Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1494661 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective 3mil

Legat de dale si RATB, aproape in fiecare noapte se lucreaza pe Maica Domnului la inlocuire de dale si linii. Dar aceasta lucrare este executata de RATB. N-am mai vazut nici eu pana acum ca Mari Vila sa lucreze la inlocuiri; decat la modernizari.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Costin

Posibil ca lucrarea de la Carpati sa fi venit la pachet cu inlocuirea macazelor la depou, si cum Mari Vila a realizat prima lucrare, se ocupa si de asta...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Costin wrote:
Din data de 31.07.2010, liniile 7, 19, 32, 232, si 627 vor circula pe trasee modificate.
Joi, 29 Iulie 2010

Pentru executarea lucrarilor de inlocuire a pieselor de cale de la intersectia Str. 11 Iunie/Str. Dr. Constantin Istrate, incepand cu data de 31.07.2010, liniile de transport public din zona vor functiona pe trasee modificate astfel:

Linia 7 va functiona pe un traseu scurtat intre 'C.F.R. Progresul' si 'Sura Mare', pe Sos. Giurgiului, Str. Sura Mare.

Linia 19 va reveni pe traseul de baza, intre 'Complex RATB Titan' si 'Sura Mare', pe Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Camil Ressu, Cal. Dudesti, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Gh. Sincai, Cal. Serban Voda, Str. Sura Mare.

Linia 32 va functiona pe traseul de baza intre terminalul 'Depoul Alexandria' si intersectia Calea Rahovei/Sos. Progresului, apoi pe un traseu modificat in ambele sensuri, pe Sos. Progresului, Bd. Timisoara, pana la cap de linie 'C.E.T. Vest Militari'.

Linia 232 va functiona pe traseul de baza intre terminalul 'Real Berceni' si intersectia Str. Dr. Istrati/Str. 11 Iunie, apoi pe un traseu modificat in ambele sensuri, pe Bd. Marasesti, Bd. Dimitrie Cantemir, Str. Halelor, cu intoarcere prin Str. Bibescu Voda, Bd. Dimitrie Cantemir, apoi traseul de ducere.

Linia 627 va functiona pe traseul de baza intre terminalul 'Faur Poarta 4' si intersectia Bd. Marasesti/Bd. Dimitrie Cantemir, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Dimitrie Cantemir, Str. Halelor, cu intoarcere prin Str. Bibescu Voda, Bd. Dimitrie Cantemir, apoi traseul de ducere.

Pentru preluarea calatorilor, se infiinteaza linia naveta de autobuze 632, care va functiona intre 'Depoul Alexandria' (cap linie 226) si 'Piata Unirii' pe Sos. Alexandria, Calea Rahovei, Bd. George Cosbuc, Bd. Regina Maria, cu intoarcere prin Str. Bibescu Voda, Bd. Dimitrie Cantemir, Str. Halelor, Bd. Regina Maria.

Abonamentele eliberate pe linia 7 vor fi valabile si pe linia 232, iar cele eliberate pe linia 32 vor fi valabile si pe linia 632.


Ma intreb de ce au atacat exact ACUM macazele de la 11 Iunie... ma uit apoi mai sus ca e vorba de RATB, asa ca nu ma mai mira. Totusi, alta solutie pentru dat de munca soferilor de pe preorasenesti si pentru a acoperi concediile vatmanilor nu era?

 


Re: Stiri, noutati, perspective 3mil

Daca se mentine ritmul defectarii vagoanelor liniei 41, cum o sa se rezolve problema, Dep. Bucurestii Noi fiind izolat? Se va apela iar la Dep. Alexandria (cate vagoane or mai avea si ei disponibile :lol: )?

 


Re: Traseu Cartierul Brancusi Goldmund

Parerea mea este ca str.Valea Ialomitei trebuie continuata(peste Valea Oltului)pe locul unde azi e granita intre Cartierul Brancusi si casele care ajung aproape de Bd.Timisoara(si o linie de termoficare?-de ce nu o "ingroapa"?),continuata pe linie dreapta,pana la :printre ultimele blocuri construite acolo(dincolo de Cartierul Brancusi)La fel si linia troleibuzelor care acum au capatul pe Valea Ialomitei,ar trebui sa mearga pana dupa ultimile blocuri din zona si eventual sa intoarca pe Valea Doftanei(au ramas cu denumirea Doftana...si cati poeti,scriitori,compozitori si artisti celebri exista ),la stanga pe Valea Oltului,apoi la dreapta pe Valea Ialomitei,pe vechiul traseu.Macar aceasta zona sa se dezvolte normal,dupa ce ANL si oamenii privati au investit multi bani in blocuri si case,Oricum,ideea este o zona metropolitana care ar cuprinde comunele si orasele suburbane Bucurestiului de azi,cu un transport in comun normal.(nu nebunia lui Iliescu,cu zona metropolitana pana la Giurgiu si Oltenita:asta nu o sa fie niciodata!-poate asta era si ideea celor care sustin asa ceva:ceva ce nu poate sa devina,ceva ce face ca Bucurestiul sa ramana "inchis"in granitele lui trasate in urma cu zeci de ani.Normal ar fi ca Bucurestiul sa aiba cca.10-12 sectoare,cu sectoare precum Chitila+Mogosoaia,un sector;Otopeni`+Tunari,un sector;samd,cu un transport in comun "metropolitan".

 


Re: Stiri, noutati, perspective autob368

Pai ce interval va avea linia 32 daca il duce tocmai la CET Vest? Cred ca un vagon la minim 10 minute ?! Nu puteau mai bine sa il duca pana la Ghencea sau pur si  simplu sa il desfiinteze pe perioada lucrarilor? Asta daca tot au pus naveta 632.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Gabi23

Mai simplu era sa duca linia 32 la Zetarilor... insa sincer arata bine sa vezi vagoanele liniei 32 perindandu-se pe cea mai frumoasa linia de tramvai din Bucuresti, pe B-dul Timisoara. Au destui calatori si pe acest tronson. Partea mai grea e acolo in Rahova unde s-a marit intervalul, dar de exemplu ieri linia 632 se descurca excelent. Erau din ce am vazut 12 autobuze de la Alexandria si Ferentari din care 10 erau cu aer conditionat, iar aproape toate aerul era functional.

 


Re: Stiri, noutati, perspective rosetti61

Daca se ca dovedi ca 32 are succes pe traseul deviat, in viitor pot infiinta o linie pe respectivul traseu, iar daca nu, sa umble la 47, redirectionandu-l la Alexandria.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB rosetti61

Mai exista si 79, pana la terminarea santierului de la Gemenii - si ala e cam rara avis. Cu 92 ce pazesc de nu-l prelungesc la Gara, cum era odata? Intoarce in vagauna aia de la Parvan - 70% din cei care asteapta la Kogalniceanu, stau dupa cele trei linii care intorc acolo, in special dupa 66, din statia de capat vin cam goale.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Tom

Mai demult s'a incercat cu 66 la gara si n'a avut succes. O fi acelasi lucru si cu 92?

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB rosetti61

Cat a mers la Gara in anii 80, a avut succes 92? Daca vrei la Universitate, e numai 85, alfel faci combinatii (de fapt multe cartiere "sufera" din cauza legaturilor - Giulestii se opresc pe langa Gara, Chitila-Bucurestii Noi la fel, doar un 86 chinuit spre centru, Drumul Taberei, ca autobuze, "se varsa" spre Romana)
Cate din liniile de centru care veneau "la coloane" in anii 80 aveau clienti - 62, 85, 89, 92?

 


Re: Stiri, noutati, perspective bercenicity

Gabi23 wrote:
Linia 23 isi va relua traseul de baza
Miercuri, 25 August 2010


Incepand cu data de 26.08.2010, ca urmare a finalizarii lucrarilor la calea de rulare a tramvaielor din intersectia Str. 11 Iunie/Bd. Marasesti, linia 23 isi va relua traseul de baza intre 'FAUR Poarta 4' si 'Zetari' pe traseul Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Camil Ressu, Calea Dudesti, Bd. Octavian Goga, Bd. Marasesti, Pasajul Marasesti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Bd. George Cosbuc, Calea Rahovei, Calea Ferentari, Prelungirea Ferentari.


Si, au lasat Str. Alexandru Anghel si Str. Zetarilor chele? Sau au uitat sa zica de reinfiintarea lui 4?

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB rosetti61

92 a intors numai la Vasile Parvan de la scurtarea din 1989, singurul care a fost dus la Gara e 85 si o scurta perioada experimentul cu 66.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

Nu ar fi fost mai indicat sa dea drumul si liniilor 27 si 32? Cat mai dureaza lucrarile la Piata Unirii, ar fi putut face o linie directa Alexandria - Complex RATB Titan, un fel de 15 (traseul dinainte de 2005). Astfel, s-ar fi putut renunta si la linia-naveta 627, iar 632 ar fi ramas pe traseul Dep. Alexandria - Piata Unirii pentru suplimentarea capacitatii de transport in Rahova daca 32 ar fi devenit prea rarefiat odata cu prelungirea la RATB TItan.

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433715 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use