comun.
Suspecţii, cu vârste între 15 şi 23 de ani, acționau în tramvaie şi autobuze RATB, dar şi în subteran, în trenurile de metrou. Politistii au prins 6 indivizi pe care i-au dus la audieri, conform stirileprotv.ro.
Anchetatorii sunt pe urmele tinerilor de mai bine de o luna si au decis sa actioneze dupa ce mai multi oameni au depus plangeri.
Cei sase sunt acuzati de furt calificat si talharie.
„Desfăşurăm o acțiune în sistem integrat, pe linia de prevenire a faptelor ce se comit cu violență în mijloacele de transport în comun de suprafață şi subteran. Este vorba despre tâlhării, furt calificat de telefoane mobile, genți, portofele şi tablete", a declarat pentru Constantin Croitoru, comisar-şef la Brigada de Poliție pentru Transportul Public Bucureşti.
http://www.b365.ro/hoti-specializati-in...1RW5x.dpuf
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre transportul in comun din Bucures
Cristy
Călătorii din autobuzele și tramvaiele RATB sunt în PERICOL de MOARTE
Mașinile circulă fără antipoluant, eliberând noxe periculoase pentru oameni, iar multe nu mai au frâne, susțin angajați RATB. Oficialii neagă acuzațiile.
În timp ce șefii Regiei Autonome de Transport București (RATB) susțin că toate mijloacele de transport circulă cu antipoluant pentru a reduce consumul de combustibil și noxele eliberate, au revizia la zi și sunt dezinfectate, angajații din subordine susțin contrariul. Trei dintre ei au dezvăluit, pentru EVZ, cum, zilnic, viața călătoriilor, cât și a lor este pusă în pericol cu girul conducerii Regiei, care nu ia măsuri pentru remedierea situației.
„Nu mai merg frânele”
Valer Ciobănescu, de la sindicatul șoferilor RATB, a povestit că sunt cazuri în care se acționează frânele și autobuzul încă mai merge. Motivul: sunt foarte uzate. „Este un pericol imens pentru călători și pentru noi. Mergea autobuzul, deși am acționat frâna. Nu este în regulă. Noi am sesizat că frânele sunt foarte uzate. Nu ne ia nimeni în seamă”, a dezvăluit acesta. În ceea ce privește tramvaiele, potrivit acestuia, 70% din parcul rulant este depășit, iar reparațiile se fac prin „cârpeli”.
„Nici antipoluant și piese de schimb nu mai sunt de luni bune”, s-au mai plâns angajații. „Nu mai circulăm cu antipoluant de peste două luni. Denumit AddBlue, acesta este un produs aditiv ce are capacitatea de a reduce consumul de carburant cu 10%-20%, dar, mai important, reduce substanțial poluarea. Neamțul a recomandat să nu se circule fără el”, au povestit Valer Cobănescu și Tudor Florian Ivan, președintele Sindicatului Tran sportatorilor APT din RATB.
Șoferii au trimis conducerii Regiei o adresă cu toate aceste probleme pe data de 8 aprilie 2014, dar nu au primit niciun răspuns până în prezent. „Vă solicităm să tratați cu seriozitate starea tehnică a parcului auto și asigurarea de piese, consumabile (AddBlue) privind siguranța circulației”, scrie în adresa semnată și ștampilată de liderii șoferilor din Regie. Cei doi ne-au explicat că au depus și o plângere în acest sens la Registru Auto Român.
Mașinile, focare de infecție
În timp ce Regia susține, într-un răspuns adresat EVZ, că autobuzele și tramvaiele sunt spălate regulat, dar recunosc că mai există momente în care nu se poate dezinfecta - pentru că „este fluxul prea mare” - cei doi lideri, împreună cu președintele Sindicatului Realitatea, Ion Sticlan, au explicat că ele sunt spălate „din când în când și doar cu apă”. „De multe ori, ele ies așa cum intră în garaje. În ceea ce privește detergentul și dezinfectantul, nu au văzut de multă vreme”, au povestit aceștia.
Angajări „nesimțite”
Deși știau despre situația financiară dezastruoasă a companiei și că schema de personal este prea încărcată, șefii RATB au mai angajat 60 de persoane în doar trei luni, între iunie și august 2013. Apoi, pe 30 august 2013, Consiliul de administrație al Regiei a hotărât diminuarea schemei de angajați cu 240 de posturi de execuție și de conducere. Procesul de restructurare, început în luna septembrie și suspendat două luni mai târziu, nu a adus nicidecum cele 240 de disponibilizări. Ba, mai mult, a fost un prilej tocmai bun pentru alte câteva angajări pe posturi plătite cu bani publici. În tot acest timp, zeci de angajați cu studii superioare așteaptă de ani de zile să fie promovați, potrivit sindicaliștilor.
http://www.evz.ro/pericol-de-moarte-lan...ratb-.html
Călătorii din autobuzele și tramvaiele RATB sunt în PERICOL de MOARTE
Mașinile circulă fără antipoluant, eliberând noxe periculoase pentru oameni, iar multe nu mai au frâne, susțin angajați RATB. Oficialii neagă acuzațiile.
În timp ce șefii Regiei Autonome de Transport București (RATB) susțin că toate mijloacele de transport circulă cu antipoluant pentru a reduce consumul de combustibil și noxele eliberate, au revizia la zi și sunt dezinfectate, angajații din subordine susțin contrariul. Trei dintre ei au dezvăluit, pentru EVZ, cum, zilnic, viața călătoriilor, cât și a lor este pusă în pericol cu girul conducerii Regiei, care nu ia măsuri pentru remedierea situației.
„Nu mai merg frânele”
Valer Ciobănescu, de la sindicatul șoferilor RATB, a povestit că sunt cazuri în care se acționează frânele și autobuzul încă mai merge. Motivul: sunt foarte uzate. „Este un pericol imens pentru călători și pentru noi. Mergea autobuzul, deși am acționat frâna. Nu este în regulă. Noi am sesizat că frânele sunt foarte uzate. Nu ne ia nimeni în seamă”, a dezvăluit acesta. În ceea ce privește tramvaiele, potrivit acestuia, 70% din parcul rulant este depășit, iar reparațiile se fac prin „cârpeli”.
„Nici antipoluant și piese de schimb nu mai sunt de luni bune”, s-au mai plâns angajații. „Nu mai circulăm cu antipoluant de peste două luni. Denumit AddBlue, acesta este un produs aditiv ce are capacitatea de a reduce consumul de carburant cu 10%-20%, dar, mai important, reduce substanțial poluarea. Neamțul a recomandat să nu se circule fără el”, au povestit Valer Cobănescu și Tudor Florian Ivan, președintele Sindicatului Tran sportatorilor APT din RATB.
Șoferii au trimis conducerii Regiei o adresă cu toate aceste probleme pe data de 8 aprilie 2014, dar nu au primit niciun răspuns până în prezent. „Vă solicităm să tratați cu seriozitate starea tehnică a parcului auto și asigurarea de piese, consumabile (AddBlue) privind siguranța circulației”, scrie în adresa semnată și ștampilată de liderii șoferilor din Regie. Cei doi ne-au explicat că au depus și o plângere în acest sens la Registru Auto Român.
Mașinile, focare de infecție
În timp ce Regia susține, într-un răspuns adresat EVZ, că autobuzele și tramvaiele sunt spălate regulat, dar recunosc că mai există momente în care nu se poate dezinfecta - pentru că „este fluxul prea mare” - cei doi lideri, împreună cu președintele Sindicatului Realitatea, Ion Sticlan, au explicat că ele sunt spălate „din când în când și doar cu apă”. „De multe ori, ele ies așa cum intră în garaje. În ceea ce privește detergentul și dezinfectantul, nu au văzut de multă vreme”, au povestit aceștia.
Angajări „nesimțite”
Deși știau despre situația financiară dezastruoasă a companiei și că schema de personal este prea încărcată, șefii RATB au mai angajat 60 de persoane în doar trei luni, între iunie și august 2013. Apoi, pe 30 august 2013, Consiliul de administrație al Regiei a hotărât diminuarea schemei de angajați cu 240 de posturi de execuție și de conducere. Procesul de restructurare, început în luna septembrie și suspendat două luni mai târziu, nu a adus nicidecum cele 240 de disponibilizări. Ba, mai mult, a fost un prilej tocmai bun pentru alte câteva angajări pe posturi plătite cu bani publici. În tot acest timp, zeci de angajați cu studii superioare așteaptă de ani de zile să fie promovați, potrivit sindicaliștilor.
http://www.evz.ro/pericol-de-moarte-lan...ratb-.html
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Cristy
Din toamnă, bucureștenii vor circula cu autobuze electrice
Începând din toamnă Primăria Capitalei va introduce în circulație două autobuze electrice pentru teste.
Potrivit șefului Direcției de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei, Ion Dedu, din această toamnă vor fi introduse pe străzile Bucureștiului autobuze electrice. Municipalitatea se află deja în discuții cu o companie chineză pentru a primi două autobuze electrice spre a fi testate.
"Chinezii au dezvoltat un model foarte eficient de autobuze electrice. Se încarcă câteva ore noaptea și pot circula toată ziua următoare. Sunt și mai scumpe. Au un preț dublu față de celelalte. Noi le vom primi pentru a le testa", a explicat pentru B365.ro, Ion Dedu.
Strategia de circulație a Municipalității își propune să scoată traficul auto din centrul Capitalei și să îl organizeze pe inele de circulație. De asemenea, Municipalitatea intenționează să încurajeze bucureștenii să folosească mijloacele de transport în comun prin prelungirea liniilor de tramvai și introducerea de benzi speciale pentru mijloacele RATB. Mai mult, Primăria Capitalei vrea să construiască aproximativ 3.000 de noi locuri de parcare în zona centrală a orașului.
http://www.b365.ro/doua-autobuze-electr...Qj8lv.dpuf
Din toamnă, bucureștenii vor circula cu autobuze electrice
Începând din toamnă Primăria Capitalei va introduce în circulație două autobuze electrice pentru teste.
Potrivit șefului Direcției de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei, Ion Dedu, din această toamnă vor fi introduse pe străzile Bucureștiului autobuze electrice. Municipalitatea se află deja în discuții cu o companie chineză pentru a primi două autobuze electrice spre a fi testate.
"Chinezii au dezvoltat un model foarte eficient de autobuze electrice. Se încarcă câteva ore noaptea și pot circula toată ziua următoare. Sunt și mai scumpe. Au un preț dublu față de celelalte. Noi le vom primi pentru a le testa", a explicat pentru B365.ro, Ion Dedu.
Strategia de circulație a Municipalității își propune să scoată traficul auto din centrul Capitalei și să îl organizeze pe inele de circulație. De asemenea, Municipalitatea intenționează să încurajeze bucureștenii să folosească mijloacele de transport în comun prin prelungirea liniilor de tramvai și introducerea de benzi speciale pentru mijloacele RATB. Mai mult, Primăria Capitalei vrea să construiască aproximativ 3.000 de noi locuri de parcare în zona centrală a orașului.
http://www.b365.ro/doua-autobuze-electr...Qj8lv.dpuf
- 133 313
-
Posted:
-
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Sava_6115-6315
Ma tavalesc de ras!! Astia primesc autobuze electrice si viseaza sa prelungeasca linii de tramvai pe care sa circule eventual vagoane trase de cai...
De asemenea, Municipalitatea intenționează să încurajeze bucureștenii să folosească mijloacele de transport în comun prin prelungirea liniilor de tramvai și introducerea de benzi speciale pentru mijloacele RATB.
Ma tavalesc de ras!! Astia primesc autobuze electrice si viseaza sa prelungeasca linii de tramvai pe care sa circule eventual vagoane trase de cai...
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
georgica2704
Probabil ca maine va aparea si comunicatul oficial pe site-ul Ratb.
Cum vor circula autobuzele şi tramvaiele RATB în noaptea de Înviere.
In perioada sarbatorilor de Paste, Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) va avea program special, anunta Primaria Capitalei in subordinea careia se afla regia de transport.
Astfel, in prima si a doua zi de Paste, duminica (20.04.2014) si luni (21.04.2014), liniile de transport public de suprafata vor functiona conform programului de circulatie al unei zile de duminica.
In noaptea de Inviere, 19 spre 20 aprilie, liniile de noapte care converg catre Mitropolia Romana si anume: N102, N104, N105, N106, N107, N108, N109, N110, N111, N112, N114, N115, N116, N117, N119, N121, precum si linia de tramvai 41, vor circula pe intreg parcursul noptii pentru preluarea calatorilor care vor participa la slujba speciala ocazionata de sarbatorirea Pastelui Ortodox si Catolic.
RATB precizeaza ca, restul traseelor de noapte: N101, N103, N113, N118, N120, N122, N123, N124, N125, precum si celelalte linii de transport RATB, vor functiona conform programului regulat.
Sursa :http://www.b365.ro/pasti-2014-cum-vor-circula-autobuzele-si-tramvaiele-ratb-in-noaptea-de-inviere_206299.html
Probabil ca maine va aparea si comunicatul oficial pe site-ul Ratb.
Cum vor circula autobuzele şi tramvaiele RATB în noaptea de Înviere.
In perioada sarbatorilor de Paste, Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) va avea program special, anunta Primaria Capitalei in subordinea careia se afla regia de transport.
Astfel, in prima si a doua zi de Paste, duminica (20.04.2014) si luni (21.04.2014), liniile de transport public de suprafata vor functiona conform programului de circulatie al unei zile de duminica.
In noaptea de Inviere, 19 spre 20 aprilie, liniile de noapte care converg catre Mitropolia Romana si anume: N102, N104, N105, N106, N107, N108, N109, N110, N111, N112, N114, N115, N116, N117, N119, N121, precum si linia de tramvai 41, vor circula pe intreg parcursul noptii pentru preluarea calatorilor care vor participa la slujba speciala ocazionata de sarbatorirea Pastelui Ortodox si Catolic.
RATB precizeaza ca, restul traseelor de noapte: N101, N103, N113, N118, N120, N122, N123, N124, N125, precum si celelalte linii de transport RATB, vor functiona conform programului regulat.
Sursa :http://www.b365.ro/pasti-2014-cum-vor-circula-autobuzele-si-tramvaiele-ratb-in-noaptea-de-inviere_206299.html
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
georgica2704
RATB va avea program special în perioada 01.05 – 04.05.2014 .
Cu ocazia sărbătoririi „Zilei Internaţionale a Muncii”, având în vedere şi Hotărârea Guvernului României nr 243/2014 – pentru stabilirea zilei de 02.05.2014 ca zi liberă, în perioada 01.05 - 04.05.2014, transportul public va fi organizat astfel:
În zilele de 1, 3 şi 4 mai 2014, liniile de transport public de suprafaţă vor funcţiona după programul de circulaţie al unei zile de duminică.
În ziua de 2 mai 2014, liniile de transport public de suprafaţă vor funcţiona după programul de circulaţie al unei zile de sâmbătă, cu excepţia liniilor preorăşeneşti care vor funcţiona conform unei zile de lucru.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=355
RATB va avea program special în perioada 01.05 – 04.05.2014 .
Cu ocazia sărbătoririi „Zilei Internaţionale a Muncii”, având în vedere şi Hotărârea Guvernului României nr 243/2014 – pentru stabilirea zilei de 02.05.2014 ca zi liberă, în perioada 01.05 - 04.05.2014, transportul public va fi organizat astfel:
În zilele de 1, 3 şi 4 mai 2014, liniile de transport public de suprafaţă vor funcţiona după programul de circulaţie al unei zile de duminică.
În ziua de 2 mai 2014, liniile de transport public de suprafaţă vor funcţiona după programul de circulaţie al unei zile de sâmbătă, cu excepţia liniilor preorăşeneşti care vor funcţiona conform unei zile de lucru.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=355
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Comunicatul contine ceva foarte eronat! Ziua de 2 mai este libera doar pentru bugetari!...
Comunicatul contine ceva foarte eronat! Ziua de 2 mai este libera doar pentru bugetari!...
- crocodil
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
crocodil
Care e diferenta intr-o zi de sambata si duminica in programul de lucru? In ambele zile parcul circulant e identic asa ca vrajeala cu 1,3 si 4 program de duminica si 2 cu program de sambata e doar praf aruncat in ochii calatorilor. Si ca o noutate daca nu stiati de cateva zile toate turele mici intra in depou (tramvaie) la in jurul orei 8 pentru a li se face revizia tehnica (RT1~RT2) chiar daca acestea au retrageri dupa ora 11.30 sau chiar 14.00. Binenteles ca aceasta decizie a fost luata din lipsa de vagoane .
Care e diferenta intr-o zi de sambata si duminica in programul de lucru? In ambele zile parcul circulant e identic asa ca vrajeala cu 1,3 si 4 program de duminica si 2 cu program de sambata e doar praf aruncat in ochii calatorilor. Si ca o noutate daca nu stiati de cateva zile toate turele mici intra in depou (tramvaie) la in jurul orei 8 pentru a li se face revizia tehnica (RT1~RT2) chiar daca acestea au retrageri dupa ora 11.30 sau chiar 14.00. Binenteles ca aceasta decizie a fost luata din lipsa de vagoane .
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert24
Sunt cateva linii (putine) care au programe diferite sambata si duminica... ex: 61 si 62...
Sunt cateva linii (putine) care au programe diferite sambata si duminica... ex: 61 si 62...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination